Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
226 352,00 UAH
UA-2020-07-07-003896-b b72707ca1ed649cf8641593dd26092ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Оксана Ярославівна

+380574922833 school3-bal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Балаклійської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 25457278
Місцезнаходження: 64207, Україна , Харківська обл., Балаклія, Балаклійський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 25
Контактна особа: Бондар Оксана Ярославівна
+380574922833
school3-bal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 15:57
Очікувана вартість: 226 352,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 131,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
159 шт.
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська область, Балаклія, Покровська , 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Шкільні меблі Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:27
Тендерна доументація БЗОШ №3.doc
07 липня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:27
Тендерна доументація БЗОШ №3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-003896-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 07 липня 2020 17:44
Вимога!
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що Ваше тенхнічне завдання є дискримінаційним та прописане під одного виробника меблів!Тільки один виробник (Аншар-груп) виготовляє столи учнівські з наступними параметрами: Каркас столу учнівського виготовлений з металевих плоско-овальних труб. Нижні опори каркасу – плоско-овальна труба розмірами 50х30 мм товщиною 1,2 мм; наявна перемичка; на кінцях містяться пластикові заглушки з площинною опорою. Вертикальні стійки каркасу – плоско-овальні труби 38х20 мм товщиною 1,2 мм та 30х15 мм товщиною 1,5 мм. Каркас стільця виготовлено з плоско-овальних стальних труб з нанесенням порошкової фарби. Нижні опори – труба розмірами 50х30 мм товщиною 1,2 мм Вертикальні стійки - труба розмірами 38х20 мм, товщиною 1,2 мм Основа під спинку та сидіння- труба розмірами 30х15 мм, товщиною 1,5 мм Перемичка між стійками - труба розмірами 30х15 мм, товщиною 1,5 мм. Розмір спинки – 380х200 мм; Розмір сидіння – 380х350 мм. Більшість виробників в Україні використовують круглу або квадратну трубу! Вимагаємо внести зміни до технчіного завдання, інанкше ми вимушені будемо оскаржити дискримінаційні вимоги технічного завдання до Антимонопольного комітету Україн
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 10:34
Шановний пане учаснику!
Відповідно до п.1 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 143 від 07.02.2020 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.03.2020р. за №258/34541 та Додатку до тендерної документації, вимоги до меблів закладів освіти визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
Станом на сьогодні, є декілька виробників, що при виробництві шкільних меблів використовують плоско-овальні труби, що підтверджується і Вами. Як також Вами зазначено, більшість виробників в Україні використовують круглу або квадратну трубу, тобто є постачальники, які використовують інший вид труби.
Слід зазначити, що в Україні є декілька виробників, що виготовляють меблі використовуючи плоско-овальні труби, тобто ці комплектуючі не є унікальною складовою товару. Однак виробники меблів зазвичай не приймають участь в електронних процедурах закупівель, а постачання меблів безпосередньо до навчальних закладів здійснюється іншими представниками ринку, що дає можливість приймати участь в процедурі усім зацікавленим Учасникам. Зазначені в тендерній документації характеристики не є дискримінаційними, оскільки технічні характеристики, що зазначені в даному Додатку до тендерної документації, може виконати будь-який потенційний учасник, придбавши (виготовивши) відповідний товар.

Номер вимоги: UA-2020-07-07-003896-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 10 липня 2020 12:30
Дискримінаційні вимоги!
Шановний замовнику, зазначте конкретні переваги плоскоовальної труби! Чим вона краще, ніж кругла чи квадратна? Які саме фізичні показники змусили Вас надати перевагу плоскоовальній трубі? Або яким нормативним актом встановлено те, що столи учнівьські повинні бути виготовлені з плоскоовальної траби? Вважаємо, що вид труби жодним чином не впливає на функціональність товару, але Ви спеціально прописали плоскоовальну трубу, щоб умисно звузити ринок та придбати товар конкретного виробника, що є дискримінацією!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 10:13

Шановний замовнику, зазначте конкретні переваги плоскоовальної труби! Чим вона краще, ніж кругла чи квадратна? Які саме фізичні показники змусили Вас надати перевагу плоскоовальній трубі? Або яким нормативним актом встановлено те, що столи учнівьські повинні бути виготовлені з плоскоовальної траби? Вважаємо, що вид труби жодним чином не впливає на функціональність товару, але Ви спеціально прописали плоскоовальну трубу, щоб умисно звузити ринок та придбати товар конкретного виробника, що є дискримінацією!












Відповідно до вимог ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваше звернення не містить запитань щодо роз’яснення тендерної документації, а містить вимогу щодо надання пояснень дій Замовника, надання яких не передбачено діючим законодавством України.
Одночасно, виходячи з практики АМКУ дискримінаційними визнаються дії які може забезпечити тільки один учасник. На теперішній час в України є декілька виробників плоскоовальної труби, а враховуючи, що виробники зазвичай не приймають участь в тендерах є ще більша кількість постачальників.


Номер вимоги: UA-2020-07-07-003896-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРЧИК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3218405635
Дата подання: 30 липня 2020 08:51
Оскарження протоколу № 15 від 29.07.2020 (необгрунтоване та безпідставне відхилення пропозиції ФО-П Верчик Є.В.)
Згідно протоколу № 15 від 29.07.2020 р. Тендерну пропозицію ФО-П Верчик Є.В. було необгоунтовано та безпідставно відхиленно в суперечь вимогам як Тендерної Документації Замовника, так і вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 14:07
Частиною 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Тобто, на теперішній час законодавством про публічні закупівлі не передбачено право Учасника звертатись до Замовника з «Вимогою про скасування протоколу відхилення та визначення переможцем закупівлі ФО-П Верчик Є.В.»
Щодо додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції ФОП Верчик Є.В. вимогам тендерної документації тендерний комітет Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Балаклійської районної ради Харківської області по першому питанню Вимоги повідомляє наступне.
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» передбачено, що «гарантія повинна містити такі реквізити:…… підпис і відбиток печатки гаранта (за наявності), електронний цифровий підпис підписанта та печатки фінансової установи (за наявності)».
Крім того, в тендерній документації в даному пункті 2 передбачено, що «Гарантія повинна бути в письмовій формі, як то передбачено Цивільним кодексом України».
Так, ст. 546, 547 Цивільного кодексу України передбачено, що виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі, правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним.
Тобто, дотримання обов’язкової письмової форми гарантії є не примхою Замовника, а прямою вимогою Цивільного кодексу України.
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Верчик Є.В. надано страхову гарантію №2020_Ф_1208 від 17.07.2020 ТДВ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КАСТОДІ», яка містить електронний підпис (файл 1208_Гарантія_ВТ_Верчик Євген Вікторович.pdf.(1).P7S) та електронну печатку (файл 1208_Гарантія_ВТ_Верчик Євген Вікторович.pdf.(2).P7S )
Тому не зрозумілим є твердження Учасника ФОП Верчик Є.В. в Вимозі стосовно того, «тобто на дану гарантiю не потрiбно накладати підпис i вiдбиток печатки гаранта, адже для таких електронних гарантiй вони не передбаченi, тому можливо констатувати, що у «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КАСТОДІ» вiдсутня пiдпис та відбиток печатки гаранта для електронних гарантiй, що в свою чергу не протирічить вимогам Тендерноi документації Замовника де вказано, що пiдпис i вiдбиток печатки гаранта надається за наявності.»
Щодо напису «печатка гаранта (за наявності)» зазначена вимога прописана в тендерній документації задля запобігання дискримінації Учасників, бо згідно з вимогами ст. 58.-1 Цивільного кодексу України використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим, однак, цей обов’язок може бути передбачений внутрішніми нормативно – правовими актами суб’єктів господарювання.
Тобто, страхова гарантія №2020_Ф_1208 від 17.07.2020 ТДВ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КАСТОДІ», містить електронний підпис та електронну печатку. Однак, на ній відсутні «підпис і відбиток печатки гаранта (за наявності)», як то передбачено вимогами тендерної документації.
На теперішній час п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі надав забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає умовам, що визначеним замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Зазначена підстава відхилення тендерної пропозиції Учасника також передбачена абзацом 7 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на дану закупівлю.
Тобто, підстава відміни учасника через не відповідність забезпечення тендерної пропозиції вимогам тендерної документації прямо передбачена законом і даною тендерною документацією.
Частиною 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Однак, страхова гарантія не є матеріалами та інформацією Учасника, про забезпечення тендерної пропозиції говориться у статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», крім того, умовами тендерної документації не вимагалось від Учасника засвідчувати страхову гарантію.
Так, тендерною документацією передбачено, що «Учасник надає страхову гарантію, в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта та ЕЦП печатки фінансової установи (за наявності), у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП для можливості перевірки такого підпису».
Слід зазначити, що законодавець не зобов’язує Замовника вказувати всі не відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації.
Так, пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» передбачено, що Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, відповідно до ЗУ «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією. Зазначені документи надаються в форматі PDF з накладанням ЕЦП підписанта, який підписав саму страхову гарантію та ЕЦП печатки фінансової установи (за наявності), у розширенні p7s через електронну систему закупівель,
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Верчик Є.В. надано ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, яка не містить ЕЦП підписанта, який підписав саму страхову гарантію та ЕЦП печатки фінансової установи (за наявності), у розширенні p7s через електронну систему закупівель, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Надане в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Верчик Є.В. свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ не містить ЕЦП підписанта, який підписав саму страхову гарантію та ЕЦП печатки фінансової установи (за наявності), у розширенні p7s через електронну систему закупівель, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Надані в складі тендерної пропозиції учасника Правила добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією не містить ЕЦП підписанта, який підписав саму страхову гарантію та ЕЦП печатки фінансової установи (за наявності), у розширенні p7s через електронну систему закупівель, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, Учасником ФОП Верчик Євген Вікторович надано забезпечення тендерної пропозиції, яке не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції і відповідно до вимог п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Тобто, відхилення тендерної пропозиції є обов’язком, а не правом Замовника і зазначена вимога прямо передбачена Законом України «Про публічні закупівлі».

Щодо додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції ФОП Верчик Є.В. вимогам тендерної документації тендерний комітет Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Балаклійської районної ради Харківської області по другому питанню Вимоги повідомляє наступне.
Пунктом 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В складі тендерної документації Додатком 5 є Форма тендерної пропозиції…в якій вказано графи, які необхідно заповнити Учаснику, як наприклад
1. Найменування предмета закупівлі згідно тендерної документації ____________________________________________________________________
2. Найменування учасника: ______________________________________________
Аналогічно, Учаснику необхідно було заповнити дані в абзац 1 після таблиці
«Ми згодні дотримуватись умов нашої тендерної пропозиції ___________днів з дати розкриття тендерних пропозицій.»
Саме для цього там було залишено місце.
Однак, учасник ФОП Верчик Євген Вікторович в своїй Тендерній пропозиції без дати та номера повідомив, що згоден дотримуватись умов тендерної пропозиції тільки 90 днів.
Якщо, Учаснику було не зрозуміло, як заповнювати зазначену строку Форми Тендерна пропозиція, то користуючись вимогами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що «фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.» він міг звернутись до Замовника за роз’ясненням з зазначеного питання.
Крім того, абзацом 4 пункту 2 «Інша інформація» розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції передбачено, що «відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.»
Щодо віднесення зазначеного до формальної помилки, то тендерною документацією, а саме пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником. Крім того, строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсними ні як не можливо віднести до помилок, які не впливають на зміст.
Твердження Учасника ФОП Верчик Є.В. щодо того, що «згiдно вимог пункту 1 «Перелiк критерiiв та методика оцiнки тендерноi пропозицii' iз зазначенням питомоi ваги критерiю» роздiлу 5 «Оцiнка тендерноi пропозицii» та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен був, - «Замовник розмiщує повiдомлення з вимогою про усунення невiдповiдностей в iнформацii та,/або документах: 1) що пiдтверджують вiдповiднiсть учасника процедури закупiвлi квалiфiкацiйним критерiям вiдповiдно до статгi 16 Закону», але з боку Замовника повiдомлення про усунення невiдповiдностей не було опублiковано, було лише опублiковано протокол №15 вiд 29.07.2О20 про вiдхилення Тендерноi Пропозицii ФО - П Верчик €.В., що в свою чергу свідчить про те, що Замовник нехтує, як своею Тендерноi документацiсю, так i Законом Украiни «Про публiчнi закупiвлi».
Як вірно вказує Учасник тендерною документацією та ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто, Форма тендерної пропозиції не є кваліфікаційним критерієм згідно ст.16 і відповідно Замовник не мав права за цією підставою вимагати від Учасника усунення невідповідностей.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Верчик Євген Вікторович підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку тим, що часник процедури закупівлі надав забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та в зв’язку з тим, що він не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника.

