Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали для учнів початкових класів
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-07-07-005224-c 2a5e768ddf0f4e8fb038cfc7d54f10ee
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Васковець

+380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Ірина Васковець
+380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:02
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22470000-5: Посібники


Дидактичні матеріали для учнів початкових класів (код за ДК 021:2015 - 22470000-5 Посібники).
Тендерна пропозиція учасника та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Джерело фінансування: Місцевий бюджет, Державний бюджет України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
836 штуки
Дидактичні матеріали для учнів початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати поставки товару належної якості на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:33
додаток 5 цінова.docx
07 липня 2020 17:33
додаток 4 проєкт дог..docx
07 липня 2020 17:33
ТД дидактичне 2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-005224-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО", Код ЄДРПОУ:42446495
Дата подання: 07 серпня 2020 17:02
ВИМОГА
ВИМОГА
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 17:02
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" 375 003,00
UAH з ПДВ
375 003,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" 398 620,00
UAH з ПДВ
398 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Богінська С.С. 447 070,00
UAH з ПДВ
444 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" 471 010,00
UAH з ПДВ
471 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цап Василь Осипович 499 999,00
UAH з ПДВ
499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 17:39
Електронний підпис
30 липня 2020 16:58
Трудова Шинкар.PDF
30 липня 2020 16:58
Трудова Козакевич.PDF
23 липня 2020 18:14
Електронний підпис
23 липня 2020 18:09
Довідка+Виписка.pdf
23 липня 2020 18:09
ТехПаспорт ПШ.pdf
23 липня 2020 18:09
сангіг 2020.PDF
23 липня 2020 18:09
ISO 14001 2015.PDF
23 липня 2020 18:09
ISO 9001 2015.PDF

Публічні документи

11 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:35
Dovidka_20198400690930462356.pdf (1).p7s
11 серпня 2020 14:35
Dovidka_20198400690930462356 (3).pdf
11 серпня 2020 14:35
Довідка (3).zip
03 серпня 2020 16:09
Електронний підпис
23 липня 2020 18:41
Електронний підпис
23 липня 2020 18:39
20200723_145453.pdf
23 липня 2020 18:39
5 Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 18:39
4 Проект договору.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 14:20
Електронний підпис
23 липня 2020 14:14
Проект договору.PDF
23 липня 2020 14:14
Інші документи.PDF
23 липня 2020 14:14
Довіренність _4334-К-О.pdf
23 липня 2020 14:14
Банківська ліцензія.pdf
23 липня 2020 14:14
Банківська гарантія.pdf
23 липня 2020 14:14
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

23 липня 2020 18:05
Електронний підпис
23 липня 2020 18:02
Трудова директор.pdf.p7s
23 липня 2020 18:02
Цінова пропозиція.pdf.p7s
23 липня 2020 18:02
СЕРТИФІКАТИ РОКОТО 1.pdf
23 липня 2020 18:02
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 18:02
Трудова директор.pdf
23 липня 2020 18:02
Авторизацiйний.pdf
23 липня 2020 18:02
Проект договору 1.pdf.p7s
23 липня 2020 18:02
Проект договору 1.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 16:49
Довідка про мову.pdf
23 липня 2020 16:49
Довідка про витрати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"

ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"

ФОП Богінська С.С.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"

ФОП Цап Василь Осипович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"
#2644604867
Відхилено 375 003,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 18:17
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"
#3233704025
Переможець 398 620,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 13:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 15:08

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасники повинні додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад трудова книжка працівника/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ). Всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації Учасник не надав документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад трудова книжка працівника/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ). Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: підтвердити кваліфікаційний критерій - наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, додавши документ на кожного працівника, зазначеного в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації №04 від 21 липня 2020 року, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад трудова книжка працівника/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ). 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасникам необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), із зазначенням назви організації, із якою укладено договір, номеру, дати, предмету та суми (ціни) договору, не менше 1 копії/сканованої копії договору, зазначеного у довідці, копії/скановані копії документів/у на підтвердження виконання у повному обсязі не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти/накладні) та позитивний лист відгук (відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, на бланку та за підписом уповноваженої особи із зазначенням номеру, дати укладання, суми (ціни) та предмету договору, а також інформації про належне виконання договору. У складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів в якій зазначено інформацію про аналогічний Договір №504 від 24 серпня 2018 року, сума (ціна) договору – 201267,00 грн. 00 коп. без ПДВ та аналогічний Договір №101/18 від 03 вересня 2018 року. Всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації Учасник не надав копії/сканованої копії договору №504 від 24 серпня 2018 року, сума (ціна) договору якого складала б 201267,00 грн. 00 коп. без ПДВ; у складі пропозиції відсутній позитивний лист-відгук до договору №504 від 24 серпня 2018 року, сума (ціна) договору якого складала б 201267,00 грн. 00 коп. без ПДВ, а також у складі пропозиції Учасника відсутні копії/скановані копії документів/у на підтвердження виконання у повному обсязі договору №504 від 24 серпня 2018 року на суму 201267,00 грн. 00 коп. без ПДВ. Відповідно до наданого аналогічного договору №101/18 від 03 вересня 2018 року Замовник зобов’язаний приймати товари згідно з накладною та або/актом прийому-передачі. Товар повинен був бути поставлений до 30.10.2018р. Строк поставки товару може бути змінений за згодою сторін, про що укладається відповідна додаткова угода до Договору. У складі пропозиції надано видаткову накладну від 14 грудня 2018 року, що свідчить про те, що товар був поставлений з порушенням умов Договору, також у складі пропозиції відсутня додаткова угода на зміну строку поставки товару. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: підтвердити кваліфікаційний критерій - підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати (завантажити до електронної системи закупівель) копію/скановану копію договору №504 від 24 серпня 2018 року, копію/скановану копію документів/у на підтвердження виконання у повному обсязі договору №504 від 24 серпня 2018 року, позитивний лист відгук до договору №504 від 24 серпня 2018 року та додаткову угоду до Договору №101/18 від 03 вересня 2018 року на зміну строку поставки товару.

Документи

31 липня 2020 15:07
Електронний підпис
31 липня 2020 15:05
48 розгляд Шелест.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які підтверджують відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» учасникам необхідно надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника необхідних для виконання договору, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування (обов’язково зазначається інформація про обладнання, транспортний засіб). Довідка повинна містити опис транспортного засобу, що буде використовуватись при поставці товару замовнику, з інформацією про їх марку, модель, номерні знаки, рік випуску. У разі орендованого транспортного засобу зазначеного у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Учаснику необхідно надати у складі пропозиції Договір найму (оренди) транспортного засобу (договір повинен бути чинний не менш ніж до 31.12.2020 року.) та підтвердження наявності у іншої сторони договору найму (оренди) транспортного засобу - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника у складі пропозиції Учасника ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна відсутнє свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: підтвердити кваліфікаційний критерій - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, надавши свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного у довідці про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, та технологій необхідних для виконання умов договору та постачання товару №2107/2.7 від 21.07.2020. 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які підтверджують відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» учасникам необхідно надати довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. До довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад трудова книжка працівника/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ). У складі пропозиції Учасник ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна надала довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №2007/5.11 від 23.07.2020, згідно якої Учасник ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна підтвердила, що має працівників відповідної кваліфікації, а саме: менеджер (управитель) з логістики – Ткачук Оксана Миколаївна та бухгалтер – Олейник Ігор Олександрович, проте згідно наданих у складі пропозиції трудових договорів з працівниками менеджером (управителем) з логістики є Олейник Ігор Олександрович, бухгалтером - Ткачук Оксана Миколаївна, що не відповідає довідці №2007/5.11 від 23.07.2020. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: підтвердити кваліфікаційний критерій - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначивши у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №2007/5.11 від 23.07.2020 достовірну інформацію про працівників та їх посади та/або надати документ на кожного працівника (менеджер (управитель) з логістики – Ткачук Оксана Миколаївна та бухгалтер – Олейник Ігор Олександрович), зазначеного в довідці №2007/5.11 від 23.07.2020, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад трудова книжка працівника/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"
#3233704025
398 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 12:27
scan Кучеренко 2.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 12:25
scan Кучеренко 1.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 16:37
дод. угода дидактичні.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:36
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:24
договір 336-У.pdf укладений
17 серпня 2020 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виникненням об’єктивних обставин, за згодою Сторін змінено строк поставки товарів.
Номер договору про закупівлю: 336-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. продовження строку поставки товарів.
Номер договору про закупівлю: 336-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 398 620,00
UAH