Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерела безперебійного живлення
Uninterrupted power supplies
Очікувана вартість
107 127,15 UAH
UA-2020-07-07-003343-a e94e90c13bb44996b9f3b38529483c92
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошанюк Наталія Романовна

+380487526130 natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Волошанюк Наталія Романовна
+380487526130
natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Бондаренко Олександр Михайлович
+380487507554
Oleksandr.Bondarenko@pf.uspa.gov.ua
Волошанюк Наталія Романівна
+380487526130
Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
National ID: 38728549
Contact point: Moshun Natalia Volodymyrivna
+380487526130
natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua
Additional contacts: Bondarenko Oleksandr Mihailovich
+380487507554
Oleksandr.Bondarenko@pf.uspa.gov.ua
Voloshaniuk Nataliia Romanivna
+380487526130
Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 15:05
Очікувана вартість: 107 127,15 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 071,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 07 липня 2020 12:27
Enquiries until: 04 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 10 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 серпня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 107 127 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 071 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) - 38728549
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: товари.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Комп’ютерне обладнання за кодом ДК021:2015 – 30230000-0 Джерела безперебійного живлення.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 26 шт.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 107 127,15 грн. без ПДВ /128 552,58 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.08.2020 о 15:00 год.
12. Умови оплати: по факту, протягом 15 банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар на підставі отриманого Покупцем рахунку від Постачальника.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 14.08.2020 о 15:00.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 %.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Goods.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Computer-related equipment under code DK 021:2015 - 30230000-0
Uninterrupted power supplies.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: 26 pcs.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services:
11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481, warehouse Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 107 127,15 excluding VAT/UAH 128 552,58 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 14.08.2020 at 3:00 p.m.
12. Payment term: In fact, within 15 banking days from the date of signing the disbursement bill of lading for the Goods on the basis of the invoice received by the Buyer from the Supplier.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 14.08.2020 at 3:00 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 1 %.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт.
Джерело безперебійного живлення APC Back-UPS 850VA (BE850G2-RS) (або еквівалент) (код ДК 021:2015-30237280-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) МП Південний)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Uninterrupted power supply APC Back-UPS 850VA (BE850G2-RS) (or an equivalent) (code DK021-2015-30237280-5)
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія по факту, протягом 15 банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар на підставі отриманого Покупцем рахунку від Постачальника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2020
UA-2020-07-07-003343-ae94e90c13bb44996b9f3b38529483c92
Найменування закупівельника: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження закупівельника: 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Технотрейд С" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Неолоджик" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 11:21

Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 13:22
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:22
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:15
скан2.rar
12 серпня 2020 13:15
скан1.rar
12 серпня 2020 13:15
скан.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-07-07-003343-а) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 Джерела безперебійного живлення. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Неолоджик» (ТОВ «Неолоджик»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1.- по п.п. 1.1.1 п. 1.1 ч.1: учасником процедури закупівлі ТОВ «Неолоджик» було надано у складі його тендерної пропозиції довідку від 03.08.2020 № 01/08 «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», але в зазначеній довідці відсутня інформація щодо залучених транспортних засобів, а саме: не зазначено місцезнаходження суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. у довідці від 03.08.2020 № 01/08 «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі» вказати місцезнаходження суб’єкта господарювання, з яким укладений договір оренди. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 10:59
МВС Швець.pdf
22 вересня 2020 10:59
Довідка ст. 17.pdf
13 серпня 2020 16:20
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:20
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:05
Довідка код доступу.pdf
13 серпня 2020 16:05
Довідка підтприємства.pdf
13 серпня 2020 16:05
Авторизаційний лист.pdf
13 серпня 2020 16:05
Витяг 13.03.2020.pdf
13 серпня 2020 16:05
Протокол №15.pdf
13 серпня 2020 16:05
Додаток1.pdf
13 серпня 2020 16:05
Витяг з реестру.pdf
13 серпня 2020 16:05
Виписка ТОВ Неолоджик.pdf
13 серпня 2020 16:05
Фін звіт 2019 річний.pdf
13 серпня 2020 16:05
ISO висновок декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Технотрейд С"

ТОВ "Неолоджик"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Неолоджик" 105 833,00
UAH
105 833,00
UAH
Документи
ТОВ "Технотрейд С" 107 082,30
UAH
107 082,30
UAH
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 10:59
МВС Швець.pdf
22 вересня 2020 10:59
Довідка ст. 17.pdf
13 серпня 2020 16:20
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:20
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:05
Довідка код доступу.pdf
13 серпня 2020 16:05
Довідка підтприємства.pdf
13 серпня 2020 16:05
Авторизаційний лист.pdf
13 серпня 2020 16:05
Витяг 13.03.2020.pdf
13 серпня 2020 16:05
Протокол №15.pdf
13 серпня 2020 16:05
Додаток1.pdf
13 серпня 2020 16:05
Витяг з реестру.pdf
13 серпня 2020 16:05
Виписка ТОВ Неолоджик.pdf
13 серпня 2020 16:05
Фін звіт 2019 річний.pdf
13 серпня 2020 16:05
ISO висновок декларація.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 13:22
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:22
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:15
скан2.rar
12 серпня 2020 13:15
скан1.rar
12 серпня 2020 13:15
скан.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Неолоджик"

ТОВ "Технотрейд С"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Неолоджик"
#30646553
105 833,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 09:37
звіт про виконання договору про закупівлю 187-В-ПВФ-20 від 05.10.2020.docx укладений
23 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 15:25
187-В-ПВФ-20 від 05.10.2020 ТОВ НЕОЛОДЖИК.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:05
звіт про результати проведення закупівлі.docx укладений
05 жовтня 2020 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 126 999,60
UAH (в тому числі ПДВ 21 166,60 UAH)