Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами
Очікувана вартість
800,00 UAH
UA-2020-07-07-002898-c 57833ded072d442ebcbb8c91af5fb056
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дубецька

+380631945449 ksusha5544@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02774415
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5-Г
Контактна особа: Оксана Дубецька
+380631945449
ksusha5544@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів згідно розділу 2 договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Стрічка бітумна самоклеюча 10 м шир. 10 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної за фактично поставлений товар Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

07 липня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПД-ФО ПАЛАШ ТЕТЯНА ІВАНІВНА
#1911119603
Переможець 800,00
UAH
07 липня 2020 14:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 14:50
Договір.pdf укладений
07 липня 2020 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 800,00
UAH