Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги Інтернет
Очікувана вартість
1 500,00 UAH
UA-2020-07-07-003631-b 39e1cdddc86b4b17818f75eef6acb251
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Вебсайт: http://sumdu.edu.ua
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
 для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
 для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
 для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
 для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 місяць
Послуги Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17, кімната №226 (серверна)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:04
Технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
07 липня 2020 16:03
Проєкт договору про закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ" 1 500,00
UAH з ПДВ
1 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ"
#31066353
Переможець 1 500,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 14:00

Документи

20 липня 2020 13:59
Електронний підпис
20 липня 2020 13:57
Протокол_№6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ"
#31066353
1 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 13:59
Електронний підпис
20 липня 2020 13:57
Протокол_№6.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 13:43
ДУ_№2_від_24.11.2020_до_дог_№ПД-1322-20.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 13:41
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 11:32
Договір 28.08.pdf укладений
28 липня 2020 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціну в договорі про закупівлю та викласти в наступній редакції пункт 3.1. Договору: «3.1. Сума договору становить 1 400,00 грн. (одна тисяча чотириста грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% 233,33 грн. та може змінюватись залежно від фінансування видатків та реальної потреби в Послугах. Щомісячна абонентська плата за надані Послуги становить: - в серпні – жовтні – 300,00 грн./місяць, в т.ч. ПДВ 20% 50,00 грн., - в листопаді – грудні – 250,00 грн./місяць, в т.ч. ПДВ 20% 41,67 грн.»
Номер договору про закупівлю: ПД-1322/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 233,33 UAH)