Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна типу «С» із вставкою
Brake pads type "C" with an insert
Очікувана вартість
2 904 996,60 UAH
UA-2020-07-07-004441-c 4a9eca799e70423b86a264a3bf23a0e5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 15:39
Очікувана вартість: 2 904 996,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 524,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87100 UAH
Publication date: 07 липня 2020 16:23
Enquiries until: 31 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 2 904 997 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 525 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Колодка гальмівна типу «С» із вставкою
Brake pads type "C" with an insert
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6379 шт.
Колодка гальмівна типу "С" із вставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Колодка гальмівна типу "С" із вставкою
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:40
Зміни до тендеру 4075 від 17.07.2020.doc
17 липня 2020 14:40
4075 ТД колодка гальмівна типу С нова редакція 17.07.2020.docx
07 липня 2020 16:20
Додаток №9 (1).docx
17 липня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:40
Зміни до тендеру 4075 від 17.07.2020.doc
17 липня 2020 14:40
4075 ТД колодка гальмівна типу С нова редакція 17.07.2020.docx
07 липня 2020 16:20
4075 ТД колодка гальмівна типу С.docx
07 липня 2020 16:20
Додаток №9 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-004441-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 15 липня 2020 12:05
Умови оплати і дискримінаціїї по оплаті
Просимо усунути дискримінаційні умови між резидентами і нерезидентами України і прибрати прив'язку строків оплати до податкової накладної та п 6.1. викласти в наступній редакції: "Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом _______________ днів з дати отримання товару та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених у п. 7.1 цього Договору." Пункт 7.1. для резидентів викласти в наступній редакції: "Для резидентів України: 7.1. Приймання Продукції ЗАМОВНИКОМ здійснюється на підставі підтвердження наступних документів: - рахунку - фактури; - видаткової накладної, підписаної представником ПОСТАЧАЛЬНИКА, яку ЗАМОВНИК повинен підписати після прийняття продукції; - товарно – транспортної накладної або накладної (залізничної); - документів, що підтверджують якість продукції, зазначених у п. 2.2. цього Договору. - пакувальних аркушів (при наявності). Відвантажувальні і платіжні документи повинні надаватись ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) днів з моменту відвантаження Продукції, але не пізніше другого числа місяця, наступного за місяцем в якому проводилось відвантаження Продукції."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 14:42
Щодо внесення змін до п. 6.1 проекту Договору (Додатку № 9) до тендерної документації:
- Податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку на додану вартість (далі – ПДВ) у контролюючому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника ПДВ.
Платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну на дату виникнення податкових зобов’язань в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Згідно з п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» є учасником господарських відносин та платником ПДВ на загальних підставах.
Враховуючи викладене, умови проекту Договору (Додатку № 9) до тендерної документації, що є частиною тендерної документації по вищезазначеному тендеру, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства.
Щодо внесення змін до п. 7.1 проекту Договору (Додатку № 9) до тендерної документації:
- Податкова накладна – це документ, яким користуються платники ПДВ для обліку податкового зобов'язання та податкового кредиту. Для того, щоб покупцю отримати право на податковий кредит, податкову накладну необхідно зареєструвати у єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Терміни реєстрації податкових накладних визначені п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України. На реєстрацію податкових накладних відводиться 2 тижні: дата оформлення накладної 01 число місяця – 15 число місяця – крайній день реєстрації це останній день місяця (включно); дата оформлення накладної 16 число місяця – останнє число місяця – крайній день реєстрації 15 числом місяця (включно).
Враховуючи викладене, умови проекту Договору (Додатку № 9) до тендерної документації, що є частиною тендерної документації по вищезазначеному тендеру, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004441-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 15 липня 2020 16:23
штрафні санкції
Пункт 10.4. Просимо викласти в наступній редакції: "10.4. У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, У випадку несвоєчасної заміни згідно п. 2.8. Постачальник повинен сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, крім того компенсацію всіх витрат по ввезенню та поверненню (включаючи всі податки та збори) зазначеної Продукції.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 14:43
Щодо внесення змін до п. 10.4 проекту Договору (Додатку № 9) до тендерної документації:
- Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
За змістом положень ст. 6 Цивільного кодексу України сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства; сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Згідно з ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Реалізуючи принцип свободи договору, філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» (Замовником) в проекті договору за невиконання чи неналежне виконання умов договору передбачені штрафні санкції (штраф та пеня).
Відповідно до ч. 1 ст. 549 Цивільного кодексу України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання.
Статтею 230 Господарського суду України передбачено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Звідси слідує, що законодавством визначено штраф та пеня є видами штрафних санкцій. При цьому, законодавством розмір штрафних санкцій за договором не обмежується, сторони можуть застосувати різний набір штрафних санкцій.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, умови проекту Договору (Додатку № 9) до тендерної документації, що є частиною тендерної документації по вищезазначеному тендеру, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства.
Водночас звертаємо увагу, що відповідно до ч. 2 ст 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-07-004441-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 05 серпня 2020 14:39
Скарга в АМКУ-ЦЗВ-по процедурі UA-2020-07-07-004441-c
Внесення змін в Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Додаток №1, в П. 3., п.п. 3.2.:
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 18:27
інформація про перенесення дати розгляду 12886.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 14:02
рішення від 03.09.2020 №16613.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 23:25

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-07-07-004441-c4a9eca799e70423b86a264a3bf23a0e5
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "НДМЗ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

08 вересня 2020 23:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 серпня 2020 12:57
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:11
Дані на Товар.pdf
06 серпня 2020 12:11
Документ_ЄДР_1006983633.zip
06 серпня 2020 12:11
Копія Статуту.pdf
06 серпня 2020 12:11
Довідки.pdf
06 серпня 2020 12:11
Відгук.pdf
06 серпня 2020 12:11
Лист - згода Додаток 10.pdf

Документи

08 вересня 2020 23:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
08 вересня 2020 23:30
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

07 серпня 2020 13:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:18
ТУ С 27 с печатью .pdf
07 серпня 2020 13:17
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
07 серпня 2020 13:17
сертификат НДМЗ-C.pdf
07 серпня 2020 13:17
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 серпня 2020 13:17
Протокол.PDF
07 серпня 2020 13:17
протокол наказ.PDF
07 серпня 2020 13:17
Порівняльна таблиця.pdf
07 серпня 2020 13:17
Кресленик кол С + Лист.pdf
07 серпня 2020 13:17
Етикетка С Зразок.PDF
07 серпня 2020 13:17
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
07 серпня 2020 13:17
Дані про товар С.pdf
07 серпня 2020 13:17
Дані про підприємство.pdf
07 серпня 2020 13:17
Витяг з договору НДКТІ.pdf
07 серпня 2020 13:17
Атестат виробництва.pdf
07 серпня 2020 13:17
атестат акредитації .jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

ТОВ "НДМЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" Документи
ТОВ "НДМЗ" Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:57
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:11
Дані на Товар.pdf
06 серпня 2020 12:11
Документ_ЄДР_1006983633.zip
06 серпня 2020 12:11
Копія Статуту.pdf
06 серпня 2020 12:11
Довідки.pdf
06 серпня 2020 12:11
Відгук.pdf
06 серпня 2020 12:11
Лист - згода Додаток 10.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 13:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:18
ТУ С 27 с печатью .pdf
07 серпня 2020 13:17
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
07 серпня 2020 13:17
сертификат НДМЗ-C.pdf
07 серпня 2020 13:17
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 серпня 2020 13:17
Протокол.PDF
07 серпня 2020 13:17
протокол наказ.PDF
07 серпня 2020 13:17
Порівняльна таблиця.pdf
07 серпня 2020 13:17
Кресленик кол С + Лист.pdf
07 серпня 2020 13:17
Етикетка С Зразок.PDF
07 серпня 2020 13:17
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
07 серпня 2020 13:17
Дані про товар С.pdf
07 серпня 2020 13:17
Дані про підприємство.pdf
07 серпня 2020 13:17
Витяг з договору НДКТІ.pdf
07 серпня 2020 13:17
Атестат виробництва.pdf
07 серпня 2020 13:17
атестат акредитації .jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

ТОВ "НДМЗ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 14:43
Кінець періоду оскарження: 22 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 22 вересня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 10.08.2020 відбулося розкриття тендерних пропозицій за процедурою закупівлі колодки гальмівної типу «С» із вставкою (код ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-07-07-004441-c). 05.08.2020 за вище зазначеною процедурою закупівлі учасником торгів було подано скаргу до органу оскарження. За результатами розгляду скарги 03.09.2020 було прийнято рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16613-р/пк-пз. Відповідно до ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд тендерних пропозицій Замовником здійснюється у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Останньою можливою датою для розгляду тендерних пропозицій за процедурою закупівлі колодки гальмівної типу «С» із вставкою (код ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-07-07-004441-c) є 08.09.2020. Зважаючи на те, що рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.09.2020 № 16613-р/пк-пз в електронній системі закупівель було оприлюднено 08.09.2020 о 23 год. 25 хв. у замовника відсутня законна можливість проведення оцінки тендерних пропозицій. Через порушення строків оцінки тендерних пропозицій, у замовника наявні підстави для відміни процедури закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Документи:
11 вересня 2020 14:43
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:43
4075 - протокол.pdf