Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали Пластиковий контейнер для крові людини та її компонентів з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний одноразового використання, стерильний, 450 мл з аксесуарами. (НК 024:2019 44034 Набір для забору донорської крові, двокамерний); Пластиковий контейнер для крові людини та її компонентів з розчинами антикоагулянту ЦФД та консерванту САГМ потрійний одноразового використання стерильний, 450 мл з аксесуарами (НК 024:2019 44037 Набір для забору донорської крові,трикамерний); Контейнер Transfer-Pack з адаптером типу Луер – 1000 мл (НК 024:2019 35127 Контейнер для рідин для внутрішньовенних вливань одноразового застосування); Рукавички латексні нестерильні з пудрою (НК 024:2019: 47173 Припудрені, оглядові/ процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні); Шприц ін’єкційний 3-х компонентний одноразовий стерильний 10 мл, 08х38 мм (НК 024:2019 47017 Шприц загального призначення, разового застосування)
Очікувана вартість
444 200,00 UAH
UA-2020-07-07-003952-b 4cfbaf3cbc9343bb9b122874dc3ad284
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітвіцька Марія Кузьмівна

380432671959 vospkvitvic@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 05484474
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 48
Контактна особа: Вітвіцька Марія Кузьмівна
380432671959
vospkvitvic@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:03
Очікувана вартість: 444 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 221,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16010 Одиниця
Пластиковий контейнер для крові людини та її компонентів з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний одноразового використання, стерильний, 450 мл з аксесуарами. (НК 024:2019 44034 Набір для забору донорської крові, двокамерний);
Пластиковий контейнер для крові людини та її компонентів з розчинами антикоагулянту ЦФД та консерванту САГМ потрійний одноразового використання стерильний, 450 мл з аксесуарами (НК 024:2019 44037 Набір для забору донорської крові,трикамерний);
Контейнер Transfer-Pack з адаптером типу Луер – 1000 мл (НК 024:2019 35127 Контейнер для рідин для внутрішньовенних вливань одноразового застосування);
Рукавички латексні нестерильні з пудрою (НК 024:2019: 47173 Припудрені, оглядові/ процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні);
Шприц ін’єкційний 3-х компонентний одноразовий стерильний 10 мл, 08х38 мм (НК 024:2019 47017 Шприц загального призначення, разового застосування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару : Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі оформлених належним чином видаткових накладних протягом 10 календарних днів з дня їх підписання уповноваженими особами Сторін. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:39
Оголошення.docx
07 липня 2020 16:38
Проект договору.docx
07 липня 2020 16:34
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бондар Валерія Віталіївна 434 150,00
UAH з ПДВ
434 150,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочернє підприємство "БіоЛайн Україна" 440 049,60
UAH з ПДВ
440 049,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 12:50
МТБ.pdf
20 липня 2020 12:49
Ст 17.pdf
20 липня 2020 12:49
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бондар Валерія Віталіївна

БіоЛайн Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бондар Валерія Віталіївна
#3574508149
Переможець 434 150,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бондар Валерія Віталіївна
#3574508149
434 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 11:18
дд 4 157.PDF зміни до договору
26 січня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 12:46
дд 3_157.PDF зміни до договору
18 січня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:04
дд 2-157.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 15:08
дд 157.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 15:06
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:43
договір.PDF укладений
05 серпня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік відповідно до частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" визначається загальна вартість додаткового договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: ДД 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" визначається загальна вартість додаткового договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 378 914,00
UAH