Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2020-07-07-004252-b ● 3989f14b8d9e46f38f5838ebbe7f0885
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут проблем матеріалознавства ім.І.М.Францевича Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 05416930 |
Вебсайт: | http://www.materials.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03142, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Кржижанівського, буд.3 |
Контактна особа: |
Луньова Лариса Володимирівна 380444240252 12123578@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 39 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 195,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 Одиниця
(1.Клавіатура – 5шт, 2.маніпулятор «мишка» – 7 шт; 3.Флеш-накопичувач 64 Gb - 3шт; 4. Флеш-накопичувач 32 Gb – 4 шт, 5. Флеш-накопичувач 16 Gb - 5 шт, 6. SSD 250GB 2,5” – 2шт, 7. HDD SATA 2.0TB – 1шт, 8. Зовнішній жорсткий диск 2.5” 1ТВ – 1шт, 9. Материнська плата – 1шт, 10. Оперативна память -1 шт, 11. Лазерний принтер з 2(двома)картриджами) – 1 шт, 12. БФП – 1шт
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03142, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кржижановського, б.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 17:26 |
Проект договору 30230000_0_2020.docx | |
07 липня 2020 17:26 |
КО_30230000_0_2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004252-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2951003264
Дата подання: 22 липня 2020 11:21
Дискримінація учасників за територіальним принципом
Шановний Замовник!
Я, фізична особа-підприємець Онопрієнко Ольга Сергіївна, повідомляю про те, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не повинен встановлювати для Учасників обмежень дискримінаційного характеру. Вимога щодо наявності матеріально – технічної бази в конкретному регіоні (а саме: наявність сервісного центру в м. Києві) фактично є дискримінацією за територіальним принципом, і порушує норми Закону. Товар буде поставлено силами та за рахунок Постачальника на адресу Замовника в обумовлені договором терміни, тому подібна вимога не має суттєвого обґрунтування, а тільки створює дискримінаційні обмеження для учасників, які мають можливість, бажання та досвід забезпечити потребу замовника.
https://dozorro.org/blog/rekomendaciyi-zamovnikam-z-oformlennya-tendernih-ogoloshen
https://tender.uub.com.ua/novini/pro-vikoristanna-zamovnikom-diskriminacijnih-kriteriiv
Звісно, гарантію на поставлені товари надає постачальник. Однак, гарантійну діагностику та обслуговування техніки здійснює виробник обладнання у авторизованому сервісному центрі власної торгівельної марки, а не продавець-постачальник. Завдання продавця- забезпечити зв’язок з виробником відносно гарантійного обслуговування та транспортування техніки по гарантії до авторизованого сервісного центру. Отже наявність у постачальника торгівельної точки або сервісного центру у Києві ніяк не спростить процедуру гарантійного обслуговування техніки та не прискорить ії терміни. Адже виробник буде приймати по гарантії товари до свого авторизованого сервісного центру на свій розсуд і зовсім не обовїязково це буде найближчий сервісний центр до міста, в якому знаходиться покупець техніки.
У зв'язку з цим вимагаю повернути мою тендерну пропозицію на кваліфікацію як найбільш економічно вигідну та подану у відповідності до діючого законодавства України.
З повагою,
ФОП Онопрієнко О. С.
Розгорнути
Згорнути
Я, фізична особа-підприємець Онопрієнко Ольга Сергіївна, повідомляю про те, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не повинен встановлювати для Учасників обмежень дискримінаційного характеру. Вимога щодо наявності матеріально – технічної бази в конкретному регіоні (а саме: наявність сервісного центру в м. Києві) фактично є дискримінацією за територіальним принципом, і порушує норми Закону. Товар буде поставлено силами та за рахунок Постачальника на адресу Замовника в обумовлені договором терміни, тому подібна вимога не має суттєвого обґрунтування, а тільки створює дискримінаційні обмеження для учасників, які мають можливість, бажання та досвід забезпечити потребу замовника.
https://dozorro.org/blog/rekomendaciyi-zamovnikam-z-oformlennya-tendernih-ogoloshen
https://tender.uub.com.ua/novini/pro-vikoristanna-zamovnikom-diskriminacijnih-kriteriiv
Звісно, гарантію на поставлені товари надає постачальник. Однак, гарантійну діагностику та обслуговування техніки здійснює виробник обладнання у авторизованому сервісному центрі власної торгівельної марки, а не продавець-постачальник. Завдання продавця- забезпечити зв’язок з виробником відносно гарантійного обслуговування та транспортування техніки по гарантії до авторизованого сервісного центру. Отже наявність у постачальника торгівельної точки або сервісного центру у Києві ніяк не спростить процедуру гарантійного обслуговування техніки та не прискорить ії терміни. Адже виробник буде приймати по гарантії товари до свого авторизованого сервісного центру на свій розсуд і зовсім не обовїязково це буде найближчий сервісний центр до міста, в якому знаходиться покупець техніки.
У зв'язку з цим вимагаю повернути мою тендерну пропозицію на кваліфікацію як найбільш економічно вигідну та подану у відповідності до діючого законодавства України.
З повагою,
ФОП Онопрієнко О. С.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 16:40
«Шановний переможець аукціону! Підтвердженням наявності в учасника діючого сервісного центру у місті Києві, який має виконувати гарантійне обслуговування запропонованого обладнання не є обмеженням дискримінаційного характеру за територіальним принципом відповідно до пункту 2 частини 1 статті 5 Закону. Номери особистих мобільних телефонів в ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf – не є підтвердженням можливості надання сервісного та гарантійного обслуговування запропонованого Вами обладнання.»
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004252-b.b1
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004252-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2951003264
Дата подання: 23 липня 2020 12:55
Дискримінація учасника за территоріальним принципом, упереджене ставлення Замовника до Учасника- фізичної особи-підприємця
Шановний Замовник!
Ознайомтеся, будь ласка, з інформацією за посиланнями у попередній вимозі. Там надано роз'яснення від ДП "Прозорро" щодо дискримінаційних вимог до учасників. Зокрема, вимогу мати матеріально-технічну базу (сервісний центр) у певному регіоні. У роз'ясненні чітко зазначено, що подібна вимога має дискримінаційний характер, а отже порушує діюче законодавство. При цьому порушую не тільки Закон України "Про публічні закупівлі", а й норми Закону України «Про захист економічної конкуренції»
Ваше ствердження щодо відсутності у мене як у постачальника адреси абсолютно безпідставне. У кожному документі, що подані разом з моєю тендерною пропозицією, вказані не тільки контактні телефони, але й адреса. Також було надано гарантійний лист щодо обслуговування товарів по гарантії, де чітко зазначено, що гарантійне зобов'язання несе Постачальник та всі організаційні процедури і витрати, пов'язані з гарнтійним обслуговуванням техніки, забезпечую я, як Постачальник. Тобто всі гарантійні зобов'язання надані згідно діючого законодавства. Також нагадую, що Фізична особа-підприємець, адресою для якої є місце ії реєстрації як громадянина, має право брати участь у публічних закупівлях на рівні з юридичними особами. А отже дискваліфікація ФОП за те, що в нього немає будь-якої іншої адреси- це також дискримінація учасників. У данному випадку вже за організаційно-правовою ознакою.
З повагою,
ФОП Онопрієнко О. С.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомтеся, будь ласка, з інформацією за посиланнями у попередній вимозі. Там надано роз'яснення від ДП "Прозорро" щодо дискримінаційних вимог до учасників. Зокрема, вимогу мати матеріально-технічну базу (сервісний центр) у певному регіоні. У роз'ясненні чітко зазначено, що подібна вимога має дискримінаційний характер, а отже порушує діюче законодавство. При цьому порушую не тільки Закон України "Про публічні закупівлі", а й норми Закону України «Про захист економічної конкуренції»
Ваше ствердження щодо відсутності у мене як у постачальника адреси абсолютно безпідставне. У кожному документі, що подані разом з моєю тендерною пропозицією, вказані не тільки контактні телефони, але й адреса. Також було надано гарантійний лист щодо обслуговування товарів по гарантії, де чітко зазначено, що гарантійне зобов'язання несе Постачальник та всі організаційні процедури і витрати, пов'язані з гарнтійним обслуговуванням техніки, забезпечую я, як Постачальник. Тобто всі гарантійні зобов'язання надані згідно діючого законодавства. Також нагадую, що Фізична особа-підприємець, адресою для якої є місце ії реєстрації як громадянина, має право брати участь у публічних закупівлях на рівні з юридичними особами. А отже дискваліфікація ФОП за те, що в нього немає будь-якої іншої адреси- це також дискримінація учасників. У данному випадку вже за організаційно-правовою ознакою.
З повагою,
ФОП Онопрієнко О. С.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 20:05
відповідь у завантаженому в ситему файлі - відповідь.pdf
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2020 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
30 970,00
UAH
|
30 775,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
31 882,00
UAH
|
30 969,00
UAH
|
Документи |
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
35 954,00
UAH
|
35 954,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #2951003264 |
Відхилено |
30 775,00
UAH
|
21 липня 2020 15:51
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
30 969,00
UAH
|
23 липня 2020 11:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 липня 2020 18:26 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень |
Документи:
28 липня 2020 18:20
|
Електронний підпис |
28 липня 2020 18:16
|
рішення_.pdf |