Документи

Документи

14 липня 2020 10:13
Відповідь-МЕБЛІ.doc

Документи подані скаржником

30 липня 2020 08:51
Вимога Верчик ЗОШ № 3.pdf

Документи

04 серпня 2020 14:07
відповідь Верчик.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-07-003896-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРЧИК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3218405635
Дата подання: 05 серпня 2020 13:15
Оскарження рішення Тендерного комітету
Оскарження рішення Тендерного комітету (повний текст скарги викладений у окремому файлі)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 20:15
Рішення від 07.08.2020 №15172.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 20:15
Рішення від 18.08.2020 №15715.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 22:36
Номер скарги: UA-2020-07-07-003896-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 04 вересня 2020 23:44
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 вересня 2020 20:49
Рішення від 09.09.2020 № 16944 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 20:49
Рішення від 17.09.2020 № 17557.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 00:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол № 18 від 23.09.2020р.
Дата виконання рішення замовником: 23 вересня 2020 13:33

Документи подані скаржником

05 серпня 2020 12:50
відповідь Верчик (1).docx
05 серпня 2020 12:50
Протокол відхилення (2).pdf

Документи подані замовником

12 серпня 2020 17:08
Інфор на скаргу.pdf
12 серпня 2020 17:09
Інфор на скаргу.pdf
12 серпня 2020 17:12
Інфор на скаргу.pdf

Документи Органу Оскарження

07 серпня 2020 20:15
Рішення від 07.08.2020 №15172.pdf
21 серпня 2020 22:36
Рішення від 18.08.2020 №15715.pdf

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 21:19
Протокол № 17 відхилення.pdf
04 вересня 2020 21:20
Скарга Балаклея.pdf

Документи подані замовником

23 вересня 2020 12:57
Протокол викон рішення.pdf
23 вересня 2020 13:33
Протокол викон рішення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРЧИК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ 204 800,00
UAH
140 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 202 553,00
UAH
181 900,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 225 770,00
UAH
225 770,00
UAH
Документи
ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 226 157,00
UAH
226 157,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 10:27
Електронний підпис
23 липня 2020 10:26
СК Кастоді Статут.pdf
23 липня 2020 10:26
Св-во КАСТОДІ.pdf
23 липня 2020 10:26
Розпорядження.pdf
23 липня 2020 10:26
Правила фінризик.pdf
23 липня 2020 10:26
Наказ 13-к Скипник 2020.PDF
23 липня 2020 10:26
Ліцензія Кастодія pdf.pdf
23 липня 2020 10:26
ISO.pdf
23 липня 2020 10:26
Certificate.pdf
23 липня 2020 10:26
Сертифікат_СУЯ_ISO 9001.pdf
23 липня 2020 10:26
Сертифікат_СЕУ_ISO 14001.pdf
23 липня 2020 10:26
Сертификат_Maag_2.pdf
23 липня 2020 10:26
Сертификат_Maag_1.pdf
23 липня 2020 10:26
КОМПАНIЯ_ТСО_СУЯ.pdf
23 липня 2020 10:26
КОМПАНIЯ_ТСО_СЕК.pdf
23 липня 2020 10:26
гигиена.pdf
23 липня 2020 10:26
Висновок_СЕС_1729-1.PDF
23 липня 2020 10:26
Висновок_СЕС_16371.PDF
23 липня 2020 10:26
Висновок СЕС Алеана.pdf
23 липня 2020 10:26
Висновок ДСЕЕ 22046.pdf
23 липня 2020 10:26
Висновок ДСЕЕ 19917.pdf
23 липня 2020 10:26
Копії документів.pdf
23 липня 2020 10:26
ДОКУМЕНТЫ (1).pdf
23 липня 2020 10:26
Договір ТС.pdf
23 липня 2020 10:26
тип3.pdf
23 липня 2020 10:26
тип2.pdf
23 липня 2020 10:26
тип1.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 09:56
МВС.pdf
28 вересня 2020 09:56
Довідка по ст.17.pdf
22 липня 2020 16:56
Електронний підпис
22 липня 2020 16:56
Гарантія.zip
22 липня 2020 15:19
12 Паспорти.pdf
22 липня 2020 15:19
11.1 ІПН Сідельник.pdf
22 липня 2020 15:19
11 Довідка.pdf
22 липня 2020 15:19
10 Проект договору.pdf
22 липня 2020 15:19
9.1 Исо 14001.PDF
22 липня 2020 15:19
9 ISO 9001.PDF
22 липня 2020 15:19
8.9 Висновок ДСЕЕ лак.pdf
22 липня 2020 15:19
8.6 Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
22 липня 2020 15:19
8.3 СВ на меблі.PDF
22 липня 2020 15:19
8.1 Висновок СЕС дошки.PDF
22 липня 2020 15:19
8 Тех. хар-ки.pdf
22 липня 2020 15:19
7 Лист виробника.pdf
22 липня 2020 15:19
5 Довідки.pdf
22 липня 2020 15:19
4 Фін. звіт.pdf
22 липня 2020 15:19
3.2 Протоколи, накази.pdf
22 липня 2020 15:19
3.1.1 Опис.PDF
22 липня 2020 15:19
3.1 Статут (оригінал).PDF
22 липня 2020 15:19
3 Повноваження.pdf
22 липня 2020 15:19
2 Довідка по ст.17.pdf
22 липня 2020 15:19
1 Наявнісь облад..pdf

Публічні документи

23 липня 2020 12:16
Електронний підпис
23 липня 2020 12:15
шафа 3.jpg
23 липня 2020 12:15
шафа 2.jpg
23 липня 2020 12:15
шафа 1.jpg
23 липня 2020 12:15
фліпчарт.jpg
23 липня 2020 12:15
тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 12:15
стінка.gif
23 липня 2020 12:15
стілець.jpg
23 липня 2020 12:15
стілець 2.jpg
23 липня 2020 12:15
стіл.jpg
23 липня 2020 12:15
статутні документи.pdf
23 липня 2020 12:15
сертифікати.pdf
23 липня 2020 12:15
Сертифікат СУЯ.pdf
23 липня 2020 12:15
Сертифікат СЕУ.pdf
23 липня 2020 12:14
санпін фліпчарт.pdf
23 липня 2020 12:14
Протокол №35.pdf.(2).P7S
23 липня 2020 12:14
Протокол №35.pdf.(1).P7S
23 липня 2020 12:14
Протокол №35.pdf
23 липня 2020 12:14
пенал.jpg
23 липня 2020 12:14
паспорти виробів.pdf
23 липня 2020 12:14
парта.jpg
23 липня 2020 12:14
Ліцензія.PDF.(2).P7S
23 липня 2020 12:14
Ліцензія.PDF.(1).P7S
23 липня 2020 12:14
Ліцензія.PDF
23 липня 2020 12:14
дошка.jpg
23 липня 2020 12:14
авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРЧИК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРЧИК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ
#3218405635
Рішення скасоване 140 000,00
UAH
23 вересня 2020 13:09
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 181 900,00
UAH
23 вересня 2020 13:09
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА
#3230801869
Рішення скасоване 225 770,00
UAH
23 вересня 2020 13:09
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРЧИК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ
#3218405635
Відхилено 140 000,00
UAH
23 вересня 2020 14:03
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 181 900,00
UAH
23 вересня 2020 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
181 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 14:38
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 14:25
Додаткова угода меблі.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:42
Договір меблі.pdf укладений
06 жовтня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами узгоджена зміна наименування товару
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 181 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 316,67 UAH)