Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція стадіону Стецьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сумської районної ради Сумської області вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району
Очікувана вартість
6 045 759,60 UAH
UA-2020-07-07-004042-b 58625f9d7987423cb16ecd777c7400e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревнівцева Олена Юріївна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Ревнівцева Олена Юріївна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 16:49
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 16:49
Початок аукціону: 23 липня 2020 12:02
Очікувана вартість: 6 045 759,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 228,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30228 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Реконструкція стадіону Стецьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сумської районної ради Сумської області вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42303, Україна, Сумська область, с. Стецьківка, вул. Шкільна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 13:52
Перелік змін до тендерної документації-2.doc
13 липня 2020 13:52
ТД-стадіон-зі змінами.docx
07 липня 2020 16:45
Том-3 ЗВК.pdf
07 липня 2020 16:45
Том-2 ГП.pdf
07 липня 2020 16:45
Том-1 ЗПЗ.pdf
07 липня 2020 16:45
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
07 липня 2020 16:45
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc
07 липня 2020 16:45
Технічні вимоги-додток 5.docx
07 липня 2020 16:45
11_СД_ИВР-додаток 7.rtf
07 липня 2020 16:45
11_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
07 липня 2020 16:45
11_СД_ВОБ-додаток 2гарантыйний лист.rtf
13 липня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 13:52
Перелік змін до тендерної документації-2.doc
13 липня 2020 13:52
ТД-стадіон-зі змінами.docx
07 липня 2020 16:45
ТД-стадіон.docx
07 липня 2020 16:45
Том-3 ЗВК.pdf
07 липня 2020 16:45
Том-2 ГП.pdf
07 липня 2020 16:45
Том-1 ЗПЗ.pdf
07 липня 2020 16:45
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
07 липня 2020 16:45
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc
07 липня 2020 16:45
Технічні вимоги-додток 5.docx
07 липня 2020 16:45
11_СД_ИВР-додаток 7.rtf
07 липня 2020 16:45
11_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
07 липня 2020 16:45
11_СД_ВОБ-додаток 2гарантыйний лист.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-004042-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:31787498
Дата подання: 10 липня 2020 14:32
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику! В розділі 3 п.5.2 (підпункт 3) «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції » Тендерної Документації зокрема передбачено, що для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору(ів) (за останні 3 роки (2019-2018-2017 роки) щодо виконання робіт в якості підрядника з реконструкції об’єктів.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з реконструкції об’єктів (не нижче середнього класу наслідків (СС2).
Аналогічний договір має бути виконаним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, що повинно підтверджуватися копією документу про введення об’єкта в експлуатацію чи інформацією в листі-відгуку про документ щодо введення об’єкта в експлуатацію (номер, дата реєстрації органами ДАБІ України, регіон, вид документа чи інше) достатньої для перевірки цього документа в реєстрі дозвільних документів на офіційному сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Встановлення зазначеної вимоги Замовником обмежує коло учасників лише тими, хто може надати інформацію по виконаним договорам тільки за останні 3 роки та інформацію щодо лише введеного об’єкта в експлуатацію.
Учасник (Підрядник) жодним чином не може вплинути на процес введення в експлуатацію об’єктів, на якому виконувались аналогічні роботи. Обов’язок введення в експлуатацію об’єктів покладається на Замовника. Об’єкти на яких виконувались роботи, та які були виконані Підрядником (Учасником) та прийняті Замовником у відповідності до проектних документів, можуть бути не введені в експлуатацію протягом декількох років а то й десятків років, з причин які не залежать від Підрядника. Не введення в експлуатацію об’єктів, на яких виконувались роботи Учасником (Підрядником) не може спростовувати кваліфікацію учасника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не дискримінації учасників, прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до документації в цій частині, а саме:
- Виключити з тендерної документації абзац 3 підпункту 3 п.5.2 Розділу III Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 13:50
Вимога в частині викладення підпункту 3 пункту 5.2 тендерної документації задоволеню не підлягає.

Документи

13 липня 2020 13:50
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТІРАДА" 5 745 865,00
UAH з ПДВ
5 745 865,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ 5 857 360,00
UAH з ПДВ
5 857 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 15:25
Електронний підпис
22 липня 2020 10:40
Лист-відгук.pdf
22 липня 2020 10:40
Договір підряду.pdf
20 липня 2020 16:02
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 15:51
Локальний кошторис.pdf
20 липня 2020 15:07
Витяг ТІРАДА стр2.jpeg
20 липня 2020 15:07
Витяг ТІРАДА стр1.jpeg
20 липня 2020 15:07
Довідки.pdf
20 липня 2020 15:07
Лицензия.jpg
20 липня 2020 15:07
Додаток лицензии.jpg

Публічні документи

10 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:37
довідка ст.17
22 липня 2020 15:18
Електронний підпис
22 липня 2020 14:20
Електронний підпис
22 липня 2020 13:43
Електронний підпис
22 липня 2020 13:41
рішеня учасника.pdf
22 липня 2020 13:41
лист-відгук.pdf
22 липня 2020 13:40
ліцензії та дозволи.pdf
22 липня 2020 13:40
фінансова звітність.pdf
22 липня 2020 13:40
повноваження.pdf
22 липня 2020 13:40
ст.17 зведена.pdf
22 липня 2020 13:40
довідки ст.17.pdf
22 липня 2020 13:40
довідка.pdf
22 липня 2020 13:40
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІРАДА"

ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
Відхилено 5 745 865,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:01
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ
#31787498
Переможець 5 857 360,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ
#31787498
5 857 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 16:01
дод уг 2.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 11:06
дод уг 1 до дог27.PDF зміни до договору
05 листопада 2020 11:04
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 10:51
Договір підряду 27.PDF укладений
17 серпня 2020 10:40
Договір укладений
17 серпня 2020 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт 30 листопада 2020 року
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 857 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 976 226,67 UAH)