Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об'єкті: "Будівництво очисних споруд по технології «BIOTAL» продуктивністю 300м₃/добу з введенням першої черги потужністю 150м₃/добу в с. Поліське Коростенського району Житомирської області. Зміни до проекту. Коригування." (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
111 236,40 UAH
UA-2020-07-07-001990-a 39806ffcde51426ebb84d5914d916525
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мошківська

+380680195873 marina5959@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Марина Мошківська
+380680195873
marina5959@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 15:07
Очікувана вартість: 111 236,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 556,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформацю про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об'єкті: "Будівництво очисних споруд по технології «BIOTAL» продуктивністю 300м₃/добу з введенням першої черги потужністю 150м₃/добу в с. Поліське Коростенського району Житомирської області. Зміни до проекту. Коригування." (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11555, Україна, Житомирська область, Коростенський район, с. Поліське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться в національній валюті України (гривні), у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих (виконаних) робіт та отримання рахунку від Виконавця, залежно від реального фінансування видатків Замовник Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:59
Тендер_Проект_договору_Бiотал.docx
07 липня 2020 10:59
Тендер_Бiотал_Оголошення_з_додатками.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ " 50 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Барилюк Сергій Миколайович" 80 276,12
UAH з ПДВ
79 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 81 000,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУБИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 92 000,00
UAH з ПДВ
90 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 13:40
Електронний підпис
14 липня 2020 13:36
23. Проект договору.pdf
14 липня 2020 13:36
20. Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 13:36
13. Копія Диплому.pdf
14 липня 2020 13:36
07. Копія Паспорту.pdf
14 липня 2020 13:36
00. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 11:11
Електронний підпис

Публічні документи

16 липня 2020 10:15
Електронний підпис
16 липня 2020 10:12
Документ_ЄДР_1006907356.zip
16 липня 2020 10:12
Статут.pdf
16 липня 2020 10:12
Сертифікат Волошин.pdf
16 липня 2020 10:12
Сертификат Тимченко.pdf
16 липня 2020 10:12
Пропозиція.pdf
16 липня 2020 10:12
Лист код доступу.pdf
16 липня 2020 10:12
договір пирятин.pdf
16 липня 2020 10:12
Договір Волошин.pdf
16 липня 2020 10:11
договір акти кп гвп_.pdf
16 липня 2020 10:11
довідка тимченко.pdf
16 липня 2020 10:11
довідка працівники.pdf
16 липня 2020 10:11
довідка пдв.pdf
16 липня 2020 10:11
Довідка несудимість.pdf
16 липня 2020 10:11
довідка досвід.pdf
16 липня 2020 10:11
Довідка дитяча праця.pdf
16 липня 2020 10:11
диплом.pdf
16 липня 2020 10:11
Відгук кпгвп днз 643.pdf
16 липня 2020 10:11
витяг ПДВ.pdf
16 липня 2020 10:11
Видаткова.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 10:10
Електронний підпис
14 липня 2020 10:07
договор биотал (1).pdf
14 липня 2020 10:07
Сертификат.pdf
14 липня 2020 10:07
протокол биотал.jpg
14 липня 2020 10:07
Лист згода.pdf
14 липня 2020 10:07
Довідка працівники.pdf
14 липня 2020 10:07
Довідка обладнання.pdf
14 липня 2020 10:07
Гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 10:07
Гарант лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "

ФОП "Барилюк Сергій Миколайович"

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

ФОП "ГУБИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2939615410
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 10:16
ФОП "Барилюк Сергій Миколайович"
#2770713816
Відхилено 79 700,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 10:21
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Переможець 81 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 12:17
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 15:01
дод.угода 2 від 13.04.2021.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:11
ДОД.УГОДА 1 до догов.01 .07.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 12:57
Договір № 24 від 24.07.2020.pdf укладений
24 липня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №24 від 24 07 2020 року в частині, визначення строку дії договору, таїсим чином в пункт 12.1 Договору внести зміни та викласти в такій редакції: 12.Цей Договір набирає чинності з дати йогоукладення(підписання та скріплення печатками )належним чином уповноваженим представниками обох Сторін і діє по 31.12.2021 року включно,та до повного виконання робіт залежно від реального їх фінансування.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №24 від 24.07.2020 року в частині визначення суми договору, таким чином в пункт 2.1 Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «2.1. Сума Договору становить: 81 000,00 (вісімдесят одна тисяча гривень 00 коп.) грн., в т. ч. ПДВ 13 500,00 грн. Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік складає 12 495,00 (Дванадцять тисяч чотириста дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) грн. з ПДВ, сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 68 505,00(Шістдесят вісім тисяч п’ятсот п’ять гривень 00 копійок)
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 690,20
UAH (в тому числі ПДВ 7 781,70 UAH)