Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області»
Очікувана вартість
59 932 447,60 UAH
UA-2020-07-07-005635-c bcf7673df1c64997a24d15991f297a65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Винник Тарас Романович

+380342523142 tenderbuvr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дністровське басейнове управління водних ресурсів
Код ЄДРПОУ: 13646270
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А
Контактна особа: Винник Тарас Романович
+380342523142
tenderbuvr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 21:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:28
Очікувана вартість: 59 932 447,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 299 662,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 290000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника-згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної пропозиції - українська. Місце виконання робіт:за адресою визначеною замовником Обсяг виконання робіт - відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Акад. Сахарова, 23а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Аванс 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 18:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 21:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 17:43
Перелік змін.docx
23 липня 2020 17:43
Тендерна документація нова редакція.doc
07 липня 2020 21:48
Тендерна документація.docx
23 липня 2020 17:43
проект договору-1 (1).docx
07 липня 2020 21:48
проект договору-1.docx
23 липня 2020 17:43
Додаток_ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
07 липня 2020 21:48
Додаток_ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
07 липня 2020 21:48
Додаток _4 Вимоги на виконання ст.17.docx
07 липня 2020 21:48
Додаток _ 1 Цінова пропозиція.docx
07 липня 2020 21:48
Додаток 3 відом.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо виконавчих проваджень
Дата подання: 10 липня 2020 11:18
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:58
Просимо вказати в якому "відповідному органі" необхідно отримати довідку про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень? Який орган є прийнятним для Замовника? А також поясніть чому дана довідка повинна бути датована лише датою подання пропозиції?
Відповідь: Доброго дня! Державна виконавча служба України, а щодо дати повідомляємо, що така довідка дійсна 1 день.
Щодо надання дозволів
Дата подання: 10 липня 2020 11:25
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:00
Просимо дати відповідь чи знає Замовник відповідь на питання стосовно того чи передбачено законодавством надання дозволів на виконання робіт по вказаній закупівлі? Чи знає Замовник відповідь на питання стосовно того чи підлягає ліцензуванню вид робіт по вказаній закупівлі? У Вашій тендерній документації немає чітких вказівок стосовно того давати чи не давати ліцензію та дозволи. Просимо прописати стосовно цього чіткі вимоги у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми розглянемо таку можливість!
Щодо надання документів по ст. 17
Дата подання: 10 липня 2020 16:08
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:01
Просимо повідомити довідку з якого органу потрібно надати на підтвердження відсутності підстав, передбачених п. 12 ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі".?
Відповідь: Доброго дня! Дана довідка повинна бути подана учасником від свого імені!
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 10 липня 2020 16:36
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:03
Просимо вказати що Ви маєте на увазі коли вказуєте, що необхідно надати аналогічний договір з подібними об'ємами робіт? Дайте пояснення вимозі щодо подібних об'ємів? Це повинні бути роботи такого самого виду? Чи роботи в межах об'ємів по закупівлі? Не зовсім точна вимога.
Відповідь: Доброго дня! Ми розглянемо таку можливість!
Щодо авансу по договору
Дата подання: 13 липня 2020 08:42
Дата відповіді: 16 липня 2020 19:36
Прошу вказати чому по тексту тендерної документації вказано про відсутність авансу, а в проекті договору вказано, що аванс може надаватись? Просимо узгодити вимоги тендерної документації з тими ж вимогами у договорі.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання буде розглянуто!
Щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 13 липня 2020 08:43
Дата відповіді: 16 липня 2020 19:39
Прошу вказати чому по тексту тендерної документації вказано про відсутність забезпечення виконання договору, а в проекті договору вказано, що передбачається таке забезпечення у розмірі 1 %? Просимо узгодити вимоги тендерної документації з тими ж вимогами у договорі.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання буде розглянуто!
Щодо порядку розрахунків, передбаченого у проекті договору
Дата подання: 13 липня 2020 13:51
Дата відповіді: 16 липня 2020 19:40
Просимо у проекті договору уточнити порядок розрахунків, а саме: на протязі 45 днів чи на протязі 35 днів. В проекті договору прописано 45 та 35 днів одночасно.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання буде розглянуто!
Стосовно банківської гарантії
Дата подання: 13 липня 2020 13:53
Дата відповіді: 16 липня 2020 19:42
Чи не буде помилкою оформлення банківської гарантії у банку, в якому нема відкритого поточного рахунку учасника?
Відповідь: Доброго дня! Жоден нормативний документ чи ТД не містить заборони щодо отримання банківської гарантії у будь-якій банківській установі.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-005635-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42314346
Дата подання: 21 серпня 2020 13:38
Вимога про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП». Ми вважаємо, що наша пропозиція повністю відповідала вимогам, так як забезпечення тендерної пропозиції у вигляді грошового покриття в сумі 290 000,00 грн. знаходилося на рахунку Банка-гаранта, що підтверджується відповідною довідкою з банку. Учасник ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» під час аукціону запропонував найнижчу ціну 47 289 975,00 грн. Економія склала 12 642 472,60, що є суттєвим. Вимагаємо переглянути рішення про відхилення та визначити ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» переможцем даної закупівлі. Довідку-роз'яснення Банка-гаранта додаємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 21:49
Шановний Учаснику! Відповідно до вимог ТД у складі пропозиції учасники повинні надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. У вашій пропозиції нажаль відсутній розрахунковий документ, що є значним порушення. Такимчином ми не можемо скасувати рішення про відхилення та визнати Вас переможцем. У разі непогодження Ви маєте право звернутися за захистом свої правдо АМКУ.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-005635-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 11 вересня 2020 17:55
Звернення учасника
Звернення учасника

07 липня 2020 року Дністровське басейнове управління водних ресурсів (далі - Замовник) оприлюднив оголошення про закупівлю: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005635-c, ID - bcf7673df1c64997a24d15991f297a65 (Далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі завершився 3-го серпня 2020 о 12:55.
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" - 47 289 975,00 грн;
2) ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" - 58 899 816,53 грн;
3) ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО" - 59 614 352,40 грн.
08 вересня 2020 року Тендерним комітетом Замовника було оприлюднено Протокол від 07.09.2020, відповідно до якого пропозиція ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" була відхиленою.

Повідомляємо, що ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" не погоджується з таким рішенням Замовника, та надає наступні обґрунтування своєї позиції:

І. Щодо кошторисної заробітної плати, яка врахована ТОВ «Будмонтажсервіс1» при визначенні ціни пропозиції (договірної ціни)
Заробітна плата при складанні ціни пропозиції визначена у чіткій відповідності з п.6.1 ДСТУ –Н Б Д.1.1-2:2013. Довідкою № 111 від 23.07.2020р., наданою учасником у складі тендерної документації, повідомляється що при розрахунках застосовано розмір кошторисної заробітної плати 9954,78 грн.
Листом №81 від 30.01.2020р. ДП «Укрдержбудекспертиза» повідомляє, що розмір кошторисної заробітної плати при визначені вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78грн, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва (де: 9356 гривень – дані Держстату; 106,4 відсотків – індекс споживчих цін згідно постанови Кабінету Міністрів України № 883 від 23.10.2019р., яка внесла зміни до постанови Кабінету Міністрів № 555 від 15.05.2019р.).
На сайті уповноваженої організації в сфері ціноутворення ТОВ НВФ «Інпроект» https://www.inproekt.kiev.ua/ також повідомляється, що розмір кошторисної заробітної плати при визначені вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78 грн та приводиться розрахунок де: 9356 гривень – дані Держстату; 106,4 відсотків – індекс споживчих цін згідно постанови Кабінету Міністрів України № 883 від 23.10.2019р. Даний рівень кошторисної заробітної плати в розмірі 9954,78 грн зазначено в програмному комплексі АВК5 (ред..3.5.2) для визначені вартості будівництва .
Таким чином, врахований у ціні пропозиції Учасника ТОВ «Будмонтажсервіс1» розмір кошторисної заробітної плати 9954,78 грн відповідає рекомендаціям організацій, які формують та реалізують державну політику у сфері будівництва та ціноутворення, а також відповідає ч.6 розділу 3 Тендерної документації.

Також товариству «Будмонтажсервіс1» незрозуміло про яку скаргу згадує Замовник, у складі якої нібито товариством надана неправдива інформація, так як жодних скарг до цього часу в рамках цієї закупівлі підприємство не подавало.

ІІ. Щодо відповідності застосування розцінок
Згідно п.6,22,34,48 відомості обсягів робіт (технічна специфікація, Додаток №3) необхідно розцінити роботи , а саме: Влаштування призми з великогабаритного каменю
Товариством «Будмонтажсервіс1» застосовано розцінку Е1-156-1 «Улаштування кам’яного накиду або призми на укосах», яка відповідає даним роботам згідно формулювання у відомості обсягів робіт.
Розцінка, яку пропонує застосувати замовник визначає Е42-1-1 «Укрiплення схилiв скельною породою або каменем при уклонi схилу 1:3 i пологiше, товщина шару до 1 м» , тобто вказує додаткові умови та характеристики щодо уклону схилу 1:3 і пологіше та товщину шару до 1м, що не передбачено п.6,22,34,48 відомості обсягів робіт (технічна специфікація, Додаток №3).
Крім того, технічною специфікацією не визначено ні розмір великогабаритного каменю, ні його вага, ні технологію виконання даних робіт (вручну чи за допомогою механізмів), а вказано як влаштування призми з великогабаритного каменю, тому ствердження Замовника щодо невірно застосованої розцінки не відповідають дійсності. Посилання на НПАОП 0.00-1-75-15 недоречні, так як технічною специфікацією не визначено ні розмір великогабаритного каменю, ні його вага, при тому, що при виконанні робіт камінь можливо перекатувати, а не підіймати, також роботи виконуються бригадою робітників, а не в «самотужки». Технологію виконання робіт буде викладено у проекті виконання робіт з дотриманням усіх нормативів, у т.ч. з охорони праці, з застосуванням засобів малої механізації (при необхідності). Ствердження Замовника , що збільшилась вартість виконання робіт на 2081519,61 грн (прямі витрати) не відповідає дійсності, так як оголошена вартість закупівлі складає 59 932 447,60 грн, ціна пропозиції ТОВ «Будмонтажсервіс1» 58 899 816,53 грн

Також повідомляємо, що ТОВ «Будмонтажсервіс1» приймав участь у попередній закупівлі на ці роботи, яка була оголошена 27.03.2020р. та при подачі цінової пропозиції товариством була застосована така сама розцінка Е1-156-1 для визначення вартості робіт по «влаштуванню призми з великогабаритного каменю». Замовником при перевірці пропозиції на відповідність технічної специфікації зауважень до застосування даної розцінки не було.


Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1. Повторно здійснити аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" по закупівлі: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005635-c, ID - bcf7673df1c64997a24d15991f297a65 та врахувати зазначені у даному зверненні обґрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" вимогам, що зазначені у тендерній документації.
2. Визнати пропозицію учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" такою, що повністю відповідає вимогам, що визначені Замовником у Тендерній документації щодо закупівлі: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005635-c, ID - bcf7673df1c64997a24d15991f297a65.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2020 10:49
Шановний учаснику дякуємо за запитання! Повторно повідомляємо Вас, що відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни.
Учасник при розроблені своєї тендерної документації встановив заробітну плату 9954.78.
Вивчивши надану Учасником ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" пропозицію, встановлено наступне:
Учасник ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" в складі скарги надає неправдиву інформацію.
Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Центрального органу виконавчої влади в галузі статистики, розмір середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності «Будівництво» за період з початку року у 2019 році становить 9356 гривень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2020 рік» визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,8 відсотків, а не 106,4 відсотки, як заявляє скаржник.
Таким чином, навіть якщо проводити розрахунок згідно того як це здійснює учасник: розрахунковий показник мінімальної кошторисної заробітної плати складає 9 356 х 1,068 = 9 992.208 грн., Тоді, як Учасником в складі документів тендерної пропозиції, було надано довідку в якій проставлено розмір кошторисної заробітної плати на рівні 9954,78 грн., що є меншим ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року). Таким чином Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" в не відповідає ч.6 Розділу 3 Тендерної документації: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни.».
Також, Замовник перевірив учасника на відповідність тендерної пропозиції, Технічній специфікації, викладеній у Додатку №3, за результатами чого було встановлено, що не відповідає вимогам тендерної документації. Не вірно застосована розцінка (Е1-156-1) на влаштування призми з великогабаритного каменю. Відповідно до норм потрібно застосовувати розцінку Е42-1-1.
Розцінка яка застосована підрядчиком передбачає укладання бутового каменю вручну, яка в даному випадку не підходить.
Застосування підрядчиком даної розцінки збільшило трудовитрати на 39,780 тис. л-год., що в свою чергу збільшило вартість виконання робіт на 2081519,61грн (прямі витрати), в свою чергу збільшився прибуток та адмінвитрати.
Також застосування (Е1-156-1) порушує п. 1 підрозділу 14 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.75-15 норма переміщення вантажів постійно протягом робочого дня чоловікам визначена до 30 кг. Дане рішення було прийняте керуючись практикою АМКУ. Дякуємо

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 13:38
Довідка Банк.doc

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 17:55
Звернення Учасника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-07-005635-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 18 вересня 2020 18:28
Скарга АМКУ
Скарга щодо рішення Дністровського басейнового управління водних ресурсів про відхилення пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І» Обгрунтування у прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2020 22:36
рішення від 23.09.2020 № 17898.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 22:36
інформація про перенесення від01.10.2020 №15463.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 17:29
рішення від 05.10.2020 № 18654.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник погоджується з Рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 13 жовтня 2020 17:24

Документи подані скаржником

18 вересня 2020 17:08
І.Ф. Скарга АМКУ
18 вересня 2020 17:08
І.Ф. Скарга АМКУ ворд

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-12-000009 ● 4ebc66ac93ba4e0187fe9c4097bcdc0a
  • Статус: завершено ● Дата: 09 вересня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020 10:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.08.2020 №48
Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.08.2020 №48

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-07-005635-c 07.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 47 289 975,00
UAH з ПДВ
47 289 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 58 899 816,53
UAH з ПДВ
58 899 816,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО" 59 614 352,40
UAH з ПДВ
59 614 352,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 19:54
Електронний підпис
31 липня 2020 19:52
Кошторис.rar
31 липня 2020 19:52
Аналогічний досвід.rar
31 липня 2020 19:52
Працівники.rar

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
31 липня 2020 17:08
Електронний підпис
31 липня 2020 16:54
Реєстр документів..pdf
31 липня 2020 16:54
7. Інші документи.rar
31 липня 2020 16:54
4. Ст.17 Закону.rar

Публічні документи

30 липня 2020 14:05
Електронний підпис
23 липня 2020 17:12
Електронний підпис
23 липня 2020 17:10
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 17:10
Лист про санкції.pdf
23 липня 2020 17:10
Довідка уповн. особа.pdf
23 липня 2020 17:10
Довідка техніка.pdf
23 липня 2020 17:10
Довідка ст.17.pdf
23 липня 2020 17:10
Довідка податки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
#42314346
Рішення скасоване 47 289 975,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Рішення скасоване 58 899 816,53
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:24
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО"
#38557026
Рішення скасоване 59 614 352,40
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
#42314346
Відхилено 47 289 975,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Переможець 58 899 816,53
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:43

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" #42314346

№ рішення у справі

63/110-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

11 серпня 2020 18:20
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:12
ПРотокол

Документи

08 вересня 2020 18:53
Електронний підпис
08 вересня 2020 18:33
ПРотокол
18 серпня 2020 18:30
Документи
18 серпня 2020 17:44
Протокол

Документи

10 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:35
ПРотокол
08 вересня 2020 18:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" #42314346

№ рішення у справі

63/110-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

13 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:26
ПРотокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
58 899 816,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 15:42
додаткова угода 7 зміни до договору
28 грудня 2023 15:22
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 15:05
IMG_0003 (19).pdf зміни до договору
28 грудня 2022 15:00
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:03
додаткова угода (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 15:40
додаткова угода (4).pdf зміни до договору
15 листопада 2021 15:30
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:55
Додаткова угода _3 РОдова.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:06
IMG_20201214_0001.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:18
Додаткова угода 2 (Пеегінське).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 16:03
IMG_20201106_0007.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 16:01
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:01
Додаткова угода _1 Радова.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 12:08
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 17:03
договір укладений
30 жовтня 2020 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення обсягу фінансування на поточний рік у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол на виправлення невідповідностей
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 205
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол на виправлення невідповідностей
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 266
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п. 4.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 226
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічними причинами не завантажилась додаткова угода, завантажується повторно
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.3.2 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 12.1 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п 12.1 у новій редакції та внести зміни в розділі 15 до договору
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML