Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з цілодобового спостереження та технічного обслуговування устаткувань автоматичної пожежної сигналізації встановлених в підпорядкованих закладах відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Очікувана вартість
100 800,00 UAH
UA-2020-07-07-005550-c ● 2ca530cac9b84222a7717f9980fc2784
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Пашко Ольга 093-003-72-26 upov@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 19:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 100 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 504,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
23 послуги згідно регламентів 1,2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 послуга
Послуги з цілодобового спостереження та технічного обслуговування устаткувань автоматичної пожежної сигналізації встановлених в підпорядкованих закладах відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником шляхом щомісячного перерахування коштів на рахунок Виконавця на підставі отриманої Замовником рахунку-фактури та акту здачі – прийняття надання послуг. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 20:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 20:29 |
Перелік змін до Оголошення.docx | |
07 липня 2020 20:29 |
Оголошення (спрощена _1) 07.07.2020 (зі змінами).docx |
07 липня 2020 20:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2020 20:29 |
Перелік змін до Оголошення.docx
|
|||
07 липня 2020 20:29 |
Оголошення (спрощена _1) 07.07.2020 (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-005550-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 09 липня 2020 10:24
Щодо вимог тендерної документації
Вимога щодо наявності пульта цілодобового спостереження в м. Кривий Ріг є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Законодавчі підстави для встановлення даної вимоги відсутні. В зв’язку з цим вимагаємо привести дану вимогу у відповідність до нормативних документів, зокрема «Правил з пожежного спостерігання», затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2015 №349 та внести зміни в п. 4 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, виклавши даний пункт в наступній редакції : «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність пульта цілодобового пожежного спостереження, а також завірені належним чином копії документів, які підтверджують наявність права власності та/або користування учасника на централізований пульт цілодобового пожежного спостереження (моніторингову станцію), та копії технічних паспортів на обладнання СПТС.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 15:10
Добрий день. Замовник не вважає, що вимога щодо наявності пульта цілодобового спостереження в м. Кривий Ріг є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-005550-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 09 липня 2020 16:23
Дискримінаційна вимога щодо працівників
У документації встановлена вимога про наявність інженера, якмй повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування” що підтверджується копіїей диплома (без додатків), а також наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну).
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі- Умови) встановлено вичерпний перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання, а саме:
- Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
- стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
- Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Тобто законодавством встановлено, що для надання послуг за даним предметом закупівлі достатньо керівника робіт, електромонтера та налагоджувальника. Щоб не дискримінувати і не обмежувати коло потенційних учасників закупівлі, вимагаємо видалити дані вимоги і внести відповідні зміни до документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі- Умови) встановлено вичерпний перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання, а саме:
- Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
- стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
- Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Тобто законодавством встановлено, що для надання послуг за даним предметом закупівлі достатньо керівника робіт, електромонтера та налагоджувальника. Щоб не дискримінувати і не обмежувати коло потенційних учасників закупівлі, вимагаємо видалити дані вимоги і внести відповідні зміни до документації
Скасована
Дата: 09 липня 2020 16:26
Причина: Помилково
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» #41922960 |
Переможець |
100 050,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 16:39
|
Доп №3 договора №1СП від 03.08.20.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:11
|
1СП.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:25
|
ду 1сп.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:25
|
Договір № 1СП.pdf | укладений |
03 серпня 2020 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 20300,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 1СП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 1СП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізітів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1СП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |