Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт покриття автомобільної дороги вулиці Набережна с.Сергіївка Сергіївської сільської ради Покровського району Донецької області"
Очікувана вартість
2 902 672,00 UAH
UA-2020-07-07-004172-b 6e9ed8dfa41440a68c36d3a910bed5ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яшна Євгенія Анатоліївна

380507665767 sergeevsov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сергіївська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04341933
Місцезнаходження: 85333, Україна , Донецька обл., село Сергіївка, Вулиця Центральна
Контактна особа: Яшна Євгенія Анатоліївна
380507665767
sergeevsov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 13:46
Очікувана вартість: 2 902 672,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 026,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14513.36 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт покриття автомобільної дороги вулиці Набережна с.Сергіївка Сергіївської сільської ради Покровського району Донецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85333, Україна, Донецька область, с.Сергіївка Сергіївська сільська рада Покровський район, вулиця Набережна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:09
Відомість обсягів робіт.docx
07 липня 2020 17:09
Проєкт договору.docx
07 липня 2020 17:08
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 10 липня 2020 17:18
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:24
Доброго дня! Тендерною документацією визначено, що учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, має надати в складі тендерної пропозиції Довідку про виконання аналогічного - договору (договорів) ( з капітального ремонту покриття автомобільних доріг ) з підтверджуючими документами. Маємо зауважити, види робіт, які виконуються при поточному середньому ремонті і види робіт які виконуються при капітальному ремонті автодоріг в цілому тотожні. Отже, досвід виконання комплексу робіт із поточного середнього ремонту автодоріг цілком підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору (робіт, аналогічних предмету закупівлі), відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі. На підставі викладеного, з метою уникнення дискримінації учасників та додержання принципу добросовісної конкуренції, просимо встановити, що досвід виконання аналогічного договору може бути підтвердженим також і виконанням договору з поточного середнього ремонту автомобільних доріг та внести відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З вашої сторони пропонується ототожнити види робіт з капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг. Водночас , як вбачається в переліку цих видів робіт, до їх складу одночасно входять як тотожні робот, так і зовсім різні. Визначити чи тотожні роботи були виконані Вашим підприємством, при виконанні поточного середнього ремонту автомобільних доріг на цьому етапі не є можливим. При поданні всіх тендерних пропозицій, тендерним комітетом буде уважно розглянуто всі долучені до тендерної пропозиції документи, в тому числі, документи, що подані на підтвердження виконання аналогічних договорів. Таким чином, на сьогоднішний день не має законної підстави для внесення змін до тендерної документації .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГБУДМАСТЕР" 2 029 418,84
UAH з ПДВ
2 029 418,84
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АГРОПРОМБУД" 2 378 287,40
UAH з ПДВ
2 291 206,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД" 2 482 501,92
UAH з ПДВ
2 319 946,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 2 592 712,64
UAH з ПДВ
2 592 712,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 20:43
Електронний підпис
22 липня 2020 20:41
Підписаний_list_zgoda.pdf
22 липня 2020 20:41
Підписаний_Lic.pdf
22 липня 2020 20:41
Підписаний_gar9525.pdf
22 липня 2020 20:41
Підписаний_Dover.pdf
22 липня 2020 20:41
Thumbs.db
22 липня 2020 20:41
цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 20:41
Технічне завдання.pdf
22 липня 2020 20:41
Кваліфікація..pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:22
Електронний підпис
21 липня 2020 14:21
Кваліфікація.pdf
21 липня 2020 13:31
Електронний підпис
21 липня 2020 13:29
ст.16 (1).pdf
21 липня 2020 13:29
Підписаний_list_zgoda.pdf
21 липня 2020 13:29
Підписаний_Lic.pdf
21 липня 2020 13:29
Підписаний_gar9525.pdf
21 липня 2020 13:29
Підписаний_Dover.pdf
21 липня 2020 13:29
Пропозиція.pdf
21 липня 2020 13:29
Обсяги послуг.pdf
21 липня 2020 13:29
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

23 серпня 2020 15:11
Довідка_МВС-.pdf
20 серпня 2020 20:43
r_24_ДЦ.pdf
20 серпня 2020 19:15
довідка-2.pdf
20 серпня 2020 19:15
ПАСПОРТ.pdf
20 серпня 2020 19:14
Лицензия.pdf
16 серпня 2020 14:19
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 14:19
Довідка ст. 17 Закону.pdf
16 серпня 2020 14:18
Довідка.pdf
16 серпня 2020 14:18
Довідка_МВС.pdf
06 серпня 2020 21:29
Електронний підпис
06 серпня 2020 21:25
наявність обладнання_.pdf
06 серпня 2020 21:24
ПАСПОРТ.pdf
06 серпня 2020 21:19
лист-згода.pdf
06 серпня 2020 21:19
лист відгук Удачне.pdf
06 серпня 2020 21:19
відкриття счету.pdf
22 липня 2020 15:53
Електронний підпис
22 липня 2020 15:51
15.не_маeмо_боргу.pdf
22 липня 2020 15:51
30.лицензия.pdf
22 липня 2020 15:51
29.Витяг_платника_ПДВ.pdf
22 липня 2020 15:51
19.Проeкт_договору.pdf
22 липня 2020 15:51
12.захисту_довкiлля.pdf
22 липня 2020 15:51
25 Кошторис.zip
22 липня 2020 15:51
41Договір приватбанк.pdf
22 липня 2020 15:51
33.Договiр_поставки.pdf
22 липня 2020 15:51
22.календарний_графiк.pdf
22 липня 2020 15:51
20.ст.17_Закону.pdf
22 липня 2020 15:51
10.Гарантiйний_лист.pdf
22 липня 2020 15:51
43 Довідка МВС.pdf
22 липня 2020 15:51
37.РОЗРАХУНОК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГБУДМАСТЕР"

ПП "АГРОПРОМБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГБУДМАСТЕР"
#39832720
Відхилено 2 029 418,84
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 12:13
ПП "АГРОПРОМБУД"
#30074569
Відхилено 2 291 206,54
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 15:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД"
#33644464
Переможець 2 319 946,55
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 13:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 12:49

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником підчас розгляду тендерної пропозиції ТОВ " Торгбудмастер" у процедурі закупівлі " Капітальний ремонт покриття автомобільної дороги вулиці Набережна с.Сергіївка Сергіївської сільської ради Покровського району Донецької області" виявлено невідповідності в документах ,що подані Участником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією , а саме: - лист - згода в якому вказано , що в разі неспроможності подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції , яка не відповідає вимогам буде віднесена на ризик Учасника процедури закупівлі та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в елетронній системі закупівель цього повідомлення такі документи: лист - згода в якому вказано , що в разі неспроможності подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції , яка не відповідає вимогам буде віднесена на ризик Учасника процедури закупівлі та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.

Документи

29 липня 2020 16:25
Електронний підпис
29 липня 2020 16:12
002.jpg
29 липня 2020 16:12
001.jpg

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПП " АГРОПРОМБУД" у процедурі закупівлі " Капітальний ремонт покриття автомобільної дороги вулиці Набережна с.Сергіївка Сергіївської сільської ради Покровського району Донецької області" виявлено невідповідності в документах ,що подані Участником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією , а саме: - відсутній гарантійний лист за підписом керівника про те, що надання послуг/виконання робіт буде здійснюватись Учасникоми у чіткій відповідності до кількості та обсягів, що визначені Замовником у Тендерному завданні та у відповідності до умов тендерної документації Замовника за предметом закупівлі. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в елетронній системі закупівель цього повідомлення такі документи: - гарантійний лист за підписом керівника про те, що надання послуг/виконання робіт буде здійснюватись Учасникоми у чіткій відповідності до кількості та обсягів, що визначені Замовником у Тендерному завданні та у відповідності до умов тендерної документації Замовника за предметом закупівлі.

Документи

04 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:00
001.jpg

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником підчас розгляду тендерної пропозиції ТОВ " БУДІВЕЛЬНА ФІРМА " ПРОГРЕС ЛТД" у процедурі закупівлі " Капітальний ремонт покриття автомобільної дороги вулиці Набережна с.Сергіївка Сергіївської сільської ради Покровського району Донецької області" виявлено невідповідності в документах , що подані Участником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією , а саме: - у Додатку №1 "Відомості про учасника процедури закупівлі" не заповнені п.14,15,16; - довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна містити тільки такі машини та обладнання , що будуть використовуватися при наданні послуг; - кваліфікація та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору підтверджується документами державного зразка; - у довідкі про право підписання договору про закупівлю вказана "спрощена закупівля"; - копія документу, що посвідчує особу, якій надано право підписання договору про зщакупівлю; - лист (ти) від орендодовця / надавача послуг з підтвердженням дії договору; - довідка з обслуговуючого банку про відкриття рахунку; - лист - відгук від Замовника за наданим аналогічним договором; - лист - згода в якому вказано , що в разі неспроможності подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції , яка не відповідає вимогам буде віднесена на ризик Учасника процедури закупівлі та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в елетронній системі закупівель цього повідомлення такі документи: - у Додатку №1 "Відомості про учасника процедури закупівлі" заповнити п.14,15,16; - надати уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази тільки тих машини та обладнання , що будуть використовуватися при наданні послуг; - надати підтверджуючі документи державного зразка на основних спеціалістів ( 4 особи); - у довідкі про право підписання договору про закупівлю змінити "спрощена закупівля" на " відкриті торги"; - надати скан- копію документу ( паспорт) , що посвідчує особу, якій надано право підписання договору про зщакупівлю; - надати лист (ти) від орендодовця / надавача послуг з підтвердженням дії договору; - надати довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку; - надати лист - відгук від Замовника за наданим аналогічним договором; - надати лист - згоду в якому вказано , що в разі неспроможності подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції , яка не відповідає вимогам буде віднесена на ризик Учасника процедури закупівлі та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД"
#33644464
2 319 946,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 10:55
Дод.2 177.1.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 10:44
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 09:39
Д.у. 2.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 09:19
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 13:24
002.jpg зміни до договору
11 вересня 2020 13:23
001.jpg зміни до договору
11 вересня 2020 13:22
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 15:11
002.jpg зміни до договору
09 вересня 2020 15:08
001.jpg зміни до договору
09 вересня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 12:48
013.jpg укладений
26 серпня 2020 12:46
012.jpg укладений
26 серпня 2020 12:46
011.jpg укладений
26 серпня 2020 12:46
010.jpg укладений
26 серпня 2020 12:46
009.jpg укладений
26 серпня 2020 12:45
008.jpg укладений
26 серпня 2020 12:45
007.jpg укладений
26 серпня 2020 12:45
006.jpg укладений
26 серпня 2020 12:44
005.jpg укладений
26 серпня 2020 12:44
004.jpg укладений
26 серпня 2020 12:44
003.jpg укладений
26 серпня 2020 12:44
002.jpg укладений
26 серпня 2020 12:44
001.jpg укладений
26 серпня 2020 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни плану фінансування на 2021р.
Номер договору про закупівлю: 177/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку дії додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 177/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією відбулася зміна правонаступника
Номер договору про закупівлю: 177/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оновлений Додаток 2
Номер договору про закупівлю: 177/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML