Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240210 Драбів – Білоусівка км 6+000 – км 10+000 (окремими ділянками), Драбівський район, Черкаська область
Current average repairs of the local highway O 240210 Drabiv - Belousivka km 6 + 000 - km 10 + 000 (separate sections), Drabiv district, Cherkasy region
Очікувана вартість
8 350 558,00 UAH
UA-2020-07-07-004357-b 0b24b3503e3e49e09758dfbf729d51da
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутук Ганна Олександрівна

380936025768
dp.smad.ch@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бутук Ганна Олександрівна
380936025768,
dp.smad.ch@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION"
National ID: 42009566
Contact point: Butuk Ganna Oleksandrivna
380936025768,
dp.smad.ch@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 22:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:21
Очікувана вартість: 8 350 558,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 804,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH
Publication date: 07 липня 2020 17:56
Enquiries until: 01 серпня 2020 22:00
Complaints submission until: до 07 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 серпня 2020 22:00

Information

Estimated total value: 8 350 558 UAH including VAT
Minimal lowering step: 66 804 UAH
Minimal lowering step, %: 0,80 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника надається документ, що складений іншою мовою, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Допускається подання документів російською мовою.
all documents necessary to prepare in Ukrainian. If there is an a document in other language in a proposition, then participant should give notarized translaton of this document. It is allowed to give documents in Russian language.
The source of funding for the purchase is local budget funds
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240210 Драбів – Білоусівка км 6+000 – км 10+000 (окремими ділянками), Драбівський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Драбівський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 240210 Драбів – Білоусівка км 6+000 – км 10+000 (окремими ділянками), Драбівський район, Черкаська область
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repairs of the local highway O 240210 Drabiv - Belousivka km 6 + 000 - km 10 + 000 (separate sections), Drabiv district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 20 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:54
1. протокол ЗТД.doc
03 серпня 2020 15:54
ТД ПСР 240105 нова редакція.docx
03 серпня 2020 15:54
Додаток 2 нова редакція.XLS
03 серпня 2020 15:54
Додаток 2 зі змінами.XLS
03 серпня 2020 15:54
ТД ПСР 240105 зі змінами.docx
03 серпня 2020 15:53
1. протокол ЗТД.doc
03 серпня 2020 15:51
ТД ПСР 240105 зі змінами.docx
03 серпня 2020 15:51
Додаток 2 зі змінами.XLS
07 липня 2020 18:02
Додаток 3.docx
03 серпня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:54
1. протокол ЗТД.doc
03 серпня 2020 15:54
ТД ПСР 240105 нова редакція.docx
03 серпня 2020 15:54
Додаток 2 нова редакція.XLS
03 серпня 2020 15:54
Додаток 2 зі змінами.XLS
03 серпня 2020 15:54
ТД ПСР 240105 зі змінами.docx
03 серпня 2020 15:53
1. протокол ЗТД.doc
03 серпня 2020 15:51
ТД ПСР 240105 зі змінами.docx
03 серпня 2020 15:51
ТД ПСР 240105 нова редакція.docx
07 липня 2020 18:02
ТД ПСР 240105.docx
03 серпня 2020 15:51
Додаток 2 зі змінами.XLS
03 серпня 2020 15:51
Додаток 2 нова редакція.XLS
07 липня 2020 18:02
Додаток 2.XLS
07 липня 2020 18:02
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо процедури закупівлі
Дата подання: 13 липня 2020 18:58
Дата відповіді: 13 липня 2020 19:00
Доброго дня! Вимогами тендерної документації передбачено, що переможець відповідної закупівлі за кінцеву цінову пропозицію повинен: - Виготовити проектно-кошторисну документацію; - Провести експертизу кошторисної частини проектної документації; - Здійснювати авторський нагляд на об’єкті будівництва; - Надати послуги з поточного середнього ремонту. П. 21 та 27 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено поняття послуги та роботи, а згідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – (CPV) роботи з виготовлення ПКД та послуги з поточного середнього ремонту зазначаються під різними кодами. ЗУ «Про публічні закупівлі» та роз’ясненнями Мінекономрозвитку не передбачається включення до однієї закупівлі послуг та робіт, а згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» виготовлення ПКД є – роботами, а поточний середній ремонт – послугами. Просимо надати роз’яснення з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником торгів предмет закупівлі визначено відповідно до вимог чинного законодавства. Предметом закупівлі є послуги з поточного середнього ремонту доріг
Щодо детального роз’яснення
Дата подання: 13 липня 2020 19:11
Дата відповіді: 13 липня 2020 19:26
Доброго вечора! Дуже вдячні за відповідь! Просимо завершити Вашу думку, з послугами все зрозуміло, але яким нормативним актом можна керуватися при об’єднані в одній процедурі закупівлі послуг та робіт? Виготовлення ПКД відноситься до робіт. Чи у Вас інший Єдиний закупівельний словник?
Відповідь: Відповідальність за визначення предмету закупівлі несе виключно замовник торгів. Предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту доріг, що не відноситься до робіт.
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 23 липня 2020 11:52
Дата відповіді: 23 липня 2020 14:57
Доброго дня. Перелік праціників містить п’ять посад інженерно-технічних працівників та одночасно їх кількість - не менше 6 осіб. Просимо уточнити мінімальну необхідну кількість ІТП.
Відповідь: найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни
Технічне завдання.
Дата подання: 23 липня 2020 15:34
Дата відповіді: 23 липня 2020 18:08
Поясніть чому в технічному завданні не вказана товщина холодного фрезерування? Це 5 см, 6 см чи 4 см при зміні глибини фрезерування? Також не вказана кількість проходів котків та вага котків при ущільнені асфальтобетонного шару? Просимо більш детально розяснити!
Відповідь: 1. п.9 та п.10 технічного завдання.
2. відповідно до нормативних документів (рекомендована кількість проходів котка при ущільненні асфальтобетонних шарів, табл.3.2 СОУ 42.1-37641918-035:2018
Технічне завдання.
Дата подання: 23 липня 2020 16:32
Дата відповіді: 23 липня 2020 18:01
Роботи будуть виконуватись під рухум? Чи застосовувати коефіцієнт 1,2?
Відповідь: умовами тендерної документації не бередбачено застосування коефіцієнту 1,2
техніччне завдання
Дата подання: 24 липня 2020 14:28
Дата відповіді: 24 липня 2020 16:26
У додатку 1 ТД є вимога: "Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг, номер закупівлі." - запитання: як підряднику визначитись з маркою, типом кожного виду необхідної асфальтобетонної суміші та виконати вимогуЗамовника, адже по всих РЕКН на ліквідацію вибоїн асфальтобетонного покриття та влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші у списку рессурсів шифр асфальтобетонні суміші вказано по проекту - С171-2860 Суміші асфальтобетонні дорожні гарячі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До технічного завдання будуть внесені зміни
технічне завдання
Дата подання: 24 липня 2020 14:40
Дата відповіді: 24 липня 2020 16:25
У додатку 1 ТД з вимога Змовника: "Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг, номер закупівлі." Запитання: як визначитись учаснику з маркою та типом асфальтобетонної суміші, якщо у РЕКН на ліквідацію вибоїн та на влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші шифр асфальтобетонної суміші вказано по проекту С171-2860 Суміші асфальтобетонні дорожні гарячі, а в технічному завданні його тип і марка не вказані. Чи значить це, що учасник має сам визначитись із цим питанням і його самостійне рішення не буде причиною дискваліфікації,як невідповідність ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До технічного завдання будуть внесені зміни
Технічне завдання
Дата подання: 25 липня 2020 16:35
Дата відповіді: 25 липня 2020 22:12
п.21 технічного завдання: встановлення залізобетонних опор дорожніх знаків без бетонування, ІІ група ґрунту-вкажіть маркування та розміри залізобетонних опор? п.22 технічного завдання: встановлення вручну щитів дорожніх знаків або табличок до них з кріпленням на одному стояку-вкажіть групу та номерацію дорожніх знаків, табличок?
Відповідь: відповідно до ПКД, яку підрядник виконуватиме згідно з умовами тендерної документації
Технічне завдання
Дата подання: 26 липня 2020 10:33
Дата відповіді: 27 липня 2020 10:04
Для обрахунку договірної ціни вкажіть обовязково групу та номерацію дорожніх знаків, табличок, стійок так як ціна на дані вироби різна!!!
Відповідь: До технічного завдання будуть внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-07-004357-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Скарга на умови Тендерної документації
Оскарження незаконних та дискримінаційних вимог Замовника у змісті Тендерної документації
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-07-004357-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Оскарження незаконних та дискримінаційних вимог Замовника у змісті Тендерної документації
Оскарження незаконних та дискримінаційних вимог Замовника у змісті Тендерної документації
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

06 серпня 2020 14:44
Платіжне доручення.pdf
06 серпня 2020 14:44
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

06 серпня 2020 15:18
Скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000092 ● 7ef15743af7c46a18e89306c4e1a45d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2020 Одеса № 324
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2020 № 324
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
9. UA-2020-07-07-004357-b 07.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-07 11:09:13

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240210 Драбів – Білоусівка км 6+000 – км 10+000 (окремими ділянками), Драбівський район, Черкаська область)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-07-07-004357-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» умовам Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником надано договір оренди від 08.07.2019 з Колесниченко В.М. на дорожній коток BOMAG BW141 AD-4 терміном дії 2 роки (тобто до 08.07.2021) та договір оренди від 08.07.2019 з Колесниченко В.М. на МАЗ 551605 терміном дії 2 роки (тобто до 08.07.2021), про які йдеться у п. 16, 4, 6, 7 довідки про наявність будівельних машин і механізмів від 03.08.2020 № 03/08 (виправлена від 21.08.2020 № 21/08) відповідно, при цьому в зазначених договорах відсутні умови про можливість пролонгації, так як строк їх дії менше строку договору про закупівлю (умовами ТД передбачено виконання робіт до 20.12.2021)?
При цьому відповідно до Додатку 1 до ТД в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми, подається в тому числі договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі будівельні машини і механізми, які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю). Договір оренди/надання послуг/інше повинен містити назву, тип/ /марка/модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (видаткової накладної/інвентарної картки).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» умовам Додатку 1 до ТД тоді як учасником не надано ні свідоцтво про реєстрацію, ні видаткову накладну, ні інвентарну картку на маркувальну машину для нанесення дорожньої розмітки Line Lazer V 5900 HP, про яку йдеться у п. 21 довідки про наявність будівельних машин і механізмів від 03.08.2020 № 03/08 (виправлена від 21.08.2020 № 21/08)?
При цьому відповідно до Додатку 1 до ТД в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю учасника, то учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми, подається в тому числі свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів. Якщо будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації - видаткові накладні або інвентарні картки.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-12 18:09:50

Пояснення на запит

З приводу запитання № 1 пояснюємо наступне:
У файлі «Техніка С.В..pdf» наявні листи-згоди, власника дорожнього котка BOMAG BW141 AD-4 та автомобіля МАЗ 551605, від 03.08.2020 року, якими останній погоджується та не заперечує, щодо використання його автомобіля та котка за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт « з можливістю пролонгації договору на строк, достатній для завершення робіт …..». Отже, учасником та власником техніки досягнуто домовленості щодо пролонгації договору на строк, достатній для завершення робіт, у разі необхідності. Умови тендерної документації дотриманні.

З приводу запитання № 2 повідомляємо:
У тендерній пропозиції учасника наявний, в тому числі, акт приймання –передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів від 01.03.2020р. та атестат відповідності зареєстрований в Реєстрі №АВ.ВА.077-20 від 15.04.2020 року (файл «Техніка Трафік.pdf». У зазначених документах наявна вся необхідна інформація на маркувальну машину для нанесення дорожньої розмітки Line Lazer V 5900 HP. Поняття «в тому числі» не є вичерпним, тому наданих документів було достатньо для допуску учасника до аукціону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" (далі-Служба) повідомляє, що 21.10.2020, в порядку частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок Південного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-07-004357-b було оскаржено до суду. Разом з тим, частиною 10 статті 8 вказаного Закону визначено, що замовник зазначає в електронній системі закупівель про оскарження висновку до суду протягом одного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Цієюж нормою визначено, що в електронній системі закупівель необхідно зазанчити дату і номер відкритого провадження. На виконання названої раніше норми Служба мала два рази зазначити необхідну інформацію в системі закупівель, однак електронний майданчик e-tender.biz, який використовується Службою для здійснення закупівель, не має технічної можливості виконати вимоги частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" , оскільки передбачає внесення відповідної інформації щодо оскарження судового рішення лише один раз. Тобто, з огляду на технічні особливості майдинчику, Служба може повідомити про оскарження висновку до суду, але вже не зможе вказати номер судового провадження і дату його відкриття. Тому, оскільки виконання двох вимог названої норми щодо зазаначення відповідної інформації в електронній системі закупівель є неможливим з огляду на названі умови, Службою не було здійснено повідомлення про оскарження висновку до суду. В той же час, повідомляємо, що ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 26.10.2020 було відкрито провадження у справі 580/4711/20 за позовом Служби до Південного офісу Держаудитслужби з вимогою визнати незаконним та скасувати висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-07-004357-b.
Дата публікації: 27 жовтня 2020

Документи:

28 жовтня 2020 11:31
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2020
UA-2020-07-07-004357-b0b24b3503e3e49e09758dfbf729d51da
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 16:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 18:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 18:36

Вимога про усунення невідповідностей

1.Відповідно до додатку 1 Тендерної документації учасник торгів у складі пропозиції повинен надати дозвіл уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, який видано виробнику асфальтобетону. В складі пропозиції міститься Дозвіл №7121885600-2 від 04.06.2016, до якого додаються дозволені обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Однак у складі пропозиції відсутні такі додатки. Тендерний комітет вимагає надати Дозвіл №7121885600-2 від 04.06.2016 в повному обсязі. 2. Відповідно до додатку 1 Тендерної документації Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою, що приведена нижче. ТРАНСПОРТНА СХЕМА № п/п Найменування (асфальтобетонна суміш) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки Відстань перевезення, км швидкість руху 1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км”. Транспортною схемою, що міститься у пропозиції учасника, не врахована дорога, що проходить містом Черкаси. Відстань від Черкас до Драбова складає 64 км, не враховано населені пункти на шляху від Черкас до Драбова. Не правильно розраховано кінцеву точку доставки суміші. Тендерний комітет вимагає надати Транспортну схему, яку розроблено відповідно до Додатку 1 Тендерної документації. 3. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації для підтвердження наявності у учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників відповідної кваліфікації (машиністів дорожньо-будівельних машин або трактористів) у кількості не менше 4 працівників учасник повинен надати довідку «Про наявність працівників» із зазначенням: посади, ПІБ та мінімальною кількістю таких працівників (не менше 4), визначеною Замовником в тендерній документації. В складі пропозиції міститься довідка про наявність працівників від 07.08.2020 №56/5, в якій зазначено наявність 3 працівників відповідної кваліфікації (машиністів дорожньо-будівельних машин або трактористів). Тендерний комітет вимагає надати для підтвердження наявності у учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників відповідної кваліфікації (машиністів дорожньо-будівельних машин або трактористів) у кількості не менше 4 працівників учасник повинен надати довідку «Про наявність працівників» із зазначенням: посади, ПІБ та мінімальною кількістю таких працівників (не менше 4), визначеною Замовником в тендерній документації. У складі пропозиції учасник повинен надати Посвідчення тракториста-машиніста на кожного тракториста та/або на кожного машиніста дорожньо-будівельних машин, яких учасником вказано у довідці «Про наявність працівників». На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників, яка міститься в довідці «Про наявність працівників», йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці. Учасник повинен надати копію таблиці 6, зареєстрованого у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Інформація наведена в таблиці 6 звіту має містити відомості про всіх працівників, вказаних в довідці «Про наявність працівників». Або учасник може надати Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 разом з квитанцією №2 про прийняття пакету на кожного такого працівника. 4. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати Посвідчення тракториста-машиніста на кожного тракториста та/або на кожного машиніста дорожньо-будівельних машин, яких учасником вказано у довідці «Про наявність працівників». В складі пропозиції відсутні Посвідчення тракториста-машиніста на кожного тракториста та/або на кожного машиніста дорожньо-будівельних машин, яких учасником вказано у довідці «Про наявність працівників». Тендерний комітет вимагає надати Посвідчення тракториста-машиніста на кожного тракториста та/або на кожного машиніста дорожньо-будівельних машин, яких учасником вказано у довідці «Про наявність працівників» від 07.08.2020 №56/5. 5.відповідно до Додатку 1 Тендерної документації на кожного працівника (окрім геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт), якого перераховано в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років (для підтвердження учасник повинен надати трудові книжки або їх частину, що підтверджує таку інформацію). В складі пропозиції не містяться трудові книжки на кожного працівника (окрім геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт), якого перераховано в довідці «Про інженерно-технічних працівників» від 07.08.2020 №56/4. Тендерний комітет вимагає на кожного працівника (окрім геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт), якого перераховано в довідці від 07.08.2020 №56/4, надати трудові книжки або їх частину, що підтверджує загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. 6. відповідно до Додатку 1 Тендерної документації на кожного працівника (окрім геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт), якого перераховано в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Відповідно до наданої довідки від 07.08.2020 №56/4 до надання послуг буде залучатись інженерно-технічний працівник Андрюшин Олексій Степанович, однак в складі пропозиції відсутній диплом про закінчення учбового закладу з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Тендерний комітет вимагає надатидиплом про закінчення учбового закладу з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів інженерно-технічного працівника Андрюшина Олексія Степановича.

Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 14:18
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:38
Посвідчення.pdf
19 серпня 2020 13:38
Терещенко.PDF
19 серпня 2020 13:38
Соловей.PDF
19 серпня 2020 13:38
Петрочук.PDF
19 серпня 2020 13:38
Переклад Маренич.PDF
19 серпня 2020 13:38
Переклад Лапшин.PDF
19 серпня 2020 13:38
Переклад Гасратов.PDF
19 серпня 2020 13:38
Переклад Гайдай.PDF
19 серпня 2020 13:38
Переклад Андрюшин.PDF
19 серпня 2020 13:38
Маренич.PDF
19 серпня 2020 13:38
Лапшин.PDF
19 серпня 2020 13:37
Іванов.PDF
19 серпня 2020 13:37
Дідур.PDF
19 серпня 2020 13:37
Горкуша.PDF
19 серпня 2020 13:37
Гончар.PDF
19 серпня 2020 13:37
Гасратов.PDF
19 серпня 2020 13:37
Гайдай.PDF
19 серпня 2020 13:37
Андрюшин.PDF
11 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:49
Статут Оттема (1).pdf
11 серпня 2020 14:49
Скан витягу ПДВ.pdf
11 серпня 2020 14:49
Сертифікат ИССО.PDF
11 серпня 2020 14:49
Рішення Оттема (2).PDF
11 серпня 2020 14:49
Рішення засновників.PDF
11 серпня 2020 14:49
Проект договору.PDF
11 серпня 2020 14:49
Новий статут РДС.pdf
11 серпня 2020 14:49
Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.PDF
11 серпня 2020 14:49
Довідки за СТ. 17.PDF
11 серпня 2020 14:49
Витяг з ЄДР 07.07.2020.pdf
11 серпня 2020 14:49
Лист від Ренти Лізинг.pdf
11 серпня 2020 14:49
Копії тех. паспортів.PDF
11 серпня 2020 14:49
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
11 серпня 2020 14:49
Скан договір Н-08.PDF
11 серпня 2020 14:49
Скан акти Н-08.pdf
11 серпня 2020 14:49
Експертний звіт Н-08.pdf
11 серпня 2020 14:49
3. Наказ Нестерчук.pdf
11 серпня 2020 14:49
2. Наказ Білоусова В.О.pdf
11 серпня 2020 14:49
1. Сертифікат Назарчук.pdf
11 серпня 2020 14:49
1. Наказ Назарчук В.Б..pdf
11 серпня 2020 14:49
Сертифікат геодезиста.pdf
11 серпня 2020 14:49
Лапшин Наказ та Диплом.PDF
11 серпня 2020 14:49
Копії наказів ТОВ РДС 2.PDF
11 серпня 2020 14:49
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
11 серпня 2020 14:49
Довідка про ІТП.PDF
11 серпня 2020 14:49
Повєркі лабораторія 2.pdf
11 серпня 2020 14:49
Повєркі лабораторія 1.pdf
11 серпня 2020 14:49
КБ 9 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 8 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 7 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 6 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 5 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 4 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 3 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 2 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 12 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 11 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 10 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
КБ 1 дог №18-18П.PDF
11 серпня 2020 14:49
Договір №18-18П.pdf
11 серпня 2020 14:49
Відгук з додатком.pdf
11 серпня 2020 14:49
Транспортна схема.PDF
11 серпня 2020 14:49
атестація АБЗ.pdf
11 серпня 2020 14:49
атестат АБЗ.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1.Відповідно до додатку 1 Тендерної документації учасник торгів у складі пропозиції повинен надати копію таблиці 6, зареєстрованого у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". В складі пропозиції міститься копія звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за червень 2020. Станом на 11.08.2020 останній звітній період є липень. Тендерний комітет вимагає виправити дану невідповідність та подати зазначений звіт за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". 2. Відповідно до додатку 1 Тендерної документації в разі, якщо учасник планує залучати субпідрядників/співвиконавців для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, учасник торгів у складі пропозиції повинен надати: -накази про призначення (переведення) на посаду або цивільно-правові угоди на кожного працівника, якого зазначено у довідці субпідрядної організації «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» відповідно до довідки Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор». В складі пропозиції відсутні такі накази. Тендерний комітет вимагає надати у складі пропозиції накази про призначення (переведення) на посаду або цивільно-правові угоди на кожного працівника, якого зазначено у довідці субпідрядної організації «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» відповідно до довідки Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор». 3. відповідно до додатку 1 тендерної документації у складі пропозиції учасника відсутні аналогічний договір та Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, яка розроблялась субпідрядною організацією. Аналогічним буде вважатись договір на розроблення проектно-кошторисної документації з виконання робіт/надання послуг з будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту / поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного/місцевого значення. В складі пропозиції учасник повинен надати позитивний відгук від балансоутримувача дороги або мосту за наданим аналогічним договором в частині розроблення проектно-кошторисної документації, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, суму виконаного договору, посилання на сайт prozorro.gov.ua, де розміщено інформацію про договір розроблення проектно-кошторисної документації, а також інформацію про якість виконаних робiт/послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук повинен містити номер та дату документу, який підтверджує проходження експертизи кошторисної частини (Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації). До відгуку додатком учасником торгів надається: або інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу або міст; або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу або міст; або лист-підтвердження балансоутримувача про те, що кожна зазначена в аналогічному договорі автомобільна дорога або міст знаходиться на балансі юридичної особи, якою надано відгук, за підписом керівника та головного бухгалтера (особи, яка виконує обов’язки головного бухгалтера). Тендерний комітет вимагає надати зазначені документи.

Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:26
ТП УКРДІПРОДОР.rar
21 серпня 2020 14:26
ТП УКРДІПРОДОР.rar
21 серпня 2020 14:26
Звіт 07.2020.pdf
21 серпня 2020 14:26
Звіт 07.2020.pdf
11 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:35
ЧЕРКАСИМІСЬКБУД_20299_p7s.zip
11 серпня 2020 16:35
4 Статут.rar
11 серпня 2020 16:35
6 Сертифікат ISO.rar
11 серпня 2020 16:35
8 Інші документи.rar

Вимога про усунення невідповідностей

1. В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядну організацію для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, відповідно до додатку 1 Тендерної документації учасник торгів у складі пропозиції повинен надати аналогічний договір та Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, яка розроблялась субпідрядною організацією. Аналогічним буде вважатись договір на розроблення проектно-кошторисної документації з виконання робіт/надання послуг з будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту / поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного/місцевого значення. В складі пропозиції відсутній договір на розроблення проектно-кошторисної документації з виконання робіт/надання послуг з будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту / поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного/місцевого значення. Тендерний комітет вимагає усунути дану невідповідність та надати такий договір відповідно до умов тендерної документації (Додаток 1). 2. Відповідно до додатку 1 Тендерної документації для підтвердження можливості надання послуг відповідно до технічного завдання Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку в згідно з Таблицею 1.1 про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель) з наступним документальним підтвердженням. В складі пропозиції учасника відсутня така довідка. Тендерний комітет вимагає виправити дану невідповідність та надати інформаційну довідку в згідно з Таблицею 1.1 про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель) з наступним документальним підтвердженням. 3. Учасник торгів повинен надати довідку з переліком будівельних машин і механізмів, які будуть використовуватись при наданні послуг, що є предметом закупівлі. Довідка надається відповідно до Таблиці 1.2. Учасник не повинен відступати від даної форми. Усі рядки та стовпчики повинні бути заповнені. Кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів, які відображені в Таблиці 1.2, повинні відповідати кількості та номенклатурі будівельних машин і механізмів, які застосовуються учасником відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, яку складено до договірної ціні відповідно до технічного завдання цієї закупівлі. Таблиця 1.2. ІНФОРМАЦІЯ про наявність будівельних машин і механізмів №з/п Найменування відповідно до Підсумкової відомості ресурсів Марка, модель, тип, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/ іншого документу, що посвідчує право власності (користування) Власний/оренда/надання послуг/інше 1 2 3 4 Та повинен надати у складі пропозиції таку документи: -свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів. Якщо будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації - видаткові накладні або інвентарні картки; - оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Марка, модель, тип, реєстраційний номер будівельних машин і механізмів, які зазначені в довідці, повинні повністю відповідати: - марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів, які зазначено в листі-згоді власника будівельних машин і механізмів (основних засобів); - марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів, які зазначено в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів (видаткових накладних або інвентарних картках); - марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів, які зазначено в договорі оренди/надання послуг/інше. =Відповідно до п.15 Довідки від 03.08.2020 №03/08 учасник планує залучати коток дорожний HAMM HD75, 61321 AA, але у складі пропозиції відсутній оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації тендерний комітет вимагає надати лист-згоду власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. = Відповідно до п.п.3, 5, 25 Довідки від 03.08.2020 №03/08 учасник планує залучати КАМАЗ 55111, ВАНТАЖНИЙ САМОСКИД-С, АА6768НО, та фрезу дорожню WIRTGEN W200, Т08412АЕ, але у складі пропозиції відсутні лист-згода власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів). Якщо будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації - видаткові накладні або інвентарні картки. Тендерний комітет вимагає виправити дану невідповідність та надати лист-згоду власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі на коток дорожний HAMM HD75, 61321 AA. Та листи-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) на КАМАЗ 55111, ВАНТАЖНИЙ САМОСКИД-С, АА6768НО, та фрезу дорожню WIRTGEN W200, Т08412АЕ. Якщо будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації - видаткові накладні або інвентарні картки.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 09:17
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:03
Довідка банкрутство.pdf
02 вересня 2020 09:03
Довiдка_фiрма_корупцiя.zip
02 вересня 2020 09:03
Довiдка_ст.17.pdf
02 вересня 2020 09:03
Довiдка_про_договiр.pdf
02 вересня 2020 09:03
Довiдка_корупцiя.zip
02 вересня 2020 09:03
Довiдка_зведена_ст.17.pdf
02 вересня 2020 09:03
public_doc_(1).pdf
02 вересня 2020 09:03
public_doc_(1).p7s
02 вересня 2020 09:02
Dovidka_20227316700950928664_(1).pdf
02 вересня 2020 09:02
Dovidka_20227316700950928664.pdf_(1).p7s
21 серпня 2020 17:51
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:43
ТП Камаз+2фрези.pdf
21 серпня 2020 17:43
Техніка КАТП кор..pdf
21 серпня 2020 17:29
ТП Камаз+2фрези.pdf
21 серпня 2020 17:29
Техніка КАТП кор..pdf
21 серпня 2020 17:00
Техніка Транс КР.pdf
21 серпня 2020 17:00
Довідка АБЗ табл1.pdf
11 серпня 2020 17:45
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:45
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:42
Довідка субпідряд.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка Транс КР.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка Трафік.pdf
11 серпня 2020 17:42
GARANTIYA_250 000UAH (2).zip
11 серпня 2020 17:42
Техніка Тартех.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка С.В..pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка Он..pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка Колтех.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка КАТП.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка ВАЙТ.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка В.М..pdf
11 серпня 2020 17:42
СТАТУТ.pdf
11 серпня 2020 17:42
приказы проектанти.pdf
11 серпня 2020 17:42
Працівники.pdf
11 серпня 2020 17:42
Підсумкова відомість.pdf
11 серпня 2020 17:42
Колтех_виписка банк.pdf
11 серпня 2020 17:42
Договір лабораторія.pdf
11 серпня 2020 17:42
Довідка ст.17.pdf
11 серпня 2020 17:42
Довідка податкова.pdf
11 серпня 2020 17:42
Довідка лабораторія.pdf
11 серпня 2020 17:42
Довідка довкілля.pdf
11 серпня 2020 17:42
Відгук Колтехтранс.pdf
11 серпня 2020 17:42
SCAN0100 проектанти.PDF
11 серпня 2020 17:42
ISO 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" 8 315 558,00
UAH з ПДВ
8 315 558,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" 8 330 558,18
UAH з ПДВ
8 330 558,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 09:17
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:03
Довідка банкрутство.pdf
02 вересня 2020 09:03
Довiдка_фiрма_корупцiя.zip
02 вересня 2020 09:03
Довiдка_ст.17.pdf
02 вересня 2020 09:03
Довiдка_про_договiр.pdf
02 вересня 2020 09:03
Довiдка_корупцiя.zip
02 вересня 2020 09:03
Довiдка_зведена_ст.17.pdf
02 вересня 2020 09:03
public_doc_(1).pdf
02 вересня 2020 09:03
public_doc_(1).p7s
02 вересня 2020 09:02
Dovidka_20227316700950928664_(1).pdf
02 вересня 2020 09:02
Dovidka_20227316700950928664.pdf_(1).p7s
21 серпня 2020 17:51
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:43
ТП Камаз+2фрези.pdf
21 серпня 2020 17:43
Техніка КАТП кор..pdf
21 серпня 2020 17:29
ТП Камаз+2фрези.pdf
21 серпня 2020 17:29
Техніка КАТП кор..pdf
21 серпня 2020 17:00
Техніка Транс КР.pdf
21 серпня 2020 17:00
Довідка АБЗ табл1.pdf
11 серпня 2020 17:45
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:45
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:42
Довідка субпідряд.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка Транс КР.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка Трафік.pdf
11 серпня 2020 17:42
GARANTIYA_250 000UAH (2).zip
11 серпня 2020 17:42
Техніка Тартех.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка С.В..pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка Он..pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка Колтех.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка КАТП.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка ВАЙТ.pdf
11 серпня 2020 17:42
Техніка В.М..pdf
11 серпня 2020 17:42
СТАТУТ.pdf
11 серпня 2020 17:42
приказы проектанти.pdf
11 серпня 2020 17:42
Працівники.pdf
11 серпня 2020 17:42
Підсумкова відомість.pdf
11 серпня 2020 17:42
Колтех_виписка банк.pdf
11 серпня 2020 17:42
Договір лабораторія.pdf
11 серпня 2020 17:42
Довідка ст.17.pdf
11 серпня 2020 17:42
Довідка податкова.pdf
11 серпня 2020 17:42
Довідка лабораторія.pdf
11 серпня 2020 17:42
Довідка довкілля.pdf
11 серпня 2020 17:42
Відгук Колтехтранс.pdf
11 серпня 2020 17:42
SCAN0100 проектанти.PDF
11 серпня 2020 17:42
ISO 2020.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:26
ТП УКРДІПРОДОР.rar
21 серпня 2020 14:26
ТП УКРДІПРОДОР.rar
21 серпня 2020 14:26
Звіт 07.2020.pdf
21 серпня 2020 14:26
Звіт 07.2020.pdf
11 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:35
ЧЕРКАСИМІСЬКБУД_20299_p7s.zip
11 серпня 2020 16:35
4 Статут.rar
11 серпня 2020 16:35
6 Сертифікат ISO.rar
11 серпня 2020 16:35
8 Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
Переможець 8 315 558,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
8 315 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:44
ДУ № 2 до ДОГ № 33.pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 10:50
д.у 1 до дог 33.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 12:26
дог 33 колтех.pdf укладений
09 вересня 2020 12:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п.3.1 розд.ІІІ. "Ціна договору" в новій редакції. Викладення Додатку 1 до Договору "Календарний графік надання послуг" та Додатку 6 до Договору "План фінансування послуг" в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 676 160,43
UAH (в тому числі ПДВ 612 693,40 UAH)