Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина дров'яна не промислового використання (дрова)
Очікувана вартість
441 800,00 UAH
UA-2020-07-07-005230-c 2a20408f16a540778c113f26bf8d5174
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Копишинська

+380969396339 04343487@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Білокоровицька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04343487
Місцезнаходження: 11055, Україна , Житомирська обл., с. Білокоровичі, вул. Тараса Шевченка 69а
Контактна особа: Ірина Копишинська
+380969396339
04343487@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 17:22
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 17:22
Початок аукціону: 24 липня 2020 11:50
Очікувана вартість: 441 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 209,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
960 метр кубічний
Деревина дров'яна не промислового використання (дрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11055, Україна, Житомирська область, с. Білокоровичі, Тараса Шевченка, 69а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:34
ТД - дрова.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-005230-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "СТЕПАНЧУК ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3424912915
Дата подання: 06 серпня 2020 21:29
Вимога щодо скасування рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 29.07.2020) про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович» по процедурі відкритих торгів на закупівлю Деревина дров’яна непромислового використання (дрова) ДК: 021-2015(03410000-7)-деревина, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005230-c
Вимагаю скасувати рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 29.07.2020) про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович» по процедурі відкритих торгів на закупівлю Деревина дров’яна непромислового використання (дрова) ДК: 021-2015(03410000-7)-деревина, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005230-c, з наступних підстав:
Тендерною документацією (№3 п. 1 Додатку 1 тендерної документації) встановлено кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, на підтвердження якого учасники повинні надати копію аналогічного договору, який виконувався (виконується) протягом 2020 року, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович» в складі документів тендерної пропозиції надав копію аналогічного договору № 24/06 від 20.06.2020 (файл «аналогічний договір.pdf») завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, який повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Разом з копією аналогічного договору ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович» в складі документів тендерної пропозиції надав довідку довільної форми (файл «довідка про аналогічні договори.pdf») із власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів на поставку аналогічного товару, що є предметом закупівлі цих торгів, найменування замовника, його місцезнаходження, контактного телефону, обсягу поставки, які повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Вищенаведені документи підтверджують відповідність ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович» кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду».
Але, не звертаючи уваги на те, що в тендерній документації відсутні будь-які конкретні вимоги щодо надання учасниками копії виконаного договору (дата укладання, сума договору, кількість товару, наявність чи відсутність печатки, термін дії договору чи інше), тендерний комітет порушуючи принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, передбачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», робить дивний та протиправний висновок, що тендерна пропозиція ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович» не відповідає вимогам тендерної документації та не посилаючись на норми ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхиляє тендерну пропозицію ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович».
Підставою відхилення тендерної пропозиції ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович» стала:
- в наданому аналогічному договорі №24/06 від 20.06.2020 року було встановлено, що договір не містить необхідних істотних умов: Предмета закупівлі та Ціни договору.

ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович» не погоджується із вказаними підставами відхилення.

В тендерній документації відсутні будь-які конкретні вимоги щодо надання учасниками копії виконаного договору (дата укладання, сума договору, кількість товару, наявність чи відсутність печатки, термін дії договору чи інше) та відповідно до ст. 656 Цивільного кодексу України предметом договору купівлі-продажу може бути товар, який є у продавця на момент укладення договору або буде створений (придбаний, набутий) продавцем у майбутньому. Предмет договору не може містити суми договору.

Тому наданий договір №24/06 від 20.06.2020 та тендерна пропозиція ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович» відповідає вимогам тендерної документації.
В зв’язку із викладеним рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 29.07.2020) про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Степанчук Ярослав Олександрович» по процедурі відкритих торгів на закупівлю Деревина дров’яна непромислового використання (дрова) ДК: 021-2015(03410000-7)-деревина, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005230-c, має бути скасоване, а процедура закупівлі продовжена.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

06 серпня 2020 21:29
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000037 ● e67640044baf4b8485dfc75192ca0b1f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020 14:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.08.2020
№53

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.08.2020 № 53.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-07-005230-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-14 15:00:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров'яна не промислового використання (дрова)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-07-005230-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, проведеним аналізом встановлено, що Білокоровицькою сільською радою (далі – Замовник) протоколом засідання тендерного комітету від 29.07.2020 року прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП СТЕПАНЧУК ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ через невідповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити, чому Замовником, на порушення вимог ч. 16 ст. 29 Закону, не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП СТЕПАНЧУК ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-19 12:31:29

Відповідь

Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо учасником не завантажено аналогічний договір, то тоді тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником ФОП СТЕПАНЧУК ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ були надані документи відповідно до тендерної документації. Тому тендерний комітет не вбачав потреби у розміщенні повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону?
Враховуючи, що нинішній Закон не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, питання визначення їх має бути виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів.
Учасник ФОП СТЕПАНЧУК ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав копію аналогічного договору з ФОП ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇВНА №24/06 від 20.06.2020 року. Предметом договору якого є: ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується поставити та передати у власність ПОКУПЦЮ продукцію, а ПОКУПЕЦЬ зобов’язується прийняти продукцію та оплатити її на умовах даного договору. Надана ФОП СТЕПАНЧУК ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ копія договору не являється аналогічним щодо предмета закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання (дрова). Представлений аналогічний договір не відповідає нормам Цивільного та Господарського кодексів.
Замовник є бюджетною установою і закуповує деревину дров’яну непромислового використання (дрова) за бюджетні кошти, тому звертає увагу на подані документи учасником закупівлі з метою отримання замовленого предмету закупівлі, постачання його у визначених об’ємах та за відповідною ціною, щоб забезпечити ефективне використання бюджетних коштів .

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-21 10:41:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров'яна не промислового використання (дрова)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-07-005230-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Прошу надати пояснення чи укладався Білокоровицькою сільською радою договір за результатами проведення вказаної закупівлі, якщо ні, поясніть причини неукладення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-26 18:13:14

Відповідь:

Відповідно до п. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
В зв’язку з клопотанням №1005 від 19.08.2020 року переможця відкритих торгів по предмету закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання (дрова) Державне підприємство «Білокоровицьке лісове господарство» тендерним комітетом 19.08.2020 року було прийняте рішення про продовження строку укладання договору до 25.08.2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом розірвання договору. Сума оплати за договором 0,00 грн.

2020-09-09 17:32:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасне надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасне надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2020-09-10 08:39:05

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТЕПАНЧУК ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 395 800,00
UAH з ПДВ
395 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Білокоровицький лісгосп 441 800,00
UAH з ПДВ
441 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 13:55
Електронний підпис
23 липня 2020 13:45
щодо сертифікації.pdf
23 липня 2020 13:45
щодо ліцензії.pdf
23 липня 2020 13:45
тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 13:45
ст 17.pdf
23 липня 2020 13:45
проект договору.pdf
23 липня 2020 13:45
про працівників.pdf
23 липня 2020 13:45
походження.pdf
23 липня 2020 13:45
пдв.pdf
23 липня 2020 13:45
паспорт.pdf
23 липня 2020 13:45
Лист пояснення.pdf
23 липня 2020 13:45
Лист гарантія.pdf
23 липня 2020 13:45
ідентіфікаціоний.pdf
23 липня 2020 13:45
захист довкылля.pdf
23 липня 2020 13:45
загальні відомості.pdf
23 липня 2020 13:45
договір оренди.pdf
23 липня 2020 13:45
Довідка.pdf
23 липня 2020 13:45
довідка щодо підпису.pdf
23 липня 2020 13:45
гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 13:45
витяг.pdf
23 липня 2020 13:45
виписка.pdf
23 липня 2020 13:45
аналогічний договір.pdf
23 липня 2020 13:45
1ст.17.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 13:13
Електронний підпис
21 липня 2020 13:11
установчі документи.7z
21 липня 2020 13:11
Технічні умови.7z
21 липня 2020 13:11
Тендерна пропозиція.jpg
21 липня 2020 13:11
Статут.7z
21 липня 2020 13:11
Реєстр документів.pdf
21 липня 2020 13:11
Проект договору.7z
21 липня 2020 13:11
Паспорт і код.7z
21 липня 2020 13:11
Довідки.7z
21 липня 2020 13:11
Довідка про рахунки.pdf
21 липня 2020 13:11
Довідка банкруство.pdf
21 липня 2020 13:11
Аналогічний договір.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТЕПАНЧУК ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ДП Білокоровицький лісгосп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТЕПАНЧУК ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3424912915
Відхилено 395 800,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 10:06
ДП Білокоровицький лісгосп
#00991798
Переможець 441 800,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Білокоровицький лісгосп
#00991798
441 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 12:57
додаткова угода.jpg укладений
31 серпня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 18:27
договір.pdf укладений
25 серпня 2020 18:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 441 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 73 633,33 UAH)
Причини розірвання договору: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель