Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки АО (25-70), вугілля кам'яне марки А (16-40), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Очікувана вартість
1 035 000,00 UAH
UA-2020-07-07-002057-b 01671308c11d4804ad9b5f1f49b88d0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бирна Яна Миколаївна

380484960875 primorskiysanatoriy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) САНАТОРІЙ "ПРИМОРСЬКИЙ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 01982005
Місцезнаходження: 67793, Україна , Одеська обл., село Курортне, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 11 А
Контактна особа: Бирна Яна Миколаївна
380484960875
primorskiysanatoriy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:17
Очікувана вартість: 1 035 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 тони
Вугілля кам'яне марки АО (25-70)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67793, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, с.Курортне, вул. Чорноморська, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
10 тони
Вугілля кам'яне марки А (16-40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67793, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, с.Курортне, вул. Чорноморська, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
80 тони
Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67793, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, с.Курортне, вул. Чорноморська, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати - згідно договору.Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально в тендерній документації). Тендерна документація додається окремим додатком. Електронна банківська гарантія - безвідклична, безумовна, засвідчена електронним цифровим підписом та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: заклад, розпорядник та одержувач бюджетних коштів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:09
ТД_вугілля_.doc
07 липня 2020 13:09
Проект_договору.doc
07 липня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:09
ТД_вугілля_.doc
07 липня 2020 13:09
Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-002057-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 07 липня 2020 14:27
Вугілля кам'яне марки А (16-40)
Вугілля кам'яне марки А (16-40) Шановний Замовнику, що це за марка? хто її вигадав? згідно якого технічного документу вами визначено технічні вимоги? як ви визначили що саме така марка Вам необхідна? Крім того, надайте назву опалюваного обладнання на якому ви збираєтесь використовувати таку марку вугілля?
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 20:46
Тендерним комітетом прийнято рішення встановити у тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Марка та розмір вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідне закупити. При визначені предмету закупівлі, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації, замовником дотримано вимоги законодавства в повній мірі. Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до пункту 18 частини І статті 1 Закону, відповідно до якого предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Також Замовник при визначені предмету закупівлі керувався наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Замовник при формуванні марки товару, що складає предмет закупівлі виходив із потреби в забезпеченні своїх закладів більш якісним вугіллям зокрема, показників зольності. Звертаємо вашу увагу, що у відповідності до Закону «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб - порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та або суміжних прав». Таким чином, замовник самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію, зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі, самостійно визначає предмет закупівлі згідно пункту 18 частини першої ст1 Закону, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його опису. На питання, що це за марка вугілля, повідомляємо, - це марка А (антрацит). Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Отже, у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
Розгорнути Згорнути
Замовник надав відповідь по суті скарги
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002057-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 07 липня 2020 14:33
незаконна вимога
3.8. Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 7000,00 грн без ПДВ. Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.
Шановний Замовнику! предметом даної закпівлі є товар! надання юридичних послуг не відносяться до даного предмету закупівлі- приберіть незаконну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 21:06
Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця конкурсних торгів витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору не є інформацією, яка не відповідає чинному законодавству.
В тендерній документації передбачено оплату консультативних послуг з питань проведення даної процедури відкритих торгів з наступних міркувань:
Функціональні обов’язки та порядок діяльності комітету передбачено ст. 11 Закону № 922, окрім Закону, регламентовано Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) (далі – Положення). Тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Однією з найголовніших функцій комітету відповідно до Положення є здійснення вибору процедури закупівлі та проведення відповідної процедури закупівлі. Проходження навчання членами комітету не гарантує їх повноту,оскільки не затверджено порядок проведення такого навчання, внаслідок відсутності дотепер затвердженого Уповноваженим органом самого Порядку проходження навчання спеціалістів у сфері публічних закупівель, закономірною стала практика залучення на договірних засадах спеціалістів (консультантів торгів) до процесу здійснення державних (публічних) закупівель. Виокремлення такого роду послуг із інституту надання правової допомоги, зумовило неоднозначне бачення щодо можливостей залучення консультантів серед замовників торгів та державних органів контролю.
Найпоширенішою формою встановлення правовідносин між Замовником торгів та Консультантом торгів при наданні юридичної допомоги комітету є використання такої цивільно-правової угоди як договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти.
Право замовників вступати у правовідносини цивільно-правового характеру встановлено ст. 167 ЦКУ, в якій зазначено, що держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Також передбачено можливість держави створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади, тощо). Оскільки, відповідно до ст. 2 ЦКУ одним із учасників цивільних відносин є юридичні особи, то виходить, що юридичні особи створені державою не обмежені щодо можливості набувати цивільних прав та здійснювати цивільні обов’язків. Однією з підстав набуття цивільно-правових прав та обов’язків відповідно до ст.. 11 ЦКУ є договори та інші правочини. Як зазначалось вище, договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів, в якому на засадах свободи договору сторони як рівноправні учасники домовляються про взаємні права та обов’язків, є саме тим правочином, що врегульовує відносини Замовника та Консультантів торгів. Що ж стосується державних органів, які здійснюють закупівлі за державні кошти, то ЦКУ зокрема ст. 170 зазначає, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов’язки через органи державної влади. Оскільки у цивільних відносинах безпосередньо держава не може виступати стороною, у зв’язку з тим, що поняття держава є значно ширшим за поняття будь-якого з учасників правовідносин, то реалізувати своє право на участь в угодах цивільно-правового характеру держава може через створені нею та зареєстровані у встановленому порядку державні органи.
Укладення прямого договору про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти між Замовником та Консультантом торгів встановлює обов’язок для фахівців-правників з однієї сторони надати кваліфіковану юридичну допомогу у вигляді здійснення правового аналізу, підготовки проектів рішень та форм документів в рамках процедури закупівлі комітету, а Замовник торгів зобов’язується оплатити вартість таких послуг.
Замовники, як представники держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як у зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту такого як – Заміна боржника в зобов’язані передбаченого ст. 520 ЦКУ, правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант торгів). Правовим наслідком такого договору є те, що обов’язок щодо оплати послуг консультанта від замовника переходить до особи, з якою укладено договір на користь третьої особи.
Договір на користь третьої особи між Замовником та Учасником торгів може бути укладений як окремий правочин за результатами проведення процедури закупівлі, визначення переможця торгів та укладення договору про закупівлю.
А також, у підрозділі «Інша інформація» тендерної документації зазначено, що оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів (тендеру)) відповідно до частини 1 п. 32 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника.
Підсумовуючи вищевикладене, наголошуємо, що залучення консультантів для організації та проведення публічних закупівель є законною, важливою та необхідною обставиною, що дозволить убезпечити Замовника торгів від непрофесійного тлумачення норм Закону та, як наслідок можливих порушень, і забезпечить якісне виконання покладених на тендерний комітет функціональних обов’язків.
Розгорнути Згорнути
Вимогу на запит надано Замовником
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002057-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 07 липня 2020 16:52
Щодо консультаційних послуг за 7000,00 (відповідно умов ТД)
Шановний Замовнику, а за які конкретно послуги повинен платити переможець? вимагаємо надти повний перелік послуг, а також код ЄДРПОУ або ІПН особи, що надає такі послуги замовнику. Які документи підвтерджують, що така особа має право займатись наданням таких "констультаційних" послуг? Які документи підтверджують кваліфікацію та досвід такої особи? Також, зазначити яким чином ви знайшли такого "консультанта"? чому саме цього консультанта? чому не проводили конкурсний відбір? чи укладений у вас договір з таким консультантом? на яких умовах? чи відомо Вам, що Ви несете персональну адміністративну та кримінальну відповідальнісь за проведення даних торгів, а не консультант несе таку відповідальність? хто встановлював вимоги тендерної документації (консультант чи тенерний комітет)? Як ви пояснете, що у попередні роки вами не були встановлені вимоги щодо сертифікатів ИСО, дозволів держпраці, вимоги щоо кількості працівників, вимоги щодо складу? Чи відомо Вам, що ваш "консультант" прописує вимоги тендерної документації з наданням переваги окремому учаснику? чи відомо Вам судова практика щодо встановлення вимог про надання учасником сертифікатів ИСО?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 23:34
Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця конкурсних торгів витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору не є інформацією, яка не відповідає чинному законодавству.
В тендерній документації передбачено оплату консультативних послуг з питань проведення даної процедури відкритих торгів з наступних міркувань:
Функціональні обов’язки та порядок діяльності комітету передбачено ст. 11 Закону № 922, окрім Закону, регламентовано Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) (далі – Положення). Тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Однією з найголовніших функцій комітету відповідно до Положення є здійснення вибору процедури закупівлі та проведення відповідної процедури закупівлі. Проходження навчання членами комітету не гарантує їх повноту,оскільки не затверджено порядок проведення такого навчання, внаслідок відсутності дотепер затвердженого Уповноваженим органом самого Порядку проходження навчання спеціалістів у сфері публічних закупівель, закономірною стала практика залучення на договірних засадах спеціалістів (консультантів торгів) до процесу здійснення державних (публічних) закупівель. Виокремлення такого роду послуг із інституту надання правової допомоги, зумовило неоднозначне бачення щодо можливостей залучення консультантів серед замовників торгів та державних органів контролю.
Найпоширенішою формою встановлення правовідносин між Замовником торгів та Консультантом торгів при наданні юридичної допомоги комітету є використання такої цивільно-правової угоди як договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти.
Право замовників вступати у правовідносини цивільно-правового характеру встановлено ст. 167 ЦКУ, в якій зазначено, що держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Також передбачено можливість держави створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади, тощо). Оскільки, відповідно до ст. 2 ЦКУ одним із учасників цивільних відносин є юридичні особи, то виходить, що юридичні особи створені державою не обмежені щодо можливості набувати цивільних прав та здійснювати цивільні обов’язків. Однією з підстав набуття цивільно-правових прав та обов’язків відповідно до ст.. 11 ЦКУ є договори та інші правочини. Як зазначалось вище, договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів, в якому на засадах свободи договору сторони як рівноправні учасники домовляються про взаємні права та обов’язків, є саме тим правочином, що врегульовує відносини Замовника та Консультантів торгів. Що ж стосується державних органів, які здійснюють закупівлі за державні кошти, то ЦКУ зокрема ст. 170 зазначає, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов’язки через органи державної влади. Оскільки у цивільних відносинах безпосередньо держава не може виступати стороною, у зв’язку з тим, що поняття держава є значно ширшим за поняття будь-якого з учасників правовідносин, то реалізувати своє право на участь в угодах цивільно-правового характеру держава може через створені нею та зареєстровані у встановленому порядку державні органи.
Укладення прямого договору про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти між Замовником та Консультантом торгів встановлює обов’язок для фахівців-правників з однієї сторони надати кваліфіковану юридичну допомогу у вигляді здійснення правового аналізу, підготовки проектів рішень та форм документів в рамках процедури закупівлі комітету, а Замовник торгів зобов’язується оплатити вартість таких послуг.
Замовники, як представники держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як у зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту такого як – Заміна боржника в зобов’язані передбаченого ст. 520 ЦКУ, правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант торгів). Правовим наслідком такого договору є те, що обов’язок щодо оплати послуг консультанта від замовника переходить до особи, з якою укладено договір на користь третьої особи.
Договір на користь третьої особи між Замовником та Учасником торгів може бути укладений як окремий правочин за результатами проведення процедури закупівлі, визначення переможця торгів та укладення договору про закупівлю.
А також, у підрозділі «Інша інформація» тендерної документації зазначено, що оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів (тендеру)) не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника.
Підсумовуючи вищевикладене, наголошуємо, що залучення консультантів для організації та проведення публічних закупівель є законною, важливою та необхідною обставиною, що дозволить убезпечити Замовника торгів від непрофесійного тлумачення норм Закону та, як наслідок можливих порушень, і забезпечить якісне виконання покладених на тендерний комітет функціональних обов’язків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на запит Учасника
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002057-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 08 липня 2020 13:58
Вимога
Додатково учасники повинні надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015.
З метою підготовки оскарження умов закупівлі прошу оприлюднити внутрішній документ (Акт, Положення, Порядок) замовника, яким тендерний комітет керується під час визначення предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:54
Вимога щодо надання сертифікату, який засвідчує що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, тому що застосовується без виключення до всіх потенційних учасників процедури закупівлі. При визначенні предмета закупівлі Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, що затерджений Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 року № 708.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на звернення учасника
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002057-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 08 липня 2020 13:59
ВИмога
Додатково учасники повинні надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. В якості доведення неупередженості, відкритості та прозорості і рівного ставлення до всіх учасників, а також на спростування думки про те, що умови закупівлі необгрунтовано ускладнено та невиправдано завищені технічні вимоги до предмета закупівлі, та з метою підготовки оскарження умов закупівлі в уповноваженому органі, вимагаємо оприлюднити обгрунтування встановлених замовником технічних вимог до предмета закупівлі в частині надання сертифікату ISO9001:2015 та зазначити спеціаліста - відповідальну особу замовника, за підписом якої тендерний комітет затвердив тендерну документацію по даній закупівлі. Одночасно, вважаємо за необхідне нагадати про персональну відповідальність кожного члена тендерного комітету, в тому числі й за порушення порядку визначення предмету закупівлі, ч.1,2 ст. 164-14 КУпАП.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:43
Вимога щодо надання сертифікату, що засвідчує що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, тому що застосовується без виключення до всіх потенційних учасників процедури закупівлі.Тендерний комітет в повному складі приймав рішення про затвердження умов та вимог тендерної документації.
Відповідь на запит Учасника надано
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002057-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 08 липня 2020 14:00
Вимога
Додатково учасники повинні надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015.
Враховуючи висунуту замовником вимогу надання сертифікату, вимагаємо надати замовником інформацію про те, чи він атестований згідно висунутих вимог стосовно надання сертифікату та яким чином ми будемо узгоджувати постачання вугілля камяного організації, яка не має вищевказаних сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:38
Вимога щодо надання сертифікату, який засвідчує що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, тому що застосовується без виключення до всіх потенційних учасників процедури закупівлі.
Відповідь на Вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002057-b.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 08 липня 2020 14:03
Вимога
замовником оголошено закупівлю на чотири марки вугілля.
Вимагаємо надати пояснення стосовно того, яким чином ви визначили що саме такі марки Вам необхідні, з урахуванням того факту, що деякі марки Замовник ніколи не закуповував та того факту, що переобладння чи заміна паливного обладнання Замовником не проводилась.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2020 14:45
Замовник самостійно визначає предмет закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Основною метою є закупівля найбільш енергоефективного вугілля, тому виходячи з технічних потреб було визначено ті марки вугілля які на думку Замовника є найбільш технічно та економічно доцільними.
Відповідь на виомгу Учасника
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002057-b.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 09 липня 2020 17:32
недоцільна вимога
- Копія усіх ДСТУ/ТУ згідно яких виробляється та яким відповідає товар, завірені виробником.
Надайте нормативно-правове обгрунтування даній вимозі.
Як надання чи ненадання даних документів впрливають на ціну? чи на суть тендерної пропзиції? навіщо вами встановлено цю вимогу. адже вами визначено технічні характеристики які Вам необхідні?
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 15:10
Замовник має бути впевнений у якості пропонованого вугілля, задля цього у тендерній документації встановлено низку вимог щодо підтвердження виробника вугілля, нормативних документів згідно яких виробляється вугілля, підтвердження якісних показників, показників безпеки та інше. Надання вищезазначених документів «впливає на суть пропозиції», тому що дає змогу ознайомитися із технічними документами згідно яких вугілля виробляється та чи має виробник право проваджувати діяльність щодо переробки вугілля.
Розгорнути Згорнути
Надано выдповыдь на питання Учасника
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002057-b.c9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 09 липня 2020 17:40
Необгрунтована вимога
- Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вугілля марок, які пропонуються учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, вугілля якого пропонується до постачання та завірений виробником. Просимо надати обгрунтування вказаної вимоги та зазначити інформацію щодо наступного: на відповідність яким характеристикам до предмету закупівлі встановлено вимогу надання висновку СЕС? Просимо зазначити конткрені показники та вимоги тендерної документації(керуючись ч. 5 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 15:11
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи дає можливість впевнитися що вміст радіонуклідів у пропонованому вугіллі не перевищує норми радіаційної безпеки згідно НРБУ-97, що вугілля є безпечним та відповідає медичним критеріям та показникам безпеки.
Надано відповідь на вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002057-b.c10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 09 липня 2020 17:41
дискримінаційна вимога
- Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання, як легального виробника, шляхом надання в складі тендерної пропозиції копію чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на експлуатацію(використання) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, завірену виробником; копію (завірену виробником) чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданих органами Держпраці України виробнику, або копію (завірену виробником) чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки зареєстровану в органі Держпраці України. На підтвердження провадження планової діяльності виробником (вугілля якого пропонується до постачання), учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника(вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання) щодо виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017р. Шановний Замовнику, Вами оголошено закупівлю на товар? чи на надання послуг з добування/переробки/розсортування вугілля? До чого встановлено вимогу щодо надання дозволу держпаці? на підставі якого нормативно-правового акту вами встановлено дану вимогу? Крім того, вимагаємо надати інформацію як надання чи не надання такого дозволу (за умови, що він виданий не на учасника) впливає на ціну або на суть тендерної пропоиції учасника? а якщо учасник не має прямого договору з виробником? чи закуповує імпортоване вуглля? Дана вимога є дискримінаційна по відношеню до багатьох учасників, зокрем і для нашого товариства, та є незаконною та необгрунтованою!.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 15:12
Замовник має намір та право знати вугілля виробництва якого виробника пропонується учасником до постачання. Задля впевненості легальності вугілля, що пропонується, а також для того, щоб уникнути постачання нелегально виробленого та неякісного вугілля встановлені вимоги щодо дозволу Держпраці та посилання на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля. Якщо учасник не має прямого договору з виробником, є можливість звернутися до виробника через постачальника з яким у учасника укладено договір.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу надано

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" 999 300,00
UAH з ПДВ
999 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 1 034 000,00
UAH з ПДВ
1 034 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 22:09
Електронний підпис
07 серпня 2020 22:07
Наказ на директора.pdf
07 серпня 2020 22:07
довідка щодо ліцензії.pdf
03 серпня 2020 14:36
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:35
тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2020 14:35
довидка з МВС на 24.07.20р.pdf
24 липня 2020 16:39
Електронний підпис
24 липня 2020 16:38
справка.pdf
24 липня 2020 16:38
платежка.pdf
24 липня 2020 16:38
License with EDS (2).pdf
24 липня 2020 16:38
G0720-0110-GL_tender.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 11:07
Статут.pdf
23 липня 2020 11:07
Опис.pdf
23 липня 2020 11:07
Накази_директор.pdf
23 липня 2020 11:07
Лист_код доступу.PDF
23 липня 2020 11:07
Довідка_працівники.pdf
23 липня 2020 11:07
Довідка_ПДВ.PDF
23 липня 2020 11:07
Довідка_МТБ.pdf
23 липня 2020 11:07
Довідка_ліцензія.pdf
23 липня 2020 11:07
ВН_Склад_Ваги.PDF
23 липня 2020 11:07
ВН_Зелена гірка.pdf
23 липня 2020 11:07
ВН_Благодатне.pdf
23 липня 2020 11:07
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
23 липня 2020 11:07
Відгук_Зелена гірка.pdf
23 липня 2020 11:07
Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2020 11:07
Виписка_ТОП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
Переможець 999 300,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
999 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:07
ДУ.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 12:03
Специфікація.pdf укладений
10 серпня 2020 12:02
договор уголь.pdf укладений
10 серпня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 999 300,00
UAH