Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою алеї почесних поховань.
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-07-07-003656-b ● 9f29de07f430421489b9a8cbad26af4b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний історико-меморіальний Лук`янівський заповідник |
Код ЄДРПОУ: | 23379574 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , Київська обл., Київ, Дорогожицька, 7 |
Контактна особа: |
Купченко Юлія Михайлівна 380444401322 dimlzkiev95@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 15:38 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Послуги з благоустрою алеї почесних поховань відповідно до умов тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою алеї почесних поховань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дорогожицька, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 серпня 2020
—
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються у формі післяоплати протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з моменту завершення надання послуг та підписання акту надання послуг у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 16:14 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
07 липня 2020 16:04 |
Проект договору.docx | |
07 липня 2020 16:04 |
Тендерна документація - послуги з благоустрою алеї почесних поховань (з проектом договору).docx |
07 липня 2020 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
07 липня 2020 16:14 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
|
||||
07 липня 2020 16:04 |
Проект договору.docx
|
||||
07 липня 2020 16:04 |
Тендерна документація - послуги з благоустрою алеї почесних поховань (з проектом договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення стосовно тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2020 14:08
Дата відповіді: 09 липня 2020 18:04
Доброго дня. Відповідно до додатку 1 табл. 1
пункт 2.3. Чи потрібно надавати завірені копії документів якщо в штаті працюють працівники по трудовим договорам.
Пункт 2.4. Звіт 1 ДФ містить ІПН (які є персональними даними), чи буде розглядатись пропозиція учасника якщо ІПН в звіті 1 ДФ буде ретушованим?
Дякуємо!
Відповідь: Питання 1.
У складі тендерної пропозиції необхідно надати всі завірені копії документів згідно з вимогою 2. таблиці 1. додатку 1. до Тендерної документації. У разі наявності працівників, які працюють за трудовими договорами, необхідно надати завірені копії документів, які це підтверджують.
Питання 2.
Так, ІПН у звіті 1ДФ, наданому у складі тендерної пропозиції, можуть бути ретушованими, зважаючи на те, що ІПН є персональними даними працівників.
У складі тендерної пропозиції необхідно надати всі завірені копії документів згідно з вимогою 2. таблиці 1. додатку 1. до Тендерної документації. У разі наявності працівників, які працюють за трудовими договорами, необхідно надати завірені копії документів, які це підтверджують.
Питання 2.
Так, ІПН у звіті 1ДФ, наданому у складі тендерної пропозиції, можуть бути ретушованими, зважаючи на те, що ІПН є персональними даними працівників.
Розгляд тендерних пропозицій
Дата подання: 10 липня 2020 11:05
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:49
Доброго дня. У тендерній документації в додатку 1 ,вказано, що учасник має усі документи (кожну сторінку) завіряти підписом та печаткою ( за наявності) та не повинен відступати від даної форми, додатку 1.
Але даний пункт тендерної документації суперечить статті 22 ч.5 Закону. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Тому, якщо учасник в тендерній пропозиції не завірить окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою чи буде неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами тендерної документації то дана пропозиція не має бути відхилена.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У складі тендерної пропозиції необхідно надати всі документи, завірені підписом та печаткою учасника, згідно з додатком 1. до Тендерної документації.
Процедура закупівлі проводиться відповідно до вимог Закону.
Згідно ч.5 статті 22 Закону, у разі надання учасником документів у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, від учасника не вимагається засвідчення кожної окремої сторінки (сторінок) підписом та печаткою. Звичайно дана пропозиція не буде відхилена.
Процедура закупівлі проводиться відповідно до вимог Закону.
Згідно ч.5 статті 22 Закону, у разі надання учасником документів у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, від учасника не вимагається засвідчення кожної окремої сторінки (сторінок) підписом та печаткою. Звичайно дана пропозиція не буде відхилена.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003656-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва, Код ЄДРПОУ:03359799
Дата подання: 31 липня 2020 10:46
невідповідність тендерної пропозиції учасника та визначення учасника переможцем
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва, як учасник закупівлі: Послуги з благоустрою алеї почесних поховань (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-07-003656-b), хоче звернути увагу замовника на невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС" (ЄДРПОУ 40980748), якого визначено переможцем закупівлі протоколом засідання тендерного комітету Державного історико-меморіального Лук’янівського заповідника (ЄДРПОУ 23379574 адреса: 04112, м. Київ, Дорогожицька, 7) № 7 від 28.07.2020р та переглянути дане рішення.
1) Замовник в тендерній документації затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом № 3 від 17.06.2020р. в додатку 1 таблиця 1 зазначив, що учасник має надати документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам пункту 1.1. та пункту 1.2. Учасник на підтвердження даної вимоги надає довідку № 2007/1-Л від 20 липня 2020 року, де зазначає наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі в якій вказано, що учасник орендує Автокран МАЗ КС-3577, 2004 р.в. та Поливо прибиральний автомобіль ЗИЛ 431412, 2001 р.в.. Також учасник на виконання вимоги п. 1.2, таблиці 1 додатку 1, надає договір № 1503/20/1 про надання послуг від 15 квітня 2020 р. де дані автомобілі не зазначаються, тим самим учасник не надав повного підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до довідки № 2007/1-Л від 20 липня 2020 року, як вимагалось у п. 1.2 додатку 1 таблиці.
2) Учасник на підтвердження вимог п 3.1,3.2, таблиці 1 додатку 1 надає довідку № 2007/3-Л від 20 липня 2020 року, де вказує про досвід виконання аналогічного (их) договору(ів) з Комунальним некомерційним підприємством "Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради" та завантажує два договори: перший договір підряду № 31-40 від 18.04.2019 року та другий договір підряду № 1801 від 30.01.2020 року, який не виконаний тим самим даний договір не відповідає пункту 3.1 де чітко зазначено, що Учасник подає копію аналогічного Договору, який виконаний.
На підтвердження вимоги п 3.3, таблиці 1 додатку 1, завантажує лист відгук до договору підряду № 1801 від 30.01.2020 року, який не виконаний а для договору підряду № 31-40 від 18.04.2019 року не надає лист відгук про належне виконання зазначеного договору.
На підтвердження вимоги п 3.4, таблиці 1 додатку 1, учасник завантажив акт виконаних робіт договору підряду № 31-40 від 18.04.2019 року а до договору підряду № 1801 від 30.01.2020 року не завантажив жодного акту виконання робіт.
Тому, замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника на відповідність пункту 3 таблиці 1 додатку 1, може розглядати тільки договір підряду № 31-40 від 18.04.2019 року, а договір підряду № 1801 від 30.01.2020 року не виконаний.
3) Учасник на підтвердження вимог п 2.4,, таблиці 1 додатку 1 надав довідку 1ДФ за 1 квартал 2020 року але останній звітній період є 2 квартал 2020 року, тим самим учасник не дотримався даної вимоги замовника.
Таким чином враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС" (ЄДРПОУ 40980748), не відповідає вимогам замовника та мала б бути відхилена відповідно до ст.31 ч1п1. учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
В свою чергу повідомляємо Вам, що з метою ефективного захисту прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва, буде діяти відповідно до норм чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
1) Замовник в тендерній документації затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом № 3 від 17.06.2020р. в додатку 1 таблиця 1 зазначив, що учасник має надати документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам пункту 1.1. та пункту 1.2. Учасник на підтвердження даної вимоги надає довідку № 2007/1-Л від 20 липня 2020 року, де зазначає наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі в якій вказано, що учасник орендує Автокран МАЗ КС-3577, 2004 р.в. та Поливо прибиральний автомобіль ЗИЛ 431412, 2001 р.в.. Також учасник на виконання вимоги п. 1.2, таблиці 1 додатку 1, надає договір № 1503/20/1 про надання послуг від 15 квітня 2020 р. де дані автомобілі не зазначаються, тим самим учасник не надав повного підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до довідки № 2007/1-Л від 20 липня 2020 року, як вимагалось у п. 1.2 додатку 1 таблиці.
2) Учасник на підтвердження вимог п 3.1,3.2, таблиці 1 додатку 1 надає довідку № 2007/3-Л від 20 липня 2020 року, де вказує про досвід виконання аналогічного (их) договору(ів) з Комунальним некомерційним підприємством "Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради" та завантажує два договори: перший договір підряду № 31-40 від 18.04.2019 року та другий договір підряду № 1801 від 30.01.2020 року, який не виконаний тим самим даний договір не відповідає пункту 3.1 де чітко зазначено, що Учасник подає копію аналогічного Договору, який виконаний.
На підтвердження вимоги п 3.3, таблиці 1 додатку 1, завантажує лист відгук до договору підряду № 1801 від 30.01.2020 року, який не виконаний а для договору підряду № 31-40 від 18.04.2019 року не надає лист відгук про належне виконання зазначеного договору.
На підтвердження вимоги п 3.4, таблиці 1 додатку 1, учасник завантажив акт виконаних робіт договору підряду № 31-40 від 18.04.2019 року а до договору підряду № 1801 від 30.01.2020 року не завантажив жодного акту виконання робіт.
Тому, замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника на відповідність пункту 3 таблиці 1 додатку 1, може розглядати тільки договір підряду № 31-40 від 18.04.2019 року, а договір підряду № 1801 від 30.01.2020 року не виконаний.
3) Учасник на підтвердження вимог п 2.4,, таблиці 1 додатку 1 надав довідку 1ДФ за 1 квартал 2020 року але останній звітній період є 2 квартал 2020 року, тим самим учасник не дотримався даної вимоги замовника.
Таким чином враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС" (ЄДРПОУ 40980748), не відповідає вимогам замовника та мала б бути відхилена відповідно до ст.31 ч1п1. учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
В свою чергу повідомляємо Вам, що з метою ефективного захисту прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва, буде діяти відповідно до норм чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2020 10:49
На Вашу вимогу від 31.07.2020р. № 077/887-874 щодо закупівлі: Послуги з благоустрою алеї почесних поховань (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-07-003656-b) повідомляємо наступне.
1. Учасник ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» на підтвердження вимоги замовника згідно пункту 1.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації надав довідку № 2007/1-Л від 20 липня 2020 року, де зазначив наявність обладнання, техніки та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. На підтвердження вимоги замовника згідно пункту 1.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав завірені копії документів, що підтверджують наявність в учасника власних машин, механізмів та техніки. Також учасник надав копію договору про надання послуг, де зазначена орендована техніка. Згадані Вами невідповідності щодо двох автомобілів віднесено до технічних помилок та описок.
Учасник виконав вимоги згідно пунктів 1.1, 1.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.
2. На виконання вимоги згідно пунктів 3.1, 3.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав довідку № 2007/3-Л від 20 липня 2020 року, а також копію договору № 31-40 від 18.04.2019р., який є виконаним.
На виконання вимоги згідно пункту 3.3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав лист-відгук щодо надання послуг Комунальному некомерційному підприємству «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» згідно договору підряду №1801 від 30.01.2020р.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно пункту 3.3 від учасника не вимагалося надати лист-відгук щодо надання послуг саме за договором, копія якого була подана на виконання вимоги згідно пунктів 3.1, 3.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації. Крім того, лист-відгук був отриманий від того самого замовника, договір з яким був виконаний у 2019 році (договір № 31-40 від 18.04.2019р.).
Згідно п. 3.4 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав акти виконаних робіт до договору підряду № 31-40 від 18.04.2019р., а також банківські виписки, що підтверджують оплату послуг за даним договором.
Таким чином, учасник ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» у своїй тендерній пропозиції виконав всі кваліфікаційні вимоги згідно пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.
3. Учасник на виконання вимоги згідно пункту 2.4 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації надав копію Звіту 1ДФ за останній звітний період (1 квартал 2020 року).
Термін подання Звіту 1ДФ складає 40 календарних днів, що настають за звітним кварталом. Таким чином, термін подання довідки 1ДФ за 2 квартал 2020 року – 09 серпня 2020 року.
Кінцевий термін подачі пропозицій за закупівлею Послуги з благоустрою алеї почесних поховань (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-07-003656-b) – 22 липня 2020 року. Ймовірно з вищезгаданих причин станом на кінцеву дату подання тендерної пропозиції (22.07.2020р.) учасник не мав можливості надати Звіт 1ДФ за 2 квартал 2020 року.
Учасник ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» виконав вимогу згідно пункту 2.4 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації: надав копію Звіту 1ДФ з підтверджуючим документом за останній звітній період, яка була в наявності станом на 22 липня 2020 року (кінцевий термін подання пропозицій за закупівлею).
Державний історико-меморіальний Лук’янівський заповідник, як замовник, під час проведення закупівель завжди дотримується принципів економії бюджетних коштів. Пропозиція учасника ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» є найбільш економічно вигідною, а також відповідає всім вимогам згідно з тендерною документацією.
1. Учасник ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» на підтвердження вимоги замовника згідно пункту 1.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації надав довідку № 2007/1-Л від 20 липня 2020 року, де зазначив наявність обладнання, техніки та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. На підтвердження вимоги замовника згідно пункту 1.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав завірені копії документів, що підтверджують наявність в учасника власних машин, механізмів та техніки. Також учасник надав копію договору про надання послуг, де зазначена орендована техніка. Згадані Вами невідповідності щодо двох автомобілів віднесено до технічних помилок та описок.
Учасник виконав вимоги згідно пунктів 1.1, 1.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.
2. На виконання вимоги згідно пунктів 3.1, 3.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав довідку № 2007/3-Л від 20 липня 2020 року, а також копію договору № 31-40 від 18.04.2019р., який є виконаним.
На виконання вимоги згідно пункту 3.3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав лист-відгук щодо надання послуг Комунальному некомерційному підприємству «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» згідно договору підряду №1801 від 30.01.2020р.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно пункту 3.3 від учасника не вимагалося надати лист-відгук щодо надання послуг саме за договором, копія якого була подана на виконання вимоги згідно пунктів 3.1, 3.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації. Крім того, лист-відгук був отриманий від того самого замовника, договір з яким був виконаний у 2019 році (договір № 31-40 від 18.04.2019р.).
Згідно п. 3.4 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав акти виконаних робіт до договору підряду № 31-40 від 18.04.2019р., а також банківські виписки, що підтверджують оплату послуг за даним договором.
Таким чином, учасник ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» у своїй тендерній пропозиції виконав всі кваліфікаційні вимоги згідно пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.
3. Учасник на виконання вимоги згідно пункту 2.4 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації надав копію Звіту 1ДФ за останній звітний період (1 квартал 2020 року).
Термін подання Звіту 1ДФ складає 40 календарних днів, що настають за звітним кварталом. Таким чином, термін подання довідки 1ДФ за 2 квартал 2020 року – 09 серпня 2020 року.
Кінцевий термін подачі пропозицій за закупівлею Послуги з благоустрою алеї почесних поховань (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-07-003656-b) – 22 липня 2020 року. Ймовірно з вищезгаданих причин станом на кінцеву дату подання тендерної пропозиції (22.07.2020р.) учасник не мав можливості надати Звіт 1ДФ за 2 квартал 2020 року.
Учасник ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» виконав вимогу згідно пункту 2.4 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації: надав копію Звіту 1ДФ з підтверджуючим документом за останній звітній період, яка була в наявності станом на 22 липня 2020 року (кінцевий термін подання пропозицій за закупівлею).
Державний історико-меморіальний Лук’янівський заповідник, як замовник, під час проведення закупівель завжди дотримується принципів економії бюджетних коштів. Пропозиція учасника ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» є найбільш економічно вигідною, а також відповідає всім вимогам згідно з тендерною документацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС" |
794 058,74
UAH з ПДВ
|
794 058,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва |
958 771,40
UAH з ПДВ
|
958 771,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС" #40980748 |
Переможець |
794 058,74
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 10:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 13:37
|
Звіт про виконання договору про закупівлю 46.pdf | укладений |
29 січня 2021 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 15:16
|
Додаткова угода №2 Благоустрій алеї.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2020 13:03
|
Додакова угода №1 Благоустрій алеї.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 16:59
|
Договір 46.pdf | укладений |
10 серпня 2020 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до пункту 5.1. розділу V. «Надання послуг»» і викласти в такій редакції: 5.1. У зв’язку з несприятливими агротехнічними умовами для викопування та посадки рослин з грудкою землі, в тому числі Туя західна Смарагд (рекордне підвищення температури повітря, посушливе літо, відсутність атмосферних опадів тощо), висадка рослин до закінчення строку надання послуг унеможливлена. Вищезазначені несприятливі умови створюють передумови для значного зменшення відсотку приживлюваності рослин та їх сталого розвитку в подальшому, або їх загибелі, що унеможливлює забезпечення виконання гарантійних зобов’язань згідно умов Договору. З вищезазначених причин строк надання послуг, визначений цим Договором, подовжується до 31.10.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з закінченням бюджетного року ціна договору зменшується на 2 561 грн. 17 коп. (Дві тисячі п’ятсот шістдесят одна гривня 17 копійок) та становить 791 497 грн. 57 коп. (Сімсот дев’яносто одна тисяча чотириста дев’яносто сім гривень 57 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |