Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-07-07-001913-b c1101f4c4e9d438e81172deaf2cb3202
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380443668100 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380443668100
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 13:22
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально (детальніше в тендерній документації замовника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» -
72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 12 липня 2020 22:43
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:49
1. У проекті договору вказано, що строк надання послуги - до 28 грудня 2020 року. Водночас, термін у календарному плані - 100 робочих днів після підписання контракту, що перевищує вказаний строк. Уточніть цей момент, будь ласка. 2. Чи є якісь рекомендації щодо розподілу вартості етапів у формі тендерної пропозиції?
Відповідь: Добрий ранок. Шановний учаснику надаємо вам відповіді на запитання.
1. У проекті договору строк надання послуги співпадає із строком дії Договору –до 28 грудня 2020 року. В календарному плані зазначено граничні терміни виконання етапів робіт. У разі неможливості надання стороною Договору послуги достроково, Замовник у будь-якому випадку дотримається визначених зобов’язань та продовжить строк дії Договору.
2. Учасник самостійно визначає вартість етапу в тендерній пропозиції, виходячи з власних потужностей та затрат.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-12-14-000003 • 24732c4b58fd4a019a42489e0a771f29
Автор звернення: Адвокат Яковлєва Людмила Володимирівна
Дата створення звернення: 2020-12-14 14:56
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
ЗАЯВА про порушення в публічній закупівлі Електронна система публічних закупівель “ProZorro” - відкритий ресурс, який забезпечує вільний доступ до інформації про електронні тендерні торги. Під час моніторингу закупівель за участю ФОП Данилюка Миколи Івановича, що здійснювався мною як адвокатом в інтересах клієнта, було виявлено порушення в публічній закупівлі «Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення». У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» замовником зазначеної закупівлі закріплено, що для підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються копії нижченаведених документів: штатний розпис; наказ про призначення на посаду; трудова книжка (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на посаду); цивільно-правова угода (в разі, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником). Кількість працівників та спеціалістів, має бути достатньою для виконання послуг згідно предмету закупівлі у встановлені строки та відповідати показникам розрахункової трудомісткості по даному об’єкту. Вищезазначені документи надаються щодо кожного працівника інженерно-технічного складу, зазначеного в Довідці та передаються в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні. Проте, виходячи з документів ФОП Данилюка М. І., завантажених у складі його тендерної пропозиції, він не виконав вищезазначену вимогу замовника, оскільки здійснив підміну трудових договорів договорами цивільно-правового характеру (ЦПХ). Відповідно до ч. 1 ст. 21 КЗпП України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Своєю чергою, цивільно-правовий договір — угода між підприємством й особою на виконання певної роботи, предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодавство. Тобто, за цивільно-правовим договором фізична особа може виконувати разові завдання різного характеру, оплата таких робіт має відбуватися після їх прийняття за результатом (після підписання відповідного акту прийому-передачі). Але зміст і строки договорів ЦПХ, які завантажені ФОП Данилюком М. І., вказує на те, що їх предметом є процес праці, а не її кінцевий результат, тобто ФОП Данилюк М. І. цивільно-правовими відносини приховує трудові відносини з працівниками. Попри наведене, ФОП Данилюк М. І. визнаний переможцем торгів, з яким 17.08.2020 року укладений договір. Зважаючи на викладене, укладення замовником договору з ФОП Данилюком М. І. відбулося на умовах, які не відповідають тендерній документації, що є суттєвим порушенням процедури закупівлі. Окрім цього, в тендерній документації замовника вказано перелік формальних помилок, який не відповідає вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за №715/34998, що є порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, у п. 2.1. Розділу 5. Тендерної документації зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. На підставі викладеного та керуючись ст. 20 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 року № 43, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 року № 1088-р «Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках”, ПРОШУ: з метою перевірки законодавства України у сфері публічних закупівель прийняти рішення про початок моніторингу процедури закупівлі «Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення». З повагою, Яковлєва Л.В.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДАНИЛЮК МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 2 796 000,00
UAH з ПДВ
2 796 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІВІС" 2 996 200,00
UAH з ПДВ
2 966 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гаченко Богдан Володимирович 2 988 440,00
UAH з ПДВ
2 988 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 18:54
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:51
Довідка МВС.pdf
30 липня 2020 21:02
Електронний підпис
30 липня 2020 21:01
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2020 21:01
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
30 липня 2020 21:01
Довідка ч.2 ст.17.pdf
30 липня 2020 21:01
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
29 липня 2020 10:26
Електронний підпис
29 липня 2020 10:24
ЦПХ Блануца Оригінал.pdf
29 липня 2020 10:24
ЦПХ Кравчук Оригінал.pdf
28 липня 2020 14:49
Електронний підпис
28 липня 2020 14:16
Електронний підпис
28 липня 2020 14:15
ЦПХ Блануца Оригінал.pdf
28 липня 2020 14:15
ЦПХ Кравчук Оригінал.pdf
28 липня 2020 14:15
Дипломи Оригінал.pdf
22 липня 2020 19:59
Електронний підпис
22 липня 2020 19:58
Довідка МТБ.pdf
22 липня 2020 19:34
Електронний підпис
22 липня 2020 15:47
Електронний підпис
22 липня 2020 15:46
Відгук ІТ Контракт.pdf
22 липня 2020 15:46
Трудова Малярчук.pdf
22 липня 2020 15:46
ЦПХ Кравчук.pdf
22 липня 2020 15:46
ЦПХ Блануца.pdf
22 липня 2020 15:46
Штатний розпис.pdf
22 липня 2020 15:46
Листи згоди.pdf
22 липня 2020 15:46
Довідка 17 стаття.pdf
22 липня 2020 15:46
Довідка ліцензії.pdf
22 липня 2020 15:46
Довідка екологія.pdf
22 липня 2020 15:46
Довідка офіс.pdf
22 липня 2020 15:46
Паспорт Копія.pdf
22 липня 2020 15:46
Дипломи.pdf
22 липня 2020 15:46
Довідка працівники.pdf
22 липня 2020 15:46
ІПН Копія.pdf
22 липня 2020 15:46
Акти ІТ Контракт.pdf
22 липня 2020 15:46
Витяг ЄП Копія.pdf
22 липня 2020 15:46
Виписка ЄДР Копія.pdf
22 липня 2020 15:46
Довідка санкції.pdf
22 липня 2020 15:46
Довідка МТБ.pdf
22 липня 2020 15:46
Гарантія.zip

Публічні документи

23 липня 2020 13:31
Електронний підпис
23 липня 2020 13:29
Тендерна пропозицыя.pdf
23 липня 2020 13:29
Сертифікат Юношева.pdf
23 липня 2020 13:29
Рішення СІВІС.pdf
23 липня 2020 13:29
Копія витягу з ЄДР.pdf
23 липня 2020 13:29
Завірений Додаток4.pdf
23 липня 2020 13:29
Договір оренди.pdf
23 липня 2020 13:29
Диплом Юношева.pdf
23 липня 2020 13:29
Диплом Ступак.pdf
23 липня 2020 13:29
Диплом Колосов.pdf
23 липня 2020 13:29
Відгук від замовника.pdf
23 липня 2020 13:29
аналогічний договір.pdf
23 липня 2020 13:29
акти до аналогічного.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 15:59
Електронний підпис
23 липня 2020 15:11
40 Копія витягу з ЄДР.pdf
23 липня 2020 15:11
49 Паспорт Гаченко.pdf
23 липня 2020 15:10
39 ІПН Гаченко.pdf
23 липня 2020 15:10
23 Довідка про ПДВ.pdf
23 липня 2020 15:10
2 Витяг Гаченко.pdf
23 липня 2020 15:10
5 Диплом Некрасов.pdf
23 липня 2020 15:10
3 Диплом Гаченко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДАНИЛЮК МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

ТОВ "СІВІС"

ФОП Гаченко Богдан Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ДАНИЛЮК МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#3650803336
Переможець 2 796 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 10:46

Вимога про усунення невідповідностей

1. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах відносно відповідності учасника процедури критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: 1.1 Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації замовника п.2. Додатку 2 надав копії диплома Малярчука Романа Васильовича, Блануца Дмитра Сергійовича та Данилюка Миколи Івановича скановані не з оригіналу документа. 1.2 Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації замовника п.2. Додатку 2 надано договір № 01/07-20 про розроблення програмного забезпечення на замовлення з Фізичною-особою підприємцем Блануца Д.С., та договір № 01/07-20 про розроблення програмного забезпечення на замовлення з Фізичною-особою підприємцем Кравчук М.П. Учасник надав довідку що не планує залучати субпідрядників/співвиконавців в обсязі, що перевищуватиме 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 1.3.Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації замовника п.3. Додатку 2 надано копію аналогічного договору № 01/09-19 про розроблення програмного забезпечення на замовлення. Згідно вимог п. 1 Розділу 3 тендерної документації де зазначено надання Учасником у складі тендерної пропозиції копій документів, копії мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку, а інформаційні довідки, листи, листи-пояснення тощо – підписані уповноваженою особою Учасника та завірені печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів). 2. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строки передбачені статтею 31 закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати: 2.1. Скановані з оригіналу документу про вищу освіту в кольоровому зображенні дипломи Малярчука Романа Васильовича, Блануца Дмитра Сергійовича та Данилюка Миколи Івановича. 2.2. Копії цивільно-правових угод з фізичними-особами Блануца Д.С. та Кравчук М.П. 2.3. Засвідчену у встановленому законодавством порядку копію аналогічного договору № 01/09-19 про розроблення програмного забезпечення на замовлення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДАНИЛЮК МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#3650803336
2 796 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 18:06
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:16
4886 від 17.08.2020.pdf укладений
20 серпня 2020 14:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Закінчився строк дії Договору