Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області
Очікувана вартість
1 125 770,60 UAH
UA-2020-07-07-004158-c 5f501a8086be40cfa7200a2166484a05
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Петрівна Чобан

+380979539901 rozsoshaotgzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Розсошанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04402899
Місцезнаходження: 31362, Україна , Хмельницька обл., с. Розсоша, вул. Центральна, 4
Контактна особа: Людмила Петрівна Чобан
+380979539901
rozsoshaotgzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 15:03
Очікувана вартість: 1 125 770,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 628,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31363, Україна, Хмельницька область, с. Шумівці Хмельницького району, вул. Гагаріна,37а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:32
таблиця змін.PDF
10 липня 2020 16:32
Зміненне Оголошення дах.doc
07 липня 2020 16:03
Додаток 2.docx
07 липня 2020 16:03
Додаток 3.doc
07 липня 2020 16:03
Додаток 1.doc
07 липня 2020 16:03
Додаток 4.doc
10 липня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:32
таблиця змін.PDF
10 липня 2020 16:32
Зміненне Оголошення дах.doc
07 липня 2020 16:03
Оголошення дах.doc
07 липня 2020 16:03
Додаток 2.docx
07 липня 2020 16:03
Додаток 3.doc
07 липня 2020 16:03
Додаток 1.doc
07 липня 2020 16:03
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо зазначення обов'язкових податків
Дата подання: 11 липня 2020 18:33
Дата відповіді: 12 липня 2020 17:13
Ми ТОВ платник податку на прибуток на загальних підставах та податку на додану вартість.Зазначте , будь ласка , які обов'язкові платежі , податки та збори, крім ПДВ, ще повинні зазначатись в договірній ціні вартості будівництва?
Відповідь: Добрий день, дякуємо за питання.
Розсошанська сільська рада уважно вивчила Ваше питання та повідомляє наступне.
Згідно вимог 3.6.5. частини 6 Розділу ІІІ Оголошення Для розрахунку вартості будівництва учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на дату проведення закупівлі.
Договірна ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до вимогу пункту 3.6.11. частини 6 Розділу ІІІ Оголошення Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручитимуться для виконання третім особам.
Відповідно до вказаних вимог вартість податків і зборів визначається потенційним Учасником самостійно, виходячи з його системи оподаткування..

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Капітель-1, Код ЄДРПОУ:35261029
Дата подання: 08 липня 2020 12:00
про скасування вимоги про наявність електрозварювальника
П. 5 розділу ІІІ Оголошення вимагає наявності в Учасника не менше одного "власного" електрозварювальника. Але, згідно технічного завдання, зварювальні роботи проводитимуться виключно на монтажі системи блискавкозахисту. Монтаж блискавкозахисту потребує спеціальної ліцензії і, відповідно,- залучення Учасником для таких робіт спеціалізованого субпідрядника, який і матиме у своєму штаті електрозварювальника. Таким чином, вимога про наявність в Учасника "власного" електрозварювальника є безпідставною і такою, що обмежує можливе коло Учасників, в звязку з чим просимо скасувати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 11:03
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та
повідомляє наступне.
Відповідно до абзацу 2 ч. 3. Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій
такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або
наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для
підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших
суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи вищевказану норму Закону, Вами, як потенційним Учасником закупівлі
для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність
в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні
знання та досвід»може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як
субпідрядників із наданням підтверджуючих документів субпідрядника, що передбачені
підпунктами 2.1. – 2.5. пункту 3.5.1. частини 5 Розділу ІІІ Оголошення.
Враховуючи вищевикладене, у Розсошанської сільської ради відсутні підстави для
внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «код ДК 021:2015 код
45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху
Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с.
Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)».
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 08 липня 2020 23:53
не зрозуміле формулювання
Прошу уточнити, що означає формулювання: «Мужуть» в оголошенні: «До формальних (несуттєвих) помилок мужуть бути віднесені такі помилки (даний перелік не є виключним).
Прошу внести зміни до оголошення, оскільки не зрозуміле формулювання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 17:57
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 3.1.10. частини 1 «Зміст і спосіб подання пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» Оголошення рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалює Замовник.
