Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул. Центральна (від будівлі № 1 до будинку № 45) в смт Іларіонове Синельниківського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
2 010 260,00 UAH
UA-2020-07-07-004822-c d3a1749db4174658a592eca828adc73f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 11:32
Очікувана вартість: 2 010 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 051,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуару по вул. Центральна (від будівлі № 1 до будинку № 45) в смт Іларіонове Синельниківського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, cмт. Іларіонове, Синельниківський район, Центральна (від будівлі № 1 до будинку № 45)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 12:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 12:18
перелік змін 23.07.docx
23 липня 2020 12:18
ЗТД Центральна Іларіонове тротуар 23.07.doc
23 липня 2020 12:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 12:18
перелік змін 23.07.docx
23 липня 2020 12:18
ЗТД Центральна Іларіонове тротуар 23.07.doc
07 липня 2020 16:47
ТД Центральна Іларіонове тротуар 07.07.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ" 1 950 000,00
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 2 004 312,00
UAH з ПДВ
2 004 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:22
Модельний статут.pdf
12 серпня 2020 10:22
Довідка щодо підпису.pdf
12 серпня 2020 10:22
Довідка ч.2 ст.17.pdf
12 серпня 2020 10:22
Довідка ст. 17.pdf
03 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:54
13.Довідка ліцензія.pdf
03 серпня 2020 16:54
10.Довідка ч. 2 ст.17.pdf
03 серпня 2020 16:54
8. Довідка працівники.pdf
03 серпня 2020 16:54
7.1. Листи Орендодаців.pdf
03 серпня 2020 16:54
6.Довідка (МТБ).pdf
03 серпня 2020 16:54
5.Довідка ст. 17.pdf
03 серпня 2020 16:54
2.Витяг ПДВ.pdf
03 серпня 2020 16:54
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 11:56
Електронний підпис
30 липня 2020 11:53
інші документи.rar
30 липня 2020 11:53
додаток 2.rar
30 липня 2020 11:53
додаток 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"
#42591403
Переможець 1 950 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"
#42591403
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 10:46
д.у.1 49.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:35
дод.49.pdf укладений
26 серпня 2020 10:35
49.pdf укладений
26 серпня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 6.1, 14.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 49 від 21.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 950 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 325 000,00 UAH)