Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2020-07-07-003070-c ● 43490d6f3079496282601bf152cf4902
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка" |
Код ЄДРПОУ: | 02003586 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Трінклера, 6 |
Контактна особа: |
Людмила Одарюк +380577052214 obl_stomat@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 184 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Трінклера, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
21 штуки
Комп'ютер(монітор,системний блок,клавіатура,миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Трінклера, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Трінклера, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 08:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 14:57 |
ТД комп'ютери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 11:28
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:04
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу! Згідно з п.п.6.3 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної документації» всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Але за технічними характеристиками товар повинен відповідати вимогам Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі». Дякуємо за запитання.
Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 11:28
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:06
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Запитувачу! Згідно з розділом VII «Поставка товару» проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) Учасник самостійно за свій рахунок проводить доставку товару на адресу Замовника, розпакування, установку, підключення до інтернету та налаштування, а також встановлює на комп'ютери і ноутбуки ОС Linux Ubuntu, офісний додаток, антивірус. Дякуємо за запитання.
сума закупівлі
Дата подання: 09 липня 2020 16:14
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:53
Шановний Замовник, ми маємо питання. Бюджет вашої закупівлі становить 184000 без ПДВ. Якщо наша пропозиція буде, наприклад, 183000,00 грн без ПДВ, та ми переможемо, на яку суму буде заключено договір про поставку (за умови, що наша компанія є платником ПДВ) - 183000,00 грн чи 219600,00 грн?
Відповідь: Шановний Запитувачу! Дякуємо за звернення та повідомляємо, що Замовником допущено технічну помилку в оголошенні про закупівлю: не було заповлено поле "з ПДВ". Помилку виправлено.Тобто, бюджет закуплі становить 184 000,00 грн. з ПДВ
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003070-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ВЕРХОВСЬКА ЛІНА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:2981822065
Дата подання: 31 липня 2020 16:57
оскарження рішення про переможця закупівлі
Шановний Замовник!
Учасник ФОП Верховська Ліна Олегівна вимагає скасування визнання учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" переможцем в
закупівлі UA-2020-07-07-003070-c та подальшого відхилення їх пропозиції на підставі того, що ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
не надав технічну специфікацію для запропонованого ним Системного блоку Expert PC Basic (I4900.04.H2.I
NT.1425). Учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" не було наведено жодних специфікацій, тож таким чином не можна встановити
чи відповідає Системний блок Expert PC Basic (I4900.04.H2.INT.1425) чітко прописаним у оголошенні технічним вимогам до
предмету закупівлі. Також не було наведено жодних посилань у відкритих джерелах, де можно самостійно перевірити відповідність.
Також відсутня жодна інформація про технічну специфікацію Системного блоку Expert PC Basic (I4900.04.H2.INT.1425) на сайті
виробника данного обладнання та на сайті данного бренду https://dclink.com.ua/ та https://expertpc.ua/ відповідно.
Визначення переможця закупівлі без можливості встановити відповідність заявленим технічним вимогам
може бути ознакою недобросовісної конкуренції або змови та може бути вагомим чинником для подачі скарги в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ФОП Верховська Ліна Олегівна вимагає скасування визнання учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" переможцем в
закупівлі UA-2020-07-07-003070-c та подальшого відхилення їх пропозиції на підставі того, що ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
не надав технічну специфікацію для запропонованого ним Системного блоку Expert PC Basic (I4900.04.H2.I
NT.1425). Учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" не було наведено жодних специфікацій, тож таким чином не можна встановити
чи відповідає Системний блок Expert PC Basic (I4900.04.H2.INT.1425) чітко прописаним у оголошенні технічним вимогам до
предмету закупівлі. Також не було наведено жодних посилань у відкритих джерелах, де можно самостійно перевірити відповідність.
Також відсутня жодна інформація про технічну специфікацію Системного блоку Expert PC Basic (I4900.04.H2.INT.1425) на сайті
виробника данного обладнання та на сайті данного бренду https://dclink.com.ua/ та https://expertpc.ua/ відповідно.
Визначення переможця закупівлі без можливості встановити відповідність заявленим технічним вимогам
може бути ознакою недобросовісної конкуренції або змови та може бути вагомим чинником для подачі скарги в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 09:32
Шановний Учасник! Відповідно до вимог до тендерної документаціїї Замовником не вимагалось зазначення учасниками конкретних моделей комплектуючих запропонованого товару.У разі невідповідності товару технічним вимогам Замовника товар під час поставки не буде прийнятий Замовником,а до постачальника буде застосовано санкції передбачені дговором. Враховуючи викладене вище, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
173 591,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2020 12:13
|
Дод.уг.№2.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2020 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2020 10:16
|
Дод.угода.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 09:06
|
Договір.pdf | укладений |
18 серпня 2020 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч5 ст.41 Закону "Про публічні закупівлі" узвязку з погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості та якості товарів ,робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | №2210/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №2210/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |