Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4)
Очікувана вартість
234 340,00 UAH
UA-2020-07-07-002107-b ee48ae1366734812bbf1544b400a19a0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черноус Микола Миколайович

380522321741 hoz_bud@kocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 02771569
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка,12
Контактна особа: Черноус Микола Миколайович
380522321741
hoz_bud@kocz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 234 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 171,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2757 пачка
Папір офісний для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної на передачу Товару. Перебіг строків розрахунків може зупинятися на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:24
Тендерна документація зі змінами 2.docx
14 серпня 2020 15:17
Зміни до тендерної документації 2.pdf
24 липня 2020 14:23
Зміни до тендерної документації.pdf
07 липня 2020 13:07
Оголошення.pdf
14 серпня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:24
Тендерна документація зі змінами 2.docx
24 липня 2020 14:30
Тендерна документація зі змінами.docx
07 липня 2020 13:09
Тендерна документація.docx
14 серпня 2020 15:17
Зміни до тендерної документації 2.pdf
24 липня 2020 14:23
Зміни до тендерної документації.pdf
07 липня 2020 13:07
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-002107-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 липня 2020 12:11
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-07-07-002107-b на закупівлю «30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4)» де Замовником виступає Кіровоградський обласний центр зайнятості. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-07-07-002107-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: шорсткість, мл/хв: ISO 8791-2 – ≤ 200; жорсткість (супротив згинам), у поперечному напрямку (CD) (ISO 2493), mN - ≥ 45; жорсткість (супротив згинам) у поздовжньому напрямку (MD) (ISO 2493), mN - ≥ 110. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас виключити дискримінаційні параметри до паперу офісного - жорсткість (супротив згинам), у поперечному напрямку (CD) (ISO 2493); жорсткість (супротив згинам) у поздовжньому напрямку (MD) (ISO 2493) та змінити параметр і викласти його в наступній редакції - шорсткість, мл/хв: ISO 8791-2 – ≤ 220 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 14:08
Доброго дня! Згідно поданої Вами вимоги від 11.07.2020 р. № UA-2020-07-07-002107-b.a1 повідомляємо наступне: тендерна документація для закупівлі паперу офісного для друку формату А4 (далі – Папір) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114) (далі - Закон).
Згідно статті 23 Закону тендерна документація не містить посилань на конкретну марку чи виробника або конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва Паперу.
В Додатку 2 до тендерної документації зазначені технічні та якісні характеристики оригіналу або еквіваленту закупівлі Паперу (пункт 6 розділу III тендерної документації), кожна з технічних та якісних характеристик відповідає Паперу класу В та має суттєве значення для якості Паперу, яка в свою чергу впливає на забезпечення друку текстів та зображень високої якості, кращої працездатності офісної техніки, ефективного друку документів на високошвидкісних принтерах і копірах як для одностороннього, так і для двостороннього друку.
Технічні та якісні характеристики Паперу, що визначені тендерною документацією не мають на меті обмежити конкуренцію, спрямовані на залучення максимальної кількості учасників та отримання найбільш вигідної пропозиції.
У зв’язку з вищезазначеним, твердження щодо встановлення технічних вимог для конкретної марки паперу слід вважати безпідставними, а прохання щодо виключення параметрів [(жорсткість (супротив згинам), у поперечному напрямку (CD) (ISO 2493); жорсткість (супротив згинам) у поздовжньому напрямку (MD) (ISO 2493)] та зміни параметру шорсткості (шорсткість, мл/хв: ISO 8791-2 – ≤ 200 зазначена в тендерній документації, шорсткість, мл/хв: ISO 8791-2 – ≤ 220 зазначена у вимозі) недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на технічні та якісні характеристики Паперу.
Розгорнути Згорнути
Вимогу від 11.07.2020 р. № UA-2020-07-07-002107-b.a1 відхилено

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-07-002107-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 липня 2020 13:54
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 17.07.2020 № 155/юр/20
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 11:02
Рішення від 21.07.2020 №13977.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 11:02
Рішення від 05.08.2020 №15044.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2020 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з ч.6, 22 ст.18 та ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922 (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114) (далі – Закон) за результатами рішення від 05.08.2020р. №15044-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скарги поданої ТОВ «Український папір» на закупівлю за кодом ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4) та відповідно до рішення Тендерного комітету (протокол від 14.08.2020 року № 61) внесені зміни до тендерної документації на закупівлю «Папір офісний для друку формату А4» (код за (CPV) ДК 021:2015 «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне»)
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2020 15:36

Документи подані скаржником

17 липня 2020 10:38
Скарга 17.07.20.pdf
17 липня 2020 10:38
Скарга 17.07.20.pdf.(1).P7S
17 липня 2020 10:38
Скарга 17.07.20.pdf.(2).P7S
17 липня 2020 10:38
Berga Speed 80.pdf
17 липня 2020 10:38
Brilliant laser copy 80.pdf
17 липня 2020 10:38
DolphinR EVERYDAY.pdf
17 липня 2020 10:38
IP Basic.pdf
17 липня 2020 10:38
Multilaser.pdf
17 липня 2020 10:38
Xerox Performer.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 203 797,44
UAH з ПДВ
203 797,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:07
Документи частина 2.rar
28 серпня 2020 16:07
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 серпня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій