Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, Бензин А-95
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-07-07-002814-b 9314359a47eb476285dd7951fcaa5866
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожухар Вікторія Ростиславівна

+380486091305 viktoria.kozuhar1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Захарівська центральна районна лікарня" Захарівської районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 01998928
Місцезнаходження: 66700, Україна , Одеська обл., Захарівка, вул. Центральна, 40
Контактна особа: Кожухар Вікторія Ростиславівна
+380486091305
viktoria.kozuhar1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:53
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, Захарівка, за місцезнаходженням АЗС Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1340 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, Захарівка, за місцезнаходженням АЗС Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Продавця згідно виставленого рахунка, після підписання видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати фактичного отримання Замовником талонів/скетч-карток та підписання Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:34
Додаток 3 Договір.docx
07 липня 2020 14:34
Оголошення бензин.doc
07 липня 2020 14:34
Додаток 1 ТП.docx
07 липня 2020 14:34
Додаток 2 Технічні.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 77 930,00
UAH з ПДВ
77 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БІОТУРБО" 79 994,16
UAH з ПДВ
79 994,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 13:12
Цінова пропозиція..pdf
15 липня 2020 13:12
Специфікація шаблон..pdf
15 липня 2020 13:12
Справка_ГНИ_ЛТ_20200710.pdf
15 липня 2020 13:12
Витяг_20200701.rtf
15 липня 2020 13:11
2020_1 кв_Ф1. Баланс.pdf
15 липня 2020 13:11
УСТАВ_20.09.17_69495273015.tif
15 липня 2020 13:11
паспорт Заец С А.pdf
15 липня 2020 13:11
ЛТ_Статут_10 12 18.pdf
15 липня 2020 13:11
досвід діяльності.pdf
15 липня 2020 13:11
Договор ТМ АВІАС.pdf
15 липня 2020 13:11
Вытяг НДС.pdf
15 липня 2020 13:11
Бланки скретч-карт.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 10:26
17-2 Довідка про МТБ.pdf
15 липня 2020 10:26
14-2 Паспорт якості А-95.pdf
15 липня 2020 10:26
13-2 Сертифікат А-95.pdf
15 липня 2020 10:26
11-2 Паспорт якості А-92.pdf
15 липня 2020 10:26
10-2 Сертифікат А-92.pdf
15 липня 2020 10:26
09-2 Ліцензія.pdf
15 липня 2020 10:26
08-1 довідка про товар.pdf
15 липня 2020 10:26
07-1 Цінова пропозиція.pdf
15 липня 2020 10:26
06 Витяг платника ПДВ.pdf
15 липня 2020 10:26
05 Наказ прийняття.pdf
15 липня 2020 10:26
04 Рішення власника.pdf
15 липня 2020 10:26
03 Опис та статут.pdf
15 липня 2020 10:26
02 Виписка ЄРД.pdf
15 липня 2020 10:26
01 Витяг ЄРД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "БІОТУРБО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Відхилено 77 930,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 12:31
ПП "БІОТУРБО"
#42292809
Переможець 79 994,16
UAH з ПДВ
23 липня 2020 10:36

Документи

22 липня 2020 12:31
Електронний підпис
22 липня 2020 12:29
протокол

Документи

23 липня 2020 10:36
Електронний підпис
23 липня 2020 10:33
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БІОТУРБО"
#42292809
79 994,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2020 10:36
Електронний підпис
23 липня 2020 10:33
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 10:13
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 11:16
img20210120_11022360.pdf зміни до договору
20 січня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 22:09
img20201222_10363016_page-0001.jpg зміни до договору
02 січня 2021 22:05
img20201222_10363016.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 09:27
договір укладений
04 серпня 2020 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 5 статті 36 (в новій редакції частину 6 ст 41) Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року №922-VIII(зі змінами) та згідно Розділу 13 п.13.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду про продовдження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі до 31.01.2021
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 5 статті 36 (в новій редакції частину 6 ст 41) Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року №922-VIII(зі змінами) та згідно Розділу 13 п.13.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду про продовдження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі до 31.01.2021
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшується на 15980,00 грн (П'ятнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят грн. 00 коп) . у т.ч. ПДВ-2663,33 грн, що не перебільшує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладному у попередньому році, та становить 95974,16 грн (Девяносто п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят чотири грн. 16 коп) у т.ч. ПДВ-15995,69 грн .
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 01 лютого 2021
Сума оплати за договором: 95 974,16
UAH (в тому числі ПДВ 15 995,69 UAH)