Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (багатофункціональні пристрої, ламінатори)
Очікувана вартість
152 642,00 UAH
UA-2020-07-07-001977-c 140f746c03044a6bb47782471ad80f7f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 152 642,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 763,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (багатофункціональні пристрої, ламінатори)

Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (багатофункціональні пристрої, ламінатори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий товар. За наявності коштів державної субвенції. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:56
порівняльна_таблиця_Додаток_1.PDF
08 липня 2020 13:56
Перелік_змін__до_Додатку_1.PDF
08 липня 2020 13:56
Нова_редакція_Додаток_№1_Технічний_опис.PDF
07 липня 2020 13:54
Додаток_4_проект_договору.PDF
07 липня 2020 13:54
Додаток_№2_ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
07 липня 2020 13:54
ДОДАТОК_3.PDF
07 липня 2020 13:54
ТД_для_відкритої.PDF
08 липня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:56
порівняльна_таблиця_Додаток_1.PDF
08 липня 2020 13:56
Перелік_змін__до_Додатку_1.PDF
08 липня 2020 13:56
Нова_редакція_Додаток_№1_Технічний_опис.PDF
07 липня 2020 13:54
Додаток_№1_Технічний_опис.PDF
07 липня 2020 13:54
Додаток_4_проект_договору.PDF
07 липня 2020 13:54
Додаток_№2_ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
07 липня 2020 13:54
ДОДАТОК_3.PDF
07 липня 2020 13:54
ТД_для_відкритої.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії!
Дата подання: 08 липня 2020 16:15
Дата відповіді: 09 липня 2020 08:15
Шановний замовник! Чи потрібне підтвердження від виробника про легальність походження товару до закупівлі?
Відповідь: Добрий день! Згідно тендерної документації Додатку 3 потрібно надати:4.4. Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів :
1) копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (ліцензії та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/або посвідчення якості);
2) Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист, що при постачанні будуть надані на обладнання документи (паспорт, гарантійні талони, тощо);
3) авторизаційний лист виробника (окрім Російського виробника).
Прохання
Дата подання: 08 липня 2020 16:21
Дата відповіді: 09 липня 2020 08:23
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! У звязку з плагіатом тендерної документації іншими замовниками тендерна документація оприлюднюється в такому форматі. Проєкт договору ви можете роздрукувати та заповнити в ручну та відсканувати, а форму цінової пропозиції буде завантажено в форматі DOC/DOCX.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-001977-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 08 липня 2020 12:52
Усунення Дискримінаційних вимог.
Шановний Замовник! За сукупністю параметрів викладених у технічному завданні до тендерній документації до багатофункціонального пристрою відповідають пристрої лише одного виробника, а саме Епсон, що дискримінує учасників, які можуть надати еквіваленти від інших виробників. Для допуску інших учасників до тендеру вимагаємо змінити параметр "Роздільна здатність на 4800*1200, " що при аналогічній термо-струменевій технології друку не гірше за якістю, та встановити більш лояльний критерій до швидкості чорно-білого друку за стандартом A4 (ISO) до 8,8 стор на хв., що не буде перевищувати 5% від параметрів які вимагаються у документації, натомість буде вище швидкість кольорового друку. Змінити ресурс або додати "рівноцінний еквівалент" контейнерів чорнил кольорових не менше 7000 видруків А4 та чорного 6000 видруків А4 по всім комплектам(стартовий та постійний), що буде еквівалентно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 13:37
Добрий день! Будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 142 308,00
UAH з ПДВ
142 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 12:48
Електронний підпис
23 липня 2020 03:44
ЦІНОВАПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 липня 2020 03:44
14. Проект_договору.pdf
23 липня 2020 03:44
9. Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 03:44
8. Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
23 липня 2020 03:44
7. B2B Статут.pdf
23 липня 2020 03:44
3.2.Лист-відгук ЧНУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

Інформація про відміну

Дата відміни
23 липня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій