Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі ЛУГГ на вул. Олени Степанівни, 13»
Очікувана вартість
1 950 262,60 UAH
UA-2020-07-07-001687-c de2d30f42d6f467a8b9703ccf5ff4a82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Любов Миколаївна

+380322330433 LUGGimnazija@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська українська гуманітарна гімназія ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови
Код ЄДРПОУ: 22350373
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул. О. Степанівни, 13
Контактна особа: Пасічник Любов Миколаївна
+380322330433
LUGGimnazija@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 11:26
Очікувана вартість: 1 950 262,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 751,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника-згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".. Мова підготовки тендерної пропозиції українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт будівлі ЛУГГ на вул. Олени Степанівни, 13»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК Герц" 1 715 717,32
UAH з ПДВ
1 705 966,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Промстильсервіс" 1 783 624,00
UAH з ПДВ
1 715 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 10:50
Електронний підпис
30 липня 2020 20:11
Електронний підпис
22 липня 2020 16:29
Електронний підпис
22 липня 2020 16:26
56.6_Рейтинг.zip
22 липня 2020 16:26
56.4_Ліцензія.zip
22 липня 2020 16:26
56.3_Довіреність 30.7z
22 липня 2020 16:26
56.1_Гарантия 19351.zip
22 липня 2020 16:26
47_Кошторис.pdf
22 липня 2020 16:26
46.2_Дефектний акт.pdf
22 липня 2020 16:26
45_Договірна ціна.pdf
22 липня 2020 16:25
44_Календарний графік.pdf
22 липня 2020 16:25
43_Проект Договору.pdf
22 липня 2020 16:25
42_Довідка Стаття 17.pdf
22 липня 2020 16:25
37_Копія витягу з ЄДР.pdf
22 липня 2020 16:25
36_Виписка ЄДР.pdf
22 липня 2020 16:25
33_Опис до статуту.pdf
22 липня 2020 16:25
32_Копія_Статуту.pdf
22 липня 2020 16:25
30_Копія ІПН.pdf
22 липня 2020 16:25
29_Копія паспорту.pdf
22 липня 2020 16:25
26_Наказ_Призначення.pdf
22 липня 2020 16:25
18_Штатний розпис.pdf
22 липня 2020 16:25
17_Щодо звіту 1ПВ.pdf
22 липня 2020 16:24
16_Копія 1ДФ.pdf
22 липня 2020 16:24
13_Дипломи фахівців.pdf
22 липня 2020 16:24
5_Копії техпаспортів.pdf
22 липня 2020 16:24
2_Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
22 липня 2020 17:17
Електронний підпис
22 липня 2020 17:14
відгук 60.jpeg
22 липня 2020 16:58
Електронний підпис
22 липня 2020 16:57
Електронний підпис
22 липня 2020 16:40
Електронний підпис
22 липня 2020 16:37
Кошторис.rar
22 липня 2020 16:37
Кошторис.rar.p7s
22 липня 2020 16:37
Гарантія.zip
22 липня 2020 16:37
ДЦ.pdf
22 липня 2020 16:37
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 липня 2020 16:37
Ліцензія.pdf
22 липня 2020 16:37
P90918-212434.jpg
22 липня 2020 16:37
паспорт Н2.jpeg
22 липня 2020 16:37
паспорт Н1.jpeg
22 липня 2020 16:37
Диплом директора.pdf
22 липня 2020 16:37
Трудова заст. дир.2.jpeg
22 липня 2020 16:37
Трудова виконроб 2.jpeg
22 липня 2020 16:37
Трудова деректор1.jpeg
22 липня 2020 16:37
Трудова виконроб 1.jpeg
22 липня 2020 16:37
Трудова деректор2.jpeg
22 липня 2020 16:37
Трудова заст. дир.1.jpeg
22 липня 2020 16:37
Диплом виконроба.pdf
22 липня 2020 16:37
ПРАНА.jpg
22 липня 2020 16:37
Лист згода.jpg
22 липня 2020 16:37
Лист Прана.jpg
22 липня 2020 16:36
ПРАНА1.jpg
22 липня 2020 16:36
Doc Jul 22 2020.pdf
22 липня 2020 16:36
Сертификат Евросоюз.jpg
22 липня 2020 16:36
лист згода2.pdf
22 липня 2020 16:36
00Ліцензія.jpg
22 липня 2020 16:36
Проект договору.pdf
22 липня 2020 16:36
Лист гарантія(СТ 17).jpeg
22 липня 2020 16:36
санкції.jpeg
22 липня 2020 16:36
Захист довкілля.jpeg
22 липня 2020 16:36
Графік виконання.jpeg
22 липня 2020 16:36
Гарантія на роботи.jpeg
22 липня 2020 16:36
Врахування податків.jpeg
22 липня 2020 16:36
Протокол ОП дир.jpeg
22 липня 2020 16:36
Протокол ОП.jpeg
22 липня 2020 16:36
ОП заст.дир.jpeg
22 липня 2020 16:36
ОП виконроб.jpeg
22 липня 2020 16:36
Посвідчення ОП дир.jpeg
22 липня 2020 16:36
Наказ ОП.jpeg
22 липня 2020 16:36
Виконання СШ 60.rar
22 липня 2020 16:36
Договір СЗШ 30.pdf
22 липня 2020 16:36
Дог. СШ60.pdf
22 липня 2020 16:36
Кб2 60.pdf
22 липня 2020 16:36
ДЦ 60.jpeg
22 липня 2020 16:36
КБ-3 60.jpeg
22 липня 2020 16:36
відгук 60.jpeg
22 липня 2020 16:36
Аналогічні договори.jpeg
22 липня 2020 16:36
КБ3 СШ30.pdf
22 липня 2020 16:36
Відгук СШ30.pdf
22 липня 2020 16:36
Статут.pdf
22 липня 2020 16:36
паспорт Н2.jpeg
22 липня 2020 16:36
паспорт Н1.jpeg
22 липня 2020 16:36
Робітники.jpeg
22 липня 2020 16:36
Штатний роспис.jpeg
22 липня 2020 16:36
Обладнання.jpeg
22 липня 2020 16:36
ІТР.jpeg
22 липня 2020 16:36
1-ДФ.(2019).pdf
22 липня 2020 16:36
Банк рахунок.jpeg
22 липня 2020 16:36
Банк кредити.jpeg
22 липня 2020 16:36
1-ДФ.3.jpeg
22 липня 2020 16:36
1-ДФ.jpeg
22 липня 2020 16:36
1-ДФ.2.jpeg
22 липня 2020 16:36
Scan_20200722_141810.pdf
22 липня 2020 16:35
Технічне завдання.pdf
22 липня 2020 16:35
Пропозиція.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Герц"

Приватне підприємство "Промстильсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК Герц"
#42357002
Відхилено 1 705 966,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 13:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 11:42
Приватне підприємство "Промстильсервіс"
#35186350
Переможець 1 715 555,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:44

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК Герц» в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі ЛУГГ на вул. Олени Степанівни, 13» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Подані Учасником відомості, які містяться в наданій учасником довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (документ «2_Довідка про МТБ.pdf» вих. №12/2 від 21.07.2020), не відповідають відомостям, які містяться в «Підсумкова відомість ресурсів» розділу ІІ Будівельні машини та механізми, і які є необхідні для виконання робіт згідно технічної специфікації, що є порушенням Розділу 1 Додатку №2 Тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копія балансу підприємства за останній звітний період та копія звіту про фінансові результати за останній звітний період, що є порушенням Розділу 4 Додатку №2 Тендерної документації. 3. Для підтвердження інформації про наявність ІТР та штатних працівників учасник повинен надати: кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасника міститься документ «15_Документи_Фахівець_Захист праці.pdf», згідно якого датою наступної перевірки знань є 26.05.2020 р., що не відповідає вимозі щодо чинності на дату кінцевого строку подання пропозицій (кінцевий строк подання пропозицій даної закупівлі є 22 липня 2020 18:00). Інші документи, які місять відомості про перевірку знань з охорони праці, подані в поганій якості, що не дає можливості Замовнику торгів здійснити перевірку відповідних документів на відповідність вимогам Тендерної документації. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з обов’язковим переліком матеріально-технічної бази та обладнання: автомобіль бортовий, автомобіль-самоскид, навантажувач, машина маркірувальна, віброущільнювач, екскаватор, електростанція пересувна, компресор пересувний, коток дорожній, автокран, молоток відбійний, або техніка, яка виконує аналогічні функції. Окрім цього, наявність автомобільної техніки/матеріалів/обладнання повинні відповідати будівельним машинам та механізмам, визначеним у відомості ресурсів договірної ціни розділу ІІ Будівельні машини та механізми поданої пропозиції учасника та необхідної для виконання робіт. 2. Надати скановану копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період. 3. Надати скановану копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період. 4. Кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

31 липня 2020 13:27
Електронний підпис
31 липня 2020 13:24
Протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Промстильсервіс"
#35186350
1 715 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 18:11
дод уг 7 пром.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:55
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 17:40
дод.дог_6..pdf зміни до договору
10 серпня 2023 15:43
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 11:13
дод.дог.спортзал 5.pdf зміни до договору
04 січня 2023 11:12
Електронний підпис укладений
22 березня 2022 11:38
Scan будівля.pdf зміни до договору
22 березня 2022 11:36
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 17:21
Додаткова угода №3 зміни до договору
30 липня 2021 17:16
Протокол зміни до договору
30 липня 2021 17:16
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 11:22
Scan додаткова.pdf зміни до договору
30 липня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:16
Scan.pdfдод.уг_2.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 17:23
Scan.1pdf.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 12:51
підписаний договір укладений
20 серпня 2020 12:40
підписаний договір укладений
20 серпня 2020 12:40
підписаний договір укладений
20 серпня 2020 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.3.2 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.3.2 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ухвали №313 від 11.03.2021р. розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва,реконструкцій і реставрації об’єктами у 2021році укласти між сторонами додаткову угоду №3 вартість якої буде становити 514 420.00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ухвали №1973 від 31.12.2022р. розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва,реконструкцій і реставрації об’єктами у 2022 році укласти між сторонами додаткову угоду №4 вартість якої буде становити 484607.00 без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML