Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
146 151,00 UAH
UA-2020-07-07-002352-c 9398db844ec94591ba5fbbd200af3a5d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Борисова

+380661533077 iraborisova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39618372
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21
Контактна особа: Ірина Борисова
+380661533077
iraborisova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 14:57
Очікувана вартість: 146 151,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 461,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
775 штуки
34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до вантажних та легкових транспортних засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08200, Україна, Київська область, м. Іріпнь, вул. Троїцька, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару перерахування Покупцем відповідних грошових сум на поточний рахунок Постачальника, зазначений в виписаному Постачальником платіжному документі, з відстрочкою платежу до 180 банківських днів з дати виписки рахунку та накладних на Товар без нарахування штрафних санкцій Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:18
додаток_3_проект_договору.doc
07 липня 2020 14:18
Оголошення з додатками.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ" 103 000,80
UAH з ПДВ
103 000,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТЕК-СК" 145 799,00
UAH з ПДВ
145 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ"

ТОВ "АРТЕК-СК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ"
#30568711
Переможець 103 000,80
UAH з ПДВ
23 липня 2020 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ"
#30568711
103 000,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 10:26
SCAN0015.PDF зміни до договору
29 січня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:14
SCAN0038.PDF зміни до договору
05 січня 2021 12:13
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 14:28
3433.03.1.PDF укладений
03 серпня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору № 3433/03/1 від 03.08.2020 року та виконання зобов’язань щодо передання товару, і викласти в наступній редакції: «п. 11.1. Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2021р., а в частині розрахунків і гарантій - до повного їх виконання
Номер договору про закупівлю: 3433/03/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): шістсот дев’ятнадцять гривень 80 копійок). Сума цього договору з 01.01.2021 по 31.03.2021 рік не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 20 600,16 грн. (двадцять тисяч шістьсот гривень 16 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 3 433,36 грн. З них: - за рахунок коштів місцевого бюджету – 4 256,40 грн. (чотири тисячі двісті п’ятдесят шість гривень 40 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 709,40 грн.; - за рахунок коштів підприємства – 16 343,76 грн. (шістнадцять тисяч триста сорок три гривні 76 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 2 723,96 грн.
Номер договору про закупівлю: 3433/03/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 68 316,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 386,00 UAH)