До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок мужуть бути віднесені такі помилки (даний перелік не є виключним):
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цього оголошення.
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
- відсутність нумерації сторінок пропозиції;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
- технічні помилки та описки.
Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цього оголошення.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам оголошення, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника;
Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів публічних закупівель.
Щодо надання роз’яснення щодо формулювання словосполучення «мужуть бути віднесені», потрібно вказати, що під час публікації оголошення було допущено орфографічну помилку – описку, замість вірного слова «можуть» вказано помилкове «мужуть».
Враховуючи вищевикладене, надаємо роз’яснення, що вказаний абзац 3 пункту .1.10. частини 1 «Зміст і спосіб подання пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» Оголошення потрібно читати як «До формальних (несуттєвих) помилок можуть бути віднесені такі помилки (даний перелік не є виключним)».



Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Капітель-1, Код ЄДРПОУ:35261029
Дата подання: 09 липня 2020 09:25
Невідповідність вимог щодо наявності працівників
Технічне завдання передбачає виконання теслярських робіт (решетування, мауерлат, крокви, карнизи та ін.), питома вага яких за трудовитратами перевищує покрівельні роботи. Разом з тим, Оголошення на закупівлю не вимагає від Учасників наявності жодного тесляра, натомість, вимагається надлишкова кількість покрівельників - 3 особи. Просимо привести дані вимоги у відповідність до ТЗ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 09:23
Згідно Оголошення Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником прийнято рішення встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника кваліфікованих працівників (не менше 6-ти) та обов’язкова наявність в учасника не менше одного електрозварювальника та не менше 3 покрівельників.
Крім того, з метою відповідності вимогам замовника в учасників є можливість залучити працівника (ів), відповідної кваліфікації, зокрема тесляра, (по трудовому договору, договору про надання послуг, тощо) які мають необхідний досвід та знання для своєчасного та якісного надання послуг, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 09 липня 2020 11:42
питання про правильне оформлення документів
Доброго дня!
Шановний Замовник прошу уточнити та обґрунтувати з посиланням на норми законодавства вимогу, викладену у п. 3.4.3 оголошення та роз’яснити, як виконати вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі викладені у п. 3.4.3: «3.4.3. Учасник має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції (якщо таке вимагалось);
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції та наданого забезпечення пропозиції (якщо таке вимагалось).
На виконання вказаних вимог учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документ про строк дії тендерної пропозиції та погодження щодо продовження строку дії його тендерної пропозиції за вимогою Замовника».
Якщо у спрощених закупівлях тендерна пропозиція не надається, а подається пропозиція, отже виконати даний пункт учаснику без порушень неможливо. Це в свою чергу надає можливість Замовнику на свій розсуд відхиляти Учасників за даним пунктом та свідчить про можливу змову.
Просимо прибрати з оголошення дану дискримінаційну вимогу або привести її у відповідність до закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 16:29
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та вирішила внести зміни до оголошення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 09 липня 2020 20:38
Щодо необхідність надання листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, на право отримання інформації щодо відповідності учасника встановленим критеріям, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Прошу уточнити та обґрунтувати з посиланням на норми закону, необхідність надання листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, на право отримання інформації щодо відповідності учасника встановленим критеріям, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа у складі пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється на підставі статті 14 Закону.
Якщо така можливість передбачена законом і без згоди Учасника?
Прошу усунути дане порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 16:29
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до абзацу 3 пункту 5.2.1. частини 2 Розділу V Оголошення Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, на право отримання інформації щодо відповідності учасника встановленим критеріям, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа у складі пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється на підставі статті 14 Закону.
Розсошанська сільська рада наголошує, що згідно частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Враховуючи вищевикладене Замовник вирішив конкретизувати вказану підставу для відхилення, що в свою чергу відповідає положенням Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 09 липня 2020 20:43
про скасування вимоги про наявність електрозварювальника
Прошу роз’яснити вимогу про обов’язкову наявність в учасника не менше одного електрозварювальника, якщо у Вас в технічному завданні не передбачено електрозварювальних робіт???? А також вимогу щодо: Електрозварювальник (ки) має (ють) мати відповідну кваліфікаційну освіту та допуск до робіт з підвищеною небезпекою. Для підтвердження вказаних вимог в пропозиції Учасника, обов’язково надаються скановані копію (ії) диплому (ів) про здобуття кваліфікаці. електрозварювальника ручного зварювання, електрозварювальника на автоматичних і напівавтоматичних машинах та копію (ії) посвідчення на право виконання робіт з підвищеною небезпекою.
Прошу конкретно вказати, які роботи у техзавданні відносяться до робіт з підвищеною небезпекою?
Це складає враження, що оголошення робилося під конкретного учасника!
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 16:28
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Згідно Оголошення Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником прийнято рішення встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника кваліфікованих працівників (не менше 6-ти) та обов’язкова наявність в учасника не менше одного електрозварювальника та не менше 3 покрівельників.
Всі види робіт щодо закупівлі «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» вказані в Додатку № 2 до Оголошення.
З метою забезпечення безпеки при виконанні робіт «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» Замовником прийнято рішення, що всі працівники повинні мати допуск до роботи на висоті, окрім того для забезпечення високої якості виконанних робіт Замовником встановлено вимогу надання копії (ії) диплому (ів) про здобуття кваліфікації електрозварювальника ручного зварювання, електрозварювальника на автоматичних і напівавтоматичних машинах та копію (ії) посвідчення на право виконання робіт з підвищеною небезпекою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 09 липня 2020 20:44
питання щодо технічного завдання
Прошу уточнити та роз’яснити чи повинно бути новим та таким, що не були у використанні усе обладнання, що використовуватиме учасник під час виконання робіт по даному об'єкту.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 16:28
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє, що вимогами оголошення на закупівлю «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» не передбачено вказаної Вами вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.b8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Капітель-1, Код ЄДРПОУ:35261029
Дата подання: 10 липня 2020 08:20
Про доповнення технічного завдання
Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів необхідних для виконання капітального ремонту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 16:27
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.

Потенційний учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції повинен дотримуватись правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 яким передбачено форми проектно-кошторисних документів для визначення вартості будівництва: локальні кошториси, договірна ціна, відомості ресурсів та інші форми.
Замовником надано інформацію для здійснення учасниками відповідних розрахунків згідно Додатку № 2 до оголошення на закупівлю робіт «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)».
Всі вищезазначені розрахунки Учасником повинні виконуватись за допомогою автоматизованих програмних комплексів, що рекомендовані Міністерством регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України в останній діючій редакції типу програмного комплексу АВК-5 або інших програмних комплексах.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 10 липня 2020 18:45
питання щодо технічного завдання (повторно)
Питання:
Прошу уточнити та роз’яснити чи повинно бути новим та таким, що не були у використанні усе обладнання, що використовуватиме учасник під час виконання робіт по даному об'єкту.
Відповідь Замовника:
"Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє, що вимогами оголошення на закупівлю «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» не передбачено вказаної Вами вимоги."
Запитання до Замовника:
Чому відсутність використання нового обладнання було прописано у попередній закупівлі, та стало причиною відхилення одного з учасників (https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-04-004715-b), раптом стало не таким і важливим, оскільки в даній закупівлі такої вимоги взагалі немає? Поясність свою позицію, щодо даної ситуації?!!! Все це вказує на те, що Замовник дискримінує учасників, та своїми діями дискридетує систему Прозоро!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2020 18:39
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено жодної заборони чи обмеження права Замовника щодо оголошення процедури закупівлі в іншій редакції ніж вона була оголошена попередній раз.
Замовник вправі згідно частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначати іншу інформацію, вказані дії жодним чином не дискримінують потенційних учасників та повністю відповідають принципам публічних закупівель, що зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.a10
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 10 липня 2020 18:46
щодо матеріалів
Прошу уточнити та роз’яснити чи повинні бути новими та такими, що не були у використанні усі матеріали, які зазначені у додатку № 2 до оголошення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2020 18:40
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє, що вимогами оголошення на закупівлю «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» передбачено, що Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству про що надається погодження у пропозиції.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.a11
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 10 липня 2020 18:47
питання
Прошу уточнити та обгрунтувати з посиланням на норми законодавства дискримінаційну вимогу необхідності підпису головного бухгалтера, викладену у п. 3.5.4. Оголошення: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи та головного бухгалтера ( у разі наявності у штаті) та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні.
У разі відсутності у штатному розписі штатної одиниці – головний бухгалтер, учасник повинен надати або копію діючого договору ЦПХ з надання бухгалтерських послуг або відповідну довідку з зазначення наявності/відсутності штатної одиниці. У випадку залучення субпідрядників, такий гарантійний лист також надають субпідрядники».
Прошу також уточнити та обґрунтувати необхідність дискримінаційної вимоги, щодо надання копії діючого договору «ЦПХ» з надання бухгалтерських послуг, з посиланням на конкретні норми Цивільного кодексу, якою передбачено такий вид договору як «ЦПХ».
Прошу уточнити та роз’яснити термін «ЦПХ» з посиланням на конкретні норми закону, що під ним розуміється Замовником, оскільки є певні види догорів визначені у Цивільному кодексі та Господарському кодексі. Терміну «ЦПХ» там немає! Отже, Замовник може трактувати це так як йому вигідно.
Також, прошу уточнити та обґрунтувати вимогу, щодо надання такого ж листа субпідрядниками.
Яким чином, наявність чи відсутність такого листа вплине на виконання робіт по закупілві?
Крім того, вказана вимога є дискримінаційною в частині Фізичних осіб-підприємців, які можуть вести спрощений бухгалтерський облік самостійно та не мати штатного розпису, а Ви їх позбавляєте можливості брати участь у закупівлі.
Вказана вимога є дискримінаційною, а тому просимо її прибрати та привести оголошення у відповідність до закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2020 18:38
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до вимог пункту 3.5.4.частини 5 Розділу ІІІ Оголошення Учасник надає у складі пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи та головного бухгалтера ( у разі наявності у штаті) та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні.
У разі відсутності у штатному розписі штатної одиниці – головний бухгалтер, учасник повинен надати або копію діючого договору ЦПХ з надання бухгалтерських послуг або відповідну довідку з зазначення наявності/відсутності штатної одиниці. У випадку залучення субпідрядників, такий гарантійний лист також надають субпідрядники.
Вказана вимога вмотивована, що на практиці часто виникають ситуації, що підрядник, субпідрядник розпочинає виконувати роботу передбачену договором з використанням обладнання яке перебуває в заставі, чи до прикладу перебуває під арештом державного виконавця, під час виконання робіт у підрядника, субпідрядника вилучають зазначене обладнання, і як наслідок значно затримуються строки виконання робіт, тому з метою запобігання вказаних обставин Замовником прийнято рішення включити вказану вимогу в склад оголошення.
Щодо надання копії діючого договору ЦПХ з надання бухгалтерських послуг, Замовник використав загальне поняття договору цивільно- правового характеру для розширення переліку типу договорів, що можуть бути надані потенційними Учасниками.
Надаємо роз’яснення, що під договорами ЦПХ Замовник має на увазі будь який договір, що передбачений чинним законодавством (в тому числі Цивільним та Господарським кодексами) предметом якого буде надання бухгалтерських послуг.
Щодо того,що вказана вимога є дискримінаційною в частині Фізичних осіб-підприємців, які можуть вести спрощений бухгалтерський облік самостійно та не мати штатного розпису, повідомляємо, що відповідно до положень частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене у Замовника відсутні підстави для внесення змін до умов оголошення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.b12
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 11 липня 2020 07:42
захист персональних даних
Шановний Замовник. Взявшись за підготовку своєї пропозиції для участі у Вашій процедурі. В мене виникло декілька питань.
Прошу обґрунтувати, уточнити та роз’яснити вимогу Замовника, щодо пункту «5.3.3. На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Вказану згоду надавати на кожну особу Учасника, що вказана в пропозиції Учасника?
Чи необхідно отримувати згоду від всіх осіб, які зазначені в документах пропозиції Учасника: аналогічних договорах, відгуках, листах, довідках, кошторисах, довіреностях тощо?
Чи потрібно брати таку згоду від Уповноваженої особи Замовника, оскільки її прізвище буде вказано у адресаті документа?
Це дискримінаційна вимога! Приведіть її формулювання до відповідності із законом!

Прошу роз’яснити та обґрунтувати вимоги, щодо наявності саме власних працівників?

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2020 18:41
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до вимог пункту 5.3.3. частини 3 Розділу V Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Вказану згоду надається на кожну особу Учасника, що вказана в пропозиції Учасника.
Замовник надає роз’яснення, що вказана вимога не стосується всіх осіб, які зазначені в документах пропозиції Учасника: аналогічних договорах, відгуках, листах, довідках, кошторисах, довіреностях, тощо?
Потенційний Учасник повинен надати вказану згоду лише щодо посадових осіб Учасник та осіб, що перебувають з ним в трудових відносинах, що зазначені в складі пропозиції Учасника.
Щодо залучення саме власних працівників, то повідомляємо,що відповідь на вказане питання було надане на попередні вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.c13
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 12 липня 2020 23:49
щодо підписання документів
Добрий вечір. Скажіть будь-ласка чи обов'язково потрібно підписувати пропозицію ЕЦП бухгалтера? Чи не будемо ми відхилені за відсутність електронного підпису? Дякуємо за відповідь. ФОП Степанчук
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2020 23:59
Доброї ночі, відповідно до умов оголошення, а саме вимог пункту 3.1.3. частини 1 Розділу ІІІ оголошення під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.4. цього оголошення.
Тобто буде достатньо накладення ЕЦП будь якої посадової особи Учасниа, повноваження якої підтверджено відповідно до умов пункту 3.1.4. частини 1 Розділу ІІІ Оголошення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.c14
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 12 липня 2020 23:54
питання щодо технічного завдання (повторно)
Розсошанська сільська рада свідомо ухиляється від надання відповіді, чому в даній процедурі не вимагається лист погодження, що обладнання повинене бути обов'язково новим? Також не надає жодних аргументів, чому така вимога була обов'язковою в попередній процедурі та стали причиною відхилення учасників, а в даній процедурі така необхідність вже відсутня???? Проаналізувавши відповіді Розсошанської сільської ради ми прийшли до однієї думки (і цю думку поділяють всі учасники), що сільська рада дуже не хоче прозоро та чесно провести дану процедуру....
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 15:42
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє, що вже неодноразово надавалась відповідь на Вашу вимогу.
Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено жодної заборони чи обмеження права Замовника щодо оголошення процедури закупівлі в іншій редакції ніж вона була оголошена попередній раз.
Замовник вправі згідно частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначати іншу інформацію, вказані дії жодним чином не дискримінують потенційних учасників та повністю відповідають принципам публічних закупівель, що зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.c15
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 12 липня 2020 23:56
щодо відповідальності учасника
Прошу уточнити та обґрунтувати з посиланням на норми кримінального кодексу та інших законів, вимогу п.4.1.8 оголошення, щодо надання згоди : «4.1.8. За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України, необхідно надати відповідну згоду»
У кримінальному кодексу України, немає відповідальності за надання завідомо недостовірної інформації! Немає відповідальності за підроблення документів, а є ст. 358 КК України, диспозиція якої викладена по іншому.
Уточніть та обґрунтуйте, чому Учасник, має давати згоду на притягнення його до відповідальності, за дії, щодо яких не встановлено таку відповідальність, а Ви не вказали конкретну статтю Кримінального кодексу України? А також, яким чином наявність чи відсутність згоди в складі пропозиції, вплине на відповідальність Учасника (до відповідальності притягують без згоди, якщо Ви не знали). Крім того, як така вимога стосується предмета закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 15:42
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Замовником під час підготовки оголошення було сформовано узагальнюючу вимогу щодо надання в складі пропозиції підроблених документів, відповідно до Кримінального кодексу України підроблення документів, що входять до пакета документів пропозиції, можливо кваліфікувати за ст. 366 КК України, або за ст. 358 КК України.
Вказані статті мають різну диспозицію, тому Замовником вирішено викласти пункт 4.1.8. частини 1 Розділу IV оголошення без конкретизації певної норми Кримінального кодексу.
Щодо надання вищевказаної Вами згоди, то повідомляємо, що згідно частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначати іншу інформацію.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.c16
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 12 липня 2020 23:59
щодо уповноваженої особи Замовника
просимо вказати відповідну інформацію про уповноважену особу Замовника, яка передбачена чинним законодавством України (для звернення до правоохоронних органів)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 15:43
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/24218-06 від 10.04.2020 року «Щодо організації закупівельної діяльності замовника» під час користування електронною системою закупівель уповноважена особа вносить до електронної системи закупівель персональні дані, надає згоду на їх обробку та оновлює такі дані у разі їх зміни. Персональні дані, внесені уповноваженою особою до електронної системи закупівель, не оприлюднюються.
«Інформуємо, що наразі здійснюється технічна реалізація вимог нової редакції Закону в електронній системі закупівель. Тому внесення уповноваженими особами персональних даних відбуватиметься після відповідної технічної реалізації в електронній системі закупівель...»
Враховуючи вищевикладене на даний момент відсутня технічна можливість зазначення персональних даних в системі закупівель, більш того відповідно до положень статті 11 вказана інформація не оприлюднюється.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.b17
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 29 липня 2020 16:55
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Форма та зміст наданих медичних довідок працівників не відповідають вимогам «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» Затверджених наказом МОЗ від 21.05.2007 N 246 та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113.
Документи складені переможцем не мають ні дати, ні вихідного номеру, тобто не оформлені відповідно до вимог діловодства (відсутні обов’язкові реквізити документа), що позбавляє їх юридичної сили, як документів.
Переможцем не надано всі документи, які вимагалися в оголошенні, так в проекті договору (файл 29 Проект договору) зазначено у п. 14.1 Невід’ємною частиною цього договору є: Договірна ціна.
Учасником не надана в складі пропозиції Договірна ціна, отже не виконано вимогу, щодо надання проекту договору.
У файлі 29.1 «Додатки до проекту договору» також відсутня Договірна ціна.
Відповідно до п. 6.3. Статуту ПП «Алгоритм-В» : Вищим органом управління є його власник. До компетенції власника належить: погодження питань щодо розпорядження майном та грошовими коштами підприємства.
А, відповідно до п. 6.4. Статуту директор, розпоряджається майном та грошовими коштами підприємства за згодою власника.
Згоди власника на розпорядження майном та грошовими коштами підприємства ПП «Алгоритм-В» не надав.
Отже, розпоряджатися майном підприємства: обладнанням, матеріалами, устаткуванням та використовувати їх для виконання робіт по даній закупівлі, директор, без рішення власника не має права.
А тому, учасник не підтвердив повноваження для участі у закупівлі.
Тому, просимо скасувати рішення про визнання переможцем ПП «Алгоритм-В».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 17:08
Розсошанська сільська рада уважно ознайомилась з Вашою вимогою та повідомляє, що не погоджується з вказаними в ній доводами виходячи з наступного.
1. Щодо невідповідності медичних довідок працівників вимогам «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Вказане питання регулюється Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, що затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246.
Відповідно до абзацу 4 пункту 2.16. Розділу II «Загальні вимоги до проведення попереднього» на підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8 до вказаного порядку.
Відповідно до підпункту 2.4. пункту 3.5.1. частини 5 «Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» Оголошення Всі працівники, що вказані у пункті 2.2. повинні мати дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки про проходження медичного огляду працівника, що підтверджують придатність до роботи на висоті.
Переможцем процедури надано медичні довідки про проходження медичного огляду працівника (файл «9.2. Медичні довідки»), вказані довідки повністю відповідають проформі встановленій додатком 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій .
Враховуючи вищевикладене немає підстав для задоволення Вашої вимоги в цій частині.
2. Щодо Ваших доводів, що документи складені переможцем не мають ні дати, ні вихідного номеру, тобто не оформлені відповідно до вимог діловодства (відсутні обов’язкові реквізити документа), що позбавляє їх юридичної сили, як документів потрібно вказати наступне.
Умовами оголошення не встановлювалось жодних вимог, щодо того що підготовлені та надані Учасником документи повинні містити дати чи вихідний номер.
Більш того, вказані питання регулювались постановами Кабінету Міністрів України, які на даний час втратили чинність і в будь якому випадку були обов’язкові для виконання виключно міністерствами, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, та були необов’язкові для приватного сектору, враховуючи вищевикладене немає підстав для задоволення Вашої вимоги в цій частині.
3. Щодо Ваших доводів, що Переможцем не надано всі документи, які вимагалися в оголошенні, так в проекті договору, а саме договірної ціни.
Відповідно до вимог пункту 6.3.2. частини 3 «Проєкт договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Оголошення у складі пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору (реквізити).
В складі пропозиції Переможця надано заповнений проект договору (файл «29. проект договору») щодо додатків до проекту договору то вони також надані в складі пропозиції - додаток 1 договірна ціна – (сторінки 4-5 файл «13. Кошторисні розрахунки (Договірна ціна і т.д.)»), додаток 2 календарний графік виконання робіт, додаток 3 План фінансування робіт – (файл «29.1 Додатки до проекту договору»). Тобто переможцем процедури надано проект договору в повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене немає підстав для задоволення Вашої вимоги в цій частині.
4. Щодо того, що Переможцем не надано погодження власника на розпорядження майном та грошовими коштами підприємства ПП «Алгоритм-В».
Умовами оголошення не передбачено вимог надання погодження від власника власників щодо розпорядження коштами та майном підприємства для участі в процедурі закупівлі.
Окрім того, відповідно до пункту 6.4. Статуту вказано, що при необхідності власник підприємства може покласти повноваження директора на себе
Рішенням засновника № 1/2018 від 20 лютого 2018 року (сторінки 6 файл «4.3. Установчі документи») обов’язки директора покладено на власника Підприємства - Невмержицького Віталія Михайловича.
Враховуючи вищевикладене додатково надавати погодження власника на розпорядження майном та грошовими коштами підприємства ПП «Алгоритм-В» Переможці необхідності не було.








Номер вимоги: UA-2020-07-07-004158-c.a18
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Поділля Флай-Буд", Код ЄДРПОУ:38661998
Дата подання: 30 липня 2020 12:00
Невідповідність критеріям до учасників
Детально ознайомившись з вимогами Замовника і наданою пропозицією ПП «АЛГОРИТМ-В», встановлено невідповідність пропозиції ПП «АЛГОРИТМ-В» критеріям п.3.5.1 Розділу ІІІ ОГОЛОШЕНННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме:
- медичні довідки про проходження медичного огляду працівника, що підтверджують придатність до роботи на висоті - недійсні без висновку психоневрологічної експертизи, що надаються разом з довідкою;
- накази про прийняття на роботу вказаних працівників – відсутні.
Просимо розглянути нашу скаргу і винести правомірне рішення або ми будемо вимушені звернутись до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2020 18:19
Розсошанська сільська рада уважно ознайомилась з Вашою вимогою та повідомляє, що не погоджується з вказаними в ній доводами виходячи з наступного.
Щодо невідповідності медичних довідок працівників вимогам «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Вказане питання регулюється Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, що затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246 (Далі Порядок).
Так відповідно до абзацу 2 пункту 3.2. Розділу ІІІ «Організація проведення медичних оглядів роботодавцем» Порядку працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Разом з тим, згідно пункту 2.13. Розділу ІІ «Загальні вимоги до проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників» Порядку працівники, зайняті на роботах, що потребують професійного добору, повинні надати Комісії, яка проводить медичний огляд, висновок психофізіологічної експертизи.
Тобто з урахуванням, положень Порядку надання висновків психофізіологічної експертизи вимагається при проходженні медичного огляду Комісією, за результатами якої безпосередньо надається висновок, що підтверджує придатність до роботи на висоті
Відповідно до підпункту 2.4. пункту 3.5.1. частини 5 «Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» Оголошення Всі працівники, що вказані у пункті 2.2. повинні мати дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки про проходження медичного огляду працівника, що підтверджують придатність до роботи на висоті.
Переможцем процедури надано медичні довідки про проходження медичного огляду працівника (файл «9.2. Медичні довідки»), вказані довідки повністю відповідають проформі встановленій додатком 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій .
Враховуючи вищевикладене немає підстав для задоволення Вашої вимоги в цій частині.
Щодо надання відповідних наказів про прийняття працівників на роботу потрібно зазначити, що в складі пропозиції наявні всі документи, що підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника та вказаних працівників, більш того відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, пропозиція Переможця є найбільш економічно вигідною, що дозволяє максимально реалізувати зазначений принцип.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АЛГОРИТМ-В" 899 890,28
UAH з ПДВ
899 890,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" 1 017 029,69
UAH з ПДВ
1 017 029,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Поділля Флай-Буд" 1 125 767,18
UAH з ПДВ
1 125 767,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 19:13
Електронний підпис
17 липня 2020 19:10
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 19:10
30.1 переклад 2.pdf
17 липня 2020 19:10
30. переклад 1.pdf
17 липня 2020 19:10
29. проект договору.pdf
17 липня 2020 19:10
23 Погодження аванс .pdf
17 липня 2020 19:10
12 Ліцензії.pdf
17 липня 2020 19:10
10.4. відгук.pdf
17 липня 2020 19:10
9.5. Диплом.pdf
17 липня 2020 19:10
9.4. Штатний.pdf
17 липня 2020 19:10
9.2. Медичні довідки.pdf
17 липня 2020 19:10
9.1.5. Трудова Охота.pdf
17 липня 2020 19:10
9.1.4. Трудова Лужняк.pdf
17 липня 2020 19:10
9.1.3. Трудова Колесник.pdf
17 липня 2020 19:10
9.1.2. Трудова Когут.pdf
17 липня 2020 19:10
9.1.1. Трудова Гребінь.pdf
17 липня 2020 19:10
9. Працівники.pdf
17 липня 2020 19:10
5.1. Додаток 4.pdf
17 липня 2020 19:10
4.5 копія паспорту.pdf
17 липня 2020 19:10
4.4. Довіреність.pdf
17 липня 2020 19:10
4.2 Лист код доступу.pdf
17 липня 2020 19:10
4.1. Опис. 4.1.pdf
17 липня 2020 19:10
4. Статут.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 23:31
Електронний підпис
20 липня 2020 23:30
пропозиція ч. 9.zip
20 липня 2020 23:30
пропозиція ч. 8.zip
20 липня 2020 23:30
пропозиція ч. 7.zip
20 липня 2020 23:30
пропозиція ч. 6.zip
20 липня 2020 23:30
пропозиція ч. 4.zip
20 липня 2020 23:30
пропозиція ч. 3.zip
20 липня 2020 23:30
пропозиція ч. 2.zip
20 липня 2020 23:30
пропозиція ч. 1.zip

Публічні документи

20 липня 2020 19:27
Електронний підпис
20 липня 2020 18:27
Працівники.rar
20 липня 2020 18:27
Трудова Горностай.pdf
20 липня 2020 18:27
Трудова Білоус.pdf
20 липня 2020 18:27
Штатний розпис.pdf
20 липня 2020 18:27
Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2020 18:27
Субпідрядники.rar
20 липня 2020 18:27
Статут 2020 і рішення _3.pdf
20 липня 2020 18:27
Ліцензія.pdf
20 липня 2020 18:27
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АЛГОРИТМ-В"

ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД"

ТОВ "Поділля Флай-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АЛГОРИТМ-В"
#41966902
Переможець 899 890,28
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:46

Документи

28 липня 2020 17:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АЛГОРИТМ-В"
#41966902
899 890,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2020 17:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:00
Договір № 288 від 05.08.2020 року.pdf укладений
05 серпня 2020 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 899 890,28
UAH