Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні меблі для початкових класів "Нової української школи"
Очікувана вартість
75 900,00 UAH
UA-2020-07-07-003758-a 0006f58dcdb842c8bc72cd21377ba75e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бернадіна Вікторія Юріївна

+380384040979 zosh4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. Валі Котика Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 22987126
Вебсайт: http://szkola.at.ua
Місцезнаходження: 30400, Україна , Хмельницька обл., місто Шепетівка, вулиця Валі Котика 75
Контактна особа: Бернадіна Вікторія Юріївна
+380384040979
zosh4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 13:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 13:59
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:25
Очікувана вартість: 75 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 379,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект №1-Стіл учнівський 1-місний з площадкою і полицею, антисколіозний, регульований по висоті, зр. № 2-4 (28 шт.) та стілець учнівський, Т-подібний регульований по висоті (28 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул.Валі Котика,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект №2-Стіл учнівський 1-місний з площадкою і полицею, антисколіозний, регульований по висоті, зр. № 2-4 (28 шт.) та стілець учнівський, Т-подібний регульований по висоті (28 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул.Валі Котика,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» 60 480,00
UAH з ПДВ
56 999,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лиса Галина Пилипівна 61 600,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець ВУС ВАДИМ МИХАЙЛОВИЧ 70 560,00
UAH з ПДВ
57 721,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вітюк Денис Анатолійович 74 228,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 16:15
Електронний підпис
20 липня 2020 16:13
Електронний підпис
20 липня 2020 16:09
Електронний підпис
20 липня 2020 16:08
6375846 Оновлена цінова.pdf
17 липня 2020 10:53
Електронний підпис
17 липня 2020 10:52
Проект договору.pdf
17 липня 2020 10:52
Технічне завдання.pdf
17 липня 2020 10:52
Сертифікати якості.pdf
17 липня 2020 10:52
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 10:52
Статут.pdf
17 липня 2020 10:52
Протокол №2.pdf
17 липня 2020 10:52
Протокол №1.pdf
17 липня 2020 10:52
Паспорт Кухар.pdf
17 липня 2020 10:52
Договір оренди.pdf
17 липня 2020 10:52
Наказ Директор.pdf
17 липня 2020 10:52
Довідки з банку 10.07.pdf
17 липня 2020 10:52
Довідка щодо ст. 17.pdf
17 липня 2020 10:52
ІПН Кухар.pdf
17 липня 2020 10:52
Довідка про МТБ.pdf
17 липня 2020 10:52
Витяг з ЄДР 30.06.2020.pdf
17 липня 2020 10:52
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2020 10:52
Виписка з ЄДР.pdf
17 липня 2020 10:52
Довідка МВС 08.07.2020.pdf
17 липня 2020 10:52
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 12:36
Електронний підпис
17 липня 2020 11:57
Шепетовка3758.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»

ФОП Лиса Галина Пилипівна

Фізична особа - підприємець ВУС ВАДИМ МИХАЙЛОВИЧ

ФОП Вітюк Денис Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
Переможець 56 999,04
UAH з ПДВ
22 липня 2020 10:46

Документи

22 липня 2020 10:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
56 999,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 10:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 14:18
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:12
дод.уг_5.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 16:07
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:58
дод.уг_4.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:55
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 13:33
дод_3.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 10:05
дод._2.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 13:35
дод.угода меблі.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 13:57
Підписаний контракт зміни до договору
30 липня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникнення об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором на підставі Гарантійного листа №774 від 02.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникнення об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором на підставі Гарантійного листа №964 від 30.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникнення об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникнення об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникнення об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 999,04
UAH (в тому числі ПДВ 9 499,84 UAH)