Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241918 /ст. Пальмира – Чорнобай − Іркліїв/ − Богодухівка − /Красенівка − Привітне/, Чорнобаївський район, Черкаської області
Очікувана вартість
488 560,40 UAH
UA-2020-07-07-004276-b d0e2b186f81a4358845b97c7e1f1509f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутук Ганна Олександрівна

380936025768
dp.smad.ch@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бутук Ганна Олександрівна
380936025768,
dp.smad.ch@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:25
Очікувана вартість: 488 560,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 908,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника надається документ, що складений іншою мовою, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Допускається подання документів російською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241918 /ст. Пальмира – Чорнобай − Іркліїв/ − Богодухівка − /Красенівка − Привітне/, Чорнобаївський район, Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 241918 /ст. Пальмира – Чорнобай − Іркліїв/ − Богодухівка − /Красенівка − Привітне/, Чорнобаївський район, Черкаської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 20:08
1. протокол ЗТД2.doc
30 липня 2020 20:08
ТД ПСР 241918 др нова редакція2.docx
30 липня 2020 20:08
ТД ПСР 241918 др зі змінами 2.docx
22 липня 2020 21:25
Додаток 3 зі змінами.docx
22 липня 2020 21:24
Додаток 3 нова редакція.docx
07 липня 2020 17:32
Додаток 2.XLS
30 липня 2020 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 21:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 20:08
1. протокол ЗТД2.doc
22 липня 2020 21:25
1. протокол ЗТД.doc
30 липня 2020 20:08
ТД ПСР 241918 др нова редакція2.docx
22 липня 2020 21:24
ТД ПСР 241918 др нова редакція.docx
07 липня 2020 17:32
ТД ПСР 241918 др.docx
30 липня 2020 20:08
ТД ПСР 241918 др зі змінами 2.docx
22 липня 2020 21:25
ТД ПСР 241918 др зі змінами.docx
22 липня 2020 21:25
Додаток 3 зі змінами.docx
22 липня 2020 21:24
Додаток 3 нова редакція.docx
07 липня 2020 17:32
Додаток 3.docx
07 липня 2020 17:32
Додаток 2.XLS

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000096 ● 5203dba220a044dbb1c7cd1c1757514d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.09.2020 № 58
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.09.2020 № 58

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2020-07-07-004276-b 07.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 15:44:29

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з «Поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241918 /ст. Пальмира – Чорнобай − Іркліїв/ − Богодухівка − /Красенівка − Привітне/, Чорнобаївський район, Черкаської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-07-004276-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 (зі змінами, внесеними згідно наказу Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому в результаті розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельне управління-77» (далі – ТОВ «Будуправління-77») на відповідність вимогам тендерної документації, Вами визнано даного учасника переможцем торгів, при тому, що в тендерній пропозиції даного учасника мають місце невідповідності вимогам тендерної документації?
Так, відповідно до частини 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Послуги надаються відповідно до технічного завдання до цієї документації (Додаток 2), який Замовником торгів надано окремим файлом.»
Згідно пункту 9 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації зазначено укладання асфальтобетонної суміші товщиною 50 мм вручну при розливі в'яжучого за допомогою ручного гудронатора» в кількості 108 м³. Також, відповідно до частини 2 розділу «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» зазначено, що учасник торгів у складі пропозиції повинен надати Підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціні відповідно до технічного завдання цієї закупівлі та, крім того, учасник торгів повинен надати довідку за встановленою формою з переліком будівельних машин і механізмів, які будуть використовуватись при наданні послуг, що є предметом закупівлі.
На підтвердження вищезазначеної вимоги, ТОВ «Будуправління-77» у складі своєї тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів та довідку про наявність будівельних машин і механізмів (далі – Довідка), у яких зазначено наявність дві одиниці техніки: коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий Hamm HD 12 VV, маса 3 т. (при тому, що у технічному завданні зазначено виконання робіт даним видом техніки масою 8 т.) та Автомобіль МАЗ. Проте, у підсумковій відомості та Довідці відсутній ручний гудронатор для виконання робіт по укладанню асфальтобетонної суміші товщиною 50 мм вручну при розливі в’яжучого, як це передбачено у технічному завданні.
Також, відповідно до розділу «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини 2 Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлена вимога, що для підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників учасник повинен надати довідку «Про інженерно-технічних працівників» із зазначенням: посади, ПІБ та мінімальною кількістю інженерно-технічних працівників (не менше 5), визначеною в тендерній документації.
На підтвердження вищезазначеної вимоги, ТОВ «Будуправління-77» у складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку «Про інженерно-технічних працівників» від 07.08.2020 № 41 де зазначено наявність 7-ми штатних одиниць працівників, в тому числі: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1; начальник дільниці - 1; майстер - 1; дорожній робітник - 1, машиніст-автогрейдер - 1; тракторист-машиніст - 1 та водій - 1. Проте, слід зазначити, що дорожній робітник, машиніст-автогрейдера; тракторист-машиніст та водій згідно класифікатора професій ДК 003:2010, зі змінами, затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 серпня 2020 року № 1574 не відносяться до інженерно-технічних працівників. Враховуючи зазначене, ТОВ «Будуправління-77» не підтвердив кваліфікаційний критерій, встановлений згідно частини 2 Додатку 1 до тендерної документації стосовно наявності мінімальної кількості інженерно-технічних працівників (не менше 5).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-13 17:00:56

Пояснення на запит

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" надає наступні пояснення на запит Держаудитслужби.

1. Тендерна документація і Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає прямої заборони використання матеріально-технічної бази при виконанні робіт підрядником згідно умов договору ніж тієї, яка передбачена тендерною документацією учасника на стадії подання пропозиції.

2. Стосовно питання щодо трудових відносин переможця процедури закупівлі з працівниками, то необхідно зазначити, що даний вид суспільних відносин врегульований КЗпП. Тендерна документація і Закон України "Про публічні закупівлі" не регулює трудові відносини та жодним чином не зобовязує учасника обмежуватися при виконанні робіт тією кількістю персоналу, яка вказана ним у тендерній пропозиції. Зазначене дозволяє переможцю процедури закупівлі участи трудові договори з іншими працівниками і таким чином мати необхідний персонал для виконання умов договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" (далі-Служба) повідомляє, що 23.10.2020, в порядку частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-07-004276-bb було оскаржено до суду шляхом подання позовної заяви до Черкаського окружного адміністративного суду. Разом з тим, частиною 10 статті 8 вказаного Закону визначено, що замовник зазначає в електронній системі закупівель про оскарження висновку до суду протягом одного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Цієюж нормою визначено, що в електронній системі закупівель необхідно зазанчити дату і номер відкритого провадження. На виконання названої раніше норми Служба мала два рази зазначити необхідну інформацію в системі закупівель, однак електронний майданчик e-tender.biz, який використовується Службою для здійснення закупівель, не має технічної можливості виконати вимоги частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" , оскільки передбачає внесення відповідної інформації щодо оскарження судового рішення лише один раз. Тобто, з огляду на технічні особливості майдинчику, Служба може повідомити про оскарження висновку до суду, але вже не зможе вказати номер судового провадження і дату його відкриття. Тому, оскільки виконання двох вимог названої норми щодо зазаначення відповідної інформації в електронній системі закупівель є неможливим з огляду на названі умови, Службою не було здійснено повідомлення про оскарження висновку до суду. В той же час, повідомляємо, що ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду № 580/4752/20 позовна заява Служби прийнята до розгляду судом.
Дата публікації: 28 жовтня 2020

Документи:

29 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будівельне управління-77 483 560,40
UAH з ПДВ
483 560,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ" 483 674,79
UAH з ПДВ
483 674,79
UAH з ПДВ
Документи
Мале підприємство "Прометей" 488 000,00
UAH з ПДВ
488 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:38
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:32
документи переможця.zip
25 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
09 серпня 2020 13:56
Електронний підпис
09 серпня 2020 13:48
ст 17.7z
09 серпня 2020 13:48
сертифікат ІSO.pdf
09 серпня 2020 13:48
проток про приз дир.pdf
09 серпня 2020 13:48
проектант.7z
09 серпня 2020 13:48
працівники.7z
09 серпня 2020 13:48
наказ про приз дир.pdf
09 серпня 2020 13:48
лабораторія.7z
09 серпня 2020 13:48
лаб.7z
09 серпня 2020 13:48
техніка.7z
09 серпня 2020 13:48
Доручення Ісаєв В.Е..pdf
09 серпня 2020 13:48
АБЗ.7z
09 серпня 2020 13:48
тех завд (роботи).pdf
09 серпня 2020 13:48
тех зав (проектні).pdf
09 серпня 2020 13:48
статут.pdf
09 серпня 2020 13:48
15970.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 21:59
Електронний підпис
08 серпня 2020 21:55
працівникі.rar
08 серпня 2020 21:55
абз 1.rar
08 серпня 2020 21:55
лабораторія.rar
08 серпня 2020 21:55
досвід.rar
08 серпня 2020 21:55
субпідряд.rar
08 серпня 2020 21:55
техніка.rar
08 серпня 2020 21:55
повноваження.rar
08 серпня 2020 21:55
9807.pdf
08 серпня 2020 21:55
ISO.rar
08 серпня 2020 21:55
довідки.pdf
08 серпня 2020 21:55
Підписаний_G0720-9807-GL_tender.pdf
08 серпня 2020 21:55
62935232977833.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 19:25
КАТП.pdf
07 серпня 2020 19:25
Трансмеханізація.pdf
07 серпня 2020 19:25
Техніка КАТП.pdf
07 серпня 2020 19:25
проект-договору.pdf
07 серпня 2020 19:25
Кошторис (3).pdf
07 серпня 2020 19:25
Накази на призначення.pdf
07 серпня 2020 19:25
ст.17.pdf
07 серпня 2020 19:25
Довідки Сміла.pdf
07 серпня 2020 19:25
Довідка працівники.pdf
07 серпня 2020 19:25
Довідка.pdf
07 серпня 2020 19:25
Довідка техніка.pdf
07 серпня 2020 19:25
Довідка Досвід (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельне управління-77

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"

Мале підприємство "Прометей"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Будівельне управління-77
#42631655
Переможець 483 560,40
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 15:20

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення вимога про усунення невідповідностей Відповідно до умов Тендерної документації (розділ «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції») тендерна пропозиція повинна містити: =документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі: документ про призначення керівника учасника або уповноваженої ним особи (представництва повноважень за довіреністю), що підписує документи, які входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю, а саме, щонайменше одного з перелічених: протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ тощо; у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати такий договір) та в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання; +в складі пропозиції міститься Статут учасника, відповідно до якого рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Однак, в складі пропозиції відсутній документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати такий договір) та в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання. -тендерний комітет вимагає усунути дану невідповідність та надати надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати такий договір) та в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання; =відповідно до додатку 1 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати чинний договір з виробником асфальтобетону. +в складі прпозиції міститься договір від 07.08.2020 №0708/2020-3, якій не містить підпису учасника. - Тендерний комітет вимагає виправити невідповідність та надати договір відповідно до додатку 1 тендерної документації з виробником асфальтобетону. Тендерний комітет вимагає виправити дані невідповідності протягом 24 годин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельне управління-77
#42631655
483 560,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 18:07
40 дог бу 77.pdf укладений
15 вересня 2020 18:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 478 072,80
UAH (в тому числі ПДВ 79 678,80 UAH)