Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі та фрукти свіжі
Очікувана вартість
400 340,00 UAH
UA-2020-07-07-002427-b ● 159d58416cfd4e6aad6b3b7ed59ec31f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СВЕСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189376 |
Місцезнаходження: | 41226, Україна , Сумська обл., Свеса, 41226, вул.Дачна, буд.1, смт.Свеса, Ямпільський р-н, Сумська обл. |
Контактна особа: |
Баклан Андрій Іванович +380545662701 101216@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 13:23 |
Очікувана вартість: | 400 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 001,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кг
Буряк столовий ранній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кг
Морква рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кг
Капуста качанна рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кг
Цибуля ріпчаста рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
10704 кг
Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кг
Яблука свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 13:53 |
Тендерна документація ОВОЧІ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002427-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Прокопенко Володимир Михайлович, Код ЄДРПОУ:2142803193
Дата подання: 29 липня 2020 09:29
Оскарження
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2020 р. № 21
Скасована
Дата: 29 липня 2020 12:28
Причина: не прикліпнено документ
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002427-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Прокопенко Володимир Михайлович, Код ЄДРПОУ:2142803193
Дата подання: 29 липня 2020 12:38
Оскарження
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2020 р.№21
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2020 14:23
Відповідь по на вимогу по закупівлі UA-2020-07-07-002427-b.a3
Вимогу по закупівлі UA-2020-07-07-002427-b.a3 щодо відхилення пропозиції ФОП Руденко М.І. вважаємо безпідставною виходячи з наступного.
1. Відповідно до п.5.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На що у своїй ціновій пропозиції ФОП Руденко М.І. надає «Лист щодо виконання учасником аналогічних договорів» №46 від 18.07.2020, який підтверджує вищезазначену вимогу. Іншої вимоги в тендерній документації що конкретно вказує на надання підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме надання їх копій, не вказано.
2. Згідно п.1.5. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» всі документи визначені в тендерній документації завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування. Так документи, щодо підтвердження вимог згідно тендерної документації подані ФОП Руденко М.І. відповідають правилам оформлення та засвідчення документів згідно чинного законодавства. Кожен із завантажених ФОП Руденко М.І. файлів має назву та дозволяє ідентифікувати його.
Стосовно змін в доданих ФОП Руденко М.І. згаданих у вимозі, які відбулися 28.07.2020р., то згідно регламенту роботи електронних майданчиків внесення змін до вже завантажених документів не можлива.
3. Відповідно до п.6.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати «довідку довільної форми про впровадження учасником (оператором ринку) постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». Згідно даної вимоги, учасник ФОП Руденко М.І. надає лист довідку від 13.07.2020 № 42, окрім того учасник надає Сертифікат на систему управління від 30.09.2019 та Сертифікат на управління безпечністю харчових продуктів від 14.04.2020, що підтверджує виконання зазначеної вимоги, інші вимоги стосовно впровадження учасником (НАССР) в тендерній документації відсутні.
На підтвердження якості товару, що планується постачати, згідно п.6.2. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник ФОП Руденко М.І. в своїй ціновій пропозиції надає: 1.Деклорацію виробника на кожен вид продукції даної закупівлі; 2. Якісне посвідчення на яблуко від 01.03.2020р., Та експертний висновок. Подання зазначених документів підтверджує виконання вищезазначених вимог. Окрім того, згідно абз.2 п.6.2. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник не зобов’язаний подавати декларацію виробника та документ, що посвідчує якість та безпеку продукції що буде вирощена з серпня 2020р.
Вимогу по закупівлі UA-2020-07-07-002427-b.a3 щодо відхилення пропозиції ФОП Руденко М.І. вважаємо безпідставною виходячи з наступного.
1. Відповідно до п.5.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На що у своїй ціновій пропозиції ФОП Руденко М.І. надає «Лист щодо виконання учасником аналогічних договорів» №46 від 18.07.2020, який підтверджує вищезазначену вимогу. Іншої вимоги в тендерній документації що конкретно вказує на надання підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме надання їх копій, не вказано.
2. Згідно п.1.5. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» всі документи визначені в тендерній документації завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування. Так документи, щодо підтвердження вимог згідно тендерної документації подані ФОП Руденко М.І. відповідають правилам оформлення та засвідчення документів згідно чинного законодавства. Кожен із завантажених ФОП Руденко М.І. файлів має назву та дозволяє ідентифікувати його.
Стосовно змін в доданих ФОП Руденко М.І. згаданих у вимозі, які відбулися 28.07.2020р., то згідно регламенту роботи електронних майданчиків внесення змін до вже завантажених документів не можлива.
3. Відповідно до п.6.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати «довідку довільної форми про впровадження учасником (оператором ринку) постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». Згідно даної вимоги, учасник ФОП Руденко М.І. надає лист довідку від 13.07.2020 № 42, окрім того учасник надає Сертифікат на систему управління від 30.09.2019 та Сертифікат на управління безпечністю харчових продуктів від 14.04.2020, що підтверджує виконання зазначеної вимоги, інші вимоги стосовно впровадження учасником (НАССР) в тендерній документації відсутні.
На підтвердження якості товару, що планується постачати, згідно п.6.2. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник ФОП Руденко М.І. в своїй ціновій пропозиції надає: 1.Деклорацію виробника на кожен вид продукції даної закупівлі; 2. Якісне посвідчення на яблуко від 01.03.2020р., Та експертний висновок. Подання зазначених документів підтверджує виконання вищезазначених вимог. Окрім того, згідно абз.2 п.6.2. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник не зобов’язаний подавати декларацію виробника та документ, що посвідчує якість та безпеку продукції що буде вирощена з серпня 2020р.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-07-002427-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Прокопенко Володимир Михайлович, Код ЄДРПОУ:2142803193
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" |
359 632,00
UAH з ПДВ
|
349 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Прокопенко Володимир Михайлович |
379 632,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович |
400 340,00
UAH з ПДВ
|
400 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" #2165716177 |
Переможець |
349 990,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 18:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 18:34
|
ДУ Овочі.PDF | зміни до договору |
15 квітня 2021 18:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 10:04
|
ду 3 руденко.PDF | зміни до договору |
25 березня 2021 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 10:01
|
ду 2 руденко.PDF | зміни до договору |
25 березня 2021 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 14:39
|
ДУ овочі.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 09:17
|
дог овочі.PDF | укладений |
04 серпня 2020 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |