Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2020-07-07-004573-a 005e5a169f3343ea8f219d858ca5605f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієнко Юрій Сергійович

+380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Матвієнко Юрій Сергійович
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 16:44
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 16:44
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:15
Очікувана вартість: 1 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3600 шт
Подарунок для першокласника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:38
Внести зміни до Додатку 3.doc
14 серпня 2020 15:38
ДОДАТОК 3 проєкт договору.doc
14 серпня 2020 15:38
ТД подарунок першокласн. зі змінами.docx
07 липня 2020 16:40
Оголошення.docx
14 серпня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:38
Внести зміни до Додатку 3.doc
14 серпня 2020 15:38
ДОДАТОК 3 проєкт договору.doc
07 липня 2020 16:40
ДОДАТОК 3 проєкт договору.doc
14 серпня 2020 15:38
ТД подарунок першокласн. зі змінами.docx
07 липня 2020 16:40
ТД подарунок першокласн..docx
07 липня 2020 16:40
Оголошення.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-07-004573-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Севастьянова Євгенія Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3233404422
Дата подання: 17 липня 2020 15:44
Скарга на умови тендерної документації
07.07.20 Замовником - ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (очікувана вартість 1 440 000,00 грн (з ПДВ). 07.07.20 додано Тендерну документацію ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (далі – Тендерна документація). Фізична особа-підприємець Севастьянова Євгенія Сергіївна має намір взяти участь у вказаній процедурі. Проте після ознайомлення із текстом Тендерної документації, нами було виявлено дискримінаційний підхід Замовника щодо вимог надання учасниками деяких документів. Адже документи, які є обов’язковими до надання учасниками, не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству України. Фізична особа-підприємець Севастьянова Євгенія Сергіївна повідомляє про встановлення Замовником в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в частині: 1. Щодо переліку місць поставки Відповідно до п. 4.4 Розділу І Загальні положення зазначено, що Інформацію щодо місця поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг зазначено в Додатку 3 Проєкт договору про закупівлю, а в п.п. 5.2 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) написано - 5.2. Місце поставки товару: _________________________________________________. Покупець залишає за собою право змінити місце поставки Товару, про що Сторони складають додаткову угод. Вважаємо, що замовник не вказав точного переліку місць поставок, відсутність якого унеможливлює розрахунок вартості поставок за цим договором. Наше підприємство не може розрахувати транспортні витрати здійснення поставок, що у свою чергу унеможливлює правильний та обґрунтований розрахунок ціни товару. Відповідно до вимог п. 4 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація та проект договору повинна містити кількість товару та місце його поставки. Ми вважаємо відсутність точного переліку місць поставок такою, що порушує вимоги ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, порушення принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Просимо внести зміни у цій частині Тендерної документації та проекту договору та роз’яснити яким чином Замовник визначить місце поставки товару ( чи це буде одна точка доставки чи декілька, в межах якого району міста чи області), щоб ми могли розрахувати транспортні витрати для здійснення поставки товару. 2. Щодо строків поставки Відповідно до п. 4.5 Розділу І Загальні положення зазначено, що В п.п. 5.1 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) не встановлено строк поставки з дати підписання договору (Строк поставки: з дати підписання договору – до _____________ р. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами.) Ми вважаємо, що не встановлення строку поставки товару суперечить вимогам чинного законодавства, оскільки учасник повною мірою не має змоги оцінити витрати необхідні для виконання умов договору. Це порушує вимоги ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, порушення принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Просимо внести зміни у цій частині Тендерної документації та проекту договору, або роз’яснити яким саме чином буде визначено строк поставки товару. 3. Щодо проекту договору або довідки в довільній формі Відповідно до п.п3 .1 п.3 Додатку 4 до тендерної документації - Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Скан-копія підписаного проекту договору про закупівлю або довідка в довільній формі, що підтверджує згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору та додатками які є невід’ємними частинами даного договору ДОДАТОК 3. Ми не погожуємося із даною вимогою тендерної окументації, оскільки переглянувши Додаток 3 тендерної документації (проект договору) ми бачимо пропущені строки, які мають істотне значення для якісного виконання умов договору, а саме в п.5.1 не зазначено строк поставки товару, в п. 5.2 не зазначено місце поставки товару,в п. 5.8.3 не зазначено який документ надається на підтвердження якості ( чи це буде декларація (посвідчення про якість) виробника, чи це буде сертифікат відповідності, чи це буде висноввок санітарно-епідемілогічної експертизи, чи експертний висновок і т.д) Це порушує вимоги ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, порушення принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, просимо внести зміни у цій частині Тендерної документації та проекту договору, а саме зазначити строк поставки, місце поставки та документи, які підтверджують якість. 4. Щодо інформації по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерній документації відповідно до Додатку 4 не вимагає інформації по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Ми не погоджуємо із даним твердженням Замовника , оскільки відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Ми вважаємо, що Замовник встановлюючи дану вимогу, тим самим порушує принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Оскільки, учасник,який перебуває в обставинах передбачених ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» навіть немає змоги довести свою надійність, оскільки Замовник в Додатку 4 тендерної документації зазначив, що Замовник самостійно перевіряє Учасника відповідно до вимог, визначених у частині 1 та 2 статті 17 Закону у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: Не вимагається. Отже, Замовник наперед сам встановлює коло потенційних учасників, які мають намір прийняти участь в даній закупівлі, тим самим не встановлюючи дану вимогу в тендерну документацію забороняє прийняти участь тим учасникам, який мав невиконані свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, але той який має намір надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Виходячи із вищенаведеного, просимо внести зміни до тендерної документації згідно даної підстави. 5. Щодо інформації про: необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна специфікація. Замовником п. 6 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що Вимоги щодо підтвердження учасниками (маркування, протоколи випробувань або сертифікати) того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам зазначені в Додатку 1, Додатку 2 тендерної документації. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством В додатку 1 та додатку 2 не міститься жодної інформації стосовно документів про маркування, протоколів випробувань або сертифікатів. З тендерної документації не зрозуміло взагалі чи потрібно надавати в складі пропозиції маркування, протоколи випробувань або сертифікати, оскільки в одному розділі зазначено, що вимоги стосовно підтвердження учасниками (маркування, протоколи випробувань або сертифікати) того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам зазначені в Додатку 1, Додатку 2 тендерної документації, а в Додатках1 та 2 взагалі не міститься інформація стосовно даного питання. Для уникнення випадків безпідставних відхилень пропозицій учасників просимо зобов’язати замовника привести тендерну документацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та чітко зазначити чи потрібно надавати маркування, протоколи або сертифікати Просимо привести у відповідність тендерну документацію до Закону України «Про публічні закупівлі». ПРОШУ 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. 4) Зобов’язати Замовника - ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради усунути порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни у закупівлю за номером UA-2020-07-07-004573-a
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 10:37
Рішення від 21.07.2020 № 14001.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 10:37
Рішення від 10.08.2020 № 15293.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 21:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг за №15293-р/пк-пз 10.08.2020 р. за процедурою закупівлі 0190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне до виконання та внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне"
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2020 15:51

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 16:21
Кінець періоду оскарження: 01 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 01 вересня 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: На підставі п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити торги по процедурі закупівлі
Документи:
21 серпня 2020 16:20
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:18
протокол