Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2020-07-07-003070-c 43490d6f3079496282601bf152cf4902
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Одарюк

+380577052214 obl_stomat@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 02003586
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Трінклера, 6
Контактна особа: Людмила Одарюк
+380577052214
obl_stomat@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:36
Очікувана вартість: 184 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Трінклера, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
21 штуки
Комп'ютер(монітор,системний блок,клавіатура,миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Трінклера, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Трінклера, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:57
ТД комп'ютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 11:28
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:04
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу! Згідно з п.п.6.3 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної документації» всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Але за технічними характеристиками товар повинен відповідати вимогам Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі». Дякуємо за запитання.
Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 11:28
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:06
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Запитувачу! Згідно з розділом VII «Поставка товару» проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) Учасник самостійно за свій рахунок проводить доставку товару на адресу Замовника, розпакування, установку, підключення до інтернету та налаштування, а також встановлює на комп'ютери і ноутбуки ОС Linux Ubuntu, офісний додаток, антивірус. Дякуємо за запитання.
сума закупівлі
Дата подання: 09 липня 2020 16:14
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:53
Шановний Замовник, ми маємо питання. Бюджет вашої закупівлі становить 184000 без ПДВ. Якщо наша пропозиція буде, наприклад, 183000,00 грн без ПДВ, та ми переможемо, на яку суму буде заключено договір про поставку (за умови, що наша компанія є платником ПДВ) - 183000,00 грн чи 219600,00 грн?
Відповідь: Шановний Запитувачу! Дякуємо за звернення та повідомляємо, що Замовником допущено технічну помилку в оголошенні про закупівлю: не було заповлено поле "з ПДВ". Помилку виправлено.Тобто, бюджет закуплі становить 184 000,00 грн. з ПДВ
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-003070-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ВЕРХОВСЬКА ЛІНА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:2981822065
Дата подання: 31 липня 2020 16:57
оскарження рішення про переможця закупівлі
Шановний Замовник!
Учасник ФОП Верховська Ліна Олегівна вимагає скасування визнання учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" переможцем в
закупівлі UA-2020-07-07-003070-c та подальшого відхилення їх пропозиції на підставі того, що ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
не надав технічну специфікацію для запропонованого ним Системного блоку Expert PC Basic (I4900.04.H2.I
NT.1425). Учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" не було наведено жодних специфікацій, тож таким чином не можна встановити
чи відповідає Системний блок Expert PC Basic (I4900.04.H2.INT.1425) чітко прописаним у оголошенні технічним вимогам до
предмету закупівлі. Також не було наведено жодних посилань у відкритих джерелах, де можно самостійно перевірити відповідність.
Також відсутня жодна інформація про технічну специфікацію Системного блоку Expert PC Basic (I4900.04.H2.INT.1425) на сайті
виробника данного обладнання та на сайті данного бренду https://dclink.com.ua/ та https://expertpc.ua/ відповідно.
Визначення переможця закупівлі без можливості встановити відповідність заявленим технічним вимогам
може бути ознакою недобросовісної конкуренції або змови та може бути вагомим чинником для подачі скарги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 09:32
Шановний Учасник! Відповідно до вимог до тендерної документаціїї Замовником не вимагалось зазначення учасниками конкретних моделей комплектуючих запропонованого товару.У разі невідповідності товару технічним вимогам Замовника товар під час поставки не буде прийнятий Замовником,а до постачальника буде застосовано санкції передбачені дговором. Враховуючи викладене вище, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 173 591,00
UAH з ПДВ
173 591,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВЕРХОВСЬКА ЛІНА ОЛЕГІВНА" 182 865,00
UAH з ПДВ
182 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 17:55
довідка несудимість.pdf
07 серпня 2020 17:55
довідка корупція.pdf
07 серпня 2020 17:55
Довідка дфс.pdf
23 липня 2020 14:43
Електронний підпис
23 липня 2020 14:41
декларація hp.pdf
23 липня 2020 14:41
сертифікат ноутбуки.pdf
23 липня 2020 14:41
лист-гарантія ст. 17.pdf
23 липня 2020 14:41
копія фінзвітності.pdf
23 липня 2020 14:41
копія статуту.pdf
23 липня 2020 14:41
копія сертифікату.pdf
23 липня 2020 14:41
інструкція2.pdf
23 липня 2020 14:41
інструкція.pdf
23 липня 2020 14:41
Інструкція Expert PC.pdf
23 липня 2020 14:41
додаток 5 проект.pdf
23 липня 2020 14:41
додаток 4.pdf
23 липня 2020 14:41
додаток 1 пропозиція.pdf
23 липня 2020 14:41
довідка ст. 17.pdf
23 липня 2020 14:41
Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2020 14:41
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
23 липня 2020 14:41
Frime СЕС.pdf
23 липня 2020 14:41
CEC_Keyb_Mouse_1.pdf
23 липня 2020 14:41
Acer Об'єднаний.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 10:50
Електронний підпис
23 липня 2020 10:48
Технічні паспорти.pdf
23 липня 2020 10:48
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 10:48
Сертифікати.pdf
23 липня 2020 10:48
Сертификат інженер.pdf
23 липня 2020 10:48
Робітники.pdf
23 липня 2020 10:48
Проект договору.pdf
23 липня 2020 10:48
Про субпідрядника.pdf
23 липня 2020 10:48
Підпис документів.pdf
23 липня 2020 10:48
Маттехбаза.pdf
23 липня 2020 10:48
Лист-згода.pdf
23 липня 2020 10:48
Лист-гарантія.pdf
23 липня 2020 10:48
Інструкції.pdf
23 липня 2020 10:48
Захист довкілля.pdf
23 липня 2020 10:48
Досвід договорів.pdf
23 липня 2020 10:48
Відсутність підстав.pdf
23 липня 2020 10:48
Відповідність ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФОП "ВЕРХОВСЬКА ЛІНА ОЛЕГІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 173 591,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
173 591,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 09:51
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 12:13
Дод.уг.№2.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 10:16
Дод.угода.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 09:06
Договір.pdf укладений
18 серпня 2020 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч5 ст.41 Закону "Про публічні закупівлі" узвязку з погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості та якості товарів ,робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: №2210/11
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №2210/11
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 173 591,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 931,83 UAH)