Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Горького в м. Коростені»
Очікувана вартість
2 071 849,20 UAH
UA-2020-07-07-005556-c 65273419bbff45a4b1956ba32beca0ec
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дем'янчук Ольга Сергіївна

(097)672-38-03 korosten13032017@rada-kor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26279382
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22
Контактна особа: Дем'янчук Ольга Сергіївна
(097)672-38-03
korosten13032017@rada-kor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 20:07
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:01
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:01
Очікувана вартість: 2 071 849,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 359,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Горького в м. Коростені»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Фінансування за рахунок місцевого бюджету на 2020 рік складає – 400 000,00 грн. (Чотириста тисяч гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 66 666,66 грн. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 20:07
Тендерна документація Тротуари вул.Горького.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОР-ЛІДЕР" 1 946 779,20
UAH
1 946 779,20
UAH
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 15:59
Електронний підпис
21 липня 2020 15:58
31. розрахунки.pdf
21 липня 2020 15:58
31.imd
21 липня 2020 15:58
19.Техпаспорта.pdf
21 липня 2020 15:58
18.Дог.оренди Евробуд.pdf
21 липня 2020 15:58
24. Лист відгук.pdf
21 липня 2020 15:58
3. Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 15:58
28.паспортні дані.pdf
21 липня 2020 15:58
11.Довідка статистика.pdf
21 липня 2020 15:58
5.Проект договору.pdf
21 липня 2020 15:58
10. Виписка з ЕДР.pdf
21 липня 2020 15:58
6.Договірна ціна.pdf
21 липня 2020 15:58
8. календарний графік.pdf
21 липня 2020 15:58
2.ст17.pdf
21 липня 2020 15:58
9. лист по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОР-ЛІДЕР"

Інформація про відміну

Дата відміни
23 липня 2020 00:01
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій