Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
3 220 000,00 UAH
UA-2020-07-07-003328-c 81f188778f1945d2ba6e138ab18d8196
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Купцова

+380954362884 marinkaosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02142690
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 20
Контактна особа: Катерина Купцова
+380954362884
marinkaosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 14:17
Очікувана вартість: 3 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
505 тонни
вугілля кам'яне марки ДГР (0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
175 тонни
вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
70 тонни
вугілля кам'яне ДГ (25-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
100 тонни
вугілля кам'яне ДГ (20-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:14
Зміни 29.07.20.pdf
29 липня 2020 11:14
ТД вугіля-зміни 29.07.20.pdf
29 липня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:14
Зміни 29.07.20.pdf
23 липня 2020 14:52
Зміни 23.07.2020.pdf
13 липня 2020 14:58
Зміни.pdf
29 липня 2020 11:14
ТД вугіля-зміни 29.07.20.pdf
23 липня 2020 14:36
ТД вугіля-зміни 23.07.20.pdf
13 липня 2020 14:58
ТД вугіля-зміни.pdf
07 липня 2020 15:12
ТД вугіля.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримынацыйна вимога
Дата подання: 10 липня 2020 14:33
Дата відповіді: 15 липня 2020 14:39
Згідно з умовами тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники надають діючий дозвіл від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній, гірничорудній, нерудній промисловості, що виданий на ім’я виробника, який має договірні відносини із учасником або постачальником учасника, або учасник сам э виробником. Використання такого Дозволу від Держпраці України учасником процедури закупівлі повинно бути підтверджено довідкою з посиланням на ідентифікатор закупівлі або даного замовника торгів/або листом виробника, якому такий дозвіл видано. Вказана умова є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників тільки тими, які можуть надати вищевказаний дозвіл та ставить в залежність учасників торгів від виробника, що є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації. Крім того, просимо пояснити, для чого вказаний вище дозвіл необхідно замовнику? Адже в попередні року такої вимоги не було і замовник успішно закуповував вугілля. Вказана вище вимога може вказувати на корупційні дії з боку уповноваженої особи замовника. У разі, якщо вказана вимога не буде скасована, вимушені будемо звертатися в антикорупційні органи для надання оцінки дій уповноваженої особи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником встановлено вимогу щодо надання Дозволу виданого Державною службою з питань праці задля того щоб бути впевненим, що вугілля, яке пропонується до постачання має легальне походження та вироблене виробником в якого є всі необхідні документи дозвільного та технічного характеру для виробництва предмету закупівлі. І саме при виробництві «товару» і потрібен вищезазначений документ, без якого жодний виробник не має право розпочинати свою діяльність щодо переробки/сортування/збагачення/видобування вугілля. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки здійснюється на підставі дозволу Держпраці. Відповідно до Додатку 3 Порядку, гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях (тобто обладнання, яке необхідне для виробництва вугілля) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Отже, виробник вугілля зобов’язаний мати такий дозвіл, а його відсутність означає, що виробництво вугілля здійснюється незаконно. Якщо учасник не має прямого договору із виробником, він може звернутися до постачальника із проханням надати відповідні документи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 07 липня 2020 17:43
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
замовником оголошено закупівлю на три марки вугілля, одна з яких ДГР 0-200
Вугілля ДГР 0-200 відсутнє в ДСТУ 7146:2010
Вимагаємо надати пояснення стосовно того на підставі яких ДСТУ замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме зольність, вологість, сірка, нижча теплота згоряння
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 14:34
Шановний учаснику! Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язок визначення предмету закупівлі покладається на Замовника закупівлі: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;» Наказом МЕРТУ 454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначено: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.». Додатково листом МЕРТУ «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» від 07.02.2017 р. № 3302- 06/3816-06 проінформовано, про порядок визначення предмета закупівлі. При цьому, замовник закупівлі самостійно та з урахуванням власної потреби визначає конкретну назву до предмета закупівлі (марку вугілля тощо). Замовником закупівлі з неухильним дотриманням умов закупівлі визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо, а також сформованої специфікацію товару, у вигляді наступної продукції: «Вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), ДГ (13-100), ДГ (25-100)». Замовник закупівлі формує специфікацію із тими марками вугілля, що максимально підходять під його потребу, характеристики котлів та обсягу фінансових асигнувань. За вибір конкретної продукції (конкретної марки вугілля) відповідає Замовник закупівлі, оскільки, саме Замовнику закупівлі надано право визначити, що безпосередньо необхідно закупити. Відтак, учасники закупівлі повинні пропонувати саме товар, що передбачений тендерною документацією. При цьому, технічні, якісні характеристики можуть бути вищими за мінімальні вимоги встановлені у тендерній документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 07 липня 2020 17:45
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
замовником оголошено закупівлю на три марки вугілля, одна з яких ДГР 0-200
Вимагаємо надати пояснення стосовно того, на підставі яких нормативно-правових актів замовником встановлено та визначено факт того, що вугілля ДГР 0-200 можна використовувати для побутових потреб
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 14:35
Шановний учаснику! Дякуємо, що проявили інтерес до нашої закупівлі! Основним державним стандартом на вугілля в Україні є ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит». На цей стандарт посилаються при оформленні сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, якій надається на кожну партію вугілля. Зазначений ДСТУ 3472:2015 встановлює класифікацію вугілля за марками на підставі загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Також повідомляємо, що відповідно до ДСТУ 4083:2012 «Вугілля кам’яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях. Технічні умови» поширюються на кам’яне вугілля, антрацит, що використовуються для спалювання на теплових електростанціях. Котельні що експлуатуються в установах Відділу освіти Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області, за функціональм призначенням є опалювальними котельнями, які надають послуги з опалення та гарячого водопостачання учням та персоналу закладів освіти, а спалювання палива здійснюється у слоєвих топках. Якість вугілля і продуктів збагачення визначається його фізичними та хімічними властивостями, зокрема виходом легких речовин, питомою теплотою згорання, вологістю, зольністю і вмістом сірки. В результаті збагачення вугілля його зольність, вміст сірки можуть бути значно зниженні і доведенні до кондиції що задовольняють відповідних споживачів. Стандартом передбачено використання для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6—100 мм) — ГОСТ 19242. Враховуючи вище викладене у тендерній документації викладені технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до чинних нормативних актів та характеристики обладнання
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 08 липня 2020 15:03
Незаконна вимога
Відгук повинен бути датований не раніше 5 днів від закінчення приймо пропозицій до цієї закупівлі.
Шанрвний Замовнику. ввдповідно до яконо нормативно-правового акту Вами встановлено дану вимогу? Як даа видача відгуку впливає на ціну товару чи на стан виконання догову? Чому ви встановлюєте вимогу до документу щодо строку видачі документа який видається не самим учасником, а надання чи не надання такого документу залежить від волі третьої особи. Крім того, просимо пояснити що таке відгук? та у якому нормативно-правовому акті визначення це поняття та визначено документом "відгук"? Яким нормативно-правовим актом визначено термін дії такого документа?
Зазначаємо. що АМКУ визнає дискримінаційними вимоги щодо дати видачі документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2020 14:47
Доброго дня, шановний Участнику! Уповноваженою особою прийняте рішення внести зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 08 липня 2020 15:32
Незаконні вимоги
Вимога ТД: 2.6. Довідку про наявність вугілля на складі із зазначенням його місцезнаходження. На підставі якого нормативно-правовго акту вами встановлено цю вимогу? Чи учасники можуть не мати в наявності вугілля камяне, що є предметом закупівлі? Якщо ні, то просимо надати нормативно правове обгрнтування даній вимозі, зокрема на підставі чого учасник повинен мати на складі у наявності вугілля, що необхідно Вам?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:48
Шановний учаснику, дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Вимога щодо надання у складі пропозиції довідки про наявність вугілля на складі встановлена з метою підтвердження можливості постачання запропонованого вугілля та стосується без винятку усіх учасників, тому не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 08 липня 2020 15:32
Вимоги ТД,
Вимога ТД: 2.7. У разі наявності вугілля на складі необхідно надати оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань та сертифікату якості на кожну марку заявленого вугілля, виданого лабораторією на ім’я учасника торгів із зазначенням показників зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива, виходу летких речовин та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива, а також надати акти відбору проб, складені згідно з ДСТУ 4096-2002 за підписом посадової особи лабораторії, яка здійснювала відбір проб разом з актом про надання відповідних послуг.
2.8. Договір з незалежною лабораторією та копію атестата акредитації, яка видала протокол випробувань, завірений мокрою печаткою лабораторії.

А якщо не має в наявності? такі документи не подаються у складі тендерної пропозиції, зокрема і договір з лабораторією? Тоді внесіть зміни, щоб було чітко прописано що надається обовязково, а що ні!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:49
Шановний учаснику!Керуючись пунктом 4 Статті 22 Закону замовник у тендерній документації має право зазначити відомості стосовно протоколів випробувань, сертифікатів якості що підтверджують відповідність предмету закупівлі встановленим замовником вимогам. Вимога щодо надання у складі пропозиції протоколів випробувань та сертифікату якості із зазначенням зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива, виходу летких речовин та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива встановлена з метою недопущення погіршення якості вугілля шляхом додавання домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики вугілля. Для достовірного відображення характеристик вугілля необхідно проведення лабораторних досліджень яке здійснюється шляхом відбору проб з вугілля котре є в наявності. Якщо вугілля не має в наявності то отримання вище зазначених документів не можливо учасником. Також повідомляємо що дана вимога стосується без винятку усіх учасників, тому не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 08 липня 2020 15:34
необгрунтована вимога
Вимога ТД: 2.9 Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля, що накуповується замовником в цих торгах, виданий Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист
(листи) від власника (власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер(номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатору закупівлі в електронній системі закупівель.
Просимо надати обгрунтування вказаної вимоги та зазначити інформацію щодо наступного: на відповідність яким характеристикам до предмету закупівлі встановлено вимогу надання висновку СЕС? Просимо зазначити конткрені показники та вимоги тендерної документації(керуючись ч. 5 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:50
Доброго дня, шановний Учаснику! Предмет закупівлі тверде паливо (вугілля кам`яне) закуповуються для закладів освіти Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області. Для підтвердження безпечності використання вугілля у закладах освіти та відповідності діючого санітарного законодавства України встановлена вимога надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. В данному висновку вказуються одориметричні показники, сумарна питома ефективна активність ПРН, бета забруднення.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 08 липня 2020 15:35
незакнні вимоги
Вимога ТД: 2.10 Копії ДСТУ або ТУ, яким відповідає товар, що пропонується до постачання.

Шановний Замовнику, а яка доцільність вимоги надавати ДСТУ? ви не знаєте яким ДСТУ відповідає товар, що вам є необхідним? Як ви тоді визначали технічні та якісні арактерситики? Чи навіщо надавати ТУ. якщо Вами конкретно визначено технічні характеристики? яким нормативно-правовим актом ви керувались при встановлені даної вимоги? Крім того, вимагаємо зазначити статтю ЗУ "про публічні закупівлі", якою Ви керувались при встановленні даної вимоги. Чи відомі вам нормативно-правові акти на підставі яких видається ТУ та умови іх використання та розповсюдження? (Якщо ні, то як ви встановлювали цю вимогу?) Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаціою, адже ТУ є власністю виробника та без згоди виробника не моживо отримати такий документ! А якщо учасник не має прямого договору з виробником? що робити такому учаснику? не приймати участь? так це обмеження прав. Чому ви ставите учасників у залежність від третіх осіб своїми вимогами?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:55
Шановний учаснику! Керуючись статтею 22 Закону,просимо надати копії ДСТУ або ТУ, яким відповідає товар, що пропонується до постачання учасником. Посилання на нормативно праві акти ДСТУ вказані у тендерній документації. Прохання надання вище зазначених копії прописано для отримання від учасника документу відповідно до якого виготовлена запропонована їм продукція. Якщо учасник не має прямого договору із виробником, він може звернутися до постачальника із проханням надати відповідні документи. Також повідомляємо що дана вимога стосується без винятку усіх учасників, тому не є дискримінаційною. Якщо не можливо отримати вище зазначені документи, тоді як учасник збирається поставити продукцію, яке походження цієї продукції і відповідно до яких нормативних документів вона виготовлена?
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.c8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 08 липня 2020 15:36
Дискримінація!
2.11 У складі тендерної пропозиції учасники надають діючий дозвіл від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній, гірничорудній, нерудній промисловості, що виданий на ім’я виробника, який має договірні відносини із учасником або постачальником учасника, або учасник сам э виробником. Використання такого Дозволу від Держпраці України учасником процедури закупівлі повинно бути підтверджено довідкою з посиланням на ідентифікатор закупівлі або даного замовника торгів/або листом виробника, якому такий дозвіл видано.
Шановний Замовнику, Вами оголошено закупівлю на товар? чи на надання послуг з добування/переробки/розсортування вугілля? До чого встановлено вимогу щодо надання дозволу держпаці? на підставі якого нормативно-правового акту вами встановлено дану вимогу? Крім того, вимагаємо надати інформацію як надання чи не надання такого дозволу (за умови, що він виданий не на учасника) впливає на ціну або на суть тендерної пропоиції учасника? а якщо учасник не має прямого договору з виробником? чи закуповує імпортоване вуглля? Дана вимога є дискримінаційна по відношеню до багатьох учасників, зокрем і для нашого товариства, та є незаконною та необгрунтованою!.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:53
Шановний учаснику! Замовником встановлено вимогу щодо надання Дозволу виданого Державною службою з питань праці задля того щоб бути впевненим, що вугілля, яке пропонується до постачання має легальне походження та вироблене виробником в якого є всі необхідні документи дозвільного та технічного характеру для виробництва предмету закупівлі. І саме при виробництві «товару» і потрібен вищезазначений документ, без якого жодний виробник не має право розпочинати свою діяльність щодо переробки/сортування/збагачення/видобування вугілля. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки здійснюється на підставі дозволу Держпраці. Відповідно до Додатку 3 Порядку, гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях (тобто обладнання, яке необхідне для виробництва вугілля) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Отже, виробник вугілля зобов’язаний мати такий дозвіл, а його відсутність означає, що виробництво вугілля здійснюється незаконно. Якщо учасник не має прямого договору із виробником, він може звернутися до постачальника із проханням надати відповідні документи.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.c9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 10 липня 2020 15:40
ДГР 0-200
Шановний Замовнику. чи є у вас висновок відповідного органу про те. що ДГР 0-200 (рядовка) підходить до побутових потреб?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 14:23
Шановний учаснику! Одним з принципів здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта та порушувати норми чинного законодавства
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.c10
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 10 липня 2020 15:47
ненадання відповіді на вимогу UA-2020-07-07-003328-c.a1
замовником оголошено закупівлю на три марки вугілля, одна з яких ДГР 0-200 Вугілля ДГР 0-200 відсутнє в ДСТУ 7146:2010 Ви у своїй відповіді на нашу вимогу не надалі відповідь на конкретно поставлене питання, а саме пояснення стосовно того на підставі яких ДСТУ замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме зольність, вологість, сірка, нижча теплота згоряння
Нас не цікавить в даному випадку ваши котли Замовнику закупівлі дійсно надано право визначити, що безпосередньо необхідно закупити. Відтак, учасники закупівлі повинні пропонувати саме товар, що передбачений тендерною документацією. При цьому, технічні, якісні характеристики можуть бути вищими за мінімальні вимоги встановлені у тендерній документації. Тому вимагаємо повторно надати пояснення на підставі яких ДСТУ замовником на підставі яких ДСТУ замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме зольність, вологість, сірка, нижча теплота згоряння. Прохання при наданні відповіді не брехати, не петляти а надавати конкретні відповіді на конкретні запитання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 14:24
Одним з принципів здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Замовник має право вибору тієї чи іншої марки вугілля, з тими технічнимми, якісними та кількісні характеристики предмета закупівлі які вважає за потрібне, виходячи зі своїх технічних потреб та з огляду на максимальну ефективність від товару що закуповується. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 , ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 4083:2002, ДСТУ 4082:2020 та іншими. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта та порушувати норми чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.c11
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 10 липня 2020 16:07
ненадання відповіді на вимогу UA-2020-07-07-003328-c.a2
Шановний замовнику, з скорботою повідомляємо вам, що з 01.01.2019 року ГОСТ 19242 відмінено та він втратив чинність. Тому посилання на нормативний документ який втратив чинність виглядає як мінімум некоректним з вашого боку а як максимум говорить про вашу повну некомпетентність з даного питання. Єдиний ДСТУ, яким надано дозвіл використовувати вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб, є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потре. Технічні умови"
ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація" - цей стандарт поширюється на буре, кам'яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики.
ДСТУ 4083-2002 "Вугілля кам'яне та антрацит для пиловідного спалювання на теплових електростанціях. Технічні умови" - Цей стандарт поширюється на камяне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення (далі-вугілля), що постачаються для пиловідного спалювання на теплові електростанції (ТЕС), і установлює технічні вимоги до якості вугілля залежно від категорії якості.
Нам дуже приємно у вашій відповіді почути що в Україні відкрилася нова теплова електростанція-відділ освіти Марїнської районної державної адміністрації Донецької області.Враховуючи вищевикладене, вимагаємо надати відповідь на конкретно поставлене питання надати пояснення стосовно того, на підставі яких нормативно-правових актів замовником встановлено та визначено факт того, що вугілля ДГР 0-200 можна використовувати для побутових потреб
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 14:26
Шановний учаснику! Одним з принципів здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Замовник має право вибору тієї чи іншої марки вугілля, з тими технічнимми, якісними та кількісні характеристики предмета закупівлі які вважає за потрібне, виходячи зі своїх технічних потреб та з огляду на максимальну ефективність від товару що закуповується. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 , ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 4083:2002, ДСТУ 4082:2020 та іншими. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта та порушувати норми чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.c12
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 10 липня 2020 16:46
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Котельні що експлуатуються в установах Відділу освіти Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області, за функціональним призначенням є опалювальними котельнями, які надають послуги з опалення та гарячого водопостачання учням та персоналу закладів освіти, а спалювання палива здійснюється у слоєвих топках
Шановний замовнику, вимагаємо надати пояснення яким чином ДСТУ 4083:2012 «Вугілля кам’яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях. Технічні умови» стикується з методом спалювання у ваших топках Ви стверджуєте про те, що вони мають рухомі колосники, для них крупність повинна починатись з 6 мм та вище . Ви замовили фракцію 0-200, тобто вона за своїми фізичними характеристиками не може використовуваютися в топках для слоєвого спалювання. Вимагаємо надати пояснення з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 14:27
Шановний учаснику! Одним з принципів здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Замовник має право вибору тієї чи іншої марки вугілля, з тими технічнимми, якісними та кількісні характеристики предмета закупівлі які вважає за потрібне, виходячи зі своїх технічних потреб та з огляду на максимальну ефективність від товару що закуповується. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 , ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 4083:2002, ДСТУ 4082:2020 та іншими. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта та порушувати норми чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003328-c.c13
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 10 липня 2020 16:52
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Шановний учаснику! Дякуємо, що проявили інтерес до нашої закупівлі! Основним державним стандартом на вугілля в Україні є ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит». На цей стандарт посилаються при оформленні сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, якій надається на кожну партію вугілля.
Шановний замовнику .
Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик яким встановлюється марка вугілля видається один раз на чотири роки. Вимагаємо надати нам пояснення на підставі яких ДСТУ сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля надається на кожну партію вугілля.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 14:28
Додатком 5 тендерної документації, пунктом 2 встановлено що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, а саме: інформація, вказана у технічній специфікації, повинна бути підтверджена копіями сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, що видані установою, уповноваженою на сертифікацію вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості, завірена виробником або іншим суб’єктом господарювання у якого учасник закуповує або планує закуповувати вугілля разом з дозволом на їх використання, наданого власником сертифікату на ім’я учасника торгів або суб’єкта господарювання у якого учасник закуповує або планує закуповувати вугілля. Таким чином учасник у складі своєї пропозиції надає чинний сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля яке пропонує до постачання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-07-003328-c.c14
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОНГ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39477523
Дата подання: 17 липня 2020 12:10
Дискримінаційна вимога
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРОНГ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 39477523) Адреса: 03039, м.Київ, Голосіївський район, вулиця Байкова, будинок 7 електронна пошта: Macreal.group@gmail.com телефон +380932401055 tovstrongplus@gmail.com Замовник: Відділ освіти Мар’їнської районної державної адміністрації Донецької області код ЄДРПОУ 02142690 Адреса:, Донецька обл., м. Мар’їнка, вул. Заводська,20. електронна пошта: marinkaosvita@gmail.com телефон: +38062752323 Інформація про закупівлю ID: 81f188778f1945d2ba6e138ab18d8196 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-07-003328-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 16.07.2020 року Плата за подання скарги – 9 660 грн без ПДВ СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів «16» липня 2020 року ДУ Відділ освіти Мар’їнської районної державної адміністрації Донецької області (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю «ДК 021:2015- 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне)» Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. У Додатку 5 до документації міститься вимога “У складі тендерної пропозиції учасники надають діючий дозвіл від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній, гірничорудній, нерудній промисловості, що виданий на ім’я виробника, який має договірні відносини із учасником або постачальником учасника, або учасник сам э виробником. Використання такого Дозволу від Держпраці України учасником процедури закупівлі повинно бути підтверджено довідкою з посиланням на ідентифікатор закупівлі або даного замовника торгів/або листом виробника, якому такий дозвіл видано”. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: Стандартом передбачене використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Стандарту «за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1». Згідно з вищевказаною таблицею вугілля марки ДГ має розмір кусків згідно з ГОСТ 19242: 13-100 мм, 50-100 мм, 25-50 мм, 13-25 мм, 25-100 мм, 13-50 мм, 25-200 мм. ГОСТом 19242 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація по розміру кусків" визначено розмір кусків, зокрема, для класу "рядовий" (Р) – 0-200 (300) мм. Отже вугілля марки ДГР 0-200 є рядовим, тобто видобутим з шахти та не розсортованим. Для діяльності шахт потрібен дозвіл Держпраці на виконання підземних гірничих робіт та дозвіл на експлуатацію гірничошахтного устаткування. Тому наша компанія не в змозі надати такий дозвіл, так як має прямі договірні відносини з шахтою що видобуває дану марку вугілля. А підприємству по видобутку корисних копалин шахтним методом даний дозвіл не потрібен для здійснення своєї діяльності. Також потрібно зазначити, що у разі наявності вищевказаної вимоги у тендерній документації коло учасників буде обмежене тими підприємствами, які мають договірні відносини із переробниками вугілля, а підприємства, які мають такі відносини із безпосередніми виробниками та підприємствами які добувають вугілля – будуть позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «СТРОНГ ПЛЮС» не може прийняти участь у закупівлі. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «23» липня 2020 року. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути вищевказані дискримінаційні умови, зазначені у Додатку 5 до документації, та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 11:09
рішення від 21.07.2020 № 13982+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 11:09
рішення від 05.08.2020 №15048 .pdf
Дата публікації: 10 серпня 2020 21:01

Документи подані скаржником

17 липня 2020 12:06
скарга.docx

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС 2 737 000,00
UAH з ПДВ
1 723 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 2 080 750,00
UAH з ПДВ
1 858 258,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" 3 144 125,00
UAH з ПДВ
3 144 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 11:50
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2020 18:17
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:16
АНЦ.pdf
06 серпня 2020 14:42
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:41
гарантійний від ОП ту.pdf
06 серпня 2020 14:41
висновок сес 06.08.pdf
06 серпня 2020 14:34
висновок сес 06.08.pdf
06 серпня 2020 13:54
ТУ на гет.pdf
06 серпня 2020 13:54
ТУ 002_ОП на гет.pdf
06 серпня 2020 13:53
дг 20-80.pdf
06 серпня 2020 13:53
дг 25-100.pdf
06 серпня 2020 13:53
ДГ 0-200.pdf
06 серпня 2020 13:53
Довідка.pdf
06 серпня 2020 13:53
удк дг 25-100.PDF
06 серпня 2020 13:53
УДК ДГ 0-200.PDF
06 серпня 2020 13:53
УДК дг 13-100.PDF
06 серпня 2020 13:53
УДК 20-80.PDF
06 серпня 2020 13:53
угода авто.pdf
06 серпня 2020 13:53
тех.pdf
06 серпня 2020 13:53
сфера 12.pdf
06 серпня 2020 13:53
сфера 11.pdf
06 серпня 2020 13:53
Сфера.pdf
06 серпня 2020 13:53
тезх спец.pdf
06 серпня 2020 13:53
сфера 12-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:53
сфера 13-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:53
сфера 11-min.pdf
06 серпня 2020 13:53
сфера 13-min.pdf
06 серпня 2020 13:53
сфера 11-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:53
сфера 10.pdf
06 серпня 2020 13:53
сфера 13.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 10-min.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 10-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:52
сфера 9-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:52
сфера 9.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 9-min.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 8-min_compressed.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:52
сфера 8-min_compressed.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 8.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 7.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 7-min.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 6-min.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 6-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:52
сфера 7-min_compressed.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 7-min_compressed.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:52
сфера 5.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 5-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:52
сфера 5-min.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 4-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:52
сфера 3.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 2.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 2-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:52
сфера 3-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:52
сфера 3-min.pdf
06 серпня 2020 13:52
сфера 4-min.pdf
06 серпня 2020 13:51
сфера 1.pdf
06 серпня 2020 13:51
сфера 2-min.pdf
06 серпня 2020 13:51
сфера 1-min.pdf.p7s
06 серпня 2020 13:51
копія ту.pdf
06 серпня 2020 13:51
сфера 1-min.pdf
06 серпня 2020 13:51
склад.pdf
06 серпня 2020 13:51
сертиф якості 20-80.pdf
06 серпня 2020 13:51
Серт. ДГР 0-200.pdf
06 серпня 2020 13:51
Серт.ДГ Газенерг..pdf
06 серпня 2020 13:51
санкції.pdf
06 серпня 2020 13:51
Рішення № 2.pdf
06 серпня 2020 13:51
проект.pdf
06 серпня 2020 13:51
Протокол НР.7Z
06 серпня 2020 13:51
Проток. ДГР 0-200.pdf
06 серпня 2020 13:51
Прот.ДГ Газенерг..pdf
06 серпня 2020 13:51
про сміття.pdf
06 серпня 2020 13:51
про печатку.pdf
06 серпня 2020 13:51
про пільгу.pdf
06 серпня 2020 13:50
про зважування.pdf
06 серпня 2020 13:50
про вугілля на складі.pdf
06 серпня 2020 13:50
повірка 2020.pdf
06 серпня 2020 13:50
персональні.pdf
06 серпня 2020 13:50
працівники.pdf
06 серпня 2020 13:50
38 паспорт на ваги.pdf
06 серпня 2020 13:50
пд.pdf
06 серпня 2020 13:50
оренда навантажувач.pdf
06 серпня 2020 13:50
мтб.pdf
06 серпня 2020 13:50
Наказ Фролова Ю.М.7Z
06 серпня 2020 13:50
Наказ № 1.pdf
06 серпня 2020 13:50
купівля ваги.pdf
06 серпня 2020 13:50
Лист для клієнтів.7z
06 серпня 2020 13:50
копія договору склад.pdf
06 серпня 2020 13:50
ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2020 13:50
копія дог інспекшен.pdf
06 серпня 2020 13:50
згода з проектом.pdf
06 серпня 2020 13:50
сфера 8-min.pdf
06 серпня 2020 13:50
сфера 6.pdf
06 серпня 2020 13:50
Доповн. до сфери.pdf
06 серпня 2020 13:50
Договір Нижанковичі 2.pdf
06 серпня 2020 13:50
ДОД АТЕСТАТ.pdf
06 серпня 2020 13:49
дозвіл виробника ОП.pdf
06 серпня 2020 13:49
Договір Нижанковичі 1.pdf
06 серпня 2020 13:49
дог з Рівне.pdf
06 серпня 2020 13:49
дог з оп.pdf
06 серпня 2020 13:49
Довіреність.pdf
06 серпня 2020 13:49
сфера 12-min.pdf
06 серпня 2020 13:49
протокл ДГ 25-100.pdf
06 серпня 2020 13:49
оп поставка.pdf
06 серпня 2020 13:49
оп дозвіл сертиф.pdf
06 серпня 2020 13:49
оп санепідем.pdf
06 серпня 2020 13:49
дгком.pdf
06 серпня 2020 13:49
про уповноважену.pdf
06 серпня 2020 13:49
Гарантія 15820-19-85.7z
06 серпня 2020 13:49
субпідрядники.pdf
06 серпня 2020 13:49
перелік.pdf
06 серпня 2020 13:49
єдр.pdf
06 серпня 2020 13:49
відомості.pdf
06 серпня 2020 13:49
про лаб дослідження.pdf
06 серпня 2020 13:49
7146.pdf
06 серпня 2020 13:49
висновок сес оп.pdf
06 серпня 2020 13:49
Банківська ліцензія.7z
06 серпня 2020 13:49
атестат лабораторії.pdf
06 серпня 2020 13:48
сфера 4.pdf
06 серпня 2020 13:48
акт наданих послуг.pdf
06 серпня 2020 13:48
аналогічні.pdf
06 серпня 2020 13:48
Атестат коп..pdf
06 серпня 2020 13:48
акти відборудгр.pdf
06 серпня 2020 13:48
3472 - копия.pdf
06 серпня 2020 13:48
3472.pdf
06 серпня 2020 13:48
Витяг із Статуту.7z
06 серпня 2020 13:48
акт наданих послуг дгр.pdf
06 серпня 2020 13:48
акт наданих послуг 25-100.pdf
06 серпня 2020 13:48
20238_доповнення 20.032020.pdf
06 серпня 2020 13:48
акт з підписом.pdf
06 серпня 2020 13:48
акт дг 25-100.pdf
06 серпня 2020 13:48
акт відбору дг 20-80.pdf
06 серпня 2020 13:48
17.pdf
06 серпня 2020 13:48
20238_Атестат 20.03.2020.pdf
06 серпня 2020 13:48
81. Витяг ПДВ.pdf
06 серпня 2020 13:48
2. Опис статут.pdf
06 серпня 2020 13:48
129 ТОВ Оптім паливо.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 12:23
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:23
Довідка санкції.PDF
06 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:55
Додаток 5.rar
06 серпня 2020 11:55
Додаток 5.1.rar
06 серпня 2020 11:55
ТА_ТУ 0021._UA-2020-07-07-003328-c.pdf
06 серпня 2020 11:55
Тендерна пропозиція.PDF
06 серпня 2020 11:55
лист субпідрядники.pdf
06 серпня 2020 11:55
лист перелік закладів.pdf
06 серпня 2020 11:55
Додаток 4.rar
06 серпня 2020 11:55
Додаток 3.rar
06 серпня 2020 11:55
довідка про санкції.pdf
06 серпня 2020 11:55
довідка оподаткування.pdf
06 серпня 2020 11:55
банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС
#33124465
Відхилено 1 723 698,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:02
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
#42827548
Відхилено
1 858 258,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 10:40
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 серпня 2020 00:00
ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС"
#35536333
Відхилено 3 144 125,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 14:52

Документи

14 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:55
Протокол_2 стор.pdf
14 серпня 2020 15:55
Протокол_1 стор.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

19 серпня 2020 10:39
Електронний підпис

Документи

20 серпня 2020 14:51
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
20 серпня 2020 14:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі