Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» -
72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-07-07-001913-b ● c1101f4c4e9d438e81172deaf2cb3202
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | http://gioc.kyivcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Сіренко Сергій Анатолійович 380443668100 sergii.sirenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 13:22 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально (детальніше в тендерній документації замовника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» -
72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» -
72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 12:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 12:38 |
Проект_договору__Благоустрiй зм.pdf | |
07 липня 2020 12:38 |
додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
07 липня 2020 12:37 |
Тендерна_документацiя_Благоустрiй.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 12 липня 2020 22:43
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:49
1. У проекті договору вказано, що строк надання послуги - до 28 грудня 2020 року. Водночас, термін у календарному плані - 100 робочих днів після підписання контракту, що перевищує вказаний строк. Уточніть цей момент, будь ласка.
2. Чи є якісь рекомендації щодо розподілу вартості етапів у формі тендерної пропозиції?
Відповідь: Добрий ранок. Шановний учаснику надаємо вам відповіді на запитання.
1. У проекті договору строк надання послуги співпадає із строком дії Договору –до 28 грудня 2020 року. В календарному плані зазначено граничні терміни виконання етапів робіт. У разі неможливості надання стороною Договору послуги достроково, Замовник у будь-якому випадку дотримається визначених зобов’язань та продовжить строк дії Договору.
2. Учасник самостійно визначає вартість етапу в тендерній пропозиції, виходячи з власних потужностей та затрат.
1. У проекті договору строк надання послуги співпадає із строком дії Договору –до 28 грудня 2020 року. В календарному плані зазначено граничні терміни виконання етапів робіт. У разі неможливості надання стороною Договору послуги достроково, Замовник у будь-якому випадку дотримається визначених зобов’язань та продовжить строк дії Договору.
2. Учасник самостійно визначає вартість етапу в тендерній пропозиції, виходячи з власних потужностей та затрат.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2020-12-14-000003 • 24732c4b58fd4a019a42489e0a771f29
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2020-12-14
•
14:56
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
ЗАЯВА
про порушення в публічній закупівлі
Електронна система публічних закупівель “ProZorro” - відкритий ресурс, який забезпечує вільний доступ до інформації про електронні тендерні торги.
Під час моніторингу закупівель за участю ФОП Данилюка Миколи Івановича, що здійснювався мною як адвокатом в інтересах клієнта, було виявлено порушення в публічній закупівлі «Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення».
У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» замовником зазначеної закупівлі закріплено, що для підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються копії нижченаведених документів: штатний розпис; наказ про призначення на посаду; трудова книжка (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на посаду); цивільно-правова угода (в разі, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником). Кількість працівників та спеціалістів, має бути достатньою для виконання послуг згідно предмету закупівлі у встановлені строки та відповідати показникам розрахункової трудомісткості по даному об’єкту. Вищезазначені документи надаються щодо кожного працівника інженерно-технічного складу, зазначеного в Довідці та передаються в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні.
Проте, виходячи з документів ФОП Данилюка М. І., завантажених у складі його тендерної пропозиції, він не виконав вищезазначену вимогу замовника, оскільки здійснив підміну трудових договорів договорами цивільно-правового характеру (ЦПХ).
Відповідно до ч. 1 ст. 21 КЗпП України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Своєю чергою, цивільно-правовий договір — угода між підприємством й особою на виконання певної роботи, предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодавство. Тобто, за цивільно-правовим договором фізична особа може виконувати разові завдання різного характеру, оплата таких робіт має відбуватися після їх прийняття за результатом (після підписання відповідного акту прийому-передачі).
Але зміст і строки договорів ЦПХ, які завантажені ФОП Данилюком М. І., вказує на те, що їх предметом є процес праці, а не її кінцевий результат, тобто ФОП Данилюк М. І. цивільно-правовими відносини приховує трудові відносини з працівниками.
Попри наведене, ФОП Данилюк М. І. визнаний переможцем торгів, з яким 17.08.2020 року укладений договір. Зважаючи на викладене, укладення замовником договору з ФОП Данилюком М. І. відбулося на умовах, які не відповідають тендерній документації, що є суттєвим порушенням процедури закупівлі.
Окрім цього, в тендерній документації замовника вказано перелік формальних помилок, який не відповідає вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за №715/34998, що є порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у п. 2.1. Розділу 5. Тендерної документації зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
На підставі викладеного та керуючись ст. 20 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 року № 43, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 року № 1088-р «Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках”,
ПРОШУ:
з метою перевірки законодавства України у сфері публічних закупівель прийняти рішення про початок моніторингу процедури закупівлі «Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення».
З повагою,
Яковлєва Л.В.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДАНИЛЮК МИКОЛА ІВАНОВИЧ" |
2 796 000,00
UAH з ПДВ
|
2 796 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІВІС" |
2 996 200,00
UAH з ПДВ
|
2 966 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гаченко Богдан Володимирович |
2 988 440,00
UAH з ПДВ
|
2 988 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДАНИЛЮК МИКОЛА ІВАНОВИЧ" #3650803336 |
Переможець |
2 796 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 18:06
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 14:16
|
4886 від 17.08.2020.pdf | укладений |
20 серпня 2020 14:14
|