Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій (реконструкція) із влаштуванням пішохідної зони на прилеглій території до проїзної частини дороги від вул. Північної до вул. Центральної та від вул. Центральної до межі з м. Синельникове в селі Новогніде Синельниківського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
9 407 770,00 UAH
UA-2020-07-07-005321-c 6977470b2c744662ab48c5ac8a07bcc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:07
Очікувана вартість: 9 407 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 038,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Благоустрій (реконструкція) із влаштуванням пішохідної зони на прилеглій території до проїзної частини дороги від вул. Північної до вул. Центральної та від вул. Центральної до межі з м. Синельникове в селі Новогніде Синельниківського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, Синельниківський район, дорога від вул. Північної до вул. Центральної та від вул. Центральної до межі з м. Синельникове в с. Новогніде
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 09:43
ЗТД Новогніде тротуар 30.07.doc
30 липня 2020 09:43
перелік змін 30.07.docx
30 липня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 09:43
ЗТД Новогніде тротуар 30.07.doc
23 липня 2020 11:43
ЗТД Новогніде тротуар 23.07.doc
07 липня 2020 17:56
ТД Новогніде тротуар 07.07.doc
30 липня 2020 09:43
перелік змін 30.07.docx
23 липня 2020 11:43
перелік змін 23.07.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ" 9 136 657,97
UAH з ПДВ
9 136 657,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 9 286 089,46
UAH з ПДВ
9 286 089,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 18:24
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:21
Модельний статут.pdf
13 серпня 2020 18:21
Довідка ч.2 ст 17.pdf
13 серпня 2020 18:21
Довідка ст.17.pdf
07 серпня 2020 13:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:47
20. Проект договору.pdf
07 серпня 2020 13:47
13.Довідка ліцензія.pdf
07 серпня 2020 13:47
10.Довідка ч. 2 ст.17.pdf
07 серпня 2020 13:47
6.Довідка (МТБ).pdf
07 серпня 2020 13:47
5.Довідка ст. 17.pdf
07 серпня 2020 13:47
2.Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2020 13:47
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 09:07
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:06
Підписаний_G0720-0648-GL_tender.pdf
05 серпня 2020 09:06
інші документи.rar
05 серпня 2020 09:06
додаток 2.rar
05 серпня 2020 09:06
додаток 1.rar
27 липня 2020 10:53
Електронний підпис
27 липня 2020 10:48
інші документи.rar
27 липня 2020 10:48
додаток 2.rar
27 липня 2020 10:47
додаток 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"
#42591403
Переможець 9 136 657,97
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"
#42591403
9 136 657,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:05
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:50
54.pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 16:44
д.у.1 54.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 16:30
54.pdf укладений
31 серпня 2020 16:29
54 ч.2.pdf укладений
31 серпня 2020 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 6.1, 14.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 54 від 31.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.14.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 079 433,00
UAH (в тому числі ПДВ 679 905,50 UAH)