Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського навчально-виховного комплексу «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121, Черкаська область»
Очікувана вартість
124 740,00 UAH
UA-2020-07-07-004132-b ● 4edd5859a116454c813659a0cb970cc5
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43032664 |
Місцезнаходження: | 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А |
Контактна особа: |
Ключник Олена 380668485177 olena_kluch@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 124 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 624,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського навчально-виховного комплексу «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121, Черкаська область»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського навчально-виховного комплексу «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121, Черкаська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється поетапно, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного кодексу України) на підставі акту приймання – передачі робіт, підписаного в двосторонньому порядку, та рахунку за виконані роботи | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 11:14 |
Перелік змін 2.docx | |
10 липня 2020 11:13 |
Додаток 3 зі змінами 2.doc | |
10 липня 2020 11:13 |
Оголошення зі змінами 2.docx | |
07 липня 2020 17:00 |
Додаток 4.rtf | |
07 липня 2020 16:58 |
Додаток 2..doc | |
07 липня 2020 16:58 |
Додаток 1.docx |
10 липня 2020 11:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 липня 2020 11:14 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
10 липня 2020 11:13 |
Додаток 3 зі змінами 2.doc
|
||||||
10 липня 2020 11:13 |
Оголошення зі змінами 2.docx
|
||||||
07 липня 2020 17:00 |
Додаток 4.rtf
|
||||||
07 липня 2020 16:58 |
Додаток 2..doc
|
||||||
07 липня 2020 16:58 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору
Дата подання: 09 липня 2020 14:41
Дата відповіді: 10 липня 2020 09:49
Прошу Вас в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ врегулювати п. 2.4.4 та п. 5.7 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ відповідно до п. 112. Постанови КМУ № 668 від 1 серпня 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», «У разі порушення зобов'язань за договором підряду можуть настати такі правові наслідки: - припинення виконання зобов'язань за договором підряду внаслідок односторонньої відмови від нього, якщо це встановлено договором підряду або законом, чи розірвання договору підряду;…».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В проекті договору до п. 2.4.4 внесено зміни, а п. 5.7 не суперечить Законодавству та іншим пунктам проекту договору
Проект договору: додатки
Дата подання: 09 липня 2020 14:42
Дата відповіді: 10 липня 2020 09:46
В складі документів закупівлі, що опубліковані Замовником, відповідно до п. 5.12 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) зазначено, що «В якості невід’ємних частин до Договору додаються: - Кошториси вартості технічного нагляду; - Календарний план». Дані додатки відсутні в складі закупівлі. Прошу Вас відреагувати на дане питання та внести відповідні зміни в документацію закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни в документацію внесені
Назва предмета закупівлі
Дата подання: 09 липня 2020 17:23
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:54
Встановлено невідповідність назви об’єкта в Технічному завданні (додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) назві закупівлі в системі та в інших документах закупівлі, опублікованих Замовником.
Прошу врегулювати дану невідповідність та внести зміни в документацію закупівлі.
Відповідь: Документи перевірено, невідповідності не виявлено, оскільки НВК є скороченою назвою навчально-виховного комплексу
Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 10 липня 2020 10:02
Дата відповіді: 10 липня 2020 11:18
Встановлено невідповідність назви об’єкта в Технічному завданні (додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) назві закупівлі в системі та в інших документах закупівлі, опублікованих Замовником.
Об'єкт в закупівлі: «........ «спеціалізований загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» .........»
Об'єкт в технічному завданні: «.......... «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2-заклад дошкільної освіти» ........».
Прошу врегулювати дану невідповідність та внести зміни в документацію закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2020 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕЧИБОРЩ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ |
74 000,00
UAH з ПДВ
|
23 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ТЕХНОГРАВІС" |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
24 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" |
96 850,00
UAH з ПДВ
|
95 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПО Каскад Проект" |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
96 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕЧИБОРЩ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ #2776208559 |
Переможець |
23 999,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 10:55
|
Дод.1.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 14:46
|
Дог 342.pdf | укладений |
06 серпня 2020 14:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних помилок у тексті договору |
Номер договору про закупівлю: | 342 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |