Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Чумаки, вул. Шкільна, 14-А (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
10 310 066,40 UAH
UA-2020-07-07-004775-c 091505134ee64d48a9951cc8d3d119f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 14:49
Очікувана вартість: 10 310 066,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 550,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Чумаки, вул. Шкільна, 14-А (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52020, Україна, Дніпропетровська область, с. Чумаки, Дніпровський район, вул. Шкільна, 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:43
стаття 17 Додаток 2.doc
07 липня 2020 16:43
стаття 16 Додаток 1.doc
07 липня 2020 16:43
Інші документи Додаток 3.doc
07 липня 2020 16:43
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
07 липня 2020 16:43
Проект договору Додаток 6.doc
07 липня 2020 16:43
Документи для переможця Додаток 4.doc
07 липня 2020 16:43
Тендерна документація.doc
07 липня 2020 16:43
Форма пропозиції Додаток 5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 10 245 150,00
UAH з ПДВ
10 245 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 10 305 200,00
UAH з ПДВ
10 305 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 14:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:49
Довідки переможця.7z
31 липня 2020 16:02
Електронний підпис
31 липня 2020 16:00
Документи виправлені.7z
27 липня 2020 10:58
Електронний підпис
27 липня 2020 10:56
КОШТОРИСИ 1.7z
27 липня 2020 10:56
КОШТОРИСИ 2.7z
27 липня 2020 10:56
ЗВВ.7z
27 липня 2020 10:56
Підсумкова ВР.7z
27 липня 2020 10:56
Наявність механізмів.7z
27 липня 2020 10:55
Цінова пропозиція.7z

Публічні документи

21 липня 2020 12:32
Електронний підпис
21 липня 2020 12:30
Кошторис.rar
21 липня 2020 12:30
інші.rar
21 липня 2020 12:30
додаток 3.rar
21 липня 2020 12:30
додаток 2.rar
21 липня 2020 12:30
додаток 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
Переможець 10 245 150,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 17:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 15:31

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником ПП "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" було надано довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № 2/20 від 24.07.2020 року в якій зазначив договір, який не є аналогічним предмету закупівлі. Надати документи у відповідності до вищезазначених умов ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
10 245 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 14:28
ДУ №6.pdf укладений
23 червня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:41
ДУ№3 Чумаки.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:41
ДУ№№ Чумаки.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:09
дог.210.pdf укладений
14 серпня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 210/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 22 червня 2021
Сума оплати за договором: 9 732 476,57
UAH (в тому числі ПДВ 1 622 079,43 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.