Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Бутук Ганна Олександрівна 380936025768, dp.smad.ch@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 11:25 |
Очікувана вартість: | 488 560,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 908,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 20:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 20:08 |
1. протокол ЗТД2.doc | |
30 липня 2020 20:08 |
ТД ПСР 241918 др нова редакція2.docx | |
30 липня 2020 20:08 |
ТД ПСР 241918 др зі змінами 2.docx | |
22 липня 2020 21:25 |
Додаток 3 зі змінами.docx | |
22 липня 2020 21:24 |
Додаток 3 нова редакція.docx | |
07 липня 2020 17:32 |
Додаток 2.XLS |
30 липня 2020 20:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 липня 2020 20:08 |
1. протокол ЗТД2.doc
|
|||||||||
30 липня 2020 20:08 |
ТД ПСР 241918 др нова редакція2.docx
|
|||||||||
30 липня 2020 20:08 |
ТД ПСР 241918 др зі змінами 2.docx
|
|||||||||
22 липня 2020 21:25 |
Додаток 3 зі змінами.docx
|
|||||||||
22 липня 2020 21:24 |
Додаток 3 нова редакція.docx
|
|||||||||
07 липня 2020 17:32 |
Додаток 2.XLS
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000096 ● 5203dba220a044dbb1c7cd1c1757514d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.09.2020 № 58
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.09.2020 № 58
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-07-004276-b 07.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-08 15:44:29
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з «Поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241918 /ст. Пальмира – Чорнобай − Іркліїв/ − Богодухівка − /Красенівка − Привітне/, Чорнобаївський район, Черкаської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-07-004276-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 (зі змінами, внесеними згідно наказу Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому в результаті розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельне управління-77» (далі – ТОВ «Будуправління-77») на відповідність вимогам тендерної документації, Вами визнано даного учасника переможцем торгів, при тому, що в тендерній пропозиції даного учасника мають місце невідповідності вимогам тендерної документації?
Так, відповідно до частини 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Послуги надаються відповідно до технічного завдання до цієї документації (Додаток 2), який Замовником торгів надано окремим файлом.»
Згідно пункту 9 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації зазначено укладання асфальтобетонної суміші товщиною 50 мм вручну при розливі в'яжучого за допомогою ручного гудронатора» в кількості 108 м³. Також, відповідно до частини 2 розділу «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» зазначено, що учасник торгів у складі пропозиції повинен надати Підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціні відповідно до технічного завдання цієї закупівлі та, крім того, учасник торгів повинен надати довідку за встановленою формою з переліком будівельних машин і механізмів, які будуть використовуватись при наданні послуг, що є предметом закупівлі.
На підтвердження вищезазначеної вимоги, ТОВ «Будуправління-77» у складі своєї тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів та довідку про наявність будівельних машин і механізмів (далі – Довідка), у яких зазначено наявність дві одиниці техніки: коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий Hamm HD 12 VV, маса 3 т. (при тому, що у технічному завданні зазначено виконання робіт даним видом техніки масою 8 т.) та Автомобіль МАЗ. Проте, у підсумковій відомості та Довідці відсутній ручний гудронатор для виконання робіт по укладанню асфальтобетонної суміші товщиною 50 мм вручну при розливі в’яжучого, як це передбачено у технічному завданні.
Також, відповідно до розділу «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини 2 Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлена вимога, що для підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників учасник повинен надати довідку «Про інженерно-технічних працівників» із зазначенням: посади, ПІБ та мінімальною кількістю інженерно-технічних працівників (не менше 5), визначеною в тендерній документації.
На підтвердження вищезазначеної вимоги, ТОВ «Будуправління-77» у складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку «Про інженерно-технічних працівників» від 07.08.2020 № 41 де зазначено наявність 7-ми штатних одиниць працівників, в тому числі: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1; начальник дільниці - 1; майстер - 1; дорожній робітник - 1, машиніст-автогрейдер - 1; тракторист-машиніст - 1 та водій - 1. Проте, слід зазначити, що дорожній робітник, машиніст-автогрейдера; тракторист-машиніст та водій згідно класифікатора професій ДК 003:2010, зі змінами, затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 серпня 2020 року № 1574 не відносяться до інженерно-технічних працівників. Враховуючи зазначене, ТОВ «Будуправління-77» не підтвердив кваліфікаційний критерій, встановлений згідно частини 2 Додатку 1 до тендерної документації стосовно наявності мінімальної кількості інженерно-технічних працівників (не менше 5).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-13 17:00:56
Пояснення на запит
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" надає наступні пояснення на запит Держаудитслужби.
1. Тендерна документація і Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає прямої заборони використання матеріально-технічної бази при виконанні робіт підрядником згідно умов договору ніж тієї, яка передбачена тендерною документацією учасника на стадії подання пропозиції.
2. Стосовно питання щодо трудових відносин переможця процедури закупівлі з працівниками, то необхідно зазначити, що даний вид суспільних відносин врегульований КЗпП. Тендерна документація і Закон України "Про публічні закупівлі" не регулює трудові відносини та жодним чином не зобовязує учасника обмежуватися при виконанні робіт тією кількістю персоналу, яка вказана ним у тендерній пропозиції. Зазначене дозволяє переможцю процедури закупівлі участи трудові договори з іншими працівниками і таким чином мати необхідний персонал для виконання умов договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" (далі-Служба) повідомляє, що 23.10.2020, в порядку частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-07-004276-bb було оскаржено до суду шляхом подання позовної заяви до Черкаського окружного адміністративного суду. Разом з тим, частиною 10 статті 8 вказаного Закону визначено, що замовник зазначає в електронній системі закупівель про оскарження висновку до суду протягом одного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Цієюж нормою визначено, що в електронній системі закупівель необхідно зазанчити дату і номер відкритого провадження. На виконання названої раніше норми Служба мала два рази зазначити необхідну інформацію в системі закупівель, однак електронний майданчик e-tender.biz, який використовується Службою для здійснення закупівель, не має технічної можливості виконати вимоги частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" , оскільки передбачає внесення відповідної інформації щодо оскарження судового рішення лише один раз. Тобто, з огляду на технічні особливості майдинчику, Служба може повідомити про оскарження висновку до суду, але вже не зможе вказати номер судового провадження і дату його відкриття. Тому, оскільки виконання двох вимог названої норми щодо зазаначення відповідної інформації в електронній системі закупівель є неможливим з огляду на названі умови, Службою не було здійснено повідомлення про оскарження висновку до суду. В той же час, повідомляємо, що ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду № 580/4752/20 позовна заява Служби прийнята до розгляду судом. |
Дата публікації: | 28 жовтня 2020 |
Документи:
29 жовтня 2020 16:34
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Будівельне управління-77 |
483 560,40
UAH з ПДВ
|
483 560,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ" |
483 674,79
UAH з ПДВ
|
483 674,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале підприємство "Прометей" |
488 000,00
UAH з ПДВ
|
488 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будівельне управління-77 #42631655 |
Переможець |
483 560,40
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 16:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 18:07
|
40 дог бу 77.pdf | укладений |
15 вересня 2020 18:06
|