Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне пальне для бункерування плавзасобів
Очікувана вартість
3 327 000,00 UAH
UA-2020-07-07-003620-c ● 7e957caec0ef4e9d862dbc14caafb441
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Держгідрографія" |
Код ЄДРПОУ: | 21720000 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26 |
Контактна особа: |
Дмитро Липовий +380503052833 lypovyy.d@hydro.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 3 327 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 635,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 99810 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Дизельне пальне для бункерування плавзасобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 4.2.1. Розрахунки проводяться Замовником за фактично поставлену партію Товару протягом 120 (ста двадцяти) банківських днів з моменту затвердження Замовником Акта виконання заявки на поставку партії товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, за умови виконання Постачальником вимог пп. 6.3.5–6.3.7 Договору. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2020 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 15:29 |
22-07.01_Протокол_зміни в ТД_Бункерування.docx | |
22 липня 2020 15:29 |
ТД_бункерування 22.07.2020.docx |
22 липня 2020 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2020 15:29 |
22-07.01_Протокол_зміни в ТД_Бункерування.docx
|
|||
22 липня 2020 15:29 |
ТД_бункерування 22.07.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація містить умови,що свідчать про порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 08 липня 2020 13:07
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:13
В порушення вимог Закону тендерна документація містить дискримінаційні вимоги: учасник має надати копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі та/або ліцензії на право зберігання пального (п.4 ч.7). Відповідно до ЗУ "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним, як за наявності місць оптової торгівлі, так і за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Надаючи перевагу окремим учасникам, які мають ліцензію за наявності місць оптової торгівлі (зберігання) ви прямо обмежуєте участь тих, хто має інший ЗАКОНОДАВЧО визначений вид ліцензії. Тому просимо виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації і не порушувати Закону. У випадку, ящо ви не змінити вимоги тендерної документації, будемо змушені звернутися зі скаргою до Колегії АКУ, що призведе до затягування процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник дякую за увагу до процедури закупівлі, щодо порушеного Вами питання інформую про наступне.
Відповідно до п. 31 ч.1. ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік того, що має містити тендерна документація наведено у ч. 2 ст. 22 Закону. В той же час, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Повідомляємо Вас, що з 01 липня 2019 року набули чинності зміни до Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального” щодо запровадження обов’язкового ліцензування для суб’єктів господарювання, які здійснюють оптову / роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального.
Відповідно до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального”, оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.
Враховуючи, що дана закупівля являється оптовою, з метою підтвердження наявності товару у учасника, Замовник вважає за необхідне отримати в складі тендерної пропозиції учасника ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі та/або ліцензії на право зберігання пального.
Згідно преамбули до Закону України «Про публічні закупівлі» його метою є забезпечення потреб держави та територіальних громад, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до визначеної мети Закону кожен замовник закупівель товарів (робіт, послуг) за бюджетні кошти має, у першу чергу, дбати про безпеку участі у господарських стосунках із суб’єктами підприємництва, піклуватися як про економічну доцільність придбання товару (укладення договору за найнижчою ціною), так і про гарантії фактичного виконання переможцем торгів укладеного договору.
Діяльність у сфері обігу пального відповідно до Закону України № 481/95-ВР від 19.12.95 р. (зі змінами та доповненнями) передбачає її ліцензування; зокрема розрізняються ліцензії на право виробництва, зберігання, роздрібної торгівлі пальним, а також 2 окремих вида ліцензії на право оптової торгівлі пальним: за наявності місця оптової торгівлі та за відсутності місця оптової торгівлі. Окрім останнього виду ліцензії, всі інші беззаперечно підтверджують наявність матеріально-технічної бази у суб’єкта господарювання, що необхідна для фактичного здійснення діяльності: для виробництва – нафтопереробний завод, для зберігання – нафтобаза, для роздрібної торгівлі – автозаправна станція, для оптової торгівлі із місцем торгівлі – теж нафтобаза, що представляє собою резервуарний парк за певною адресою, зареєстрований як акцизний склад, обладнаний відповідно до вимог Податкового кодексу України лічильниками, і на якому фіскальні органи мають змогу здійснювати контроль за діяльністю суб’єкта господарювання.
Як бачимо, ліцензія на право оптової торгівлі пальним за наявності місця торгівлі, більш достовірно підтверджує, що учасник має матеріально-технічну базу, здійснює діяльність на постійній основі, має переваги та певну ступінь незалежності на ринку (не залежить від виробника або зберігача, а самостійно регулює відвантаження товару, забезпечує та контролює його кількість і якість). При цьому, суб’єкт господарювання, що має ліцензію на оптову торгівлю пальним за відсутності місць торгівлі, навпроти – повністю залежить від добросовісності своїх постачальників (які не будуть стороною нашого договору і не відповідатимуть за його порушення щодо строків поставки, кількості, якості тощо), не має можливості створення запасу товару на випадок непередбачуваних обставин.
Слід відзначити, що вимоги, викладені в документації, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни, а також є способом підтвердження учасником спроможності на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі у складі тендерної пропозиції, та наявності у учасника матеріально-технічної бази.Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
Нагадуємо, що джерело фінансування даної закупівлі є державні бюджетні кошти, використання яких строго контролюється законодавством та різними контролюючими та правоохоронними органами.
Вимогами ч.2 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Надання такої ліцензії вже від учасника перед укладанням договору є обов’язковим.
З огляду на вищезазначене, вимога про надання учасником копії ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі та/або ліцензії на право зберігання пальногоне є дискримінаційною, а є вжиттям належних заходів для забезпечення безпеки майбутнього договору.
Відповідно до п. 31 ч.1. ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік того, що має містити тендерна документація наведено у ч. 2 ст. 22 Закону. В той же час, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Повідомляємо Вас, що з 01 липня 2019 року набули чинності зміни до Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального” щодо запровадження обов’язкового ліцензування для суб’єктів господарювання, які здійснюють оптову / роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального.
Відповідно до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального”, оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.
Враховуючи, що дана закупівля являється оптовою, з метою підтвердження наявності товару у учасника, Замовник вважає за необхідне отримати в складі тендерної пропозиції учасника ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі та/або ліцензії на право зберігання пального.
Згідно преамбули до Закону України «Про публічні закупівлі» його метою є забезпечення потреб держави та територіальних громад, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до визначеної мети Закону кожен замовник закупівель товарів (робіт, послуг) за бюджетні кошти має, у першу чергу, дбати про безпеку участі у господарських стосунках із суб’єктами підприємництва, піклуватися як про економічну доцільність придбання товару (укладення договору за найнижчою ціною), так і про гарантії фактичного виконання переможцем торгів укладеного договору.
Діяльність у сфері обігу пального відповідно до Закону України № 481/95-ВР від 19.12.95 р. (зі змінами та доповненнями) передбачає її ліцензування; зокрема розрізняються ліцензії на право виробництва, зберігання, роздрібної торгівлі пальним, а також 2 окремих вида ліцензії на право оптової торгівлі пальним: за наявності місця оптової торгівлі та за відсутності місця оптової торгівлі. Окрім останнього виду ліцензії, всі інші беззаперечно підтверджують наявність матеріально-технічної бази у суб’єкта господарювання, що необхідна для фактичного здійснення діяльності: для виробництва – нафтопереробний завод, для зберігання – нафтобаза, для роздрібної торгівлі – автозаправна станція, для оптової торгівлі із місцем торгівлі – теж нафтобаза, що представляє собою резервуарний парк за певною адресою, зареєстрований як акцизний склад, обладнаний відповідно до вимог Податкового кодексу України лічильниками, і на якому фіскальні органи мають змогу здійснювати контроль за діяльністю суб’єкта господарювання.
Як бачимо, ліцензія на право оптової торгівлі пальним за наявності місця торгівлі, більш достовірно підтверджує, що учасник має матеріально-технічну базу, здійснює діяльність на постійній основі, має переваги та певну ступінь незалежності на ринку (не залежить від виробника або зберігача, а самостійно регулює відвантаження товару, забезпечує та контролює його кількість і якість). При цьому, суб’єкт господарювання, що має ліцензію на оптову торгівлю пальним за відсутності місць торгівлі, навпроти – повністю залежить від добросовісності своїх постачальників (які не будуть стороною нашого договору і не відповідатимуть за його порушення щодо строків поставки, кількості, якості тощо), не має можливості створення запасу товару на випадок непередбачуваних обставин.
Слід відзначити, що вимоги, викладені в документації, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни, а також є способом підтвердження учасником спроможності на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі у складі тендерної пропозиції, та наявності у учасника матеріально-технічної бази.Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
Нагадуємо, що джерело фінансування даної закупівлі є державні бюджетні кошти, використання яких строго контролюється законодавством та різними контролюючими та правоохоронними органами.
Вимогами ч.2 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Надання такої ліцензії вже від учасника перед укладанням договору є обов’язковим.
З огляду на вищезазначене, вимога про надання учасником копії ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі та/або ліцензії на право зберігання пальногоне є дискримінаційною, а є вжиттям належних заходів для забезпечення безпеки майбутнього договору.
Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі" при складанні тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2020 13:09
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:11
Предметом закупівлі є товар. Тому просимо привести п.8 "Вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвионавця" до вимог Закону та виключити вказану інформацію
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання. В свою чергу можу заначити, що тендерна документація є типовою, для виконання п.8 ви можете прикріпити довідку в довільній формі про те що субпідрядники залучатися до постачання товару не будуть.
Свідоме порушення Замовником Закону
Дата подання: 09 липня 2020 15:01
Дата відповіді: 10 липня 2020 12:41
У відповіді на питання щодо наявної дискримінаційної вимоги ви погоджуєтеся з даним: "З огляду на вищезазначене, вимога про надання учасником копії ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі та/або ліцензії на право зберігання пальногоне є дискримінаційною, а є вжиттям належних заходів для забезпечення безпеки майбутнього договору". Отже, Ви усвідомлюєте, що наразі порушили мету, статті 5 та 22 Закону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник це технічна помилка в тексті
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САН ОЙЛ ТРЕЙДІНГ" #40511614 |
Переможець |
3 326 400,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:07
|
САН ОЙЛ ТРЕЙДІНГ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 13:27
|
Договір №83-20 (Дизельне пальне для бункерування плавзасобів)pdf.pdf | укладений |
13 серпня 2020 13:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору до 2465714 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 83/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 до договору 83/20 від 13.08.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |