Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень Галицького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, проспект Червоної Калини, 35, м. Львів, Львівська область )
Очікувана вартість
106 721,00 UAH
UA-2020-07-07-002352-a da97ccdd1b6c4e08973ad824cbe99958
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріанна Шиба

+380678545495 shyba1982r@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Маріанна Шиба
+380678545495
shyba1982r@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 10:58
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:52
Очікувана вартість: 106 721,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 533,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень Галицького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, проспект Червоної Калини, 35, м. Львів, Львівська область )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору На придбання будівельних матеріалів Замовник може здійснювати попередню оплату Виконавцю у розмірі 30 % від суми договору. Порядок здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070. При здійсненні закупівлі враховуються також вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” та прийнятих на її виконання заходів Пенсійного фонду України. Аванс 3 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 11:20
оголошення Галицький.docx
07 липня 2020 11:20
Документація Галицький.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-002352-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ТЕХКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:25243560
Дата подання: 22 липня 2020 13:28
Оскарження закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
В закупівлі ДК 021:2015 45400000-1 “Завершальні будівельні роботи” Поточний ремонт приміщень Галицького відділу обслуговування громадян (сервісного центру)
управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області,проспект Червоної Калини, 35, м. Львів, Львівська область прийняло участь дві установи та за результатами торгів цінові пропозиції склали:
1 ПП РБК Краща ІДЕЯ 92700 грн.
2.ПП Техкомплект 92800 грн.

Учасником в складі пропозиції ПП РБК Краща Ідея не надано:
1. до аналогічного договору - додатки до нього(договірна ціна ,календарний графік) , кошторису зі всіма розрахунками до нього ,що підтверджують його виконання що передбачено в п.2 додатку №1 документації на закупівлю а саме цитую:
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка довільної форми, сканкопії з оригіналів: одного аналогічного договору зі всіма додатками до нього, обов’язково кошторису зі всіма розрахунками до нього та документів, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт (наданих послуг) за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) та витрат за формою КБ-3). Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Як зразок може бути нижченаведена табличка.

2.Довідку довільної форми про те, що щодо учасника не застосовувалися штрафні санкції та не набрали чинності рішення судів про неналежне виконання робіт.

Таким чином пропозиція Учасника ПП РБК Краща Ідея підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч.13ст.14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам ,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на Поточний ремонт приміщень Галицького відділу обслуговування громадян (сервісного центру)управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області,проспект Червоної Калини, 35, м. Львів, Львівська область.

Окрім того замовником завантажено повідомлення від 20 липня 2020 року про намір укласти договір, на дочекавшись терміну прийому оскаржень ,який триває до 16 год.50 хв. 22 липня 2020 року,що є грубим порушенням законодавства про закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 липня 2020 09:37
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 16:30
Розглянувши вашу вимогу від 22 липня 2020 року № 72 щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ПП “Краща-Ідея”, в межах компетенції повідомляємо.
Відповідно до оголошення UA-2020-07-07-002352-а, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу 07 липня 2020 року, було розпочато спрощену процедуру закупівлі за предметом “Завершальні будівельні роботи” Поточний ремонт приміщень Галицького відділу обслуговування громадян(сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, проспект Червоної Калини, 35, м. Львів, Львівська область, ДК 021:2015 45400000-1.
Прийом пропозицій тривав до 17 липня 2020 року. Аукціон відбувся 20 липня 2020 року. Згідно з Реєстром отриманих пропозицій, оприлюдненим на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель пропозицію подано наступними Учасниками:
• ПП “ТЕХКОМПЛЕКТ”- 92 800, 00 грн.;
• Приватне підприємство “Ремонтно-будівельною компанією ”Краща ідея”-92 700, 00 грн.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону 922 від 25.12.2015 “Про публічні закупівлі” (зі змінами) замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до розгляду та оцінки пропозиції Приватного підприємства “Ремонтно-будівельної компанії ”Краща ідея”, яка була подана та завантажена на вебпорталі Уповноваженого органу, її визначено такою, що відповідає умовам визначеним замовником та вимогам до предмета закупівлі за предметом: “Завершальні будівельні роботи” Поточний ремонт приміщень Галицького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, проспект Червоної Калини, 35, м. Львів, Львівська область, ДК 021:2015 45400000-1.




З приводу порушених у листі питань повідомляємо наступне.
1.Учасник ПП Краща – Ідея не надано до аналогічного договору - додатки до нього (договірна ціна, календарний графік).
Згідно з п.2 Додатку № 1“Інформація та документи, які подаються учасниками процедури закупівлі” учасник повинен для підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надати (довідка довільної форми, сканкопії з оригіналів: одного аналогічного договору зі всіма додатками до нього. На підтвердження даного критерію Приватне підприємство “Ремонтно-будівельною компанією ”Краща ідея” надала довідку від 23.06.2020 № 99 з переліком аналогічних договорів та два аналогічні договори (договір №7-КІ від 28.02.2019 та договір № 94 від 01 квітня 2019 року з додатками , план графік, дефектний акт, договірна ціна, довідка про вартість виконання робіт та витрати, акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт), відтак, учасником виконана дана вимога замовника.
2.Учасником Приватним підприємством “Ремонтно-будівельною компанією ”Краща ідея” не надано довідку довільної форми про те, що до учасника не застосовуються санкції та не набрали чинності рішення судів.
Учасником Приватним підприємством “Ремонтно-будівельною компанією ”Краща ідея” надано довідку “Інформаційна довідка про Учасника” в якій додатково повідомлено про те, що учасник та виробник запропонованого учасником товару не підпадає під застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), відтак учасником в складі цієї довідки надана така інформація. Окрім того учасником ПП ”Краща ідея” надано довідку від 14.07.2020 № 127, в якій також вказано, що керівника ПП ”Краща ідея” Щербановича Романа Михайловича, не було засуджено, немає не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості (долучена довідка № 20185666360250687146 станом на 14.07.2020).
Одночасно повідомляємо, що Замовником не виставлялася вимога щодо способу та форми подання вищенаведених довідок. Відтак, довідки та інформація подавалися учасниками в довільній формі.
Щодо завантаження 20 липня 2020 року повідомлення про намір укласти договір, не дочекавшись терміну оскарження, повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 33 рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визнання учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом 1 дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, відтак, замовником не порушено, а дотримано вимоги вищезазначеної статті Закону 922”.Про публічні закупівлі”(зі змінами).
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002352-a.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "ТЕХКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:25243560
Дата подання: 27 липня 2020 11:24
Оскарження протоколу №234 щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Рішення про дискваліфікацію учасника ПП Техкомплект згідно протоколу №234 від 23 липня є упередженим та не справедливим,оскільки в усіх попередніх закупівлях замовника в 2020 році,завантажені аналогічні угоди та документи не відповідали предмету закупівлі та умовам закупівлі(хоча жоден учасник не був дискваліфікований за це).
Просимо відмінити рішення №234 ,щодо дискваліфікації учасника ПП Техкомплект ,яке є дискримінаційним.(пакет документів завантажений нашою установою -єдиний зі всіх,в тому числі і попередніх ,що відповідає умовам закупівель.)
Залишаємо за собою право звернутись зі скаргами в контролюючі органи,Головне управління Пенсійного фонду України та Господарський суд.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ" 99 856,78
UAH з ПДВ
92 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕХКОМПЛЕКТ" 101 886,00
UAH з ПДВ
92 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 17:21
Електронний підпис
15 липня 2020 17:09
16. План-Графік.pdf
15 липня 2020 17:09
15. Лист гарантія.pdf
15 липня 2020 17:09
14. Висновок СЕС.pdf
15 липня 2020 17:09
5. Проект Договору.pdf
15 липня 2020 17:09
4. Document_USR_1006826267.rtf
15 липня 2020 17:09
1. Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 12:19
Електронний підпис
16 липня 2020 12:13
25. Витяг ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2020 12:13
7.4Копія Статуту.pdf
16 липня 2020 12:13
5.Захист довкілля.pdf
16 липня 2020 12:13
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ"

ПП "ТЕХКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ"
#42559490
Рішення скасоване 92 700,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 09:37
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ"
#42559490
Відхилено 92 700,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 13:22
ПП "ТЕХКОМПЛЕКТ"
#25243560
Відхилено 92 800,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 13:25

Документи

20 липня 2020 16:50
Електронний підпис
20 липня 2020 16:49
намір (1).pdf
20 липня 2020 16:49
протокол.pdf

Документи

23 липня 2020 13:22
Електронний підпис
23 липня 2020 13:19
протокол 233.pdf

Документи

23 липня 2020 13:25
Електронний підпис
23 липня 2020 13:24
протокол 234.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій