Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи питного водопостачання в с. В. Олександрівка по вул. Київський шлях, Кочнєва, Матросова, Гагаріна Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району, Київської області
Очікувана вартість
28 078 666,00 UAH
UA-2020-07-07-004623-b c3364dc8a1bb445d8e4991958c915e3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стариченко Дмитро Володимирович

+380459530241 v.kup41711@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Комунальне унітарне підприємство Великоолександрівської сільської ради "ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 34812778
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул.Гагаріна, 11
Контактна особа: Стариченко Дмитро Володимирович
+380459530241
v.kup41711@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 23:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:51
Очікувана вартість: 28 078 666,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280 786,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


місце виконання робіт: 08320, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Київський шлях, Кочнєва, Матросова, Гагаріна; кількість - 1 робота; строк виконання робіт - до 25.12.2021р.; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013; Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи питного водопостачання в с. В. Олександрівка по вул. Київський шлях, Кочнєва, Матросова, Гагаріна Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати проміжними платежами за фактично виконані роботи. Замовник здійснює оплату проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти банківських днів з дати їх підписання та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 14 липня 2020 10:43
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:23
Шановний Замовник! В складі тендерної документації просимо опублікувати проекту документацію
Відповідь: Дякуємо за запитання! Стосовно запиту на ознайомлення з проектною документацією повідомляємо, що Закон України «Про архітектурну діяльність» передбачає особливе право авторів творів у галузі мистецтва спорудження будівель і ландшафтних утворень, на внесення змін до не завершеного будівництвом чи збудованого твору архітектури, містобудування, садово-паркового мистецтва у разі зміни його функціонального призначення чи реконструкції. Запитувана Вами проектна документація є інтелектуальною власністю виконавця. Замовник тендера не є виконавцем проектної документації. Для підрахунку кількості матеріалів та устаткування рекомендовано використовувати Додаток №2 до тендерної документації, який визначає кількість, асортимент та технічні характеристики до Предмету закупівлі, - необхідні для постачання за оголошеним тендером. Таким чином для уникнення будь-яких не порозумінь та недопущення порушень умов тендеру, усім учасником, рекомендуємо відповідно до Розділу 5 ТД звернутись з офіційним листом на ім’я замовника для проведення огляду Об’єкта та отримати після проведення огляду складену у довільній формі довідку про огляд Об’єкту, засвідчену Замовником та подати її у складі ТД.
огляд Об’єкту
Дата подання: 16 липня 2020 16:09
Дата відповіді: 17 липня 2020 11:43
Хто замовник і до кого можна звернутися для проведення огляду Об’єкта
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до розділу 5 ТД - Відвідування об'єкта: Учасник зобов’язаний перед подачею тендерної пропозиції відвідати та оглянути об'єкт де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічних вимог тендерної документації. Для підтвердження відвідування та огляду

об'єкту учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника. Учасник має право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Замовником даної закупівлі є КП "КУП Великоолександрівської сільської ради "Олександрівкажитлобудсервіс". Час роботи підприємства:
понеділок-четвер- 8:00-17:00
пятниця- 8:00-16:00
субота - неділя- вихідні дні
Керівник підприємства -т.в.о. директора Стариченко Дмитро Володимирович, тел. (067)747-01-33

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-004623-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БМК СПЕЦБУДГРУП, Код ЄДРПОУ:42678508
Дата подання: 14 серпня 2020 14:19
Вимога щодо надання інформації про тендерну пропозицію ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
ТОВ «БМК СПЕЦБУДГРУП», як учасник відкритих торгів UA-2020-07-07-004623-b щодо закупівлі «Реконструкція системи питного водопостачання в с. В. Олександрівка по вул. Київський шлях, Кочнєва, Матросова, Гагаріна Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району, Київської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), користуючись нормами ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», звертається через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання наступної інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
1. В якому файлі чи документі пропозиції міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (Учасника ПП - ФІРМА "КЛАСІК") вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені учасником в наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази і будуть ним експлуатуватися, а саме на: Екскаватор-навантажувач JCB 3CX SM 4T та на Коток BATMATIC VR70-VR-22-70, які згідно вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 потребують наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на їх експлуатацію?

2. В якому файлі пропозиції ПП - ФІРМА "КЛАСІК" містяться документи на субпідрядника ТОВ «Будівельна компанія «Спеціалізоване управління-39», які встановлені положеннями додатку 4 до тендерної документації, зокрема:
- довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, яка містить інформацію про наявність обладнання, будівельні машини і механізми у субпідрядної організації, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією до виконання робіт (власне або залучене*);
- довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, яка містить інформацію про наявність у субпідрядної організації працівників для виконання робіт, до яких її залучають, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені субпідрядною організацією для виконання робіт, до яких її залучають, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про те, що вони є штатними працівниками субпідрядної організації (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за цивільно-правовими угодами;
- довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією аналогічного договору щодо виконання робіт, до яких її залучають. Довідка повинна містити інформацію про аналогічний договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором.
- довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, про те, що фізична особа, яка є субпідрядною організацією, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для субпідрядної організації фізичної особи та фізичної особи-підприємця);
- довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, про те, що службова (посадова) особа субпідрядної організації, яка підписала документи, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для субпідрядної організації юридичної особи);
- довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, про те, що службова (посадова) особа субпідрядної організації, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є субпідрядною організацією, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, про те, що субпідрядна організація не має або має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Якщо субпідрядна організація має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), то така субпідрядна організація повинна зазначити інформацію про те, що вона здійснила заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
- оригінал або копія антикорупційної програми або оригінал або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (У разі, якщо субпідрядна організація не має антикорупційної програми чи уповноваженої особи з її реалізації або вони для нього є необов’язковими відповідно до Закону України "Про запобігання корупції", то субпідрядна організація повинна надати лист-пояснення в якому зазначаються законодавчі підстави відсутності антикорупційної програми та/або уповноваженої особи з її реалізації).


Нами було переглянуто всі надані в складі тендерної пропозиції учасником ПП - ФІРМА "КЛАСІК" файли та документи (з урахуванням довантажених файлів за результатами виправлень кваліфікаційної частини) і не було знайдено інформації і документів, які перелічені нами вище.
Звертаємо увагу замовника на той факт, що згідно з нормами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє (тобто це його обов’язок, а не право) тендерну пропозицію у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відсутність зазначеної вище інформації та документів свідчать про невідповідність учасника ПП - ФІРМА "КЛАСІК" кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та про невідповідність учасника ПП - ФІРМА "КЛАСІК" встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема: про відсутність забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю.

З урахуванням зазначеного вище, звертаємось до Вас з вимогою надати ґрунтовні відповіді з посиланнями на наявні в системі файли тендерної пропозиції учасника ПП - ФІРМА "КЛАСІК", та у разі якщо зазначена вище інформація та документи не містяться в тендерній пропозиції ПП - ФІРМА "КЛАСІК" скасувати рішення про визначення переможцем торгів ПП - ФІРМА "КЛАСІК" і відхилити його тендерну пропозицію. У випадку ненадання чіткої відповіді будемо змушені звернутись до органу оскарження та до контролюючих огранів з метою проведення перевірки даної закупівлі, встановлення порушень під час проведення даних торгів та притягнення уповноваженої особи до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 11:14
Рішення замовника викладене у протоколі

Документи

17 серпня 2020 11:14
Протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000031 ● 696a68c80aaf4491b705ae544d6695ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-07-07-004623-b 07.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-18 10:58:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції системи питного водопостачання в с. В. Олександрівка по вул. Київський шлях, Кочнєва, Матросова, Гагаріна Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району, Київської області (СРV за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2020-07-07-004623-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наданням підтвердних документів з наступного питання:
Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції ПП - Фірма «Класік» (далі – Переможець) вимогам підпункту 1.2 пункту 1 та підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема щодо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (відповідно до вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107) та наявності від орендодавців (надавачів послуг, власників, тощо) листів стосовно того, що вони не заперечують проти використання їхніх машин/механізмів/обладнання/приладу/тощо під час виконання робіт, які зазначені Переможцем в наданій довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази і будуть ним експлуатуватися, зважаючи на те, що у складі його тендерної пропозиції відсутня така інформація?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь замовника викладена в протоколі №21 від 02.10.2020 р.

2020-10-05 08:42:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 24 005 293,97
UAH з ПДВ
19 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ" 24 950 751,18
UAH з ПДВ
19 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗМОНТАЖ" 26 429 115,68
UAH з ПДВ
19 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМК СПЕЦБУДГРУП 27 735 263,45
UAH з ПДВ
27 735 263,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:16
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:42
Електронний підпис
31 липня 2020 17:16
Електронний підпис
31 липня 2020 17:15
43 Дипломи робітників.pdf
31 липня 2020 17:15
40 Трудові ІТП.pdf
31 липня 2020 17:15
39 Дипломи ІТП.pdf
31 липня 2020 17:15
29 Довідка не банкрут.pdf
31 липня 2020 17:15
Підписаний_Ліцензія.pdf
31 липня 2020 17:14
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
31 липня 2020 17:14
61 Підтвердження цін.rar
31 липня 2020 17:14
55 Ліцензія АВК 2020 рік.pdf
31 липня 2020 17:14
19 Витяг платника ПДВ.pdf
31 липня 2020 17:14
15 Статут.pdf
31 липня 2020 17:14
12 Повний витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 17:14
11 Виписка з ЄДР.pdf
31 липня 2020 17:14
4 Кошторис паперовий.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 15:58
Електронний підпис
31 липня 2020 15:55
Договір лізингу.7z
31 липня 2020 15:55
Сертиф ISO IAC_9001.7z
31 липня 2020 15:55
Станц знезал.7z
31 липня 2020 15:55
Трудові книж та ТУ.7z
31 липня 2020 15:55
накази на прийняття.7z
31 липня 2020 15:55
Свідоцтва ГНБ.7z
31 липня 2020 15:55
Договірна ціна_.7z
31 липня 2020 15:55
Проект-договору.7z
31 липня 2020 15:55
Тендерна пропозиція.7z
31 липня 2020 15:55
Баланс (Фін звіт).7z
31 липня 2020 15:55
Форма 1ДФ 2кв. 2020..pdf.7z
31 липня 2020 15:55
Оборотн сальд 2020.7z
31 липня 2020 15:55
Довідки з банків.7z
31 липня 2020 15:55
Листи відгук.7z

Публічні документи

31 липня 2020 17:07
Електронний підпис
31 липня 2020 17:07
лист роз'яснення.pdf
31 липня 2020 17:07
Фінансова звітність.pdf
31 липня 2020 17:06
Дозвіл.pdf
31 липня 2020 17:06
Установчі документи.pdf
31 липня 2020 17:06
Статут.pdf
31 липня 2020 17:06
Технічні вимоги.pdf
31 липня 2020 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 17:06
Проект договору.pdf
31 липня 2020 17:06
Шевчук П.В..pdf
31 липня 2020 17:06
Шведенко О.М..pdf
31 липня 2020 17:06
Фальчук М.М..pdf
31 липня 2020 17:06
Сьома О.М..pdf
31 липня 2020 17:06
Семенов С.С..pdf
31 липня 2020 17:06
Сарханов С.Ю..pdf
31 липня 2020 17:06
Погребний В.І..pdf
31 липня 2020 17:06
Наказ на Лобач І.В..pdf
31 липня 2020 17:06
Маклаков І.Г..pdf
31 липня 2020 17:06
Корніяка О.В..pdf
31 липня 2020 17:06
Кізюк С.В..pdf
31 липня 2020 17:06
Гінкул Н.П..pdf
31 липня 2020 17:06
Гентош Д.О..pdf
31 липня 2020 17:06
Бабенко С.Л..pdf
31 липня 2020 17:06
Довідка-працівники.pdf
31 липня 2020 17:06
Ліцензія АВК-5.pdf
31 липня 2020 17:06
Локальний кошторис.pdf
31 липня 2020 17:06
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 17:51
Електронний підпис
31 липня 2020 17:41
Накази працівники1.rar
31 липня 2020 17:41
графік робіт вода.jpg
31 липня 2020 17:41
Акт відвідування.pdf
31 липня 2020 17:41
фін.звіт. 1.pdf
31 липня 2020 17:41
Услуги автокрана.pdf
31 липня 2020 17:41
Працівники3).zip
31 липня 2020 17:41
оренда офісу.pdf
31 липня 2020 17:41
Працівники2.zip
31 липня 2020 17:41
Працівники1.zip
31 липня 2020 17:41
РIШЕННЯ_УЧАСНИКА.docx
31 липня 2020 17:41
рiшення_учасника.jpg
31 липня 2020 17:41
витяг_ПДВ.jpg
31 липня 2020 17:41
выписка2.jpg
31 липня 2020 17:40
виписка.jpg
31 липня 2020 17:40
інстр. 1.pdf
31 липня 2020 17:40
1.АН.ДОГ..pdf
31 липня 2020 17:40
2.Електроспец Плюс .pdf
31 липня 2020 17:40
плт.140т..jpg
31 липня 2020 17:40
оренда опел__камаз.pdf
31 липня 2020 17:40
плт.2_100т..jpg
31 липня 2020 17:40
Кошторис.pdf
31 липня 2020 17:40
Антикорупційна про.rar
31 липня 2020 17:40
рішення учасника.jpg
31 липня 2020 17:40
працівники.rar
31 липня 2020 17:40
Згода інструмент.rar
31 липня 2020 17:39
шліфувальна машина.jpg
31 липня 2020 17:39
Оренда кран.rar
31 липня 2020 17:39
Уставні бмк.rar
31 липня 2020 17:39
скан уст.БМК.7z
31 липня 2020 17:39
ОПИС.zip
31 липня 2020 17:39
Опис.pdf
31 липня 2020 17:39
лист згода.rar
31 липня 2020 17:39
Копия (2) ПРАЦІВНИКІ.docx
31 липня 2020 17:39
люди1.rar
31 липня 2020 17:39
люди.rar
31 липня 2020 17:39
Працівники1.zip
31 липня 2020 17:39
витяг_ПДВ.jpg
31 липня 2020 17:39
сметчик Катерина.zip
31 липня 2020 17:39
1.1 Протокол.pdf
31 липня 2020 17:39
Сметчик катерина 2.rar
31 липня 2020 17:39
інструм. Оренда.7z
31 липня 2020 17:39
Електроспец Плюс.7z
31 липня 2020 17:39
Електроспец Плюс.7z
31 липня 2020 17:39
Документи офіс.rar
31 липня 2020 17:39
услуги автокрана.7z
31 липня 2020 17:39
ДОГОВОР АРЕНДА БАЗА.7z
31 липня 2020 17:39
лист згода КАМАЗ.jpg
31 липня 2020 17:38
інстр. 1.jpg
31 липня 2020 17:38
18062019.jpg
31 липня 2020 17:38
АВК договор 1.jpg
31 липня 2020 17:38
2_7967_2_7967_ЛЦ200721113041.pdf
31 липня 2020 17:38
Акт відвідування.pdf
31 липня 2020 17:38
АКТ БАЗА.jpg
31 липня 2020 17:38
Акбет МІНСЬКИЙ.7z
31 липня 2020 17:38
рішення учасника.zip
31 липня 2020 17:38
Изображение 003.jpg
31 липня 2020 17:38
untitled (6).zip
31 липня 2020 17:38
АКТ_Передачi_камаз.jpg
31 липня 2020 17:38
Аренда КОМАЦУ.7z
31 липня 2020 17:38
опел__камаз_дог.7z
31 липня 2020 17:38
ДОГОВОР АРЕНДА БАЗА 1.jpg
31 липня 2020 17:38
Працівники2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗМОНТАЖ"

ТОВ БМК СПЕЦБУДГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Переможець 19 880 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 08:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 16:47

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-07-07-004623-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником №1 ПП - Фірма «КЛАСІК» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник №1 ПП - Фірма «КЛАСІК» не надав: Згідно Розділу 5 пункту 5.1.1 Тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, а саме: п.п. 5.1.1.2. У випадку, якщо обладнання, будівельні машини і механізми та інша матеріально технічна база є власністю субпідрядної організації або залученими субпідрядною організацією, яка залучається до виконання робіт, підтверджуючі документи, перелічені в цьому пункті надаються від субпідрядної організації. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє свідоцтво про реєстрацію вантажного автокрану 10-20 Т-С на базі КАМАЗ 53213. Згідно Розділу 5 пункту 5.1.3 Тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, а саме: Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). п.п. 5.1.3.2. Оригінал або належним чином завірену копію аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на виконання робіт з реконструкції зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення) або робіт з нового будівництва зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення) або робіт з капітального ремонту зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення). 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - свідоцтво про реєстрацію вантажного автокрану 10-20 Т-С на базі КАМАЗ 53213 - договір на виконання робіт з реконструкції зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення) або робіт з нового будівництва зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення) або робіт з капітального ремонту зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 08:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
19 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 11:44
Протокол укладений
02 серпня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 14:31
Додаткова угода 1 до договору 21 09.pdf зміни до договору
20 січня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 10:50
Кошторис до договору _21-09.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:03
Договір 21-09 зміни до договору
21 вересня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку технічною помилкою та неможливістю приєднання в системі, кошторис до Договору №21/09 від 21.09.2020 року додано в Зміни до контракту
Номер договору про закупівлю: 21/09
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням співпраці Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору № 21/09 від 21.09.2020 р. та змінити п.3.1. Договору виклавши його у наступній редакції: "п.3.1. Загальна ціна Договору (договірна ціна) робіт визначається на основі кошторису та інших документів, пов’язаних і зскладанням і необхідних для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток №2), є твердою і складає 19 880 000,00 грн (Девятнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ- 3 313 333,33 грн ( Три мільйони триста тринадцять тисяч триста тридцять три грн 33 коп)
Номер договору про закупівлю: 21/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та на виконання рішення Держаудитслужби, визнати договір №21/09 від 2.09.2020 року нікчемним та припинити дію даного договору.