Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 72250000-2 – Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з відеоспостереження на автомобільних дорогах загального користування у Львівській області)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-07-07-002289-a ● 30af3f954a8b4e6596e14433edaf8e15
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Дропа Оксана Ігорівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 13:24 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 72250000-2 – Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з відеоспостереження на автомобільних дорогах загального користування у Львівській області) (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | За надані послуги Замовником здійснюється оплата орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг у 15-ти денний термін | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 11:17 |
Проект договору.pdf | |
07 липня 2020 11:17 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002289-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 08 липня 2020 16:09
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, в тендерній документації міститься наступна вимога: Вартість зазначених аналогічних договорів має бути не менше 50% очікуваної вартості цієї
закупівлі. Дана вимога прямо дискримінує учасників закупівлі по вартісному критерію. Яким чином вартість аналогічного договору впливає на якість надання послуг? Чим обумовлена та обґрунтована дана вимога? Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 одним з кваліфікаційних критеріїв є: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Тобто, для замовників важливо, щоб учасники підтвердили саме наявність аналогічного досвіду і відповідно свою компетентність. Різниці у наданні послуг на суму 500 000 гривень і 5 000 000 гривень з технічної та будь-якої іншої сторони немає ніякої. Тому, Вимагаємо виключити дану вимогу як таку що дискримінує учасників закупівлі
Розгорнути
Згорнути
закупівлі. Дана вимога прямо дискримінує учасників закупівлі по вартісному критерію. Яким чином вартість аналогічного договору впливає на якість надання послуг? Чим обумовлена та обґрунтована дана вимога? Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 одним з кваліфікаційних критеріїв є: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Тобто, для замовників важливо, щоб учасники підтвердили саме наявність аналогічного досвіду і відповідно свою компетентність. Різниці у наданні послуг на суму 500 000 гривень і 5 000 000 гривень з технічної та будь-якої іншої сторони немає ніякої. Тому, Вимагаємо виключити дану вимогу як таку що дискримінує учасників закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 10:59
Згідно п. 2 с.16 Закону Замовник встановив в тендерній документації (п.3.4 Додаток 1) одним із кваліфікаційних критеріїв те, що вартість зазначених аналогічних договорів має бути не менше 50% очікуваної вартості цієї закупівлі. Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”, а тому перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів, закріплених у ч.1 ст.5 Закону. Вищезазначена умова не є дискримінаційною для стабільно працюючих виконавців та не обмежує конкуренцію, а є кваліфікаційною вимогою, яка дає Замовнику захист від недобросовісних учасників, що в подальшому вплине на якість наданих послуг. Відповідність учасника зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Відсутність такого критерію в подальшому вплине на якість та терміни надання послуг, або ж взагалі унеможливить їх надання Учасником із-за відсутності відповідного досвіду. Як наслідок невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Крім цього подібна вимога Тендерної документації була предметом розгляду, Антимонопольного комітету України (рішення від 21.10.2019 № 15089 та рішення від 22.10.2019 №15168). У задоволенні Скарг на аналогічні вимоги Учасникам було відмовлено. Таким чином підтверджено, що дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги у Тендерній документації не порушують права та законні інтереси Учасників.
Відповідно до рішення тендерного комітету від 10.07.2020 року, протокол № 70
Крім цього подібна вимога Тендерної документації була предметом розгляду, Антимонопольного комітету України (рішення від 21.10.2019 № 15089 та рішення від 22.10.2019 №15168). У задоволенні Скарг на аналогічні вимоги Учасникам було відмовлено. Таким чином підтверджено, що дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги у Тендерній документації не порушують права та законні інтереси Учасників.
Відповідно до рішення тендерного комітету від 10.07.2020 року, протокол № 70
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002289-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 10 липня 2020 12:06
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, у відповідь на нашу вимогу UA-2020-07-07-002289-a.c1, Вами було надано відповідь: "Відповідність учасника зазначеній вимозі (вартість аналогічних договорів має бути не менше 50% очікуваної вартості цієї закупівлі) тендерної документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Відсутність такого критерію в подальшому вплине на якість та терміни надання послуг, або ж взагалі унеможливить їх надання Учасником із-за відсутності відповідного досвіду. Як наслідок невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів. Вищезазначена умова не є дискримінаційною для стабільно працюючих виконавців...". Своєю відповіддю Ви підтверджуєте наші слова щодо дискримінації учасників, які не мають аналогічного досвіду саме такого вартісного обсягу, але відповідають іншим вимогам документації. Компетентність стабільно працюючих виконавців може підтверджуватись певною кількістю аналогічних договорів, що виконані в повному обсязі з наданням відповідних підтверджуючих документів. Вимога щодо наявності досвіду на певну суму містить ознаки корупційних проявів та/або змови з учасником, що є недопустимим. Що стосується розгляду подібної вимоги Тендерної документації Антимонопольним комітетом України, то повідомляємо, що кожен випадок є суто індивідуальним та не є прецедентом, тому посилатись на рішення Антимонопольного комітету України некоректно у даній ситуації. На підтвердження наших слів надаємо копію рішення № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018, в якому подібні вимоги скаржника були задоволені. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо виключити дану вимогу як таку що дискримінує учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 16:28
Замовником встановлено в тендерній документації (п.3.4 Додаток 1) одним із кваліфікаційних критеріїв те, що вартість зазначених аналогічних договорів має бути не менше 50% очікуваної вартості цієї закупівлі. Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації потрібно надавати послуги з відеоспостереження на автомобільних дорогах загального користування у Львівській області до 31.12.2020 року. Отже, учасник до закінчення календарного року повинен надавати послуги, зазначені в Додатку №3 до тендерної документації очікувана вартість яких становить 3 500 000 грн. Зокрема учасник повинен здійснювати обслуговування інсталяцію та оновлення системи відеоспостереження по Львівській області. Вказані послуги спрямовані на протидію та виявленню адміністративних правопорушень та злочинів, дотримання порядку на автомобільних дорогах Львівської області. Відповідно, якщо учасник не має підтвердженого досвіду надання послуг в таких об’ємах, що становлять на 50% менше ніж очікувана вартість цієї закупівлі, то такий учасник не зможе виконати об’єми зазначені в тендерній документації. Відповідність учасника зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Зазначений критерій не є дискримінаційним, оскільки на ринку є багато надавачів послуг, що мають досвід, зазначений в тендерній документації.
Відповідно до рішення тендерного комітету від 15.07.2020 року, протокол № 84
Відповідно до рішення тендерного комітету від 15.07.2020 року, протокол № 84
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Агенство безпеки " Цербер" безпечне місто |
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ" |
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Агенство безпеки " Цербер" безпечне місто #41820803 |
Переможець |
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 18:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 12:04
|
Угода про розірвання | укладений |
26 листопада 2020 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 13:05
|
ДУ З.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 13:59
|
ДУ 2 88-1-08.20.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 17:25
|
ДУ 1 88-1-08.20.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2020 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 10:43
|
Договір 88-1-08/20 | укладений |
03 вересня 2020 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір доповнюється пунктами, що стосується порядку розрахунку |
Номер договору про закупівлю: | 88-1-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Договору додатком 3 |
Номер договору про закупівлю: | 88-1-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення Кошторису у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 88-1-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Сторони домовились розірвати Договір № 88-1-08/20 від 31 серпня 2020 року за згодою Сторін з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. |