Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку комунального закладу «Новолатівська середня загальноосвітня школа – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів» Новолатівської сільської ради» (Дніпропетровська область)
Очікувана вартість
92 824,80 UAH
UA-2020-07-07-002017-c 34b64b56dbe841cf88c7d4040ce64c18
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носенко Оксана Олегівна

0986331956 OSVITAZAKUPIVLIN@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОЛАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41062424
Вебсайт: http://osvitanovolat.at.ua
Місцезнаходження: 53711, Україна , Дніпропетровська обл., с. Новолатівка, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 5
Контактна особа: Носенко Оксана Олегівна
0986331956
OSVITAZAKUPIVLIN@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:16
Очікувана вартість: 92 824,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 464,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку комунального закладу «Новолатівська середня загальноосвітня школа – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів» Новолатівської сільської ради» (Дніпропетровська область)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53711, Україна, Дніпропетровська область, с. Новолатівка, Шкільна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Покупець здійснює оплату товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 5-ти банківських днів з моменту поставки товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:57
Оголошення.docx
07 липня 2020 13:57
Додаток 3.docx
07 липня 2020 13:57
Інша інформація.docx
07 липня 2020 13:57
Проект договору.docx
07 липня 2020 13:57
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Кравченко Сергій Михайлович" 50 280,10
UAH
26 580,00
UAH
Документи
ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ" 82 500,00
UAH
26 583,00
UAH
Документи
ФОП "АЛЄЙНІК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ" 66 591,00
UAH
33 333,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 21:47
Електронний підпис
16 липня 2020 21:47
НА ТЕНДЕР.rar
16 липня 2020 21:42
Електронний підпис
16 липня 2020 21:41
2319111134_2319111134_DS181025202143.ZS2
16 липня 2020 21:41
НА ТЕНДЕР.rar

Публічні документи

13 липня 2020 15:19
Електронний підпис
13 липня 2020 15:17
Новолатівка.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Кравченко Сергій Михайлович"

ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "АЛЄЙНІК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Кравченко Сергій Михайлович"
#2319111134
Переможець 26 580,00
UAH
21 липня 2020 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Кравченко Сергій Михайлович"
#2319111134
26 580,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:23
Додаткова угода3 (1).jpeg зміни до договору
24 грудня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:20
Додаткова угода2 (1).jpeg зміни до договору
24 грудня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:12
Додаткова угода1 (1).jpeg зміни до договору
24 грудня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 12:03
Договір2.jpeg укладений
04 серпня 2020 12:55
Договір.jpeg укладений
04 серпня 2020 12:55
Договір1.jpeg укладений
04 серпня 2020 12:55
Договір3.jpeg укладений
04 серпня 2020 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узвязку з продовженням строку по роботам на обєкті "Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку комунального закладу "Новолатвська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів".
Номер договору про закупівлю: 1-03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з продовженням строку по виконанню робіт на обєкті: "Кпітальний ремонт їдальні та харчоблоку комунального заклвду "Новолатівська середня загальноосвітня школа- загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІступенів".Так як виникли роботи які не можливо було передбачити на початок року, та необхідністю коригування проектно-кошторисної документації.
Номер договору про закупівлю: 1-03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з продовженням строку по виконанню робіт на обєкті: "Кпітальний ремонт їдальні та харчоблоку комунального заклвду "Новолатівська середня загальноосвітня школа- загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІступенів".Так як виникли роботи які не можливо було передбачити на початок року, та необхідністю коригування проектно-кошторисної документації.
Номер договору про закупівлю: 1-03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 580,00
UAH