Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобового спостереження та технічного обслуговування устаткувань автоматичної пожежної сигналізації встановлених в підпорядкованих закладах відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Очікувана вартість
100 800,00 UAH
UA-2020-07-07-005550-c 2ca530cac9b84222a7717f9980fc2784
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 19:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 100 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 504,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


23 послуги згідно регламентів 1,2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 послуга
Послуги з цілодобового спостереження та технічного обслуговування устаткувань автоматичної пожежної сигналізації встановлених в підпорядкованих закладах відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником шляхом щомісячного перерахування коштів на рахунок Виконавця на підставі отриманої Замовником рахунку-фактури та акту здачі – прийняття надання послуг. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 20:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 20:29
Перелік змін до Оголошення.docx
07 липня 2020 20:29
Оголошення (спрощена _1) 07.07.2020 (зі змінами).docx
07 липня 2020 20:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 20:29
Перелік змін до Оголошення.docx
07 липня 2020 20:29
Оголошення (спрощена _1) 07.07.2020 (зі змінами).docx
07 липня 2020 19:57
Оголошення (спрощена _1) 07.07.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-005550-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 09 липня 2020 10:24
Щодо вимог тендерної документації
Вимога щодо наявності пульта цілодобового спостереження в м. Кривий Ріг є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Законодавчі підстави для встановлення даної вимоги відсутні. В зв’язку з цим вимагаємо привести дану вимогу у відповідність до нормативних документів, зокрема «Правил з пожежного спостерігання», затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2015 №349 та внести зміни в п. 4 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, виклавши даний пункт в наступній редакції : «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність пульта цілодобового пожежного спостереження, а також завірені належним чином копії документів, які підтверджують наявність права власності та/або користування учасника на централізований пульт цілодобового пожежного спостереження (моніторингову станцію), та копії технічних паспортів на обладнання СПТС.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 15:10
Добрий день. Замовник не вважає, що вимога щодо наявності пульта цілодобового спостереження в м. Кривий Ріг є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-005550-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 09 липня 2020 16:23
Дискримінаційна вимога щодо працівників
У документації встановлена вимога про наявність інженера, якмй повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування” що підтверджується копіїей диплома (без додатків), а також наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну).
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі- Умови) встановлено вичерпний перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання, а саме:
- Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
- стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
- Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Тобто законодавством встановлено, що для надання послуг за даним предметом закупівлі достатньо керівника робіт, електромонтера та налагоджувальника. Щоб не дискримінувати і не обмежувати коло потенційних учасників закупівлі, вимагаємо видалити дані вимоги і внести відповідні зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 липня 2020 16:26
Причина: Помилково

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» 100 050,00
UAH з ПДВ
100 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
Переможець 100 050,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:41

Документи

22 липня 2020 15:41
Електронний підпис
22 липня 2020 15:41
Протокол _7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
100 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 15:41
Електронний підпис
22 липня 2020 15:41
Протокол _7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 16:39
Доп №3 договора №1СП від 03.08.20.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 16:39
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:11
1СП.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:25
ду 1сп.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:25
Договір № 1СП.pdf укладений
03 серпня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 20300,00 грн
Номер договору про закупівлю: 1СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 1СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізітів замовника
Номер договору про закупівлю: 1СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 750,00
UAH