Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (дидактичний матеріал) ДК 021:2015 – 39160000-1
School furniture (didactic material) ДК 021:2015 – 39160000-1
Очікувана вартість
4 900 896,00 UAH
UA-2020-07-07-004363-c e731c24561ae479bae3e9c8faf149ef9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Додаткові контактні особи: Гомзякова Наталія
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department humancare policy
National ID: 40506248
Contact point: Gomzyakova Natalia
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Additional contacts: Гомзякова Наталія
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 15:05
Очікувана вартість: 4 900 896,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 504,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 147026.88 UAH
Publication date: 07 липня 2020 16:15
Enquiries until: 31 липня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 4 900 896 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 504 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Misstatement of the deputy - metro Dnipro, 75A Dmitriy Yavornitsky Avenue;
The category of the Deputy - the organization of self-determination, is indicated in clause 1 of part 1 of art. 2 to the Law;
Mova I like guilty tender tendering - Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2548 набір
дидактичний матеріал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

didactic material
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 жовтня 2020
2184 штуки
дидактичний матеріал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

didactic material
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 жовтня 2020
728 комплект
дидактичний матеріал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

didactic material
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 10:40
Додаток 4 - Технічна специфікація нова редакція 22.07.2020.docx
07 липня 2020 16:15
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
22 липня 2020 10:40
Додаток 6 - Проект Договору нова редакція 22.07.2020.doc
07 липня 2020 16:15
Додаток 6 - Проект Договору.doc
22 липня 2020 10:40
Тендерна документація нова редакція від 22.07.2020.doc
10 липня 2020 14:53
Тендерна документація нова редакція від 10.07.2020.doc
08 липня 2020 17:11
Тендерна документація нова редакція від 08.07.2020.doc
07 липня 2020 16:15
Тендерна документація.doc
22 липня 2020 10:40
перелік змін 22.07.20.docx
10 липня 2020 14:53
перелік змін 10.07.20.docx
08 липня 2020 17:11
перелік змін 08.07.20.docx
07 липня 2020 16:15
Додаток 7 - Дислакація закладів освіти Замовника.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Cтрок поставки
Дата подання: 20 липня 2020 15:23
Дата відповіді: 22 липня 2020 10:41
Шановний Замовнику! Просимо Вас внести зміни в проект Договору та в тендерну документацію в частині строків поставки та відповідальності за їх порушення, а саме: В тендерній документації (п. 4.4. розділу 1 Загальні положення), а також в п. 5.4. проекту Договору визначено, що строк поставки: до 30.09.2019 року у робочий час. Однак, виконати таку вимогу завідомо не вбачається можливим, оскільки початок аукціону визначено на 14.09.2020 року. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином, враховуючи положення Закону, останнім днем розгляду тендерної пропозиції є 21.09.2020 року. Частиною 5 ст. 33 цього ж Закону встановлено, що З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, враховуючи вимоги Закону, договір поставки може бути укладено приблизно 28.09.2020 року. А отже, лишається лише один робочий день на виконання взятих на себе зобов'язань щодо поставки товару, що по суті фізично виконати не можливо. Пунктом 8.4. Договору встановлена відповідальність за порушення строків у вигляді пені у розмірі 0,1% за кожен день прострочки, та за порушення понад 30 днів – штраф у розмірі 7 % вказаної вартості. У п. 8.5. у випадку недопоставки товару – штраф у розмірі 50% від вартості недопоставки Товару. Відтак, такі умови в сукупності та з урахуванням встановлених строків поставки є явно обтяжливими та підписуючи такий договір учасник завідомо буде розуміти, що виконати в строк умови договору він не зможе та буде до нього будуть застосовані фінасові санкції. По своїй суті, даний договір поставки відповідно до ст. 634 Цивільного кодексу України є договором приєднання та Товариство, як учасник процедури закупівлі, не може вносити зміни в проект договору, а такі умови з огляду на вищевикладене є дискримінаційними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни. Ознайомтесь.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-004363-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 08 липня 2020 00:53
щодо дискримінаційної вимоги прописаної в ТД
Шановний Замовнику,прошу Вас уважно ознайомитись з доданими листами та видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації,а саме:
-Учасник надає у складі пропозиції свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане відповідним уповноваженим органом Міністерства освіти і науки України (ця вимога стосується товару «Дидактичні картки для навчання (на магнітах)»
В іншому випадку прошу Вас надати обгрунтоване пояснення чому тільки на цей товар Ви вимагаєте данний документ який має тільки одне підприємство на поточний момент. Дуже дивна вибірковість, на одну позицію товаруа на Ви цей документ вимагаєте,який отримати на поточний момент не можливо,а на інший товар ні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 17:12
До тендерної документації внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004363-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 08 липня 2020 01:03
щодо товару
Шановний Замовнику,звертаю Вашу увагу на те,що данний товар "Робот з полем для вивчення алгоритмів" імпортується в Україну одим конкретним постачальником. Данний постачальник має в наявності всі необхідні документи на цей товар. Авторизаційні листи,товар та документи данний постачальник надає тільки своїм афільованим підприємствам та ФОПам. Також звертаю Вашу увагу на те,що перелік документів до цього товару,як і сам товар з явився у ТД невипадково. З усього вищевикладеного просимо Вас виділити данну позицію окремим лотом або провести окремою закупівлею.Віншому випадку Ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників та обмежуєте конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 17:12
До тендерної документації внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004363-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 09 липня 2020 13:37
Скасування вимоги про надання авторизаційного листа виробника
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що останнім часом у сфері державних закупівель щодо оснащення НУШ з’явився великий прошарок не доброчесних підприємств, які вступають у злочинну змову заради отримання надприбутків за рахунок державного бюджету.
В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН.

Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, згідно якого воно є виробників майже усіх засобів навчання згідно НАКАЗУ 271 «_______».

Інші учасники угрупування, будучи афілійованими підприємствами підприємства-виробника товарів, без проблем отримують від нього авторизаційний лист виробника, який вимагає Замовник у складі своєї тендерної документації.
ПРИКЛАДІВ ОПИСАНИХ ЗМОВ МОЖНА НАВЕСТИ ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ. Одним з прикладів такої змови є: ПП «Укрдидактик», ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140) - Директор Порохняч І. А та ТОВ «ТЕНФОР», ФОП Горбатко В.О.
ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником близько 1000 товарних позицій різних галузей промисловості, не маючи жодних доказів своєї виробничої діяльності.
Згідно додатка до Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 ПП «Укрдидактик» є виробником цифрових вимірювальних комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Не потрібно пояснювати, яким могутнім виробничим потенціалом повинно володіти підприємство, щоб являти собою виробника такої різногалузевої продукції. Але, ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – АУКЦИОН № UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності.
При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс).
Наведена інформація свідчить про фальсифікацію Висновку державної СЕС, яку дане підприємство надавало в складі своєї тендерної пропозиції.

Або ще приклад: давні друзі з Рівного, неоднарозово спільно (UA-2017-10-11-000675-b), (UA-2018-06-29-000066-c), (UA-2018-07-13-001668-b), привласнювали бюджетні гроші:
- ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083
- ФОП Шелест М. В. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149
оголосивши себе виробниками понад 1000 найменувань товарiв:
Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi взагалі не виготовляється - все імпортне), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Взагалі, кому цікаво, дивіться ДУЖЕ ЦІКАВИЙ ролик (2017р):

https://www.youtube.com/watch?v=ls9K6D_r13k
Частотомір від ФОП "Шелест Маргарита Василівна" - 8000 грн. Скільки коштує "повітря".

І ЦІ ЗЛОЧИННІ ПІДПРИЄМСТВА НАДАЮТЬ СВОЇМ ЗМОВНИКАМ АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА.
В даному випадку, вимога Замовника надати авторизаційний лист виробника провокує появу описаних угрупувань і несе в собі факт дискримінаційних дій відносно добросовісних Учасників, які вимушені звертатися за авторизаційними листами до 3-15 офіційних та дійсно існуючих виробників (залежно від широти асортиментного ряду). Звісно ж, що при великому асортименті товарів Учасники проводять закупівлі невеликих партій (2-5-10 одиниць одного найменування) у різних виробників, які не завжди раді відволікатися задля представлення авторизаціного листа для дрібних покупців. Часто отримати даний документ просто нема змоги.

ВИМАГАЄМО: Видалити з тендерної документації
1) вимоги надання авторизаційного листа виробника
2) копії сторінок ТУ. В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 14:54
До тендерної документації внесені зміни. Ознайомтесь
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004363-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 13 липня 2020 00:29
щодо технічних вимог
Шановний Замовнику,в технічному описі до товару "Набір класного інструменту" Ви зазначаєте,що "Прилади повинні бути кольоровими." Прошу Вас надати роз яснення, що саме Ви маєте на увазі під виразом"кольоровими"? Це повинен бути один колір? П ять різних кольорів? Чи можливо запропонувати даний набір одного кольору,наприклад жовтого,з нанесенням чорним кольором цифр і т.ін
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 08:38
Доброго дня! в технічному описі до товару "Набір класного інструменту" прилади повинні бути кольоровими, тобто мати будь-який варіант кольорів.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004363-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА", Код ЄДРПОУ:43080587
Дата подання: 13 серпня 2020 13:44
ВИМОГА на усунення порушень Закону щодо неправомірного відхилення пропозиції Учасника
Предмет закупівлі: шкільні меблі (дидактичний матеріал) ДК 021:2015 – 39160000-1
Оголошення № UA-2020-07-07-004363-c

Згідно Вашого рішення, що опубліковано на сайті Уповноваженого органу 12.08.2020 року пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" було відхилено у зв’язку з тим, що Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації.
Обґрунтування відхилення: Учасником на вимогу п. 6 розділу ІІІ тендерної документації надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника без обов’язкової умови зазначення виробника на наступний товар: робот з полем для вивчення алгоритмів, що не відповідає вимозі.

Однак, на нашу думку, такі висновки членів тендерного комітету, Замовника не відповідають дійсності, є необґрунтованими та дискримінаційними з огляду на наступне:

Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником). Тендерна пропозиція повинна складатися у тому числі з інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатку 4. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково зазначається виробник, модель (за наявності), артикул (за наявності) та фото – зображення достатньої якості для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам). У разі відсутності відповідності зазначеним вимогам пропозиція відхиляється.

Відповідно тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться:
розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах; зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник може подати необхідний документ або інформацію один раз; відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції; інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.

У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" містяться наступні документи, зокрема:
- порівняльна таблиця від 09.08.2020 №32, в якій відсутня інформація щодо виробника товару;
- копія сертифікату відповідності №UA0.YT.041609-20 на продукцію ігри, іграшки, приладдя для ігор, вивчення, навчання та розвитку в наборах та окремо, виробником яких є «Learning Resources»
- копія сертифікату відповідності №UA0.YT.041611-20 на продукцію карти, атласи, глобуси, календарі, портрети, настільні ігри, дидактичні набори, виробником яких є ТОВ «2Д3Д»

У сертифікаті відповідності №UA0.YT.041609-20 (позиція 75 додатку) зазначено:
Виробник: Learning Resources
Артикул: LER2841
Найменування: Додаткова роботизована миша для набору СТЕМ

У сертифікаті відповідності №UA0.YT.041611-20 (позиція 5) зазначено:
Виробник: 2Д3Д
Артикул: 2D3DGAME1500
Найменування: «Програмуй мишу та збирай літери» Збірка інтелектуальних ігор для молодших щшколярів

У сертифікаті відповідності №UA0.YT.041611-20 (позиція 27) зазначено:
Виробник: 2Д3Д
Артикул: 2D3DGAME1800
Найменування: Збірка інтелектуальних ігор «Програмуй мишу та вивчай професії» + Ігрове поле «Професії»

Тобто, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" містить всю необхідну інформацію, передбачену документацією, дана помилка є формальною та не впливає на зміст Пропозиції.
Враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у Документації та Закону, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.

Аналогічним рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель є рішення №14864-р/пк-пз від 03.08.2020.
Отже, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" відповідає умовам тендерної документації, то його тендерна пропозиція повинна бути допущена Замовником до аукціону.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати неправомірне рішення щодо відхилення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"
2. Провести об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій Учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2020 10:17
Вимога задоволена на виконання рішення АМКУ

Документи подані скаржником

08 липня 2020 00:53
Лист відповідь ІМЗО.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-07-004363-c.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА", Код ЄДРПОУ:43080587
Дата подання: 17 серпня 2020 11:46
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції відповідно до доданої скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 22:34
рішення від 19.08.2020№15775+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 22:34
рішення від 31.08.2020№16409.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 22:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення уповноваженої особи замовника про відхилення пропозиції учасника № 1091 від 12.08.2020р. скасовано на підставі рішення АМКУ та учасника ТОВ "Бі-про" допущенно до аукціону
Дата виконання рішення замовником: 07 вересня 2020 09:20

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 11:30
Скарга.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 вересня 2020
UA-2020-07-07-004363-ce731c24561ae479bae3e9c8faf149ef9
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
09 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
09 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
09 серпня 2020 10:03
34 тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2020 10:03
33 специфікація.pdf
09 серпня 2020 10:03
2. Паспорт.pdf
09 серпня 2020 10:03
19 захист довкілля.pdf
09 серпня 2020 10:03
203573-ГР-2074.zip
09 серпня 2020 10:03
26 захист довкілля.pdf
09 серпня 2020 10:03
14 про оподаткування.pdf
09 серпня 2020 10:03
5 про відповідність.pdf
09 серпня 2020 10:03
Dovidka pro nazvu.zip
09 серпня 2020 10:03
25 відомості.pdf
09 серпня 2020 10:03
11 Працівники.pdf
09 серпня 2020 10:03
31 сертифікати-2.pdf
09 серпня 2020 10:03
16 згода на правичин.pdf
09 серпня 2020 10:03
Dovirenist_Savchenko.zip
09 серпня 2020 10:03
20 обробка данних.pdf
09 серпня 2020 10:03
29 про повноваження.pdf
09 серпня 2020 10:03
7 проект договору.pdf
09 серпня 2020 10:03
9 стаття 17.pdf
09 серпня 2020 10:03
21 про фінансування.pdf
09 серпня 2020 10:03
6 згода з проектом.pdf
09 серпня 2020 10:03
17 .1 Броди завірений.pdf
09 серпня 2020 10:03
10 ст.17 додатково.pdf
09 серпня 2020 10:03
31 сертифікати-3.pdf
09 серпня 2020 10:03
13. МТБ.pdf
09 серпня 2020 10:03
32 порівняння нове.pdf
09 серпня 2020 10:03
8 про достовірність.pdf
09 серпня 2020 10:03
31 сертифікати1.pdf
09 серпня 2020 10:03
Bankivska Licenzia.zip
09 серпня 2020 10:03
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 серпня 2020 10:03
15 Фінансова звітність.pdf
09 серпня 2020 10:03
35 довідка.pdf
09 серпня 2020 10:03
27 про розвантаження.pdf

Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 18:26
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:26
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:25
документи переможця.pdf
22 вересня 2020 18:25
Dovidka_20244657960960756053.pdf
22 вересня 2020 18:25
Dovidka_20244657960960756053.pdf.p7s
09 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
09 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
09 серпня 2020 12:41
технічна частина 6.pdf
09 серпня 2020 12:41
Технічна частина 3.pdf
09 серпня 2020 12:41
Технічна частина 2.pdf
09 серпня 2020 12:41
Технічна частина 5.pdf
09 серпня 2020 12:41
Технічна частина 4.pdf
09 серпня 2020 12:41
Технічна частина 1.pdf
09 серпня 2020 12:41
Цінова пропозиція.pdf

Документи

07 вересня 2020 09:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
09 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
09 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
09 серпня 2020 10:03
34 тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2020 10:03
33 специфікація.pdf
09 серпня 2020 10:03
2. Паспорт.pdf
09 серпня 2020 10:03
19 захист довкілля.pdf
09 серпня 2020 10:03
203573-ГР-2074.zip
09 серпня 2020 10:03
26 захист довкілля.pdf
09 серпня 2020 10:03
14 про оподаткування.pdf
09 серпня 2020 10:03
5 про відповідність.pdf
09 серпня 2020 10:03
Dovidka pro nazvu.zip
09 серпня 2020 10:03
25 відомості.pdf
09 серпня 2020 10:03
11 Працівники.pdf
09 серпня 2020 10:03
31 сертифікати-2.pdf
09 серпня 2020 10:03
16 згода на правичин.pdf
09 серпня 2020 10:03
Dovirenist_Savchenko.zip
09 серпня 2020 10:03
20 обробка данних.pdf
09 серпня 2020 10:03
29 про повноваження.pdf
09 серпня 2020 10:03
7 проект договору.pdf
09 серпня 2020 10:03
9 стаття 17.pdf
09 серпня 2020 10:03
21 про фінансування.pdf
09 серпня 2020 10:03
6 згода з проектом.pdf
09 серпня 2020 10:03
17 .1 Броди завірений.pdf
09 серпня 2020 10:03
10 ст.17 додатково.pdf
09 серпня 2020 10:03
31 сертифікати-3.pdf
09 серпня 2020 10:03
13. МТБ.pdf
09 серпня 2020 10:03
32 порівняння нове.pdf
09 серпня 2020 10:03
8 про достовірність.pdf
09 серпня 2020 10:03
31 сертифікати1.pdf
09 серпня 2020 10:03
Bankivska Licenzia.zip
09 серпня 2020 10:03
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 серпня 2020 10:03
15 Фінансова звітність.pdf
09 серпня 2020 10:03
35 довідка.pdf
09 серпня 2020 10:03
27 про розвантаження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 4 753 257,60
UAH з ПДВ
4 630 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" 4 655 196,00
UAH з ПДВ
4 655 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 18:26
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:26
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:25
документи переможця.pdf
22 вересня 2020 18:25
Dovidka_20244657960960756053.pdf
22 вересня 2020 18:25
Dovidka_20244657960960756053.pdf.p7s
09 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
09 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
09 серпня 2020 12:41
технічна частина 6.pdf
09 серпня 2020 12:41
Технічна частина 3.pdf
09 серпня 2020 12:41
Технічна частина 2.pdf
09 серпня 2020 12:41
Технічна частина 5.pdf
09 серпня 2020 12:41
Технічна частина 4.pdf
09 серпня 2020 12:41
Технічна частина 1.pdf
09 серпня 2020 12:41
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
09 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
09 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
09 серпня 2020 10:03
34 тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2020 10:03
33 специфікація.pdf
09 серпня 2020 10:03
2. Паспорт.pdf
09 серпня 2020 10:03
19 захист довкілля.pdf
09 серпня 2020 10:03
203573-ГР-2074.zip
09 серпня 2020 10:03
26 захист довкілля.pdf
09 серпня 2020 10:03
14 про оподаткування.pdf
09 серпня 2020 10:03
5 про відповідність.pdf
09 серпня 2020 10:03
Dovidka pro nazvu.zip
09 серпня 2020 10:03
25 відомості.pdf
09 серпня 2020 10:03
11 Працівники.pdf
09 серпня 2020 10:03
31 сертифікати-2.pdf
09 серпня 2020 10:03
16 згода на правичин.pdf
09 серпня 2020 10:03
Dovirenist_Savchenko.zip
09 серпня 2020 10:03
20 обробка данних.pdf
09 серпня 2020 10:03
29 про повноваження.pdf
09 серпня 2020 10:03
7 проект договору.pdf
09 серпня 2020 10:03
9 стаття 17.pdf
09 серпня 2020 10:03
21 про фінансування.pdf
09 серпня 2020 10:03
6 згода з проектом.pdf
09 серпня 2020 10:03
17 .1 Броди завірений.pdf
09 серпня 2020 10:03
10 ст.17 додатково.pdf
09 серпня 2020 10:03
31 сертифікати-3.pdf
09 серпня 2020 10:03
13. МТБ.pdf
09 серпня 2020 10:03
32 порівняння нове.pdf
09 серпня 2020 10:03
8 про достовірність.pdf
09 серпня 2020 10:03
31 сертифікати1.pdf
09 серпня 2020 10:03
Bankivska Licenzia.zip
09 серпня 2020 10:03
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 серпня 2020 10:03
15 Фінансова звітність.pdf
09 серпня 2020 10:03
35 довідка.pdf
09 серпня 2020 10:03
27 про розвантаження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 4 630 080,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
4 630 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 14:37
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 08:50
договір №СБ20_29 від 01.10.2020.pdf укладений
02 жовтня 2020 08:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 630 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 771 680,00 UAH)