Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори)
Очікувана вартість
69 189,00 UAH
UA-2020-07-07-004089-c 7dcabdb98e0e41cba218506f29b92d95
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Панченко

+380567443357 veteran-dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВЕТЕРАНІВ
Код ЄДРПОУ: 23078387
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Карла Маркса, буд. 93
Контактна особа: Любов Панченко
+380567443357
veteran-dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 11:53
Очікувана вартість: 69 189,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 037,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


кошти місцевого бюджету, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично отриманий товар після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару та накладної протягом 30 календарних днів з дня отримання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 15:59
оголошення.docx
07 липня 2020 15:59
Додаток 3.docx
07 липня 2020 15:59
Додаток 1.doc
07 липня 2020 15:59
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-004089-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА", Код ЄДРПОУ:1923022640
Дата подання: 20 липня 2020 12:15
Щодо відхилення пропозиції
ФОП Міллер Т.С. повідомляє,що згідно Ваших вимог щодо Пропозиції в стовбці "Найменування товару" спочатку зазначає найменування товару, а потім через двокрапку Учасник жирним шрифтом вказує назву товару. Ми згідно Ваших вимог вказали назву товару в тому вигляді в якому він буде зазначатися в специфікації до договору та у видатковій накладній.
В довідці про наявність матеріально-технічної бази,необхідної для виконання договору про закупівлю зазначено, що використовуються дві одиниці для виконання договору ( складське приміщення та транспорт). Також вказуємо, що забезпечуємо умови для зберігання та перевезення предмету закупівлі. Це однозначно вказує, що технічний стан ідеальний.
На основі порушення вимогам закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» просимо поновити ФОП Міллер Т.С.,як переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 12:54
Доброго дня!
Дніпропетровська обласна рада ветеранів (далі – замовник) розглянула вимогу ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» від 20.07.2020 №UA-2020-07-07-004089-c.b3 та повідомляє наступне.
Питання складання специфікації закупівлі продуктових наборів за ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні детально викладено під час розгляду Вашої вимоги від 17.07.2020 №UA-2020-07-07-004089-c.b2.
Додатково звертаємо увагу на те, що складання Вами специфікації з вказанням в ній переліку всіх продуктів харчування суперечить конкретній назві предмету закупівлі, а саме «продуктовий набір».
Щодо складання ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» довідки про наявність матеріально-технічної бази.
Закупівлю продуктових наборів проведено шляхом застосування спрощеної закупівлі, порядок проведення якої визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до п.14.11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник вимагав від учасників надати у складі пропозиції довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору про закупівлю, із зазначенням, в тому числі відомостей щодо кількості та технічного стану основного засобу або іншого необоротного матеріального активу.
У складі пропозиції Вами надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка не містить інформації стосовно кількості та технічного стану зазначеного у довідці складського приміщення та автомобілю, чим порушено вимоги п.14.11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, пропозиція ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» в цій частині не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а тому на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню.
Звертаємо увагу на те, що учасник може бути визнаним переможцем спрощеної закупівлі, за умови відповідності всім вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, що Вами не виконано в повному обсязі.
З огляду на викладене, у замовника відсутні правові підстави для повернення на кваліфікацію пропозиції ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА».
У разі не згоди з висновками замовника, згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.


Номер вимоги: UA-2020-07-07-004089-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА", Код ЄДРПОУ:1923022640
Дата подання: 17 липня 2020 15:34
Вимога, щодо відхилення пропозиції переможця
Ознайомившись з Протоколом №1 від 17.07.2020 року, щодо визначення переможця в аукціоні на закупівлю ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори) UA-2020-07-07-004089-c, в якому визнали переможцем ФОП Бойко Ольгу Володимирівну, повідомляє наступне:

Згідно Вашого оголошення на закупівлю відсутні документи:
1. Згідно п. 14.9. Відсутня довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. які мають необхідні знання та досвід. необхідні для виконання договору (водій, єкспедитор, комірник)
2. Згідно п. 14.10 Відсутній лист згоду на обробку. використання та доступ до персональних даних Бойко Ольги Володимирівни
3. Згідно п. 14.10 про наявність матеріально-технічної бази для виконання договору закупівлі. Склад для зберігання наборів? Квартира-це офісне приміщення. як вказано в довідці. На якому транспорті перевезення?
4. Згідно п. 14.3 Копія або сканкопія документів. що підтверждують особу на підписання договору. Паспорт відсутній.

Відповідно до Ваших вимог "Інформації про технічні. якісні та інші характеристики предмета закупівлі" виявлена не відповідність:
1. Згідно п.3 Олія соняшникова рафінована, об'єм не менше 0,870л. В посвідченні про якість №29/05/20 на олію соняшникову відсутня інформація про об'єм пляшки. Яке є підтверження, що там не менше 0.870л?
2. Згідно п.7 Консерва рибна повинна буди торгової марки "Морской мир". В посвідчені про якість вказана "Сардина НДО 240г. Де порівняльна характеристика?

На основі порушення вимогам закупівлі прошу відхилити пропозицію учасника ФОП Бойко О.І, як таку, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 12:26
Доброго дня!
Дніпропетровська обласна рада ветеранів (далі – замовник) розглянула вимогу ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» від 17.07.2020 №UA-2020-07-07-004089-c.b1 та повідомляє наступне.
1.Щодо відповідності пропозиції ФОП Бойко О.В. вимогам п.14.3, п.14.9, п.14.10, п.14.11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В період проведення закупівлі продуктових наборів правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначалися Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX.
Відповідно до п.25 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Закупівлю продуктових наборів проведено шляхом застосування спрощеної закупівлі, порядок проведення якої визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином, під час проведення спрощеної закупівлі, відхилення пропозиції учасника можливе, зокрема, якщо його пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі або вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до п.14.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник вимагав від учасника (юридична особа) документи, що підтверджують особу та повноваження службової (посадової) особи або представника учасника закупівлі на підписання договору за результатами закупівлі.
Звертаємо увагу на те, що вимога визначена п.14.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі стосується учасників – юридичних осіб та не стосується учасника – фізичної особи - підприємця.
З огляду на викладене, у ФОП Бойко О.В. відсутній обов’язок щодо надання паспорту, тому пропозиція вказаного учасника в цій частині відповідала вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно з п.14.9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник вимагав від учасників надати у складі пропозиції довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю. У разі, якщо учасником закупівлі є фізична особа-підприємець, то в такому випадку достатньо надати довідку із зазначенням наступної інформації: прізвища, ім’я, по-батькові фізичної особи-підприємця, її освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні).
Звертаємо увагу на те, що п.14.9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містив вимогу щодо обов’язкової наявності у учасника водія, експедитора, комірника.
У складі пропозиції у файлі «довідки, техчастина.pdf» ФОП Бойко О.В. надано довідку із зазначенням наступної інформації: прізвища, ім’я, по-батькові фізичної особи-підприємця, її освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні), чим в повному обсязі виконано вимогу визначену п. 14.9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пропозиція ФОП Бойко О.В. в цій частині відповідала вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до п.14.10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники в складі пропозиції надають лист-згоду (листи-згоди) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, від особи (осіб) вказаної (их) у довідці, складеній на виконання п.14.9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Лист складається у довільній формі.
У складі пропозиції у файлі «довідки, техчастина.pdf» ФОП Бойко О.В. надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до власних персональних даних, чим в повному обсязі виконано вимоги п.14.10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пропозиція ФОП Бойко О.В. в цій частині відповідала вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до п.14.11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник вимагав від учасників закупівлі продуктових наборів надати у складі пропозиції довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору про закупівлю, із зазначенням: найменування одиниці матеріально-технічної бази (основні засоби або інші необоротні матеріальні активи або інше), кількості, терміну експлуатації, відомостей про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується або інші правові підстави).
Звертаємо увагу на те, що п.14.11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містив вимогу щодо обов’язкового зазначення учасником відомостей стосовно наявності у нього складу для зберігання продуктових наборів, а також відомостей про транспортний засіб, яким буде здійснюватися перевезення продуктових наборів.
У складі пропозиції у файлі «довідки, техчастина.pdf» ФОП Бойко О.В. надано довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору про закупівлю, із зазначенням: найменування одиниці матеріально-технічної бази (основні засоби або інші необоротні матеріальні активи або інше), кількості, терміну експлуатації, відомостей про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується або інші правові підстави), в повному обсязі виконано вимогу визначену п.14.11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пропозиція ФОП Бойко О.В. в цій частині відповідала вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2.Щодо відповідності пропозиції ФОП Бойко О.В. вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У разі, якщо учасник пропонує еквівалентний товар, то у складі пропозиції він має надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог та інших характеристик, визначених замовником та запропонованих учасником показників аналогічного товару (заповненої учасником таблиці відповідності). У таблиці відповідності зазначаються технічні параметри (значення) товару, що пропонує учасник торгів і технічні параметри (значення) товару, визначені замовником, з супроводженням записом по кожній позиції відповідності/невідповідності запропонованих параметрів (значень).
Таким чином, у разі, якщо учасник пропонує товар, що зазначений замовником у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, йому достатньо надати у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Якщо учасник, хоча б за однією позицією пропонує еквівалентний товар, то в такому випадку, він замість «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» складає порівняльну таблицю та зобов’язаний надати її у складі пропозиції.
Звертаємо увагу на те, що ФОП Бойко О.В. у файлі «довідки, техчастина.pdf» надано «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що свідчить про те, що учасник пропонує виключно той товар, що зазначено замовником у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, без будь-яких еквівалентів.
Наявність у складі пропозиції учасника «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі є достатнім для визначення того, чи пропонує учасник замовнику еквівалентні товари.
Пунктом 14.7 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема визначено, що для підтвердження відповідності товарів вимогам замовника у складі пропозиції учасники можуть надавати документи, які вважають за необхідне.
Для підтвердження якості олії соняшникової рафінованої дезодорованої вимороженої марки «П», ФОП Бойко О.В. надано посвідчення якості №29/05/20 видане випробувальною лабораторією ПП «ОЛІЯР». Згідно з інформацією що міститься у вищевказаному документі, олія соняшникова рафінована, що запропонована ФОП Бойко О.В. відповідає вимогам ДСТУ 4492:2017 «Олія соняшникова. Технічні умови». Умови зберігання і транспортування згідно ДСТУ 4492:2017.
Таким чином, враховуючи, що ФОП Бойко О.В. надано у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що свідчить про те, що учасник пропонує олію об’ємом однієї пляшки не менше 0,87 літра, а також те, що учасником надано посвідчення якості №29/05/20, видане випробувальною лабораторією ПП «ОЛІЯР», пропозиція вказаного учасника в цій частині відповідає вимогам до предмета закупівлі.
Стосовно консерви рибної стерилізованої «Сардини натуральні з додаванням олії».
У складі пропозиції ФОП Бойко О.В. надано копію декларації постачальника додатку до товарно-транспортної накладної від 15.06.2020 №880 складену постачальником ТОВ «Алг-Груп».
Звертаємо увагу на те, що абревіатура «НДО» зазначена у стовбці «Найменування артикулу» вищевказаної декларації означає «натуральна з додаванням олії». Абревіатура «НДО» не стосується найменування виробника або конкретної торгової марки.
Декларація постачальника не складається виключно виробником товару та може охоплювати, в тому числі «Сардини натуральні з додаванням олії» торгової марки «Морской мир».
При цьому враховуючи, що ФОП Бойко О.В. у файлі «довідки, техчастина.pdf» надано «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, запропоновані вказаним учасником сардини не являються еквівалентним товаром, а є тим товаром, що вимагався замовником відповідно до п.7 Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пропозиція ФОП Бойко О.В. в цій частині відповідає вимогам до предмета закупівлі.
З огляду на викладене, у замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції ФОП Бойко О.В.
Повідомляємо, що у разі не згоди з висновками замовника, згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004089-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА", Код ЄДРПОУ:1923022640
Дата подання: 17 липня 2020 17:16
Вимога, щодо відхилення пропозиції переможця. Доповнення.
Згідно Ваших вимог щодо Пропозиції в стовбці "Найменування товару" спочатку зазначає найменування товару, а потім через двокрапку Участник жирним шрифтом вказує назву товару. ФОП Бойко О.В. вказує "Продуктовий набір". Продуктовий набір- це предмет закупівлі-ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори) . А де ж найменування товару? 9 позицій?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 12:28
Доброго дня!
Дніпропетровська обласна рада ветеранів (далі – замовник) розглянула вимогу ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» від 17.07.2020 №UA-2020-07-07-004089-c.b2 та повідомляє наступне.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (UA-2020-07-07-004089-c) замовником здійснюється закупівля продуктових наборів за ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні.
Дніпропетровська обласна рада ветеранів не здійснює закупівлю окремих продуктів харчування, адже замовник закуповує саме набір продуктів.
Найменування товару зазначене ФОП Бойко О.В. у специфікації (Додаток №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) відповідає предмету закупівлі даної закупівлі, а саме «продуктовий набір».
Вказання Вами у специфікації кожного з найменувань товарів, що включаються до складу продуктового набору, не лише суперечить Додатку №3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а й унеможливлює реєстрацію договору про закупівлю укладеного за результатами спрощеної закупівлі в органах державної казначейської служби, адже в такому випадку, умови договору про закупівлю будуть суперечити Звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, що буде сформований виходячи з предмету закупівлі «ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори)», а не «ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні (гречка, рис, олія соняшникова, чай, вафлі, рибна консерва кільки в томатному соусі, рибна консерва сардини натуральні з додаванням олії, цукор, макаронні вироби).
Пропозиція ФОП Бойко О.В. в цій частині відповідає вимогам замовника.
З огляду на викладене, у замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції ФОП Бойко О.В.
У разі не згоди з висновками замовника, згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА" 59 577,00
UAH з ПДВ
50 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТД "Солодкий світ" 58 950,00
UAH з ПДВ
54 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" 69 189,00
UAH з ПДВ
69 189,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 16:10
Електронний підпис
16 липня 2020 15:51
Сертиф сардина.pdf
16 липня 2020 15:51
Декл чай Ромашка.pdf
16 липня 2020 15:51
Посв рис круг.pdf
16 липня 2020 15:51
Посв гречка.pdf
16 липня 2020 15:51
Декл цукор.pdf
16 липня 2020 15:51
Посв рижки.pdf
16 липня 2020 15:51
Посв масло.pdf
16 липня 2020 15:51
Декл сардина.pdf
16 липня 2020 15:51
Кілька.pdf
16 липня 2020 15:51
Миллер Т.С. Альфа IBAN.pdf
16 липня 2020 15:51
Лист згода.pdf
16 липня 2020 15:51
Таблиця порівняння.pdf
16 липня 2020 15:51
Довідка про ФОП.pdf
16 липня 2020 15:51
Довідка про прац.pdf
16 липня 2020 15:51
Довідка мат база.pdf
16 липня 2020 15:51
Довідка госп діял.pdf
16 липня 2020 15:51
Пропозиціия специф.pdf
16 липня 2020 15:51
Довидка сан обр 41-23.pdf
16 липня 2020 15:51
Паспорт ІПН Корінчук.pdf
16 липня 2020 15:51
Тех осмотр 41-23.pdf
16 липня 2020 15:51
Тех талон 41-23.pdf
16 липня 2020 15:51
Санкнижка Бухиник.pdf
16 липня 2020 15:51
Санкнижка Дончено.pdf
16 липня 2020 15:51
паспорт Миллер Т.С.pdf
16 липня 2020 15:51
Витяг.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 16:34
Електронний підпис
16 липня 2020 16:33
Якісні посвідчення.pdf
16 липня 2020 16:33
Статут СС.pdf
16 липня 2020 16:33
Цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 16:33
Установчі.pdf
16 липня 2020 16:33
Технічні вимоги.pdf
16 липня 2020 16:33
тех. паспорти.pdf
16 липня 2020 16:33
Проект договору.pdf
16 липня 2020 16:33
посвідчення водіїв.pdf
16 липня 2020 16:33
Витяг СС.pdf
16 липня 2020 16:33
Акт обробки авто.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 15:52
Електронний підпис
13 липня 2020 21:52
походження товару.pdf
13 липня 2020 21:52
податки.pdf
13 липня 2020 21:52
довідки, техчастина.pdf
13 липня 2020 21:52
банківський рахунок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"

ПП "ТД "Солодкий світ"

ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
#1923022640
Відхилено 50 790,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 13:03
ПП "ТД "Солодкий світ"
#35054725
Відхилено 54 900,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 13:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1972402167
Переможець 69 189,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 13:40

Документи

17 липня 2020 13:03
Електронний підпис
17 липня 2020 12:57
протокол №1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ТД "Солодкий світ" #35054725

№ рішення у справі

60/84-р/к

Дата рішення у справі

27.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

17 липня 2020 13:21
Електронний підпис
17 липня 2020 13:18
протокол №2.pdf

Документи

17 липня 2020 13:40
Електронний підпис
17 липня 2020 13:39
протокол №3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1972402167
69 189,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 13:40
Електронний підпис
17 липня 2020 13:39
протокол №3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 18:19
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 14:11
договір від 17.07.2020.pdf укладений
21 липня 2020 17:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 189,00
UAH