Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дністровське басейнове управління водних ресурсів |
Код ЄДРПОУ: | 13646270 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А |
Контактна особа: |
Винник Тарас Романович +380342523142 tenderbuvr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 21:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 12:28 |
Очікувана вартість: | 59 932 447,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 299 662,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 290000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Аванс | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2020 18:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2020 17:43 |
Перелік змін.docx | |
23 липня 2020 17:43 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
23 липня 2020 17:43 |
проект договору-1 (1).docx | |
23 липня 2020 17:43 |
Додаток_ 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
07 липня 2020 21:48 |
Додаток _4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
07 липня 2020 21:48 |
Додаток _ 1 Цінова пропозиція.docx | |
07 липня 2020 21:48 |
Додаток 3 відом.xls |
23 липня 2020 18:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 липня 2020 17:43 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 липня 2020 17:43 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
|||
23 липня 2020 17:43 |
проект договору-1 (1).docx
|
|||
23 липня 2020 17:43 |
Додаток_ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
07 липня 2020 21:48 |
Додаток _4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
|||
07 липня 2020 21:48 |
Додаток _ 1 Цінова пропозиція.docx
|
|||
07 липня 2020 21:48 |
Додаток 3 відом.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
07 липня 2020 року Дністровське басейнове управління водних ресурсів (далі - Замовник) оприлюднив оголошення про закупівлю: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005635-c, ID - bcf7673df1c64997a24d15991f297a65 (Далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі завершився 3-го серпня 2020 о 12:55.
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" - 47 289 975,00 грн;
2) ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" - 58 899 816,53 грн;
3) ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО" - 59 614 352,40 грн.
08 вересня 2020 року Тендерним комітетом Замовника було оприлюднено Протокол від 07.09.2020, відповідно до якого пропозиція ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" була відхиленою.
Повідомляємо, що ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" не погоджується з таким рішенням Замовника, та надає наступні обґрунтування своєї позиції:
І. Щодо кошторисної заробітної плати, яка врахована ТОВ «Будмонтажсервіс1» при визначенні ціни пропозиції (договірної ціни)
Заробітна плата при складанні ціни пропозиції визначена у чіткій відповідності з п.6.1 ДСТУ –Н Б Д.1.1-2:2013. Довідкою № 111 від 23.07.2020р., наданою учасником у складі тендерної документації, повідомляється що при розрахунках застосовано розмір кошторисної заробітної плати 9954,78 грн.
Листом №81 від 30.01.2020р. ДП «Укрдержбудекспертиза» повідомляє, що розмір кошторисної заробітної плати при визначені вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78грн, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва (де: 9356 гривень – дані Держстату; 106,4 відсотків – індекс споживчих цін згідно постанови Кабінету Міністрів України № 883 від 23.10.2019р., яка внесла зміни до постанови Кабінету Міністрів № 555 від 15.05.2019р.).
На сайті уповноваженої організації в сфері ціноутворення ТОВ НВФ «Інпроект» https://www.inproekt.kiev.ua/ також повідомляється, що розмір кошторисної заробітної плати при визначені вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78 грн та приводиться розрахунок де: 9356 гривень – дані Держстату; 106,4 відсотків – індекс споживчих цін згідно постанови Кабінету Міністрів України № 883 від 23.10.2019р. Даний рівень кошторисної заробітної плати в розмірі 9954,78 грн зазначено в програмному комплексі АВК5 (ред..3.5.2) для визначені вартості будівництва .
Таким чином, врахований у ціні пропозиції Учасника ТОВ «Будмонтажсервіс1» розмір кошторисної заробітної плати 9954,78 грн відповідає рекомендаціям організацій, які формують та реалізують державну політику у сфері будівництва та ціноутворення, а також відповідає ч.6 розділу 3 Тендерної документації.
Також товариству «Будмонтажсервіс1» незрозуміло про яку скаргу згадує Замовник, у складі якої нібито товариством надана неправдива інформація, так як жодних скарг до цього часу в рамках цієї закупівлі підприємство не подавало.
ІІ. Щодо відповідності застосування розцінок
Згідно п.6,22,34,48 відомості обсягів робіт (технічна специфікація, Додаток №3) необхідно розцінити роботи , а саме: Влаштування призми з великогабаритного каменю
Товариством «Будмонтажсервіс1» застосовано розцінку Е1-156-1 «Улаштування кам’яного накиду або призми на укосах», яка відповідає даним роботам згідно формулювання у відомості обсягів робіт.
Розцінка, яку пропонує застосувати замовник визначає Е42-1-1 «Укрiплення схилiв скельною породою або каменем при уклонi схилу 1:3 i пологiше, товщина шару до 1 м» , тобто вказує додаткові умови та характеристики щодо уклону схилу 1:3 і пологіше та товщину шару до 1м, що не передбачено п.6,22,34,48 відомості обсягів робіт (технічна специфікація, Додаток №3).
Крім того, технічною специфікацією не визначено ні розмір великогабаритного каменю, ні його вага, ні технологію виконання даних робіт (вручну чи за допомогою механізмів), а вказано як влаштування призми з великогабаритного каменю, тому ствердження Замовника щодо невірно застосованої розцінки не відповідають дійсності. Посилання на НПАОП 0.00-1-75-15 недоречні, так як технічною специфікацією не визначено ні розмір великогабаритного каменю, ні його вага, при тому, що при виконанні робіт камінь можливо перекатувати, а не підіймати, також роботи виконуються бригадою робітників, а не в «самотужки». Технологію виконання робіт буде викладено у проекті виконання робіт з дотриманням усіх нормативів, у т.ч. з охорони праці, з застосуванням засобів малої механізації (при необхідності). Ствердження Замовника , що збільшилась вартість виконання робіт на 2081519,61 грн (прямі витрати) не відповідає дійсності, так як оголошена вартість закупівлі складає 59 932 447,60 грн, ціна пропозиції ТОВ «Будмонтажсервіс1» 58 899 816,53 грн
Також повідомляємо, що ТОВ «Будмонтажсервіс1» приймав участь у попередній закупівлі на ці роботи, яка була оголошена 27.03.2020р. та при подачі цінової пропозиції товариством була застосована така сама розцінка Е1-156-1 для визначення вартості робіт по «влаштуванню призми з великогабаритного каменю». Замовником при перевірці пропозиції на відповідність технічної специфікації зауважень до застосування даної розцінки не було.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Повторно здійснити аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" по закупівлі: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005635-c, ID - bcf7673df1c64997a24d15991f297a65 та врахувати зазначені у даному зверненні обґрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" вимогам, що зазначені у тендерній документації.
2. Визнати пропозицію учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" такою, що повністю відповідає вимогам, що визначені Замовником у Тендерній документації щодо закупівлі: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005635-c, ID - bcf7673df1c64997a24d15991f297a65.
Учасник при розроблені своєї тендерної документації встановив заробітну плату 9954.78.
Вивчивши надану Учасником ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" пропозицію, встановлено наступне:
Учасник ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" в складі скарги надає неправдиву інформацію.
Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Центрального органу виконавчої влади в галузі статистики, розмір середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності «Будівництво» за період з початку року у 2019 році становить 9356 гривень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2020 рік» визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,8 відсотків, а не 106,4 відсотки, як заявляє скаржник.
Таким чином, навіть якщо проводити розрахунок згідно того як це здійснює учасник: розрахунковий показник мінімальної кошторисної заробітної плати складає 9 356 х 1,068 = 9 992.208 грн., Тоді, як Учасником в складі документів тендерної пропозиції, було надано довідку в якій проставлено розмір кошторисної заробітної плати на рівні 9954,78 грн., що є меншим ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року). Таким чином Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" в не відповідає ч.6 Розділу 3 Тендерної документації: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни.».
Також, Замовник перевірив учасника на відповідність тендерної пропозиції, Технічній специфікації, викладеній у Додатку №3, за результатами чого було встановлено, що не відповідає вимогам тендерної документації. Не вірно застосована розцінка (Е1-156-1) на влаштування призми з великогабаритного каменю. Відповідно до норм потрібно застосовувати розцінку Е42-1-1.
Розцінка яка застосована підрядчиком передбачає укладання бутового каменю вручну, яка в даному випадку не підходить.
Застосування підрядчиком даної розцінки збільшило трудовитрати на 39,780 тис. л-год., що в свою чергу збільшило вартість виконання робіт на 2081519,61грн (прямі витрати), в свою чергу збільшився прибуток та адмінвитрати.
Також застосування (Е1-156-1) порушує п. 1 підрозділу 14 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.75-15 норма переміщення вантажів постійно протягом робочого дня чоловікам визначена до 30 кг. Дане рішення було прийняте керуючись практикою АМКУ. Дякуємо
Скарги до процедури
Дата подання: 18 вересня 2020 18:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-12-000009 ● 4ebc66ac93ba4e0187fe9c4097bcdc0a
- Статус: завершено ● Дата: 09 вересня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2020 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2020 №48
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.08.2020 №48
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-07-005635-c 07.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" |
47 289 975,00
UAH з ПДВ
|
47 289 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
58 899 816,53
UAH з ПДВ
|
58 899 816,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО" |
59 614 352,40
UAH з ПДВ
|
59 614 352,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" #42314346 |
Рішення скасоване |
47 289 975,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 17:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Рішення скасоване |
58 899 816,53
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 17:24
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО" #38557026 |
Рішення скасоване |
59 614 352,40
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 17:24
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" #42314346 |
Відхилено |
47 289 975,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 17:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Переможець |
58 899 816,53
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 15:42
|
додаткова угода 7 | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 15:05
|
IMG_0003 (19).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 16:03
|
додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 15:40
|
додаткова угода (4).pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 15:55
|
Додаткова угода _3 РОдова.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 11:06
|
IMG_20201214_0001.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 12:18
|
Додаткова угода 2 (Пеегінське).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 16:03
|
IMG_20201106_0007.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 15:01
|
Додаткова угода _1 Радова.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 17:03
|
договір | укладений |
30 жовтня 2020 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення обсягу фінансування на поточний рік у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол на виправлення невідповідностей |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 205 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол на виправлення невідповідностей |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 266 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення п. 4.1. Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з технічними причинами не завантажилась додаткова угода, завантажується повторно |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.3.2 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 12.1 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п 12.1 у новій редакції та внести зміни в розділі 15 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |