Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repairs of the local highway O 240210 Drabiv - Belousivka km 6 + 000 - km 10 + 000 (separate sections), Drabiv district, Cherkasy region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Бутук Ганна Олександрівна 380936025768, dp.smad.ch@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION" |
National ID: | 42009566 |
Contact point: |
Butuk Ganna Oleksandrivna 380936025768, dp.smad.ch@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 8 350 558,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 804,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Publication date: | 07 липня 2020 17:56 |
Enquiries until: | 01 серпня 2020 22:00 |
Complaints submission until: | до 07 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 серпня 2020 22:00 |
Information
Estimated total value: | 8 350 558 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 66 804 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,80 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
The source of funding for the purchase is local budget funds
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 15:54 |
1. протокол ЗТД.doc | |
03 серпня 2020 15:54 |
ТД ПСР 240105 нова редакція.docx | |
03 серпня 2020 15:54 |
Додаток 2 нова редакція.XLS | |
03 серпня 2020 15:54 |
Додаток 2 зі змінами.XLS | |
03 серпня 2020 15:54 |
ТД ПСР 240105 зі змінами.docx | |
03 серпня 2020 15:53 |
1. протокол ЗТД.doc | |
03 серпня 2020 15:51 |
ТД ПСР 240105 зі змінами.docx | |
03 серпня 2020 15:51 |
Додаток 2 зі змінами.XLS | |
07 липня 2020 18:02 |
Додаток 3.docx |
03 серпня 2020 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
03 серпня 2020 15:54 |
1. протокол ЗТД.doc
|
||||
03 серпня 2020 15:54 |
ТД ПСР 240105 нова редакція.docx
|
||||
03 серпня 2020 15:54 |
Додаток 2 нова редакція.XLS
|
||||
03 серпня 2020 15:54 |
Додаток 2 зі змінами.XLS
|
||||
03 серпня 2020 15:54 |
ТД ПСР 240105 зі змінами.docx
|
||||
03 серпня 2020 15:53 |
1. протокол ЗТД.doc
|
||||
03 серпня 2020 15:51 |
ТД ПСР 240105 зі змінами.docx
|
||||
03 серпня 2020 15:51 |
Додаток 2 зі змінами.XLS
|
||||
07 липня 2020 18:02 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
2. відповідно до нормативних документів (рекомендована кількість проходів котка при ущільненні асфальтобетонних шарів, табл.3.2 СОУ 42.1-37641918-035:2018
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000092 ● 7ef15743af7c46a18e89306c4e1a45d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2020 Одеса № 324
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2020 № 324
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
9. UA-2020-07-07-004357-b 07.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-07 11:09:13
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240210 Драбів – Білоусівка км 6+000 – км 10+000 (окремими ділянками), Драбівський район, Черкаська область)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-07-07-004357-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» умовам Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником надано договір оренди від 08.07.2019 з Колесниченко В.М. на дорожній коток BOMAG BW141 AD-4 терміном дії 2 роки (тобто до 08.07.2021) та договір оренди від 08.07.2019 з Колесниченко В.М. на МАЗ 551605 терміном дії 2 роки (тобто до 08.07.2021), про які йдеться у п. 16, 4, 6, 7 довідки про наявність будівельних машин і механізмів від 03.08.2020 № 03/08 (виправлена від 21.08.2020 № 21/08) відповідно, при цьому в зазначених договорах відсутні умови про можливість пролонгації, так як строк їх дії менше строку договору про закупівлю (умовами ТД передбачено виконання робіт до 20.12.2021)?
При цьому відповідно до Додатку 1 до ТД в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми, подається в тому числі договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі будівельні машини і механізми, які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю). Договір оренди/надання послуг/інше повинен містити назву, тип/ /марка/модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (видаткової накладної/інвентарної картки).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» умовам Додатку 1 до ТД тоді як учасником не надано ні свідоцтво про реєстрацію, ні видаткову накладну, ні інвентарну картку на маркувальну машину для нанесення дорожньої розмітки Line Lazer V 5900 HP, про яку йдеться у п. 21 довідки про наявність будівельних машин і механізмів від 03.08.2020 № 03/08 (виправлена від 21.08.2020 № 21/08)?
При цьому відповідно до Додатку 1 до ТД в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю учасника, то учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми, подається в тому числі свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів. Якщо будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації - видаткові накладні або інвентарні картки.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-12 18:09:50
Пояснення на запит
З приводу запитання № 1 пояснюємо наступне:
У файлі «Техніка С.В..pdf» наявні листи-згоди, власника дорожнього котка BOMAG BW141 AD-4 та автомобіля МАЗ 551605, від 03.08.2020 року, якими останній погоджується та не заперечує, щодо використання його автомобіля та котка за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт « з можливістю пролонгації договору на строк, достатній для завершення робіт …..». Отже, учасником та власником техніки досягнуто домовленості щодо пролонгації договору на строк, достатній для завершення робіт, у разі необхідності. Умови тендерної документації дотриманні.
З приводу запитання № 2 повідомляємо:
У тендерній пропозиції учасника наявний, в тому числі, акт приймання –передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів від 01.03.2020р. та атестат відповідності зареєстрований в Реєстрі №АВ.ВА.077-20 від 15.04.2020 року (файл «Техніка Трафік.pdf». У зазначених документах наявна вся необхідна інформація на маркувальну машину для нанесення дорожньої розмітки Line Lazer V 5900 HP. Поняття «в тому числі» не є вичерпним, тому наданих документів було достатньо для допуску учасника до аукціону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" (далі-Служба) повідомляє, що 21.10.2020, в порядку частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок Південного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-07-004357-b було оскаржено до суду. Разом з тим, частиною 10 статті 8 вказаного Закону визначено, що замовник зазначає в електронній системі закупівель про оскарження висновку до суду протягом одного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Цієюж нормою визначено, що в електронній системі закупівель необхідно зазанчити дату і номер відкритого провадження. На виконання названої раніше норми Служба мала два рази зазначити необхідну інформацію в системі закупівель, однак електронний майданчик e-tender.biz, який використовується Службою для здійснення закупівель, не має технічної можливості виконати вимоги частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" , оскільки передбачає внесення відповідної інформації щодо оскарження судового рішення лише один раз. Тобто, з огляду на технічні особливості майдинчику, Служба може повідомити про оскарження висновку до суду, але вже не зможе вказати номер судового провадження і дату його відкриття. Тому, оскільки виконання двох вимог названої норми щодо зазаначення відповідної інформації в електронній системі закупівель є неможливим з огляду на названі умови, Службою не було здійснено повідомлення про оскарження висновку до суду. В той же час, повідомляємо, що ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 26.10.2020 було відкрито провадження у справі 580/4711/20 за позовом Служби до Південного офісу Держаудитслужби з вимогою визнати незаконним та скасувати висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-07-004357-b. |
Дата публікації: | 27 жовтня 2020 |
Документи:
28 жовтня 2020 11:31
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 16:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 18:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 18:36
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" |
8 315 558,00
UAH з ПДВ
|
8 315 558,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" |
8 330 558,18
UAH з ПДВ
|
8 330 558,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459 |
Переможець |
8 315 558,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 15:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 15:44
|
ДУ № 2 до ДОГ № 33.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 10:50
|
д.у 1 до дог 33.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 12:26
|
дог 33 колтех.pdf | укладений |
09 вересня 2020 12:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення п.3.1 розд.ІІІ. "Ціна договору" в новій редакції. Викладення Додатку 1 до Договору "Календарний графік надання послуг" та Додатку 6 до Договору "План фінансування послуг" в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |