Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою алеї почесних поховань.
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-07-07-003656-b 9f29de07f430421489b9a8cbad26af4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Купченко Юлія Михайлівна

380444401322 dimlzkiev95@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний історико-меморіальний Лук`янівський заповідник
Код ЄДРПОУ: 23379574
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Дорогожицька, 7
Контактна особа: Купченко Юлія Михайлівна
380444401322
dimlzkiev95@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 15:38
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Послуги з благоустрою алеї почесних поховань відповідно до умов тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою алеї почесних поховань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дорогожицька, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються у формі післяоплати протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з моменту завершення надання послуг та підписання акту надання послуг у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення стосовно тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2020 14:08
Дата відповіді: 09 липня 2020 18:04
Доброго дня. Відповідно до додатку 1 табл. 1 пункт 2.3. Чи потрібно надавати завірені копії документів якщо в штаті працюють працівники по трудовим договорам. Пункт 2.4. Звіт 1 ДФ містить ІПН (які є персональними даними), чи буде розглядатись пропозиція учасника якщо ІПН в звіті 1 ДФ буде ретушованим? Дякуємо!
Відповідь: Питання 1.
У складі тендерної пропозиції необхідно надати всі завірені копії документів згідно з вимогою 2. таблиці 1. додатку 1. до Тендерної документації. У разі наявності працівників, які працюють за трудовими договорами, необхідно надати завірені копії документів, які це підтверджують.
Питання 2.
Так, ІПН у звіті 1ДФ, наданому у складі тендерної пропозиції, можуть бути ретушованими, зважаючи на те, що ІПН є персональними даними працівників.
Розгляд тендерних пропозицій
Дата подання: 10 липня 2020 11:05
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:49
Доброго дня. У тендерній документації в додатку 1 ,вказано, що учасник має усі документи (кожну сторінку) завіряти підписом та печаткою ( за наявності) та не повинен відступати від даної форми, додатку 1. Але даний пункт тендерної документації суперечить статті 22 ч.5 Закону. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Тому, якщо учасник в тендерній пропозиції не завірить окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою чи буде неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами тендерної документації то дана пропозиція не має бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У складі тендерної пропозиції необхідно надати всі документи, завірені підписом та печаткою учасника, згідно з додатком 1. до Тендерної документації.
Процедура закупівлі проводиться відповідно до вимог Закону.
Згідно ч.5 статті 22 Закону, у разі надання учасником документів у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, від учасника не вимагається засвідчення кожної окремої сторінки (сторінок) підписом та печаткою. Звичайно дана пропозиція не буде відхилена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-003656-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва, Код ЄДРПОУ:03359799
Дата подання: 31 липня 2020 10:46
невідповідність тендерної пропозиції учасника та визначення учасника переможцем
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва, як учасник закупівлі: Послуги з благоустрою алеї почесних поховань (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-07-003656-b), хоче звернути увагу замовника на невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС" (ЄДРПОУ 40980748), якого визначено переможцем закупівлі протоколом засідання тендерного комітету Державного історико-меморіального Лук’янівського заповідника (ЄДРПОУ 23379574 адреса: 04112, м. Київ, Дорогожицька, 7) № 7 від 28.07.2020р та переглянути дане рішення.
1) Замовник в тендерній документації затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом № 3 від 17.06.2020р. в додатку 1 таблиця 1 зазначив, що учасник має надати документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам пункту 1.1. та пункту 1.2. Учасник на підтвердження даної вимоги надає довідку № 2007/1-Л від 20 липня 2020 року, де зазначає наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі в якій вказано, що учасник орендує Автокран МАЗ КС-3577, 2004 р.в. та Поливо прибиральний автомобіль ЗИЛ 431412, 2001 р.в.. Також учасник на виконання вимоги п. 1.2, таблиці 1 додатку 1, надає договір № 1503/20/1 про надання послуг від 15 квітня 2020 р. де дані автомобілі не зазначаються, тим самим учасник не надав повного підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до довідки № 2007/1-Л від 20 липня 2020 року, як вимагалось у п. 1.2 додатку 1 таблиці.
2) Учасник на підтвердження вимог п 3.1,3.2, таблиці 1 додатку 1 надає довідку № 2007/3-Л від 20 липня 2020 року, де вказує про досвід виконання аналогічного (их) договору(ів) з Комунальним некомерційним підприємством "Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради" та завантажує два договори: перший договір підряду № 31-40 від 18.04.2019 року та другий договір підряду № 1801 від 30.01.2020 року, який не виконаний тим самим даний договір не відповідає пункту 3.1 де чітко зазначено, що Учасник подає копію аналогічного Договору, який виконаний.
На підтвердження вимоги п 3.3, таблиці 1 додатку 1, завантажує лист відгук до договору підряду № 1801 від 30.01.2020 року, який не виконаний а для договору підряду № 31-40 від 18.04.2019 року не надає лист відгук про належне виконання зазначеного договору.
На підтвердження вимоги п 3.4, таблиці 1 додатку 1, учасник завантажив акт виконаних робіт договору підряду № 31-40 від 18.04.2019 року а до договору підряду № 1801 від 30.01.2020 року не завантажив жодного акту виконання робіт.
Тому, замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника на відповідність пункту 3 таблиці 1 додатку 1, може розглядати тільки договір підряду № 31-40 від 18.04.2019 року, а договір підряду № 1801 від 30.01.2020 року не виконаний.
3) Учасник на підтвердження вимог п 2.4,, таблиці 1 додатку 1 надав довідку 1ДФ за 1 квартал 2020 року але останній звітній період є 2 квартал 2020 року, тим самим учасник не дотримався даної вимоги замовника.
Таким чином враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС" (ЄДРПОУ 40980748), не відповідає вимогам замовника та мала б бути відхилена відповідно до ст.31 ч1п1. учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.

В свою чергу повідомляємо Вам, що з метою ефективного захисту прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва, буде діяти відповідно до норм чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2020 10:49
На Вашу вимогу від 31.07.2020р. № 077/887-874 щодо закупівлі: Послуги з благоустрою алеї почесних поховань (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-07-003656-b) повідомляємо наступне.
1. Учасник ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» на підтвердження вимоги замовника згідно пункту 1.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації надав довідку № 2007/1-Л від 20 липня 2020 року, де зазначив наявність обладнання, техніки та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. На підтвердження вимоги замовника згідно пункту 1.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав завірені копії документів, що підтверджують наявність в учасника власних машин, механізмів та техніки. Також учасник надав копію договору про надання послуг, де зазначена орендована техніка. Згадані Вами невідповідності щодо двох автомобілів віднесено до технічних помилок та описок.
Учасник виконав вимоги згідно пунктів 1.1, 1.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.
2. На виконання вимоги згідно пунктів 3.1, 3.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав довідку № 2007/3-Л від 20 липня 2020 року, а також копію договору № 31-40 від 18.04.2019р., який є виконаним.
На виконання вимоги згідно пункту 3.3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав лист-відгук щодо надання послуг Комунальному некомерційному підприємству «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» згідно договору підряду №1801 від 30.01.2020р.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно пункту 3.3 від учасника не вимагалося надати лист-відгук щодо надання послуг саме за договором, копія якого була подана на виконання вимоги згідно пунктів 3.1, 3.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації. Крім того, лист-відгук був отриманий від того самого замовника, договір з яким був виконаний у 2019 році (договір № 31-40 від 18.04.2019р.).
Згідно п. 3.4 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав акти виконаних робіт до договору підряду № 31-40 від 18.04.2019р., а також банківські виписки, що підтверджують оплату послуг за даним договором.
Таким чином, учасник ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» у своїй тендерній пропозиції виконав всі кваліфікаційні вимоги згідно пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.
3. Учасник на виконання вимоги згідно пункту 2.4 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації надав копію Звіту 1ДФ за останній звітний період (1 квартал 2020 року).
Термін подання Звіту 1ДФ складає 40 календарних днів, що настають за звітним кварталом. Таким чином, термін подання довідки 1ДФ за 2 квартал 2020 року – 09 серпня 2020 року.
Кінцевий термін подачі пропозицій за закупівлею Послуги з благоустрою алеї почесних поховань (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-07-003656-b) – 22 липня 2020 року. Ймовірно з вищезгаданих причин станом на кінцеву дату подання тендерної пропозиції (22.07.2020р.) учасник не мав можливості надати Звіт 1ДФ за 2 квартал 2020 року.
Учасник ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» виконав вимогу згідно пункту 2.4 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації: надав копію Звіту 1ДФ з підтверджуючим документом за останній звітній період, яка була в наявності станом на 22 липня 2020 року (кінцевий термін подання пропозицій за закупівлею).
Державний історико-меморіальний Лук’янівський заповідник, як замовник, під час проведення закупівель завжди дотримується принципів економії бюджетних коштів. Пропозиція учасника ТОВ «ГРІН БУД СЕРВІС» є найбільш економічно вигідною, а також відповідає всім вимогам згідно з тендерною документацією.

Документи подані скаржником

31 липня 2020 10:46
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС" 794 058,74
UAH з ПДВ
794 058,74
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва 958 771,40
UAH з ПДВ
958 771,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 14:47
Електронний підпис
29 липня 2020 14:45
Стаття 17.2.pdf
29 липня 2020 14:45
Довідка корупція.pdf
27 липня 2020 10:15
1 ДФ + квитанція.pdf
21 липня 2020 21:18
Електронний підпис
21 липня 2020 21:17
Штатний розпис.pdf
21 липня 2020 21:17
ЦПХ.pdf
21 липня 2020 21:17
Фінзвітність, баланс.pdf
21 липня 2020 21:17
Техпаспорт Фіат.pdf
21 липня 2020 21:17
Техпаспорт Субару.pdf
21 липня 2020 21:17
Технічне завдання.pdf
21 липня 2020 21:17
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 21:17
Статут.pdf
21 липня 2020 21:17
Стаття 17 Закону.pdf
21 липня 2020 21:17
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 липня 2020 21:17
Лист-відгук.pdf
21 липня 2020 21:17
Дозвіл.pdf
21 липня 2020 21:17
Договір.pdf
21 липня 2020 21:17
Довідка Працівники.pdf
21 липня 2020 21:17
Витяг ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2020 21:17
1 ДФ.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 15:32
Електронний підпис
22 липня 2020 15:23
Інші довідки.rar
22 липня 2020 15:23
Наявність договору.rar
22 липня 2020 15:23
Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС"

Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС"
#40980748
Переможець 794 058,74
UAH з ПДВ
28 липня 2020 10:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 10:04

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до розділу 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно п. 2.4. розділу 2. таблиці 1. Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати копію Звіту 1ДФ за останній звітний період з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом ДФС. (Наприклад: копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді за останній звітній період (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства)). Учасник виконав вимогу, надав довідку 1ДФ, але відсутнім є підтверджуючий документ про прийняття даного звіту відповідним органом ДФС. Просимо усунути цю невідповідність.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІН БУД СЕРВІС"
#40980748
794 058,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:37
Звіт про виконання договору про закупівлю 46.pdf укладений
29 січня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 15:16
Додаткова угода №2 Благоустрій алеї.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:14
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 13:03
Додакова угода №1 Благоустрій алеї.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:59
Договір 46.pdf укладений
10 серпня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 5.1. розділу V. «Надання послуг»» і викласти в такій редакції: 5.1. У зв’язку з несприятливими агротехнічними умовами для викопування та посадки рослин з грудкою землі, в тому числі Туя західна Смарагд (рекордне підвищення температури повітря, посушливе літо, відсутність атмосферних опадів тощо), висадка рослин до закінчення строку надання послуг унеможливлена. Вищезазначені несприятливі умови створюють передумови для значного зменшення відсотку приживлюваності рослин та їх сталого розвитку в подальшому, або їх загибелі, що унеможливлює забезпечення виконання гарантійних зобов’язань згідно умов Договору. З вищезазначених причин строк надання послуг, визначений цим Договором, подовжується до 31.10.2020р.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінченням бюджетного року ціна договору зменшується на 2 561 грн. 17 коп. (Дві тисячі п’ятсот шістдесят одна гривня 17 копійок) та становить 791 497 грн. 57 коп. (Сімсот дев’яносто одна тисяча чотириста дев’яносто сім гривень 57 копійок).
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 791 497,57
UAH (в тому числі ПДВ 131 916,26 UAH)