Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації для виконання робіт з заміни вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
150 100,00 UAH
UA-2020-07-07-004564-c e2ccdccc279e4fb9b1fc3f93de8f8bee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 11:36
Очікувана вартість: 150 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 751,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436 Строк виконання робіт: 45 календарних днів з дати укладання угоди. Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Завдання на проектування (окремий файл). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації для виконання робіт з заміни вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2020  —  12 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок у розмірі 20% від вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після передачі примірників Актів обстеження об’єктів ЗАМОВНИКУ за проміжним актом приймання-передачі. Пiсляоплата 5 Робочі 20
Виконання робіт Розрахунок у розмірі 60% від вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після усунення зауважень ЗАМОВНИКА до проектно-кошторисної документації ВИКОНАВЦЕМ та передачі її в повному обсязі на погодження ЗАМОВНИКУ за проміжним актом приймання-передачі. Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок, у розмірі 20% вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі повністю виконаних Робіт відповідно до умов Договору, передачі проектно-кошторисної документації та отриманням ЗАМОВНИКОМ позитивних експертних звітів до неї. Пiсляоплата 5 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект" 123 930,00
UAH з ПДВ
109 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Немировський Павло Григорович 127 585,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "Архітектоніка" 149 611,20
UAH з ПДВ
149 611,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 10:29
Електронний підпис
17 липня 2020 09:39
акт 2 Воскресенский.pdf
17 липня 2020 09:39
Документи 9_1.rar
17 липня 2020 09:39
Довідки 4_9.pdf
17 липня 2020 09:39
Персонал.rar
17 липня 2020 09:39
Звіти.rar
17 липня 2020 09:39
Дог.rar
17 липня 2020 09:39
Акти.rar
17 липня 2020 09:39
2. Довідка про ДОСВІД.pdf
17 липня 2020 09:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 13:56
Проект договору .pdf
18 липня 2020 13:56
8.Лист-гарантія.pdf
18 липня 2020 13:56
10 обєкт.rar
18 липня 2020 13:56
9 обєкт.rar
18 липня 2020 13:56
8 обєкт.rar
18 липня 2020 13:56
7 обєкт.rar
18 липня 2020 13:56
6 обєкт.rar
18 липня 2020 13:56
5 обєкт.rar
18 липня 2020 13:56
4 обєкт.rar
18 липня 2020 13:56
3 обєкт.rar
18 липня 2020 13:56
2 обєкт.rar
18 липня 2020 13:56
1 обєкт.rar
18 липня 2020 13:56
Пропозиція учасника.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 13:44
Електронний підпис
17 липня 2020 13:43
Сертифікати.pdf
17 липня 2020 13:43
Довідка об_єкти.pdf
17 липня 2020 13:43
Довідка працівники.pdf
17 липня 2020 13:43
Довідка ст. 17.pdf
17 липня 2020 13:43
Лист-гарантія.pdf
17 липня 2020 13:43
Об_єкт1.pdf
17 липня 2020 13:42
Об_єкт2.pdf
17 липня 2020 13:42
Об_єкт3.pdf
17 липня 2020 13:42
Об_єкт5.pdf
17 липня 2020 13:42
Об_єкт6.pdf
17 липня 2020 13:42
Об_єкт4.pdf
17 липня 2020 13:42
Об_єкт9.pdf
17 липня 2020 13:42
Об_єкт8.pdf
17 липня 2020 13:42
Об_єкт7.pdf
17 липня 2020 13:42
Об_єкт10.pdf
17 липня 2020 13:42
Пропозиція учасника.pdf
17 липня 2020 13:42
Працівники.pdf
17 липня 2020 13:42
Проект договору.pdf
17 липня 2020 13:42
Кошториси.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"

ФОП Немировський Павло Григорович

Архітектоніка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"
#42616925
Переможець 109 999,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"
#42616925
109 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:08
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 15:18
17. Додаткова угода №1 від 13.10.2020 Дог 43-ГП-70-30 календарний план.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 17:45
16 43-Г-П-70-30 Вест буд проект.pdf укладений
29 липня 2020 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: у зв’язку із затримкою проходження експертизи, виконавець не має можливості виконати проходження експертизи проектно-кошторисної документації в обумовлені Договором строки Додаток 2 "Календарний план" до договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 43-Г-П-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 109 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 333,17 UAH)