Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти свіжі
Очікувана вартість
400 340,00 UAH
UA-2020-07-07-002427-b 159d58416cfd4e6aad6b3b7ed59ec31f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баклан Андрій Іванович

+380545662701 101216@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СВЕСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189376
Місцезнаходження: 41226, Україна , Сумська обл., Свеса, 41226, вул.Дачна, буд.1, смт.Свеса, Ямпільський р-н, Сумська обл.
Контактна особа: Баклан Андрій Іванович
+380545662701
101216@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 13:23
Очікувана вартість: 400 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 001,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кг
Буряк столовий ранній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кг
Морква рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кг
Капуста качанна рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кг
Цибуля ріпчаста рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
10704 кг
Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кг
Яблука свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41226, Україна, Сумська область, Свеса, вул. Дачна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:53
Тендерна документація ОВОЧІ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-002427-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Прокопенко Володимир Михайлович, Код ЄДРПОУ:2142803193
Дата подання: 29 липня 2020 09:29
Оскарження
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2020 р. № 21
Скасована
Дата: 29 липня 2020 12:28
Причина: не прикліпнено документ
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002427-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Прокопенко Володимир Михайлович, Код ЄДРПОУ:2142803193
Дата подання: 29 липня 2020 12:38
Оскарження
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2020 р.№21
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2020 14:23
Відповідь по на вимогу по закупівлі UA-2020-07-07-002427-b.a3

Вимогу по закупівлі UA-2020-07-07-002427-b.a3 щодо відхилення пропозиції ФОП Руденко М.І. вважаємо безпідставною виходячи з наступного.

1. Відповідно до п.5.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На що у своїй ціновій пропозиції ФОП Руденко М.І. надає «Лист щодо виконання учасником аналогічних договорів» №46 від 18.07.2020, який підтверджує вищезазначену вимогу. Іншої вимоги в тендерній документації що конкретно вказує на надання підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме надання їх копій, не вказано.
2. Згідно п.1.5. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» всі документи визначені в тендерній документації завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування. Так документи, щодо підтвердження вимог згідно тендерної документації подані ФОП Руденко М.І. відповідають правилам оформлення та засвідчення документів згідно чинного законодавства. Кожен із завантажених ФОП Руденко М.І. файлів має назву та дозволяє ідентифікувати його.
Стосовно змін в доданих ФОП Руденко М.І. згаданих у вимозі, які відбулися 28.07.2020р., то згідно регламенту роботи електронних майданчиків внесення змін до вже завантажених документів не можлива.
3. Відповідно до п.6.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати «довідку довільної форми про впровадження учасником (оператором ринку) постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». Згідно даної вимоги, учасник ФОП Руденко М.І. надає лист довідку від 13.07.2020 № 42, окрім того учасник надає Сертифікат на систему управління від 30.09.2019 та Сертифікат на управління безпечністю харчових продуктів від 14.04.2020, що підтверджує виконання зазначеної вимоги, інші вимоги стосовно впровадження учасником (НАССР) в тендерній документації відсутні.
На підтвердження якості товару, що планується постачати, згідно п.6.2. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник ФОП Руденко М.І. в своїй ціновій пропозиції надає: 1.Деклорацію виробника на кожен вид продукції даної закупівлі; 2. Якісне посвідчення на яблуко від 01.03.2020р., Та експертний висновок. Подання зазначених документів підтверджує виконання вищезазначених вимог. Окрім того, згідно абз.2 п.6.2. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник не зобов’язаний подавати декларацію виробника та документ, що посвідчує якість та безпеку продукції що буде вирощена з серпня 2020р.

Документи подані скаржником

29 липня 2020 12:38
Оскарження

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-07-002427-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Прокопенко Володимир Михайлович, Код ЄДРПОУ:2142803193
Оскарження
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2020 р.№21
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

29 липня 2020 08:47
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 359 632,00
UAH з ПДВ
349 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Прокопенко Володимир Михайлович 379 632,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович 400 340,00
UAH з ПДВ
400 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
26 липня 2020 20:15
Довідка.pdf
26 липня 2020 20:02
Dovidka_20191423720580384796.pdf
19 липня 2020 01:06
Електронний підпис
19 липня 2020 01:05
паспорт.pdf
19 липня 2020 01:05
лист-пояснення ПДВ.pdf
19 липня 2020 01:05
лист-пояснення код.pdf
19 липня 2020 01:05
лист пояснення Витяг.pdf
19 липня 2020 01:05
ІSО 9001.pdf
19 липня 2020 01:05
документація.pdf
19 липня 2020 01:05
Витяг з ЄДР.pdf
19 липня 2020 01:05
ISO 22000_2007.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 08:49
Електронний підпис

Публічні документи

17 липня 2020 15:06
Електронний підпис
17 липня 2020 15:05
овочі.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

ФОП Прокопенко Володимир Михайлович

ФОП Тарасенко Вадим Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#2165716177
Переможець 349 990,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#2165716177
349 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 18:36
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 18:34
ДУ Овочі.PDF зміни до договору
15 квітня 2021 18:33
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 10:04
ду 3 руденко.PDF зміни до договору
25 березня 2021 10:03
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 10:01
ду 2 руденко.PDF зміни до договору
25 березня 2021 10:00
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:39
ДУ овочі.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 09:17
дог овочі.PDF укладений
04 серпня 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 377 215,00
UAH