капітальний ремонт електричних мереж / електрощитових житлового будинку за адресою: м. Київ, Вулиця Бажова, 5, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-07-07-002905-b 516bdc82c9ea4625aa576adc3d4f4074
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


капітальний ремонт електричних мереж / електрощитових житлового будинку за адресою: м. Київ, Вулиця Бажова, 5,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт електричних мереж / електрощитових житлового будинку за адресою: м. Київ, Вулиця Бажова, 5, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Бажова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 липня 2020 14:44
Оголошення_Бажова, 5_електрощитові.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 09 липня 2020 09:16
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:06
Замовник вимагає: 24. Нотаріально завірену картку із зразками підпису або інший документ, нотаріально завірений, який підтверджує справжність підпису керівника та або особи/-іб, які мають право на укладання договору. Запитання: Хто компенсує учаснику нотаріальні послуги в сумі 600 грн.? Вважаємо, що така вимога повинна стосуватись тільки переможця торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога не суперечить чинному законодавству.
вимоги
Дата подання: 09 липня 2020 09:22
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:06
Замовник: 4.9. Довідка (и) з обслуговуючого банку(ів) (Скан-копію оригіналу Довідки (ок), які мають бути видані протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів учасником (включно з датою подання такої пропозиції): 4.9.1. про відсутність або наявність заборгованості по кредитах; 4.9.2. про наявність коштів на рахунках не менше 25% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг. Запитання: 1.А що, Замовник здійснює попередню оплату, коли вимагає ці довідки? Запитання: 2.Хто компенсує учаснику витрати на цю довідку, адже банки за такі довідки справляють 500 грн.? То переможець закупівлі нехай і надає таку довідку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога не суперечить чинному законодавству.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-002905-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРЕНЕРГОБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38576714
Дата подання: 09 липня 2020 16:05
капітальний ремонт електричних мереж / електрощитових житлового будинку за адресою: м. Київ, Вулиця Бажова, 5, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Для виконання вимог закупівлі учасник повинен надати у складі пропозиції такі документи, як локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів та ін. Дані документи повинні бути складені відповідно до технічного завдання. Надане замовником технічне завдання не містить вичерпної інформації для розроблення (складання) вищезгаданих документів, а саме не вказано: тип та марку провiду, що прокладається по сталевих конструкцiях i панелях
, найменування полiетиленових труб для електропроводки їх параметрів, найменування увiдно-розподiльних пристроїв та їх параметрів. Необхідно вказати ці данні або надати локальні кошториси, якими вже оперує замовник, так як відповідно до них і було визначено бюджет закупівлі. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ми маємо право запропонувати еквівалент або аналог, але вихідні данні не надані замовником. Технічне завдання не містить вичерпну інформацію для надання пропозиції. Вимагаємо надати попередні локальні кошториси або вказати перелік матеріалів та обладнання з повними параметрами у технічному завданні до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 12:53
Технічне завдання на проведення закупівлі містить достатньо інформації для формування учасником цінової пропозиції.
Згідно з Технічним завданням:
1. Усі види робіт повинні бути виконані згідно дефектного акту та відповідно до вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1;2013 з наданням експертного звіту (при необхідності).
2. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
3. Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації, державним стандартам і технічним умовам.
У разі необхідності, ознайомитись зі станом об'єкту капітального ремонту, учасники можуть безпосередньо за адресою, за погодженням з балансоутримувачем об'єкту.
Дякуємо за порозуміння!
Розгорнути Згорнути
Вимогу прийнято до розгляду та розглянуто.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛОЗКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ 149 326,91
UAH з ПДВ
149 326,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 14:01
sign.p7s
14 липня 2020 14:00
14Накази Штатні.pdf
14 липня 2020 13:10
sign.p7s
14 липня 2020 13:10
Сертифікати якості.pdf
14 липня 2020 13:10
Проект договору.pdf
14 липня 2020 13:10
ІМД кошторис.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛОЗКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2946220932
Переможець 149 326,91
UAH з ПДВ
15 липня 2020 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛОЗКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2946220932
149 326,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір 35-20-480.pdf укладений
29 липня 2020 11:31

Актуальні тендери

До пошуку