Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС»
brake shoe type "М", type "СHS".
Очікувана вартість
9 740 824,32 UAH
UA-2020-07-07-004798-a c67bae2dc4924ec0a913c61cb423b0d7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Самохіна Жанна Андріївна
056-7930542
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" .
National ID: 40081237
Contact point: Gubarenko Viktoria Anatoliyivna
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Additional contacts: Samokhina Zhanna Andriivna
056-7930542

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2020 20:51
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 19:00
Очікувана вартість: 9 740 824,32 UAH з ПДВ
Publication date: 07 липня 2020 20:51
Enquiries until: 28 липня 2020 19:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 9 740 824 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС»
brake shoe type "М", type "СHS".

Тендерна документація

24 липня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:54
ТД зі змінами.docx
24 липня 2020 13:54
ЗТД.docx
07 липня 2020 20:48
ТД колодка М,ЧС 25062020.docx
24 липня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 20:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:54
ТД зі змінами.docx
24 липня 2020 13:54
ЗТД.docx
07 липня 2020 20:48
ТД колодка М,ЧС 25062020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 10 липня 2020 13:56
Дата відповіді: 14 липня 2020 08:20
ТОВ «ТД «Будком» має намір прийняти участь в даних торгах та уважно вивчивши дану тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції просить Вас внести зміни та викласти в наступній редакції : - Форма «Тендерної пропозиції (Додаток №1): Умови розрахунків - 100 % перерахуванням грошових коштів на рахунок постачальника протягом _10_ (десять) банківських днів з дати поставки ТОВАРУ. Датою поставки Товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання – передачі Товару. ВИДАЛИТИ - «…, але не раніше реєстрації податкової накладної». В Податковому кодексі України прописано: ПОДАТКОВА НАКЛАДНА ПОВИННА БУТИ ЗАРЕЄСТРОВАНА ПОСТАЧАЛЬНИКОМ В ОБУМОВЛЕНІ ПОДАТКОВИМ КОДЕКСОМ УКРАЇНИ СТРОКИ. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст.201 ПКУ , а також п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 р. №1246.. - Проект Договору (Додаток № 5): Р. 6 ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ п. 6.4 ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом _10_ (десять) банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Внесення змін в ТД (Додаток 5 - Проект Договору про закупівлю)
Дата подання: 10 липня 2020 15:36
Дата відповіді: 14 липня 2020 08:21
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію по Закупівлі №6382878, номер у Prozorro UA-2020-07-07-004798-a, має бажає прийняти участь в даних торгах та просить Вас внести нижче вказані зміни в: ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 5), а саме: 1) Розділ. 6. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, з п.п. 6.4. видалити наступне: - але не раніше реєстрації податкової накладної. Оплата за кожну партію поставленого Товару по даному Договору проводиться ПОКУПЦЕМ при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Даний п.п. 6.4. викласти в наступній редакції: - ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого Товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки. Датою поставки Товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару. Не в компетенції ПОКУПЦЯ і ПОСТАЧАЛЬНИКА коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246. Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього. 2) Доповнити Розділ. 9. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, та викласти п.п. 9.3.4. наступним чином:м - у випадку поставки товару неналежної якості, замінити Товар, з приводу якого отримано повідомлення у порядку та в строки, які визначено у п.п.2.8., та п.п.7.4. даного Договору. 3) Розділ 10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН Викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 10.2. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то ПОКУПЕЦЬ може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що ПОСТАЧАЛЬНИК повинен виконати всі умови Договору. П.п.10.3. - за постачання Товарів неналежної якості ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного Товару, видалити взагалі, так як доповнений п.п. 9.3.4.; Наступне викласти в іншій редакції, де 20% замінити на 0,1%: - за прострочення строків заміни Товару на якісний та такий, що відповідає умовам договору, погоджених відповідно до п 2.8, 7.4 Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 20% 0,1% від вартості Товару, що має бути замінений, за кожен день прострочення. п.п. 10.5. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений в тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ПОКУПЕЦЬ при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про який штраф у розмірі 20% може йти мова, коли ПОКУПЕЦЬ отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести п.п. 10.2. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ПОКУПЦЯ, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-004798-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 09 липня 2020 13:18
Умови оплати
Просимо в Додатку 1 до ТД Умови розрахунків викласти в наступній редакції : "Умови розрахунків –– 100% перерахуванням грошових коштів на рахунок постачальника протягом _10_ банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару." І не прив'язувати оплату до реєстрації податкової накладної. Додаток 5 ТД п.6.4. викласти в наступній редакції: "ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом _10_ банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 08:19
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004798-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:41062304
Дата подання: 17 серпня 2020 08:48
підстави відхилення тендерної пропозиції
просимо надати конкретні причини відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки в Протоколі розгляду ТП вказана не чітка інформація, дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 14:19
Добрий день! Пропозиція ТОВ «НІЖИНСЬКИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до Учасника відповідно до законодавства, а саме: на вимогу п.2 додатку 3 тендерної документації – ненадане креслення на виготовлення, згідно з яким сертифікована продукція. У сертифікаті відповідності №UA1.183.019-19 вказано, що колодки секційні для електровозів серії ЧС відповідають вимогам ТУ У 35.2-14312565-021:2006 та КД Э354.42.01.00-И7 (ТУ не в повному обсязі відображає геометричні характеристики продукції).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000042 ● 3a5650d03bf24e7cbafd08bd2f266934
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 20:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.12.2020 № 260
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
1 UA-2020-07-07-004798-a 07.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2020-07-07-004798-a ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху( колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» ) очікуваною вартістю 9 740 824,32 грн ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. Моніторингом установлено, що: 1) Річний план, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу за номером UA-P-2020-07-07-004878-a, не містить інформації стосовно кожного лота закупівлі (Лот №1 колодки гальмівні типу «М», Лот №2 колодки гальмівні типу «ЧС»), чим порушено пункту 2 частини другої статті 4 Закону. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Водночас, вимоги до функціонування електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків визначаються Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків (далі – Порядок функціонування системи), який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166.При цьому виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати замовникам на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. У свою чергу, наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО” (далі – ДП “ПРОЗОРРО”). На даний час питання технічної реалізації вимог законодавства в частині оприлюднення річного плану, а саме зазначення відомостей стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) в електронній системі закупівель не вирішено. 2) За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про місце поставки товару або місце виконання робіт чи надання послуг, чим порушено пункт 3 частини 2 статті 21 Закону. На виконання вимог пункт 3 частини 2 статті 21 Закону при розміщенні Оголошення про проведення відкритих торгів у відповідній графі «конкретна адреса» електронним майданчиком Smarttender.biz передбачено технічну можливість як конкретного зазначення адреси, так і посилання на місце поставки, зазначене відповідно до тендерної документації. Скориставшись вказаною технічною можливістю, при розміщенні Оголошення про проведення відкритих торгів замовник у графі «конкретна адреса» зазначив : «Відповідно до тендерної документації», таким чином вимоги пункту 3 частини 2 статті 21 Закону було виконано. 3) За результатами питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог тендерної документації Замовника (частина 4 Додатку №2) на підтвердження відсутності підстав відповідно до статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 статті 17 Закону. Однак, відповідно до норм частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 цієї статті, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Таким чином, не встановлення Замовником вимог, що підтверджують відсутність у переможця підстав частини 2 статті 17 Закону, призвело до порушення вимог частини 6 статті 17 Закону У відповідності до частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Таким чином, Замовник скористався правом ( а не обов’язком) відхилити тендерну пропозицію учасника і на виконання п.3 ч.2 вніс до тендерної документації вимогу щодо надання учасником підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою ст.17. Переможець тендеру довідкою № 487 від 03.08.2020, яка викладена у системі «Prozorro» на етапі прекваліфікації підтвердив відсутність підстав, передбачених вищезазначеною нормою Закону. Аукціон по зазначених торгах відбувся 26.08.2020 року. За період між 03.08.2020 по 26.08.2020 договорів між переможцем та Замовником укладено не було і, відповідно, невиконані зобов’язання з боку переможця у відношенні Замовника відсутні. У відповідності до загальновизнаних правових принципів невід’ємною частиною будь-якої юридичної відповідальності, застосування заходів впливу, надання висновку щодо порушення законодавства є заподіяння шкоди, порушення або невизнання охоронюваних законом прав та інтересів особи. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є придбання замовниками товарів за найнижчою ціною та, водночас, найкращої якості, максимальна економія бюджетних коштів. При проведенні вищезазначених торгів всі вказані вимоги Замовником були дотримані, за результатами торгів між Замовником та переможцем укладено договір поставки № ПР/НХ-20527/НЮ від 10.09.2020 року. 4) У Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору» зазначив, що пункт 3 «заповнюється при укладанні договору відповідно до предмету закупівлі» та пункт 13 «узгоджується сторонами при укладанні договору». Проте, за нормою частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. В свою чергу, згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у Додатку 5 «Проект договору» до тендерної документації умов щодо можливості заповнення пунктів договору при укладанні договору суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»( далі Закон) визначено обов’язкові вимоги до тендерної документації. Так, у частині 2 пункт 8 зазначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Пункт 6 частини 1 статті 1 Закону має визначення такого терміну, як договір про закупівлю. Договір про закупівлю - господарський договір , що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Визначення у Законі такого договору, як господарський, означає, що всі питання його укладення, виконання, зміни та припинення підлягають, насамперед, нормам Господарського кодексу України, як спеціального закону. Водночас, частиною 1 статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 638 Цивільного кодексу України (далі-ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Пунктом 4 статті 179 Господарського кодексу України (далі-ГК України) визначено, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Пунктами 2 і 3 статті 180 ГК України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Проєкт договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Істотними умовами договору є умови, визначені Цивільним та господарським кодексами України та випадки внесення змін до договору передбачені ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Все, що не відноситься до вищезазначеного, є основними умовами договору, які можуть бути скореговані сторонами за взаємною згодою сторін при підписанні договору. Таким чином, Замовником у відповідності до вимог Закону в тендерній документації оприлюднено, як вимагалося, проєкт договору про закупівлю в якому узгоджувалися основні умови договору, про що свідчить назва додатку №5 в документації. Сторонами погоджено, що розділи 3 та 13 узгоджуються сторонами при укладенні договору. Частиною четвертою статті 41 Закону установлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Частиною шостою статті 33 Закону установлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Отже Замовником та Переможцем торгів був укладений договір відповідно до вимог тендерної документації, проектом якого було передбачено узгодження цих розділів при укладанні договору, що є вільним волевиявленням відповідно до ст.179 ГК України . Водночас, враховуючи вимоги Закону в проекті договору передбачено порядок змін його умов, відповідно до ст.41 Закону. Таким чином, договір про закупівлю з переможцем закупівлі було укладено в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» у відповідності до Глави 52 ЦКУ, Глави 20 ГКУ, умов тендерної документації . Істотні умови договору такі як: предмет договору, строки, вартість договору та інші передбачені в проєкті договору (додаток 5) залишені без змін. Умови договору (розділи №3 та №13) були узгоджені відповідно до вимог тендерної документації під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які б завдали державі збитків. 5) Замовником протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення, роз’яснень ТОВ «ТД «Будком» та ТОВ «Красилівський ливарний завод» не надано, чим порушено вимоги частини першої статті 24 Закону. Слід зазначити, що на усі звернення зазначених учасників торгів Замовником було надано відповідь у чітко встановлені Законом терміни : протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення. 6) Замовником до п. 9 «Оголошення про проведення відкритих торгів» внесені зміни шляхом публікації змін до тендерної документації, що не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів». Згідно із зазначеною нормою Закону 24.07.2020 було внесено зміни до тендерної документації. 7) За результатом моніторингу питання відповідності наданих документів переможцем торгів (Лот №1 та Лот №2) встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником зазначено, що документи з тендерною пропозицією учасника подаються в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії та завантаження файлів. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Проте, моніторингом установлено, що учасником-переможцем Лотів №1 та №2 ТОВ «НДМЗ», на виконання вимог підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації через електронну систему закупівель завантажено довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи від 26.08.2020 №11585 у формі електронного документа, яка не містить електронного підпису автора або підпису, прирівняного до власноручного підпису. Враховуючи встановлене вище, переможцем торгів за Лотами №1 та №2 ТОВ «НДМЗ» надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 13 частини 1 статті 17 Закону не у визначений пунктом 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації спосіб. На виконання вимог розділів 4,5 додатка 2 тендерної документації переможець торгів завантажив в електронній системі в електронному вигляді ДОВІДКУ про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 26.08.2020 № 11585. При перевірці вказаної довідки за зазначеними в ній реквізитами ( номер довідки, код ЄДРПОУ підприємства, дата видачі довідки) в електронних сервісах відповідного органу, а саме за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit, встановлено справжність документу. Таким чином вимоги тендерної документації переможцем було виконано в повному обсязі. Водночас, на зазначеному вище сайті є можливість упевнитися, що згаданий документ підписано ЕЦП, а саме: Підпис успішно перевірено Підписувач [1]:Макаренко Людмила Олександрівна ЦСК: КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер: 58E2D9E7F900307B04000000CE2B2D008ADA7B00 Мітка часу:26.08.2020 08:12:14 Підписувач [2]:Тараненко Геннадій Петрович ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Серійний номер: 20B4E4ED0D30998C0400000078912C00CF8F7900 Мітка часу:26.08.2020 08:24:12 Голова тендерного комітету О.О.Левченко

2020-12-23 16:41:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Колодка гальмівна чавунна для локомотивів тип «М»
Опис предмету закупівлі:
Колодка гальмівна чавунна для локомотивів тип «М»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 923 324,92 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 45 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89233 UAH


Title: Lot 1. brake shoe type "М"
Description: brake shoe type "М"
Current status: Complete
Estimated total value: 8 923 324,92 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 20 серпня 2020 14:02
Auction planned date: 20 серпня 2020 14:02
Закінчення: 20 серпня 2020 14:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16906 шт
Колодка гальмівна чавунна для локомотивів тип «М»
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

brake shoe type "М"
CPV: 34630000-2

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2020
UA-2020-07-07-004798-ac67bae2dc4924ec0a913c61cb423b0d7
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Учасник Документи Рішення
ТОВ "М-ЛИТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НДМЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:41
Спецификація .jpg
06 серпня 2020 13:09
Кресленик Скоба .jpg
06 серпня 2020 13:09
Кресленик Каркас .jpg
06 серпня 2020 11:47
Кресленик.jpg
06 серпня 2020 11:47
Технічна частина.pdf
06 серпня 2020 11:47
Ліцензія_копия.pdf
06 серпня 2020 11:47
G0820-0870-GL_tender.pdf
06 серпня 2020 11:47
Проект договору.PDF
06 серпня 2020 11:47
Витяг ЄДР.PDF
06 серпня 2020 11:47
Виписка з ЄДР.PDF
06 серпня 2020 11:47
Статут .pdf
06 серпня 2020 11:47
Тендерна пропозиція.PDF

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 16:14
ТС Лот 2 ЧС.pdf
07 серпня 2020 16:14
ТС Лот 1 М.pdf
07 серпня 2020 16:14
Етикетка ЧС.pdf
07 серпня 2020 16:14
Етикетка М.pdf
06 серпня 2020 15:34
Лист НБУ по ліцензії(6).pdf
06 серпня 2020 15:34
Пропозиція лот 1м.pdf
06 серпня 2020 15:34
Сертифікат М,ЧС до 2021.pdf
06 серпня 2020 15:34
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
06 серпня 2020 15:34
Пропозиція лот 2 ЧС.pdf
06 серпня 2020 15:34
Пропозиція лот 1м.pdf
06 серпня 2020 15:34
Лист про дозволи.pdf
06 серпня 2020 15:33
Лист про договори.pdf
06 серпня 2020 15:33
Лист НБУ по ліцензії(6).pdf
06 серпня 2020 15:33
Кресленик ЧС.pdf
06 серпня 2020 15:33
Кресленик М.JPG
06 серпня 2020 15:33
Етикетка ЧС.pdf
06 серпня 2020 15:33
Етикетка тип М.pdf
06 серпня 2020 15:33
Довiдка_4-ОПП.pdf
06 серпня 2020 15:33
Довіреність.pdf
06 серпня 2020 15:33
Довідка Дані про товар.pdf
06 серпня 2020 15:33
ГОСТ1205.pdf
06 серпня 2020 15:33
ГОСТ с печатью.pdf
06 серпня 2020 15:33
ГОСТ 26645 3.pdf
06 серпня 2020 15:32
атестат акредитації.pdf
06 серпня 2020 15:32
Акт.pdf

Документи

07 серпня 2020 19:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

27 серпня 2020 11:29
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:28
на підтвердження ЛОТ 1.rar
07 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:38
Специфікація.pdf
06 серпня 2020 16:22
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:22
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:22
Пропозиція ЛОТ 1.pdf
06 серпня 2020 16:22
ТУ ЧС с печатью .pdf
06 серпня 2020 16:22
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
06 серпня 2020 16:22
сертификат НДМЗ Чс.pdf
06 серпня 2020 16:22
сертификат НДМЗ М.pdf
06 серпня 2020 16:21
протокол наказ.PDF
06 серпня 2020 16:21
Протокол випробувань.PDF
06 серпня 2020 16:21
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 16:21
маркування фото.PDF
06 серпня 2020 16:21
Креслення Чс + лист.pdf
06 серпня 2020 16:21
Креслення М + лист.pdf
06 серпня 2020 16:21
Етикетка Чс.pdf
06 серпня 2020 16:21
Етикетка М.pdf
06 серпня 2020 16:21
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
06 серпня 2020 16:21
Довідка технічна.pdf
06 серпня 2020 16:20
Довідка про договори.pdf
06 серпня 2020 16:20
ГОСТ М.PDF
06 серпня 2020 16:20
Витяг з договору НДКТІ.pdf
06 серпня 2020 16:20
Атестат виробництва.pdf
06 серпня 2020 16:20
атестат акредитації .jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М-ЛИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ "НДМЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НДМЗ" 8 916 224,40
UAH з ПДВ
8 114 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 8 923 324,92
UAH з ПДВ
8 516 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М-ЛИТ" 8 713 352,40
UAH з ПДВ
8 519 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 11:29
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:28
на підтвердження ЛОТ 1.rar
07 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:38
Специфікація.pdf
06 серпня 2020 16:22
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:22
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:22
Пропозиція ЛОТ 1.pdf
06 серпня 2020 16:22
ТУ ЧС с печатью .pdf
06 серпня 2020 16:22
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
06 серпня 2020 16:22
сертификат НДМЗ Чс.pdf
06 серпня 2020 16:22
сертификат НДМЗ М.pdf
06 серпня 2020 16:21
протокол наказ.PDF
06 серпня 2020 16:21
Протокол випробувань.PDF
06 серпня 2020 16:21
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 16:21
маркування фото.PDF
06 серпня 2020 16:21
Креслення Чс + лист.pdf
06 серпня 2020 16:21
Креслення М + лист.pdf
06 серпня 2020 16:21
Етикетка Чс.pdf
06 серпня 2020 16:21
Етикетка М.pdf
06 серпня 2020 16:21
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
06 серпня 2020 16:21
Довідка технічна.pdf
06 серпня 2020 16:20
Довідка про договори.pdf
06 серпня 2020 16:20
ГОСТ М.PDF
06 серпня 2020 16:20
Витяг з договору НДКТІ.pdf
06 серпня 2020 16:20
Атестат виробництва.pdf
06 серпня 2020 16:20
атестат акредитації .jpg

Публічні документи

07 серпня 2020 16:14
ТС Лот 2 ЧС.pdf
07 серпня 2020 16:14
ТС Лот 1 М.pdf
07 серпня 2020 16:14
Етикетка ЧС.pdf
07 серпня 2020 16:14
Етикетка М.pdf
06 серпня 2020 15:34
Лист НБУ по ліцензії(6).pdf
06 серпня 2020 15:34
Пропозиція лот 1м.pdf
06 серпня 2020 15:34
Сертифікат М,ЧС до 2021.pdf
06 серпня 2020 15:34
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
06 серпня 2020 15:34
Пропозиція лот 2 ЧС.pdf
06 серпня 2020 15:34
Пропозиція лот 1м.pdf
06 серпня 2020 15:34
Лист про дозволи.pdf
06 серпня 2020 15:33
Лист про договори.pdf
06 серпня 2020 15:33
Лист НБУ по ліцензії(6).pdf
06 серпня 2020 15:33
Кресленик ЧС.pdf
06 серпня 2020 15:33
Кресленик М.JPG
06 серпня 2020 15:33
Етикетка ЧС.pdf
06 серпня 2020 15:33
Етикетка тип М.pdf
06 серпня 2020 15:33
Довiдка_4-ОПП.pdf
06 серпня 2020 15:33
Довіреність.pdf
06 серпня 2020 15:33
Довідка Дані про товар.pdf
06 серпня 2020 15:33
ГОСТ1205.pdf
06 серпня 2020 15:33
ГОСТ с печатью.pdf
06 серпня 2020 15:33
ГОСТ 26645 3.pdf
06 серпня 2020 15:32
атестат акредитації.pdf
06 серпня 2020 15:32
Акт.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:41
Спецификація .jpg
06 серпня 2020 13:09
Кресленик Скоба .jpg
06 серпня 2020 13:09
Кресленик Каркас .jpg
06 серпня 2020 11:47
Кресленик.jpg
06 серпня 2020 11:47
Технічна частина.pdf
06 серпня 2020 11:47
Ліцензія_копия.pdf
06 серпня 2020 11:47
G0820-0870-GL_tender.pdf
06 серпня 2020 11:47
Проект договору.PDF
06 серпня 2020 11:47
Витяг ЄДР.PDF
06 серпня 2020 11:47
Виписка з ЄДР.PDF
06 серпня 2020 11:47
Статут .pdf
06 серпня 2020 11:47
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НДМЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ "М-ЛИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НДМЗ"
#35505991
Переможець 8 114 880,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НДМЗ"
#35505991
8 114 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 10:11
Звіт викон договір ПРНХ-20527НЮ.doc укладений
12 травня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:03
ПОВІДОМЛЕННЯ 20527 (1).docx зміни до договору
23 грудня 2020 15:02
ДУ 20527 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:02
2_ПОВІДОМЛЕННЯ 20527.docx укладений
23 грудня 2020 14:41
1_ДУ 20527.pdf укладений
23 грудня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 12:05
20527 (лот 1).pdf укладений
11 вересня 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 №114-IX
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20527/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 9 736 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 622 800,00 UAH)