Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (Шафа пекарська, Марміт для перших страв, Тістоміс, Електросковорода промислова, Шафа холодильно-морозильна, Електромясорубка)
Очікувана вартість
178 534,00 UAH
UA-2020-07-07-004172-a 7b065dfc90ee4e13b0217ecebfdc3016
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каткова Любов Єгорівна

+380509066472 gpschool_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ «Опорний заклад загальної середньої освіти «Престиж» Гуляйпільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26073447
Місцезнаходження: 70200, Україна , Запорізька обл., Гуляйполе, вул. Соборна, 48 (Леніна, 48)
Контактна особа: Каткова Любов Єгорівна
+380509066472
gpschool_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 178 534,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 785,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шафа пекарська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Марміт для перших страв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Тістоміс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Електросковорода промислова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Шафа холодильно-морозильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Електромясорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент, кількість та ціна на товар), виданих Постачальником. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 178 400,00
UAH з ПДВ
178 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 23:28
Електронний підпис
15 липня 2020 23:27
11. Витяг з ЄДР завір.PDF
15 липня 2020 23:27
26. Цінова пропозиція.pdf
15 липня 2020 23:27
9. ІПН завір.pdf
15 липня 2020 23:27
27. Проект договору.pdf
15 липня 2020 23:27
7. Паспорт завірений.PDF
15 липня 2020 23:27
2. Статут завір.PDF
15 липня 2020 23:27
4. Наказ на директора.PDF
15 липня 2020 23:27
Документи якості.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 178 400,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 09:45

Документи

20 липня 2020 09:45
Електронний підпис
20 липня 2020 09:44
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
178 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 09:45
Електронний підпис
20 липня 2020 09:44
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 13:18
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 12:45
дод. угода 4 від 30.11.2020.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 12:33
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 14:12
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 10:23
Додаткова угода 2.doc зміни до договору
30 вересня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 10:02
Дод.угода.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 09:55
Договір зміни до договору
22 липня 2020 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 4.1 Договору в наступній редакції: 4.1. Товар за Договором передається Замовнику в строк до 30.09.2020 року
Номер договору про закупівлю: 77/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п.4.1. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 77/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 4.1 Договору в наступній редакції: 4.1. Товар за Договором передається Замовнику в строк до 30.11.2020 року
Номер договору про закупівлю: 77/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 4 від 30.11.2020 рокудо Договору № 77/07 від 22.07.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 77/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 178 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 733,33 UAH)