Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання сучасних меблів для кабінетів початкової школи закладів освіти району
Очікувана вартість
243 155,00 UAH
UA-2020-07-07-004197-c 95f020ef73ef4d1690dba85a5cfdb4bb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боднарчук Таїса Михайлівна

+380384991273 taisabodnarchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Кам'янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 39751804
Місцезнаходження: 32343, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець -Подільський район село Довжок, вулиця Смирнова, будинок 53
Контактна особа: Боднарчук Таїса Михайлівна
+380384991273
taisabodnarchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 243 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 215,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція повинна готуватися Українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
184 шт
Стіл (парта) учнівський(а)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
184 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2020 року. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:05
ТД меблі.doc
07 липня 2020 16:05
Додаток 3 меблі.docx
07 липня 2020 16:05
Додаток 2 меблі.docx
07 липня 2020 16:05
Додаток 1 меблі.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
22 липня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій