Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
1 519 605,00 UAH
UA-2020-07-07-002889-c 5acab9dc061d4cf589506d9f74150acf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барвіненко Ірина

+380567900548 ekml9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984613
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29
Контактна особа: Барвіненко Ірина
+380567900548
ekml9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 13:36
Очікувана вартість: 1 519 605,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 599,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144553 одиниця
ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали - 93 найменування згідно специфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:47
Додаток 6.doc
07 липня 2020 14:47
ТД (3314) 2020 року.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 5.doc
07 липня 2020 14:47
Додаток 2.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 4.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 1.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-002889-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 09 липня 2020 11:30
Щодо надання гарантійного листа
Висловлюєм Вам свою повагу та пошану, уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В Додатку 3 – Меди ко технічні вимоги майже в кожному науменуванні товару зазначена медико-технічна вимога: • Для підтвердження надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України).. Вимога Замовника, як надання гарантійного листів від виробника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Медико-технічних вимог - Для підтвердження надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України).
У разі невиконання нашої вимоги ми змушені будемо звернутись зі скаргами до Громадської організації "Громадський контроль", Департаменту охорони здоров 'я, НЗСУ, ДАСУ та до інших державних установ, які здійснюють контроль у сфері державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 15:36
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу від 09.07.2020 року про внесення змін до технічної документації відкритих торгів на закупівлю по коду Державного класифікатора код за ДК-021:2015-33140000-3 Медичні матеріали повідомляє наступне.
На ринку України присутні декілька виробників, товари яких, відповідають медико технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 тендерної документації, тобто твердження, що деякі медичні вироби виготовляються лише одним виробником, що в свою чергу обмежує конкурентну спроможність та дискримінує коло потенційних учасників – не відповідає дійсності. За результатом моніторингу у системі «Прозоро» за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 «Медичні матеріали» участь у торгах приймають більш ніж 2 учасники, що в свою чергу свідчить про наявність кола потенційних учасників та конкуренцію на даному ринку. Лист, що вимагається у відповідності до Додатку 3 тендерної документації є гарантією того, що товар, який заявлено у пропозиції не буде фальсифікатом та буде поставлено своєчасно, а саме до 15.09.2020 року та в повному обсязі, при цьому жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Вимога не містить жодного обґрунтування або документального підтвердження неможливості учасником одержати гарантійного листа на постачання товару за окремим позиціями. Виходячи з вищевикладеного, вимога є необґрунтованою, містить ознаки лобіювання інтересів конкретних постачальників, щодо поставки неякісних товарів які в свою чергу можуть становити загрозу здоров’ю та життю медичного персоналу і хворих та чинить тиск на замовника.
Таким чином, відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114 –IX Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та дотримується норм чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002889-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ " КАММЕД", Код ЄДРПОУ:14146931
Дата подання: 10 липня 2020 14:19
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету.
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 15:27
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ Шановна науково-виробнича організація «Каммед», повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно. Хочемо зазначити, що поділ закупівлі на лоти, в нашому випадку, не передбачений. Отже, потенційні учасники торгів можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.

Документи подані скаржником

10 липня 2020 14:19
Лист пропозиція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД» 1 498 832,79
UAH з ПДВ
1 498 832,79
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кулак Євген Анатолійович 1 510 000,00
UAH з ПДВ
1 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 10:41
ТЗ.pdf
22 липня 2020 10:41
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД»

ФОП Кулак Євген Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД»
#43504395
Переможець 1 498 832,79
UAH з ПДВ
28 липня 2020 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД»
#43504395
1 498 832,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 14:36
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 13:54
ду 1 від 28.09.20.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 11:53
дог № 229 від 10.08.20.pdf укладений
10 серпня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" внесено зміни до пункту 4.1 та 5.1 Договору № 229 від 10.08.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 1, п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" , Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та продовження терміну поставки товарів
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 337 044,70
UAH (в тому числі ПДВ 55 554,80 UAH)