Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали -за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33140000-3 (Вироби медичного призначення) (за кодом НК 024:2019 – код 58234 – «Стрічка ватяна»;код 48126 – «Рулон марлевий нестерильний»; код 48127 – «Бинт марлевий, стерильний»; код 33056 – «Матеріал для накладання гіпсової пов’язки »;код 10739 – «Судинний перфузійний катетер»; код 32207 – «Лейкопластир для з'єднання країв ран»;код 62004 – «Набір для перев'язки ран, нестерильний»; код 63095 – «Шприц / голка загального призначення»; код 35389 – «Інсуліновий шприц»; код 62042 – «Набір виробів для системи інгаляційної терапії, багаторазового використання»; код 47173 – «Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, опудрені»; код 40548 – «Хірургічна рукавичка, латекс»; код 16631 – «Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань»)
Очікувана вартість
407 500,00 UAH
UA-2020-07-07-002882-c 5a214b06cc0a43fea8614904c7bd4695
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Микитенко

+380414296204 tender.kcml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01992050
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8
Контактна особа: Анастасія Микитенко
+380414296204
tender.kcml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:43
Очікувана вартість: 407 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штуки
Вата нестерильна , зигзагоподібна стрічка, 100 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штуки
Бинт марлевий медичний нестерильний 5м х 10см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Бинт марлевий медичний стерильний 7 м*14 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2500 штуки
Бинт марлевий медичний нестерильний 7 м*14 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штуки
Бинт гіпсовий 15см х 2,7м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штуки
Бинт гіпсовий 20см х 2,7м

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
600 штуки
Канюля інфузійна 20G 1,1х32 мм


Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150 штуки
Канюля інфузійна 24G 0,7х19 мм




Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Канюля інфузійна 26G 0,6х19 мм



Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штуки
Пластир котушковий неткана основа 2.5 х 500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штуки
Шприц 2 мл луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,6х32мм(23Gх1 1/2")

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12000 штуки
Шприц 5 мл луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,7х38мм (22Gх1 1/2)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12000 штуки
Шприц 10 мл луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38мм(21Gх1 1/2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 штуки
Шприц 20 мл луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38мм(21Gх1 1/2")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 штуки
Шприц 1 ml (мл) U-100 луєр трьохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з двома голками (0,5х13 mm (мм) (25Gх1/2")/0,3х9 mm (мм) (30Gх3/8"))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штуки
Набір виробів для системи інгаляційної терапії, багаторазового використання :небулайзерна камера 1 шт, загубник 1 шт, повітряна трубка 1 шт, фільтри повітряні 5 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
25000 пара
Рукавички оглядові латексні нестерильні припудрені, розмір S,М,L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 пара
Рукавички хірургічні латексні стерильні неприпудренні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6000 штуки
Система для вливаня кровозамінників та інфузійних розчинів(без ДЕГФ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штуки
Канюля інфузійна 22G 0,9х25 мм



Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штуки
Відріз 500смх90см марлевий нестерильний



Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 08:18
Додаток 4 технічне завдання зі змінами.docx
14 липня 2020 08:18
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації ..docx
14 липня 2020 08:18
ТД мед.вироби зі змінами.doc
07 липня 2020 14:47
Додаток 1.docx
07 липня 2020 14:47
ТД мед.вироби.doc
07 липня 2020 14:47
Додаток 7.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 8.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 3 цінова пропозиція.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 4 технічне завдання.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 2.docx
07 липня 2020 14:47
Оголошення.doc
07 липня 2020 14:47
Додаток 6.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 5 проект договору.docx
14 липня 2020 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 08:18
Додаток 4 технічне завдання зі змінами.docx
14 липня 2020 08:18
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації ..docx
14 липня 2020 08:18
ТД мед.вироби зі змінами.doc
07 липня 2020 14:47
Додаток 1.docx
07 липня 2020 14:47
ТД мед.вироби.doc
07 липня 2020 14:47
Додаток 7.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 8.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 3 цінова пропозиція.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 4 технічне завдання.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 2.docx
07 липня 2020 14:47
Оголошення.doc
07 липня 2020 14:47
Додаток 6.docx
07 липня 2020 14:47
Додаток 5 проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 405 523,37
UAH з ПДВ
405 523,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС 406 503,70
UAH з ПДВ
406 503,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 15:39
Електронний підпис
27 липня 2020 15:37
Свіргун 23.07.jpg
27 липня 2020 15:37
Пономарьова 23.07.jpg
27 липня 2020 15:37
ДовідкаМТК2707.zip
27 липня 2020 15:37
Довідка Свіргун2707.zip
27 липня 2020 15:37
Банкрутство 03.07.pdf
21 липня 2020 10:38
Електронний підпис
21 липня 2020 10:21
6.Проект договору.pdf
21 липня 2020 10:21
4.Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 10:21
16.Інші документи.pdf
21 липня 2020 10:21
12.Статут.pdf
21 липня 2020 10:21
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 18:15
пропозиція_406503.pdf
22 липня 2020 18:15
Статут копiя.pdf
22 липня 2020 18:15
ПДВ.JPG
22 липня 2020 18:15
Наказ.JPG
22 липня 2020 18:15
Лицензия копия.jpg
22 липня 2020 18:15
витяг_ТМС_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 405 523,37
UAH з ПДВ
27 липня 2020 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
405 523,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:47
додаткова угода.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:53
ДУ 16.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 13:00
дод.угода.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 12:59
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 15:49
дод.угода.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 17:06
дод.угода.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 10:59
дод.угода.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 08:29
дод.угода.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 08:28
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 12:46
дод.угода.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 09:51
дод.угода.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 10:08
дод.угода.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 11:47
дод.угода.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 10:26
дод.угода.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 15:15
дод.угода.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 16:23
дод.угода.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 10:49
дод.угода.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 11:11
дод.угода.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 15:15
дод.угода.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 13:36
Специфікація.pdf укладений
07 серпня 2020 13:36
Договір Медичні матеріали.pdf укладений
07 серпня 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу Договору "Юридичні адреси і реквізити Сторін", виклавши реквізити "Постачальника" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 1953,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 126,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 378,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 945,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 4325,10 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 2303,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 714,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 1680,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 574,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 616,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились земеншити суму Договору на 658,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору на 1820,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору на 633,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору на 1330,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору становить 380833,87 грн. в т.ч.ПДВ - 8809,07 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору № 07/08 від 07.08.2020р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, а саме до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 07/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 380 833,87
UAH (в тому числі ПДВ 8 809,07 UAH)