Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського навчально-виховного комплексу «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121, Черкаська область»
Очікувана вартість
124 740,00 UAH
UA-2020-07-07-004132-b 4edd5859a116454c813659a0cb970cc5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ключник Олена

380668485177 olena_kluch@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43032664
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А
Контактна особа: Ключник Олена
380668485177
olena_kluch@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 15:42
Очікувана вартість: 124 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 624,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського навчально-виховного комплексу «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121, Черкаська область»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського навчально-виховного комплексу «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121, Черкаська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється поетапно, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного кодексу України) на підставі акту приймання – передачі робіт, підписаного в двосторонньому порядку, та рахунку за виконані роботи Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:14
Перелік змін 2.docx
10 липня 2020 11:13
Додаток 3 зі змінами 2.doc
10 липня 2020 11:13
Оголошення зі змінами 2.docx
07 липня 2020 17:00
Додаток 4.rtf
07 липня 2020 16:58
Додаток 2..doc
07 липня 2020 16:58
Додаток 1.docx
10 липня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:14
Перелік змін 2.docx
10 липня 2020 09:41
Перелік змін.docx
10 липня 2020 11:13
Додаток 3 зі змінами 2.doc
10 липня 2020 09:39
Додаток 3 зі змінами.doc
07 липня 2020 16:59
Додаток 3.doc
10 липня 2020 11:13
Оголошення зі змінами 2.docx
10 липня 2020 09:41
Оголошення зі змінами.docx
07 липня 2020 16:58
Оголошення.docx
07 липня 2020 17:00
Додаток 4.rtf
07 липня 2020 16:58
Додаток 2..doc
07 липня 2020 16:58
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 09 липня 2020 14:41
Дата відповіді: 10 липня 2020 09:49
Прошу Вас в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ врегулювати п. 2.4.4 та п. 5.7 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ відповідно до п. 112. Постанови КМУ № 668 від 1 серпня 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», «У разі порушення зобов'язань за договором підряду можуть настати такі правові наслідки: - припинення виконання зобов'язань за договором підряду внаслідок односторонньої відмови від нього, якщо це встановлено договором підряду або законом, чи розірвання договору підряду;…».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В проекті договору до п. 2.4.4 внесено зміни, а п. 5.7 не суперечить Законодавству та іншим пунктам проекту договору
Проект договору: додатки
Дата подання: 09 липня 2020 14:42
Дата відповіді: 10 липня 2020 09:46
В складі документів закупівлі, що опубліковані Замовником, відповідно до п. 5.12 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) зазначено, що «В якості невід’ємних частин до Договору додаються: - Кошториси вартості технічного нагляду; - Календарний план». Дані додатки відсутні в складі закупівлі. Прошу Вас відреагувати на дане питання та внести відповідні зміни в документацію закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни в документацію внесені
Назва предмета закупівлі
Дата подання: 09 липня 2020 17:23
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:54
Встановлено невідповідність назви об’єкта в Технічному завданні (додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) назві закупівлі в системі та в інших документах закупівлі, опублікованих Замовником. Прошу врегулювати дану невідповідність та внести зміни в документацію закупівлі.
Відповідь: Документи перевірено, невідповідності не виявлено, оскільки НВК є скороченою назвою навчально-виховного комплексу
Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 10 липня 2020 10:02
Дата відповіді: 10 липня 2020 11:18
Встановлено невідповідність назви об’єкта в Технічному завданні (додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) назві закупівлі в системі та в інших документах закупівлі, опублікованих Замовником. Об'єкт в закупівлі: «........ «спеціалізований загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» .........» Об'єкт в технічному завданні: «.......... «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2-заклад дошкільної освіти» ........». Прошу врегулювати дану невідповідність та внести зміни в документацію закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕЧИБОРЩ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ 74 000,00
UAH з ПДВ
23 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ТЕХНОГРАВІС" 75 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 96 850,00
UAH з ПДВ
95 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПО Каскад Проект" 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 15:55
Електронний підпис
14 липня 2020 15:53
Відгуки та договора.pdf
14 липня 2020 15:53
Копія паспорту.pdf
14 липня 2020 15:53
Довідки та гар листи.pdf
14 липня 2020 15:53
Тех завдання фасад.pdf
14 липня 2020 15:53
Обладнання.pdf
14 липня 2020 15:53
Досвід.pdf
14 липня 2020 15:53
код Печиборщ.pdf
14 липня 2020 15:53
Працівники.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 19:17
Електронний підпис
14 липня 2020 19:10
Документи 2.pdf
14 липня 2020 19:10
Документи 1.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 18:44
Електронний підпис
14 липня 2020 18:24
Статут завірено.pdf
14 липня 2020 18:24
Проект Договору.pdf
14 липня 2020 18:24
Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 18:24
Наказ 2к на директора.pdf
14 липня 2020 18:24
Видаткова на рулетку.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 17:14
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕЧИБОРЩ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ

Приватне підприємство "ТЕХНОГРАВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

ПП "ПО Каскад Проект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕЧИБОРЩ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2776208559
Переможець 23 999,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:18

Документи

17 липня 2020 15:18
Електронний підпис
17 липня 2020 15:17
Prot 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕЧИБОРЩ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2776208559
23 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 15:18
Електронний підпис
17 липня 2020 15:17
Prot 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 10:55
Дод.1.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 14:46
Дог 342.pdf укладений
06 серпня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок у тексті договору
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 23 999,00
UAH