Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для зони відпочинку
Очікувана вартість
143 488,00 UAH
UA-2020-07-07-003671-b e6ecb84141764842a70760f871c91048
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархоменко Ганна Володимирівна

380635619933 anna@shevkyivlib.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна бібліотека ім.Т.Г.Шевченка для дітей м.Києва
Код ЄДРПОУ: 02224407
Вебсайт: http://www.shevkyivlib.org.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 25А
Контактна особа: Пархоменко Ганна Володимирівна
380635619933
anna@shevkyivlib.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 23:59
Очікувана вартість: 143 488,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 718,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку № 1 даного оголошення та кресленнях, завантажених окремими файлами на сторінці оголошення про Закупівлю. Поставка товару, його монтаж, у тому числі зібраних меблів до терасної дошки, на території Замовника здійснюється матеріально-технічними ресурсами Продавця.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Меблі для зони відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:06
Секція_5.jpg
07 липня 2020 16:06
Секція_4.jpg
07 липня 2020 16:06
Секція_3.jpg
07 липня 2020 16:06
Секція_1.jpg
07 липня 2020 16:04
Mebli-sproschena-tender-2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 09 липня 2020 11:59
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:33
Доброго дня, Також хочемо звернути увагу, якщо Ви хочете фанера вологостійка 15 мм, обшита пластиком, Ви мали на увазі фанеру ламіновану? Відпповідно до ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Просимо надати роз'яснення стосовно даного питання: Якщо ми, як Учасник запропонуємо товар з вологостійкої МДФ плити 18мм кромкованої, чи будете розглядати дану пропозицію, як аналог? Якщо так, то просимо внести у тендерну документацію відповідні зміни. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Аналоги матеріалів, зазначених у Додатку № 1 "Специфікація, технічні вимоги, якісні характеристики предмета закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не розглядаються. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХІМІЧ І.М. 136 200,00
UAH з ПДВ
136 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 12:25
Електронний підпис
15 липня 2020 12:25
копия паспорта.pdf
15 липня 2020 12:25
Копия ИНН.pdf
15 липня 2020 12:25
Додаток 2 цінова.pdf
15 липня 2020 12:25
Додаток 1.pdf
15 липня 2020 12:25
Довідка-пояснення.pdf
15 липня 2020 12:25
Довідка-відомості.pdf
15 липня 2020 12:25
витяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХІМІЧ І.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХІМІЧ І.М.
#2985712186
Переможець 136 200,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 12:05

Документи

20 липня 2020 12:05
Електронний підпис
20 липня 2020 12:04
Електронний підпис
20 липня 2020 11:54
Protokol_14__20-07-2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХІМІЧ І.М.
#2985712186
136 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 12:05
Електронний підпис
20 липня 2020 12:04
Електронний підпис
20 липня 2020 11:54
Protokol_14__20-07-2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 17:26
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 12:40
dogovir_39.pdf укладений
24 липня 2020 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 136 200,00
UAH